Laatst beweerde van Haga in een interview in de Volkskrant dat ie uit de Schilderswijk kwam. Werd daar ook niet tegengesproken. On-line kon je later lezen dat ie ergens uit Noord-Holland kwam en zijn vader als arts in een ziekenhuis werktequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:57 schreef Oostblokkert het volgende:
De ik kom uit Rotterdam Zuid hype.![]()
Ik kom van ver.
zeker een saaie bontebal , absoluut geen premier en ook geen ministerquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:57 schreef superniger het volgende:
Ik haak af. Wat een saaie lul.
Fijn weekend.
Alle Palestijnen worden gegijzeld door Hamas.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:45 schreef superniger het volgende:
Gijzelaars vrijlaten en de Palestijnen krijgen weer stroom.
Vol laten stromen met chloorgas.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:02 schreef Gehrman het volgende:
Tunnels maak je schoon met vlammenwerpers.
Iets met mosterd à la Sadam H.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:00 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb de oplossing om die tunnels te clearen, maar er zal wel ergens een regel zijn dat dat niet mag.
Wat kijk je dan liever?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:50 schreef Bocaj het volgende:
Al die NOS shit moeten we helemaal niet hebben...
NOS probeert het multiculti nog maar steeds te normaliseren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:56 schreef svann het volgende:
[..]
Wat kijk je dan liever?
(En waarom kijk je dan toch hiernaar? -lijkt het.)
Het zal maar de radicalen hebben het heft in handen....quote:
Moet je wel gaan graven in je familieverleden?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:14 schreef monkyyy het volgende:
De vader van Sjonnie Flodder was van de verkeerde kant
Vroeg ik me ook af.quote:
O, jakkes.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:26 schreef Bocaj het volgende:
Gevonden...
https://www.rijnmond.nl/n(...)delijk-metro-ongeluk
Slaapwandelend op het perron...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |