Laatst beweerde van Haga in een interview in de Volkskrant dat ie uit de Schilderswijk kwam. Werd daar ook niet tegengesproken. On-line kon je later lezen dat ie ergens uit Noord-Holland kwam en zijn vader als arts in een ziekenhuis werktequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:57 schreef Oostblokkert het volgende:
De ik kom uit Rotterdam Zuid hype.![]()
Ik kom van ver.
zeker een saaie bontebal , absoluut geen premier en ook geen ministerquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:57 schreef superniger het volgende:
Ik haak af. Wat een saaie lul.
Fijn weekend.
Alle Palestijnen worden gegijzeld door Hamas.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:45 schreef superniger het volgende:
Gijzelaars vrijlaten en de Palestijnen krijgen weer stroom.
Vol laten stromen met chloorgas.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:02 schreef Gehrman het volgende:
Tunnels maak je schoon met vlammenwerpers.
Iets met mosterd à la Sadam H.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:00 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb de oplossing om die tunnels te clearen, maar er zal wel ergens een regel zijn dat dat niet mag.
Wat kijk je dan liever?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:50 schreef Bocaj het volgende:
Al die NOS shit moeten we helemaal niet hebben...
NOS probeert het multiculti nog maar steeds te normaliseren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:56 schreef svann het volgende:
[..]
Wat kijk je dan liever?
(En waarom kijk je dan toch hiernaar? -lijkt het.)
Het zal maar de radicalen hebben het heft in handen....quote:
Moet je wel gaan graven in je familieverleden?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:14 schreef monkyyy het volgende:
De vader van Sjonnie Flodder was van de verkeerde kant
Vroeg ik me ook af.quote:
O, jakkes.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:26 schreef Bocaj het volgende:
Gevonden...
https://www.rijnmond.nl/n(...)delijk-metro-ongeluk
Slaapwandelend op het perron...
Maar ten halve gekeerd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:14 schreef monkyyy het volgende:
De vader van Sjonnie Flodder was van de verkeerde kant
Ik ben deze oorlog alweer moe.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:18 schreef dvdfreak het volgende:
Hans Jaap Melissen over de rol van propaganda in het conflict tussen Israël en Hamas
Ronit Palache, Radi Suudi, Sara Chat en Arnon Grunberg over de uitzichtloosheid door het Israëlisch-Palestijnse conflict
Han Bouwmeester en Sjoerd Sjoerdsma over de rol van Joe Biden in de oorlog
Warlord is wel een mooi woord.quote:
Je kunt wat overmaken naar het Rode Kruis of Artsen zonder grenzen, komt gegarandeerd goed terecht als noodhulp aan de/een bevolking.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:46 schreef Bocaj het volgende:
Ik ben deze oorlog alweer moe.
Wij kunnen toch nix en ze doen toch wat ze willen.
En maar praten en praten en praten... Oh wacht het is natuurlijk ook een talkshow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |