Even terugkijkenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Bij RTL Boulevard een dikke fitte tussen John van den Heuvel en Kees van der Spek.
Matige fittiequote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Bij RTL Boulevard een dikke fitte tussen John van den Heuvel en Kees van der Spek.
Dat is een wat drastische narcose.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:12 schreef superniger het volgende:
In Gaza hebben ze vanalles tekort behalve raketten.
Moeder of vader zou dan Nederlands moeten zijn lijkt mij.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:50 schreef svann het volgende:
Snel nederlander worden omdat je opa dat is?
En dan die tweet van Rutte... We hebben INEENS een Nederlander als gegijzelde.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Heel vervelend voor die jongen dat hij gevangen is door Hamas, maar waarom maken we hier ons probleem van.
Eus is oké hoor.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:23 schreef superniger het volgende:
Eus als laatste. Dat kunnen we dus mooi skippen.
Eus' reisprogramma's zijn altijd wel interessant.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:23 schreef superniger het volgende:
Eus als laatste. Dat kunnen we dus mooi skippen.
En elke week bij VI.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:27 schreef svann het volgende:
[..]
Eus' reisprogramma's zijn altijd wel interessant.
Sterren op 't doek en dat kappersgedoe soms wat wisselvallig.
Hij verpest VI.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:27 schreef svann het volgende:
[..]
Eus' reisprogramma's zijn altijd wel interessant.
Sterren op 't doek en dat kappersgedoe soms wat wisselvallig.
Jij vindt ze vast vrouwonvriendelijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:30 schreef svann het volgende:
[..]
Daar zap ik alleen af en toe een paar minuten langs.
Nee joh! Moet best veel om en met hem lachen!quote:
Hij is te gemaakt. Voorbedachte grapjes en geforceerd tegendraads.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee joh! Moet best veel om en met hem lachen!
Gühlen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:40 schreef Bocaj het volgende:
Hoe heet die andere man die vast zit? 'Oscalan' of zoiets...
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:41 schreef svann het volgende:
[..]
Wasda?
Niet tutoyeren, neem ik aan.
Omtzigt van Nazareth.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:20 schreef monkyyy het volgende:
Het echte bloedbad is gaande op de beurs.
Ze heeft wel een aardige kijk op de allochtonen jeugd. Die inzichten hoor je niet vaak.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:57 schreef superniger het volgende:
Die Lale trapt alleen maar open deuren in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter salaris in de zorg...quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Al het voetbal afschaffen, en het geld wat daarmee bespaard wordt kunnen we mooi investeren in laadpalen.
Noob Saibot zonder sluier denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |