randstad is alleen geschikt voor nieuwbouwquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Kan mooi in de randstad, daar ligt de infrastructuur al.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Kan mooi in de randstad, daar ligt de infrastructuur al.
Dat doet me denken aan het spel Polution.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:29 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een mooie locatie
In simcity 3000, de afvalverbrandingsoven tegen de grens aanzetten.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:32 schreef svann het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan het spel Polution.
Je moet een vuilverbranding bouwen maar wil niet dat je eigen burgers in de rook wonen als de wind draait, want dan stemmen ze je weg.
eerder red alertquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:32 schreef svann het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan het spel Polution.
Je moet een vuilverbranding bouwen maar wil niet dat je eigen burgers in de rook wonen als de wind draait, want dan stemmen ze je weg. Dus zoveel mogelijk richting andere spelers.
Inderdaad. Of upgraden, wat duur is.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:34 schreef monkyyy het volgende:
In simcity 3000, de afvalverbrandingsoven tegen de grens aanzetten.
Hij heeft Hunted gekeken; géén sociale media, geen familie.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:37 schreef monkyyy het volgende:
Vraag Apple/Google/Facebook maar, die vinden hem binnen enkele seconden
krimpregios worden ontkrimpt , worden groeiregios die niet onder water lopen met de climate changequote:Op maandag 23 oktober 2023 23:27 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
randstad is alleen geschikt voor nieuwbouw
caroline van de plas is een mens die het van de gewone mens moet hebbenquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:23 schreef Gehrman het volgende:
Lientje is niet zo'n goede debater, ze moet het hebben van haar looks.
Mijn god. Kan iemand die van Groningen .........quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:40 schreef dvdfreak het volgende:
Iris de Graaf over Poetin, nu de ogen minder op hem gericht zijn
Nabil Sahhar, Jelke Morriën, Ruard Ganzevoort en Shamier Madhar over hun gesprek met Mark Rutte
Thomas van Groningen, Josse de Voogd en Jan-Willem Wits over de verkiezingsprogramma’s
Bas Ragas en Ad van Nieuwpoort over het boek ‘Jezus, waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |