SPOILER: Oudere berichtgevingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 17 uur 7 oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 13.40 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Update 10.46 uurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Liveblog Nu.nlOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse tweets van zaterdag na de invalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
feesten? Die Thaise mensen werkte daar op het platteland. Als gastarbeider.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze Laten ze even wennen aan het drink water en het leven daar. Misschien dat ze dan een beter beeld krijgen van de situatie. Als je op zo'n afstand lekker komt feesten terwijl 20 kilometer verderop mensen dagelijks sterven omdat ze opgesloten zitten en afgesloten zijn van basale voorzieningen, heb je ook geen enkel gevoel voor menselijkheid."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
mijn hemelquote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze Laten ze even wennen aan het drink water en het leven daar. Misschien dat ze dan een beter beeld krijgen van de situatie. Trouwens als je op zo'n afstand lekker komt feesten terwijl 20 kilometer verderop mensen dagelijks sterven omdat ze opgesloten zitten en afgesloten zijn van basale voorzieningen, heb je ook geen enkel gevoel voor menselijkheid. Allemaal prima maar moreel besef klopt niet echt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Is dat een land?quote:Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.![]()
Van mij hoeven ze niks. Net zoals Isral van mij niks hoeft.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze hoeven ook geen staat te erkennen wat hen geen staat gunt. Wat is dit voor gekkenhuis hier. Eisen dat ze Isral erkennen. Erkent Isral dan wel een Palestina?
Het ging erom dat Hamas van Isral af wilt of niet. Werkperd ontkende dat het zo was. Ik waagde dat te betwijfelen, daarop dook ik het handvest in.
Maar het lijkt een zinloze discussie te worden, wellicht door interpretatie. Daarom agree to disagree dan maar. 😀![]()
Dat is nog erger als ik de gemiddelde PVV-er als doorsnee neem.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:47 schreef capricia het volgende:
[..]
feesten? Die Thaise mensen werkte daar op het platteland. Als gastarbeider.![]()
Nog een terreurbaasje omgelegd.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Wellicht om de onderhandelingspositie te versterken. Wellicht dat een Thailand misschien iets zou tegen Israel (als ze daar al naar zouden luisteren).quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:37 schreef capricia het volgende: Ik begrijp niet goed waarom Hamas bijv de mensen uit de Filipijnen en Tailand enzo niet vrij laat. Die mensen hebben niets met zogenaamd afgepakt land enzo te maken, ze hebben geen Israelisch paspoort. Ze hebben geen belangen in dit conflict.
Is een mogelijkheid.En Allah weet het het beste![]()
Staat me ook wel bij hoor, idyllische seksboerderijen in de Negev woestijn en vrolijke hippiefeestjes op steenworp afstand van de grootste gevangenis ter wereld en dan een beetje raar op staan kijken als de inwoners van die gevangenis een beetje erg boos zijn.![]()
Met die instelling kun je wereldwijd een hoop toeristen kidnappen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze Laten ze even wennen aan het drink water en het leven daar. Misschien dat ze dan een beter beeld krijgen van de situatie. Trouwens als je op zo'n afstand lekker komt feesten terwijl 20 kilometer verderop mensen dagelijks sterven omdat ze opgesloten zitten en afgesloten zijn van basale voorzieningen, heb je ook geen enkel gevoel voor menselijkheid. Allemaal prima maar moreel besef klopt niet echt.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Als je krankzinnig bent.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:50 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Wellicht op de onderhandelingspositie te versterken. Wellicht dat een Thailand misschien iets zou tegen Israel (als ze daar al naar zouden luisteren).
Is een mogelijkheid.![]()
Hamas josties weten ook dat vrijdag de dag is voor veel moslims. Ze zijn krankzinnig maar niet achterlijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:45 schreef Repentless het volgende: [..] Dat vinden zij inderdaad. De aanval was gericht op Isralische burgers en het enige doel was slachtoffers maken en dood en verderf zaaien. Terreur dus. De oproep voor deze demonstratie was specifiek het betuigen van steun voor deze terreurdaad. Je kunt 365 dagen per jaar demonstreren voor Palestina hier, als je dat wilt. Ik zie dat niet op structurele basis gebeuren. Maar nu, naar aanleiding van een barbaarse massamoord op onschuldige burgers, komt men slechts enkele uren later massaal de straat op om hiervoor steun te betuigen. Stel dat je tegen de islam wilt demonstreren hier. Dat mag en dat gebeurt geregeld. Maar als je enkele uren na de aanslag op de moskee in Christchurch massaal de straat zou opgaan om je steun aan die actie te betuigen en dit te vieren, zou ik dat ook onder regelrechte moslimhaat plaatsen en dat uiterst onbeschaafd vinden.
![]()
Wat ziek is, is je geveinsde interesse voor menselijkheid.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Beetje ziek inderdaad. Maar ze gaan ze niet zo snel los laten.Omnibus in omnibus.
Als gijzelaar nemen staat niet gelijk aan een slechte behandeling geven.quote:
Daarnaast, weet je wel hoe oorlogen werken??? Of is je onderbuik een ware veteraan?En Allah weet het het beste![]()
Ja, dat is ronduit iedereen die niet tegen, je tegenstander is, ook maar gaan terroriseren.quote:
<signature here>.![]()
Hmmja, laten we zeggen dat we de laatste twee decennia hebben mogen zien hoe je 'broeders' met gijzelaars omgaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:53 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Als gijzelaar nemen staat niet gelijk aan een slechte behandeling geven.
Daarnaast, weet je wel hoe oorlogen werken??? Of is je onderbuik een ware veteraan?Omnibus in omnibus.
Oh ja natuurlijk Joh. Ik sta volledig achter Isral. Lekker twee miljoen mensen uithongeren of uit laten drogen. Babies in ziekenhuizen zonder stroom zetten. Een als bonus een hoop bommenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat ziek is, is je geveinsde interesse voor menselijkheid.
om er gallig bij te vertellen dat ze ergens anders heen moeten voor dat de bommen vallen. Heerlijk perspectief. Daar is pas echt humaniteit.![]()
Nee uit context trekken is niet handig idd. Maar dit zijn de conclusies van een oud jood die er wat van bestudeerd heeft.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Omdat er verschillende joods standpunten zijn, verschillende stromingen van religie in beide kampen.
Volgens mij, kan je geen uitspraken uit heilige boeken zomaar neerzetten zonder de juiste interpretatie erbij of zonder voorbehoud.En Allah weet het het beste![]()
Dat is het hele idee. Te ver gaan. Ik merk het ook bij soort van ex crimineel verleden. Die mensen zijn niet zo hard vaak.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Met die instelling kun je wereldwijd een hoop toeristen kidnappen.![]()
Nee, ook niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk Joh. Ik sta volledig achter Isral. Lekker twee miljoen mensen uithongeren of uit laten doen. Babies in ziekenhuizen zover stroom zetten. Heerlijk perspectief. Daar is pas echt humaniteit.
Dat is namelijk wat iemand met daadwerkelijk moreel besef eveneens zou afkeuren.
Maar ik ken jouw type onderhand wel.Omnibus in omnibus.
?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hamas josties weten ook dat vrijdag de dag is voor veel moslims. Ze zijn krankzinnig maar niet achterlijk.![]()
Hamas staat niet echt bekend als fijne gastheren...quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:53 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Als gijzelaar nemen staat niet gelijk aan een slechte behandeling geven.
Daarnaast, weet je wel hoe oorlogen werken??? Of is je onderbuik een ware veteraan?![]()
Heb je dat gezien of heb je filmpjes gezien? En wie zegt dat dat gelovigen zijn? En als dat zo is, sinds wanneer staat minder dan 0,01% represent voor de rest?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, laten we zeggen dat we de laatste twee decennia hebben mogen zien hoe je 'broeders' met gijzelaars omgaan.En Allah weet het het beste![]()
Ik jouw type jammer genoeg ook.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, ook niet.
Dat is namelijk wat iemand met daadwerkelijk moreel besef eveneens zou afkeuren.
Maar ik ken jouw type onderhand wel.![]()
In de pro israhel propoganda niet neequote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hamas staat niet echt bekend als fijne gastheren...En Allah weet het het beste![]()
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze gaan niet vragen om zaterdag te gaan.![]()
Affijn, de 'broeders' zijn gearriveerd. Tijd om wat anders te gaan doenOmnibus in omnibus.
Isral gijzeltdagelijks jonge kinderen. Zet ze vast onder administratieve detentie. Daar zijn beelden en getuigenissen van. Schijnt ook niet echt fijn te zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:55 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Hamas staat niet echt bekend als fijne gastheren...
Stekker nog ze gijzelen 2.2 miljoen mensen al 70 jaar.![]()
Bizar bericht inderdaad dat.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:56 schreef Doler12 het volgende:
Is er trouwens meer nieuws over die ontsnapte leeuwen of was dat hoogst waarschijnlijk fake nieuws?
Sta je daar buiten de rokende resten van je huis met je gezin, blij dat je het overleefd hebt en dan sta je ineens oog in oog met Mufasa.![]()
Zo hard hoef je nou ook weer niet te zijn voor jezelf.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, een zionistische PVV'er uiteraard.![]()
succes met je missiequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zo hard hoef je nou ook weer niet te zijn voor jezelf.Omnibus in omnibus.
Je hebt gelijk. Eigenlijk kregen ze ontbijt op bed en lagen ze niet jarenlang aan ketens en zo.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:57 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
In de pro israhel propoganda niet nee![]()
Misschien heeft Hamas wat voor ze geregeld.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:58 schreef Sledgehammer. het volgende:
Nog steeds 2 miljoen mensen geen toegang tot elektriciteit, water, enzovoort?And what rough beast, its hour come round at last,
Als zo'n beest honger heeft sta je oog in oog met Scar.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:59 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Bizar bericht inderdaad dat.
Sta je daar buiten de rokende resten van je huis met je gezin, blij dat je het overleefd hebt en dan sta je ineens oog in oog met Mufasa.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Waarom fixeer je je op Thailand?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:50 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Wellicht om de onderhandelingspositie te versterken. Wellicht dat een Thailand misschien iets zou tegen Israel (als ze daar al naar zouden luisteren).
Is een mogelijkheid.![]()
Geen idee, jij wel?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:00 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Eigenlijk kregen ze ontbijt op bed en lagen ze niet jarenlang aan ketens en zo.En Allah weet het het beste![]()
"Maar juf, hij doet het ook,!"quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Isral gijzeltdagelijks jonge kinderen. Zet ze vast onder administratieve detentie. Daar zijn beelden en getuigenissen van. Schijnt ook niet echt fijn te zijn.
Stekker nog ze gijzelen 2.2 miljoen mensen al 70 jaar.
Burgers die niks te maken hebben met administratieve detentie van wie dan ook horen niet betrokken te worden bij politieke conflicten en al helemaal niet tot gijzelaar gemaakt te worden.![]()
In Parijs iig nog genoeg water:And what rough beast, its hour come round at last,
Die raakt die mensen daar niet aan. Zal wel genoeg ellende hebben gezien. Je bent wat je eet. Die is nu aan het vluchten richting Afrika.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:59 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Sta je daar buiten de rokende resten van je huis met je gezin, blij dat je het overleefd hebt en dan sta je ineens oog in oog met Mufasa.![]()
En ook corona wordt er nog even bijgehaald.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2023 00:03:17 ]![]()
Hond heeft mijn huiswerk opgegeten, Gaza style en natuurlijk is het de schuld van de Rabobank Joden!![]()
Denk niet dat ik me fixeer op Thailand, maar lees voor de context de quotes ff terugquote:En Allah weet het het beste![]()
Dat gebeurt wel dagelijks. Dat is de realiteit. Net als nu op dit moment burgers gebombardeerd worden die niets te maken hebben met wat Hamas gedaan heeft.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
"Maar juf, hij doet het ook,!"
Burgers die niks te maken hebben met administratieve detentie van wie dan ook horen niet betrokken te worden bij politieke conflicten en al helemaal niet tot gijzelaar gemaakt te worden.![]()
Opgesloten ja? Dus die duizenden mensen die dagelijks reisden tussen de Gaza en Isral voor hun werk, allemaal leugens? Dagelijks sterven door een gebrek aan voorzieningen? Waar haal je in godsnaam deze regelrechte onzin vandaan?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze Laten ze even wennen aan het drink water en het leven daar. Misschien dat ze dan een beter beeld krijgen van de situatie. Trouwens als je op zo'n afstand lekker komt feesten terwijl 20 kilometer verderop mensen dagelijks sterven omdat ze opgesloten zitten en afgesloten zijn van basale voorzieningen, heb je ook geen enkel gevoel voor menselijkheid. Allemaal prima maar moreel besef klopt niet echt.
Nee echt, geef ons de bronnen van je beweringen."Pools are perfect for holding water"![]()
Vraag je je dat ook af bij heilige boeken?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:04 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Want alles wat een boek staat is waar?
Oepsie.Omnibus in omnibus.
Oog in oog wordt lastig als het pikkedonker is. Brr…quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:59 schreef Qarrad het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk. Maar na onderzoek te hebben gedaan weet ik dat alles in de Qur'aan waar is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vraag je je dat ook af bij heilige boeken?
Oepsie.En Allah weet het het beste![]()
Want dat heb je aan de imam gevraagd ofzo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:07 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar na onderzoek te hebben gedaan weet ik dat alles in de Qur'aan waar is.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Als je dit gelooft, heb ik nog een brug te koop voor je.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:05 schreef GewoonUitNL het volgende:
hilarisch filmpje
Geen idee of het waar is, maar wel een interessante getuigenisAnd what rough beast, its hour come round at last,
Net als je denkt dat het niet erger dan Werkperd kan, komt deze user langs."Pools are perfect for holding water"![]()
Oh, waar dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:07 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar na onderzoek te hebben gedaan weet ik dat alles in de Qur'aan waar is.![]()
Eigenlijk het beste om gewoon te negeren natuurlijk, maar zoveel nieuws is er ook niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:08 schreef probeer het volgende:
Net als je denkt dat het niet erger dan Werkperd kan, komt deze user langs.And what rough beast, its hour come round at last,
Niet alleen 2 aircraft carrier groups maar nu ook vliegtuigen in de UAE
https://www.aljazeera.com(...)nitarian-catastrophe
UAE denies arrival of US military aircraft to Emirati airbase
The Emirati ministry of defense denies in a statement allegations that US military aircraft have arrived at Al Dhafra airbase in the UAE to provide support for Israel.
In a statement on X, formerly known as Twitter, the ministry said that the allegations were baseless, and that the presence of these US aircraft at the base has been ongoing for several months in accordance with agreements to maintain bilateral military cooperation.![]()
Oke leg uit waarom dit niet waar is. Ik luister.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je dit gelooft, heb ik nog een brug te koop voor je.En Allah weet het het beste![]()
met onderzoek bedoel je dat je wat dawah in the park youtube filmpjes hebt gekeken en wat videos van Daniel Haqiqatjou met goedkope (van christenen gejatte) apologetica?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:07 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar na onderzoek te hebben gedaan weet ik dat alles in de Qur'aan waar is.There are no things, but as a consequence there are as many things as we like![]()
Ik begrijp niet waarom jij nog niet weggemodereerd bent.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:04 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Want alles wat een boek staat is waar?
Het is behoorlijk eng wat jij hier hebt gepost.
Want lezen jullie even mee: volgens de islam en de koran mogen er geen vrouwen verkracht worden.
En dat gebeurt ook echt niet want het staat in een boek.
Moet ik gwoonuitnl nog een mention doen?![]()
Om niet dit topic te kapen mogen genteresseerden over mijn geloof mij een PM sturenEn Allah weet het het beste![]()
Ik snap je niet?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom jij nog niet weggemodereerd bent.
Want lezen jullie even mee: volgens de islam en de koran mogen er geen vrouwen verkracht worden.
Moet ik gwoonuitnl nog een mention doen?En Allah weet het het beste![]()
Ik merk het op. Dat kun je dan toch nu uitleggen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:03 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Denk niet dat ik me fixeer op Thailand, maar lees voor de context de quotes ff terug![]()
Bizar he, dat moment waarop je geconfronteerd wordt met zoveel religieuze indoctrinatie dat je eigen brein bijna kortsluiting maakt bij het blijkbaar bestaan van zo veel achterlijkheid. Voelt heel onwerkelijk, maar spijtig genoeg is het dus werkelijkheid.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom jij nog niet weggemodereerd bent.
Moet ik gwoonuitnl nog een mention doen?"Pools are perfect for holding water"![]()
Juist niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Eigenlijk het beste om gewoon te negeren natuurlijk, maar zoveel nieuws is er ook niet.
Laat het grote demasqu maar plaatsvinden.
Dit zijn de heren die hoe dan ook, altijd en overal, religie niet los kunnen zien van de rest.
Over vrouwenrechten in Iran en Saudi-Arabi hoor je ze niet; over de tienduizenden slaven in het Midden-Oosten en Afrika, krekelgeluiden. Westelijke Sahara en Koerden in Turkije? Snooze.
Alles is en blijft de schuld van het Westen, de VS, Europa, Zionisten en seculieren. En de ellende in Palestina interesseert ze ook niet, het is een handig politiek middel. Waren het daar massaal alevieten of christenen geweest, waren ze hier niet eens.
En dat benoemen maakt je ook direct een fanatieke aanhanger van Zionisme en de staat Isral.
Dit is de groep mensen die nooit, maar dan ook nooit enige vorm van nuance of zelfreflectie zal, niets een kan, uiten.Omnibus in omnibus.
Ik ben redelijk geinteresseerd in het de Islam, maar met alle respect, jij bent niet de aangewezen om mensen naar het juiste pad te brengen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:11 schreef GewoonUitNL het volgende:
Om niet dit topic te kapen mogen genteresseerden over mijn geloof mij een PM sturen
Ik zie toch wel wat gaten in jouw overtuigingen en kennis.Hell To The Liars![]()
Gewoon de Joden even hun wraak laten halen, de goeden in de wereld hebben destijds de in- en inslechte regimes in Nazi Duitsland en Keizerlijk Japan ook uitgeschakeld en voor het restant van de burgerbevolking en mede dankzij Coca Cola, Disney, wat centjes van de overwinnaars en McDonalds zijn daar best nog wel prima non-militaire samenlevingen uit ontstaan.![]()
Wat bedoel je met fixeren op Thailand? Ik heb Thailand letterlijk 1x genoemd?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:12 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik merk het op. Dat kun je dan toch nu uitleggen?En Allah weet het het beste![]()
Ik ga er niet tegenin met enige hoop diegene te overtuigen of veranderen. Puur en alleen om diens regelrechte bullshit bloot te leggen voor anderen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Eigenlijk het beste om gewoon te negeren natuurlijk, maar zoveel nieuws is er ook niet.
En ik denk dat dat toch belangrijk is om te blijven doen."Pools are perfect for holding water"![]()
Teveel mensen hier hebben gelijk. Dat is het probleem denk ik. Keer terug naar menselijkheid. Ik heb zelf huisinvallen gedaan. Er is wel een grens aan geweld. Beide kanten. Dit kant niet.![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:11 schreef GewoonUitNL het volgende:
Om niet dit topic te kapen mogen genteresseerden over mijn geloof mij een PM sturen
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
https://apps.who.int/gb/e(...)U999DTVbxHLJLqCopKalquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Opgesloten ja? Dus die duizenden mensen die dagelijks reisden tussen de Gaza en Isral voor hun werk, allemaal leugens? Dagelijks sterven door een gebrek aan voorzieningen? Waar haal je in godsnaam deze regelrechte onzin vandaan?
Nee echt, geef ons de bronnen van je beweringen.quote:The continued occupation and actions by Israel restrict the capacity of the Palestinian people and institutions to achieve effective development in the Palestinian territories, worsening the crisis of unemployment and poverty, which is one of the main determinants of health, and aggravating the effect of the persistent and stifling blockade imposed by Israel on the Gaza Strip, continued closures and checkpoints in the West Bank, in addition to the apartheid wall. All that has led to high rates of unemployment and poverty in the Gaza Strip, where 80% of the population currently need humanitarian assistance.
Health education programmes, as well as scientific missions and courses are also suspended in the Gaza Strip as a result of closures and restriction of free movement imposed on the Palestinian nationals by the Israeli occupation authorities. In addition, more than 20% of nationals requiring referral treatment outside the Gaza Strip are deprived of the necessary exit authorizations (Report of the WHO office in Jerusalem).![]()
Ik hoop eigenlijk wel dat hij de aangewezen persoon is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben redelijk geinteresseerd in het de Islam, maar met alle respect, jij bent niet de aangewezen om mensen naar het juiste pad te brengen.
Ik zie toch wel wat gaten in jouw overtuigingen en kennis.
Zijn er toch weer een stuk minder religieuzen.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
Voordat je het weet gaat dit hele topic over het gebazel van een of twee van die gastjes.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:15 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ga er niet tegenin met enige hoop diegene te overtuigen of veranderen. Puur en alleen om diens regelrechte bullshit bloot te leggen voor anderen.
En ik denk dat dat toch belangrijk is om te blijven doen.And what rough beast, its hour come round at last,
Het zal er vast niet prettig zijn. Maar er zit echt een groot verschil tussen wat de WHO hier rapporteert, en wat jij schetst.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
https://apps.who.int/gb/e(...)U999DTVbxHLJLqCopKal
The continued occupation and actions by Israel restrict the capacity of the Palestinian people and institutions to achieve effective development in the Palestinian territories, worsening the crisis of unemployment and poverty, which is one of the main determinants of health, and aggravating the effect of the persistent and stifling blockade imposed by Israel on the Gaza Strip, continued closures and checkpoints in the West Bank, in addition to the apartheid wall. All that has led to high rates of unemployment and poverty in the Gaza Strip, where 80% of the population currently need humanitarian assistance.
Health education programmes, as well as scientific missions and courses are also suspended in the Gaza Strip as a result of closures and restriction of free movement imposed on the Palestinian nationals by the Israeli occupation authorities. In addition, more than 20% of nationals requiring referral treatment outside the Gaza Strip are deprived of the necessary exit authorizations (Report of the WHO office in Jerusalem)."Pools are perfect for holding water"![]()
Op zich is het altijd wel een geruststelling als je beseft dat degene die je haat niet zo heel erg slim is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voordat je het weet gaat dit hele topic over het gebazel van een of twee van die gastjes.![]()
Als ik slapstick comedy wilde lezen ging ik wel South Park checken ja (lol)quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voordat je het weet gaat dit hele topic over het gebazel van een of twee van die gastjes.
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 13-10-2023 00:20:28 ]![]()
Met "wel" suggereer je dat ik heb gezegd dat het niet dagelijks gebeurt. Tevens suggereer je dat ik het prima vind dat er burgers in Gaza gebombardeerd worden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel dagelijks. Dat is de realiteit. Net als nu op dit moment burgers gebombardeerd worden die niets te maken hebben met wat Hamas gedaan heeft.
En als we jouw redenatie volgen dat het prima is om burgers aan te vallen omdat burgers van de andere kant slecht behandeld worden: dan is het dus ook okay om als reactie op de aangevallen burgers rond Gaza de burgers in Gaza aan te vallen?
Kiezen of delen.![]()
Wauw heb je dat hele stuk van het WHO in 3 minuten gelezen. Knap hoor. Ook hoe je het snel een wending geeft om het te downplayen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Het zal er vast niet prettig zijn. Maar er zit echt een groot verschil tussen wat de WHO hier rapporteert, en wat jij schetst.![]()
Als de Gazastrook boeddhistisch zou zijn vanaf het ontstaan zou het nu een prima vakantieresort a la Goa.
Beetje sloten geld verdienen en dus een prachtig vreedzaam leven aan vakantievierende Joden en andersoortig vacationcattle, eigenlijk hetzelfde wat de indianen hebben geflikt met de blanken in de VS.![]()
Dat is associatief denken wat je nu doet. Je legt verbanden die er niet zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Met "wel" suggereer je dat ik heb gezegd dat het niet dagelijks gebeurt. Tevens suggereer je dat ik het prima vind dat er burgers in Gaza gebombardeerd worden.
En als we jouw redenatie volgen dat het prima is om burgers aan te vallen omdat burgers van de andere kant slecht behandeld worden: dan is het dus ook okay om als reactie op de aangevallen burgers rond Gaza de burgers in Gaza aan te vallen?
Kiezen of delen.
Daarnaast is het aanmaken van burgers die Isral nooit gestopt zoals jij suggereert. Het is nu verhevigd.![]()
Ik las je quote. En vergeleek dat met je post. Je link werkt niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wauw heb je dat hele stuk van het WHO in 3 minuten gelezen. Knap hoor. Ook hoe je het snel een wending geeft om het te downplayen.
De WHO heeft het over armoede, werkeloosheid, afhankelijkheid van goederen van buitenaf, en beperkte medische toegang.
Jij hebt het over dagelijkse doden."Pools are perfect for holding water"![]()
Proberen ze daar een record te vestigen om het klimaat te reddenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:58 schreef Sledgehammer. het volgende:
Nog steeds 2 miljoen mensen geen toegang tot elektriciteit, water, enzovoort?
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen![]()
Koude rillingen bij de gedachte hoe het daar aan toe zal gaan zodra de noodgeneratoren ermee ophouden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:20 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Reportage van de BBC in het ziekenhuis van Gaza.![]()
Leg me uit wat je wel bedoelde dan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is associatief denken wat je nu doet. Je legt verbanden die er niet zijn.![]()
Ja nu dus ongeveer... nog 2 ramen zijn verlicht. Nou zullen ze waarschijnlijk alles gaan gebruiken voor de apparatuur en zijn die twee kamers wellicht operatiekamers.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Koude rillingen bij de gedachte hoe het daar aan toe zal gaan zodra de noodgeneratoren ermee ophouden.
Althans als dat idd het ziekenhuis is op de stream. Wellicht is die grote lichtpartij achterin ook een ziekenhuis.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Israel zou juist de voorzieningen in Gaza weer moeten opstarten. Niet enkel omdat het het juiste is om te doen, het betekent eveneens dat als Hamas alsnog van leer trekt, het overduidelijk is waar hun prioriteiten liggen.Omnibus in omnibus.
En onderdaan lekker vet gedrukt voor je oogjes dat vervolg behandeling wordt ontzegd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik las je quote. En vergeleek dat met je post. Je link werkt niet.
De WHO heeft het over armoede, werkeloosheid, afhankelijkheid van goederen van buitenaf, en beperkte medische toegang.
Jij hebt het over dagelijkse doden.![]()
Je hebt gelijk. Hoe is het met jouw familie?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
https://apps.who.int/gb/e(...)U999DTVbxHLJLqCopKal
[..]![]()
Ja, dat zeg ik. Beperkte medische toegang.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
En onderdaan lekker vet gedrukt voor je oogjes dat vervolg behandeling wordt ontzegd."Pools are perfect for holding water"![]()
Jij denkt dat dan elke Gazaan denkt; "verrek zeg, dat zijn echt wel lieverdjes die Joden, boehoe weg met Hamas"quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
Israel zou juist de voorzieningen in Gaza weer moeten opstarten. Niet enkel omdat het het juiste is om te doen, het betekent eveneens dat als Hamas alsnog van leer trekt, het overduidelijk is waar hun prioriteiten liggen.![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij denkt dat dan elke Gazaan denkt; "verrek zeg, dat zijn echt wel lieverdjes die Joden, boehoe weg met Hamas"
Omnibus in omnibus.
Nee vervolgbehandeling buiten de bezette gebieden die hen ontzegd wordt door de bezetter. Dat wat jij niet geloofde. Dus niet voor kiespijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:28 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Beperkte medische toegang.![]()
Dit is ook maar net weer wie je het vraagt natuurlijk. India, Congo en Indonesi zullen destijds waarschijnlijk niet gezegd hebben dat zij door "de goeden in de wereld" onderdrukt werden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:14 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon de Joden even hun wraak laten halen, de goeden in de wereld hebben destijds de in- en inslechte regimes in Nazi Duitsland en Keizerlijk Japan ook uitgeschakeld en voor het restant van de burgerbevolking en mede dankzij Coca Cola, Disney, wat centjes van de overwinnaars en McDonalds zijn daar best nog wel prima non-militaire samenlevingen uit ontstaan.
Daarnaast zullen veel Koreanen, Vietnamezen, Irakezen, Afghanen, Joegoslaven etc. ook niet het idee hebben dat ze door landen met prima non-militaire samenlevingen zijn gebombardeerd.
Het is gewoon uiterst complex. Zuiver "goed vs. slecht" bestaat gewoon helaas bijna niet op het geopolitieke toneel.![]()
"We gaan voortaan hotels bouwen, ziekenhuizen, abortusklinieken en pretparken in plaats van wapens aanschaffen"quote:![]()
Relaxt broer. Wat aardig dat je er naar vraagt trouwens.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:27 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Hoe is het met jouw familie?![]()
Zou niet eens zo slecht zijnquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"We gaan voortaan hotels bouwen, ziekenhuizen, abortusklinieken en pretparken in plaats van wapens aanschaffen"![]()
Zou iedereen moeten lezen:quote:Ontmenselijking: wat daar begint, werkt hier door
De gruwelijkheden in Isral en de bezette Palestijnse gebieden hebben ook bij ons een polariserend effect, schrijft voormalig Midden-Oosten-correspondent Joris Luyendijk. Het is verkiezingstijd, en dat helpt niet.
[..]
Weer voel ik die gulzige zuigkracht van de ontmenselijking: om ‘overal vanaf te zijn’ en gewoon te besluiten dat ‘de Palestijnen’ gelijk hebben, want zonder Isralische bezetting geen Hamas. Of juist te besluiten om ‘pal’ en dus blind achter ‘Isral’ te gaan staan, want hoe kun je vrede sluiten met een volk dat psychopathische moordenaars als Hamas in zijn midden heeft?
[..]
Het ziet er ontzettend slecht uit, en Nederland kan als klein land zonder zelfstandig buitenlandbeleid, serieuze diplomatieke dienst of krachtige krijgsmacht vrijwel niets betekenen. Maar wat daar gebeurt, werkt hier door. Menig Nederlander voelt zich intens betrokken bij de Palestijnse zaak, en dat is begrijpelijk gezien het uitzichtloos en bloedig onrecht dat Palestijnen al decennia treft. Anderen voelen juist intense verbondenheid met het joodse volk, dat na duizenden jaren antisemitisme en pogroms op een schaal waar Hamas nog slechts van kan dromen, als geen ander een veilige plek verdient.
Deze twee observaties zijn allebei waar. Ze kunnen naast elkaar bestaan in je hoofd. Ja, dat is harder werken, mentaal en emotioneel, om de menselijkheid te blijven zien van alle betrokkenen.
Uiteindelijk is de slachtpartij van Hamas een uitnodiging aan eenieder van ons om — net als Hamas zelf — onze menselijkheid op te geven, en mee te gaan in de logica van polarisatie en escalatie. Dit weekend hebben we gezien waar dat pad toe leidt.And what rough beast, its hour come round at last,
Ik denk je zelf niet door hebt hoe hoog je de lat legt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:27 schreef Chadi het volgende:
[..]
En onderdaan lekker vet gedrukt voor je oogjes dat vervolg behandeling wordt ontzegd.
Je had het eerder over drinkwater, maar er zijn meer landen op deze wereld waar je kraanwater niet kan drinken, dan wel.
En uitstekende gezondheidszorg is wereldwijd blijkaar ook de norm. Maar ik hoef je niet te vertellen dat er bv in de VS ook mensen dood gaan omdat gezondheidszorg slecht is geregeld en er bv dus geen peperdure vervolgbehandeling is.<signature here>.![]()
Ik vraag omdat ik het daadwerkelijk wil weten. Heb je mensen en familie in Gaza? Ik ben niet gelovig. Ik geef wel om mensen en weet hoe hard de dood is. Alle goeds voor jou en familie. Het is vaak niet persoonlijk bedoelt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Relaxt broer. Wat aardig dat je er naar vraagt trouwens.![]()
Ai. Hard.quote:Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Ze gaan daar niet dood vanwege reisbeperkingen. Totaal andere koek. Hier kunnen ze prima behandeld worden maar mogen ze er niet heen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:34 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik denk je zelf niet door hebt hoe hoog je de lat legt.
Je had het eerder over drinkwater, maar er zijn meer landen op deze wereld waar je kraanwater niet kan drinken, dan wel.
En uitstekende gezondheidszorg is wereldwijd blijkaar ook de norm. Maar ik hoef je niet te vertellen dat er bv in de VS ook mensen dood gaan omdat gezondheidszorg slecht is geregeld en er bv dus geen peperdure vervolgbehandeling is.![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:11 schreef GewoonUitNL het volgende:
Ga weg met die bak ellende man. Die Zandbakideologie zorgt overal alleen maar voor doffe ellende.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Waar is hier?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:36 schreef Chadi het volgende:
Hier kunnen ze prima behandeld worden maar mogen ze er niet heen.<signature here>.![]()
Hoeft niet he. Laat die gijzelaars los en het staat allemaal aan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk Joh. Ik sta volledig achter Isral. Lekker twee miljoen mensen uithongeren of uit laten drogen. Babies in ziekenhuizen zonder stroom zetten. Een als bonus een hoop bommen
om er gallig bij te vertellen dat ze ergens anders heen moeten voor dat de bommen vallen. Heerlijk perspectief. Daar is pas echt humaniteit.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Wat als Hamas ze allemaal vermoord vannacht? Nooit meer stroom?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoeft niet he. Laat die gijzelaars los en het staat allemaal aan.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Mensen vragen er naar, wat goed is. Beter dan uit onwetendheid conclusies te maken....quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ga weg met die bak ellende man. Die Zandbakideologie zorgt overal alleen maar voor doffe ellende.En Allah weet het het beste![]()
![]()
Deze Imam heeft een groot bereik, ook onder normale mensen nav oa. een podcast bij Lex Friedman.
Als hij al spreekt over chemische wapens (wat ik ook weer niet 1,2,3 geloof), dan zegt dat wat over het sement dat leeft onder de moslims.
Ik geloof niets meer eigenlijk momenteel.Hell To The Liars![]()
Je moet wel mens blijven.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:42 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Mensen vragen er naar, wat goed is. Beter dan uit onwetendheid conclusies te maken....![]()
Welke moskee ga je broeder?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:42 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Mensen vragen er naar, wat goed is. Beter dan uit onwetendheid conclusies te maken....
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Buiten de bezette gebiedenquote:
Ook worden de leveringen van medicatie tegen gehouden.
Misdadigers zijn het.![]()
Normaal geen fan van hem, iets teveel apologist naar mijn mening. Maar hier slaat hij de spijker op de kop.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:43 schreef Droopie het volgende:
[ twitter ]
Deze Imam heeft een groot bereik, ook onder normale mensen nav oa. een podcast bij Lex Friedman.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Waarover?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:46 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Jezus. Jullie gaan verbroederen over dit?
En da's gratis ofzo?quote:
Of zit israel er sowieso tussen, omdat die de rekening betalen?<signature here>.![]()
Wie moet de gijzelaars los laten?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoeft niet he. Laat die gijzelaars los en het staat allemaal aan.![]()
We krijgen al een ruime tijd te zien waar de islam voor staat hier in europa. Dus nee dank je.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:42 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Mensen vragen er naar, wat goed is. Beter dan uit onwetendheid conclusies te maken....
Madrid
London
Parijs
Brussel
Nice
Kerstmarkten DE
En dan nog niet gesproken te hebben over de criminele bende die moslims achterlaten in de buitenwijlen van grote steden. Of niets vermoedende lhbgti'ers op straat behandelen.
Ga weg man.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Wat denk je?quote:
Dat tuig van hamas.
Dan heeft dat ziekenhuis in gaza weer stroom en water'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Gratis. Ook sommige ziekenhuizen in Isral behandelen deze mensen. Chemotherapie enzo. Maar de behandelingen zijn lastig te continueren vanwege de restricties.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
En da's gratis ofzo?
Of zit israel er sowieso tussen, omdat die de rekening betalen?![]()
Dus omdat het tuig van Hamas gijzelaars heeft bombardeer je onschuldige mensen. Mooi zeg .quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat denk je?
Dat tuig van hamas.
Dan heeft dat ziekenhuis in gaza weer stroom en water![]()
Waarom ga jij niet weg?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
We krijgen al een ruime tijd te zien waar de islam voor staat hier in europa. Dus nee dank je.
Madrid
London
Parijs
Brussel
Nice
Kerstmarkten DE
En dan nog niet gesproken te hebben over de criminele bende die moslims achterlaten in de buitenwijlen van grote steden. Of niets vermoedende lhbgti'ers op straat behandelen.
Ga weg man.![]()
Moeilijke. Nu krijgt men het keihard terug. En dat wist hamas.Bevolking maakt niet uit.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dus omdat het tuig van Hamas gijzelaars heeft bombardeer je onschuldige mensen. Mooi zeg .![]()
Zorgt hamas voor. Die valt onschuldige mensen aan en slacht ze af als dieren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dus omdat het tuig van Hamas gijzelaars heeft bombardeer je onschuldige mensen. Mooi zeg .'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Dan moet je zeker dit filmpje eens kijken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
We krijgen al een ruime tijd te zien waar de islam voor staat hier in europa. Dus nee dank je.
Madrid
London
Parijs
Brussel
Nice
Kerstmarkten DE
Ga weg man.
Of nou ja moeten, deze man snapt het iig.Hell To The Liars![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:50 schreef Chadi het volgende:
Ook sommige ziekenhuizen in Isral behandelen deze mensen.
Israel betaalt het dus?<signature here>.![]()
Je bent ook wel een redelijk laf, laag en doodsbang mensje als je jezelf bang verschuilt achter een gegijzeld omaatje of pubermeisje.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dus omdat het tuig van Hamas gijzelaars heeft bombardeer je onschuldige mensen. Mooi zeg .![]()
Zou je wel willen he. Alle blanken die kritiek hebben op de islam weg. Lekker landje uitbreiden. Zo veel als mogelijk. En daarbij die ideologie opleggen.quote:
Integreren of bekkie dicht. Intolerant naar intolerantie. En daar is een hoop van in de islam, die intolerantie.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ik lees hier voortdurend deze flauwekul. Heeft hamas ook eerst getracht het water af te sluiten of gingen die gelijk over tot het neermaaien van tieners en onthoofden van babies?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dus omdat het tuig van Hamas gijzelaars heeft bombardeer je onschuldige mensen. Mooi zeg .Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Dus Hamas wist dat Isral onschuldige burgers waaronder babies en zieken zou vermoorden als tegenactie. Ja dat wist iedereen. De zionisten doen al 90 jaar niet anders.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Moeilijke. Nu krijgt men het keihard terug. En dat wist hamas.Bevolking maakt niet uit.![]()
Weet je wat flauwekul is. De daden van een ander gebruiken om zelf minstens net zo over de schreef te gaan bij onschuldige mensen notabene.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik lees hier voortdurend deze flauwekul. Heeft hamas ook eerst getracht het water af te sluiten of gingen die gelijk over tot het neermaaien van tieners en onthoofden van babies?
Haal die kronkel uit je hoofd.![]()
Er zijn geen onschuldige mensen, het aanhangen van de Islam an sich is een bevestiging van het niet onschuldig zijn; het is immers een geweldadige religie.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dus omdat het tuig van Hamas gijzelaars heeft bombardeer je onschuldige mensen. Mooi zeg .Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Klinkt als een opmerking van een bruinhemd. Maar maak je niet druk het mag hier gewoon zolang het over moslims gaat.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er zijn geen onschuldige mensen, het aanhangen van de Islam an sich is een bevestiging van het niet onschuldig zijn; het is immers een geweldadige religie.![]()
Het ging in deze toch even over het punt "stroom en water weer aanzetten"?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dus omdat het tuig van Hamas gijzelaars heeft bombardeer je onschuldige mensen. Mooi zeg .
Overigens kun je jouw argument ook omdraaien natuurlijk: dus omdat de Isralische overheid volgens jou je land bezet, slacht je meer dan 1.000 onschuldige mensen af zonder verder enig ander doel dan dood en verderf zaaien. Mooi man.
Zo blijft het een cirkelredenatie. Het is gewoon een discussie waar je helaas nooit uit komt, met alle droevige gevolgen vandien voor onschuldige mensen aan beide zijden.![]()
Iets waar beide partijen zich van bedienen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Weet je wat flauwekul is. De daden van een ander gebruiken om zelf minstens net zo over de schreef te gaan bij onschuldige mensen notabene.
Haal die kronkel uit je hoofd."Pools are perfect for holding water"![]()
Die vent snapt het. Goeie kerel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan moet je zeker dit filmpje eens kijken.
Of nou ja moeten, deze man snapt het iig.
[ twitter ]
Mede mogelijk gemaakt door links laf tuig wat iedere keer er voor gaat liggen als er maatregelen op tafel komen.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Tig keer deze discussie gevoerd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Madrid
London
Parijs
Brussel
Nice
Kerstmarkten DE
Ga weg man.
Ik houd het kort; als jij kan onderbouwen waarom de fundamenten en regels van iets veranderen omdat een persoon die claimt dat aan te hangen er tegenstrijdig mee handelt. Net alsof je zegt de Nederlandse wet is slecht want een Nederlandse schoot 30 mensen dood.En Allah weet het het beste![]()
Ik kan het niet helpen, maar als ik hem hoor praten lijkt het alsof ik naar Borat luister. Hij lijkt ook op hem. Daarnaast laxeert ie ontzettend met dat ze "garbage" hebben gemporteerd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan moet je zeker dit filmpje eens kijken.
Of nou ja moeten, deze man snapt het iig.
[ twitter ]
Ja. Dat is de reactie als je onschuldige mensen aanraakt/vermoord.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dus Hamas wist dat Isral onschuldige burgers waaronder babies en zieken zou vermoorden als tegenactie. Ja dat wist iedereen. De zionisten doen al 90 jaar niet anders.![]()
Je steunt een partij die indien losgelaten in Israel de hele Joodse bevolking tot de laatste baby zou uitroeien en probeert daarna iemand die het daar niet mee eens een bruinhemd te noemen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Klinkt als een opmerking van een bruinhemd. Maar maak je niet druk het mag hier gewoon zolang het over moslims gaat.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Ah, onschuldige burgers.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Weet je wat flauwekul is. De daden van een ander gebruiken om zelf minstens net zo over de schreef te gaan bij onschuldige mensen notabene.
Haal die kronkel uit je hoofd.
Kun jij die scheiding hard aanbrengen?Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
De man heeft voor 2000% gelijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, maar als ik hem hoor praten lijkt het alsof ik naar Borat luister. Hij lijkt ook op hem. Daarnaast laxeert ie ontzettend met dat ze "garbage" hebben gemporteerd.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Doen de Isralirs ook. Dus ik had wel verwacht dat je er achter zou staan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zou je wel willen he. Alle blanken die kritiek hebben op de islam weg. Lekker landje uitbreiden. Zo veel als mogelijk. En daarbij die ideologie opleggen.
Integreren of bekkie dicht. Intolerant naar intolerantie. En daar is een hoop van in de islam, die intolerantie.![]()
Belgie en niet op eigen benen wss.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:02 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Woon niet in Nederland akhi, maar kom dm.![]()
Van een religie als de Islam die beweert vredevol te zijn zou je toch mogen verwachten dat de extremisten extreem vredevol zijn?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:01 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Tig keer deze discussie gevoerd.
Ik houd het kort; als jij kan onderbouwen waarom de fundamenten en regels van iets veranderen omdat een persoon die claimt dat aan te hangen er tegenstrijdig mee handelt. Net alsof je zegt de Nederlandse wet is slecht want een Nederlandse schoot 30 mensen dood.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Ja, dus straf je onschuldige burgers voor het gedrag van een select groepje so called terroristen. Dan gebruik je dezelfde strijd en methodiek als die van Hamas. Terwijl je de wereld juist wijs maakt dat het barbaren zijn doe je hetzelfde als hen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:01 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Dat is de reactie als je onschuldige mensen aanraakt/vermoord.
Ja hoor. Iemand is onschuldig tot schuld bewezen wordt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ah, onschuldige burgers.
Kun jij die scheiding hard aanbrengen?
Ik neem aan dat jij bewijs hebt van hun schuld.![]()
Ja en nee.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dus straf je onschuldige burgers voor het gedrag van een select groepje so called terroristen. Dan gebruik je dezelfde strijd en methodiek als die van Hamas.
Ja, in de zin dat ze, zoals Chadi al aangeeft, ze beiden de gewelddadige daden van een ander gebruiken als justificatie van eigen gewelddadigheid. Over en weer, al decennia lang.
Nee, in de zin dat maar n partij bewust burgers als menselijk schild gebruikt, om vervolgens die doden aan te grijpen voor een propaganda-oorlog."Pools are perfect for holding water"![]()
Die mentaliteit is het hele probleem.quote:´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Hoeveel procent van de inwoners van de Gazastrook zou onschuldig zijn denk je?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja hoor. Iemand is onschuldig tot schuld bewezen wordt.
Ik neem aan dat jij bewijs hebt van hun schuld.![]()
Er worden geen onschuldige burgers gestraft, die burgers hebben democratisch gezien hamas aan het bewind gebracht waardoor het collectief straffen van deze bevolking niet onrechtmatig is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dus straf je onschuldige burgers voor het gedrag van een select groepje so called terroristen. Dan gebruik je dezelfde strijd en methodiek als die van Hamas. Terwijl je de wereld juist wijs maakt dat het barbaren zijn doe je hetzelfde als hen.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Iemand die alle moslims schuldig vindt komt redelijk over als een bruinhemd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je steunt een partij die indien losgelaten in Israel de hele Joodse bevolking tot de laatste baby zou uitroeien en probeert daarna iemand die het daar niet mee eens een bruinhemd te noemen.
Trouwens je moet wel up to date blijven. Hamas heeft hun eisen bijgesteld met betrekking tot de inwoners van Isral. Al jaren geleden.![]()
Zeg jij nou dat wat Hamas gedaan heeft juist is omdat alle Isralirs schuldig zijn aan wat de Palestijnen overkomt omdat de Isralirs gekozen hebben voor deze regering?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er worden geen onschuldige burgers gestraft, die burgers hebben democratisch gezien hamas aan het bewind gebracht waardoor het collectief straffen van deze bevolking niet onrechtmatig is.
Als je zo doorgaat krijg je nog een 8.9 voor je telefoon![]()
Ja. En WIJ moeten dat eigenlijk veranderen. Zeker dat blijven zien van de pijn voor Palestijnen. Wat is een deal uiteindelijk?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dus straf je onschuldige burgers voor het gedrag van een select groepje so called terroristen. Dan gebruik je dezelfde strijd en methodiek als die van Hamas. Terwijl je de wereld juist wijs maakt dat het barbaren zijn doe je hetzelfde als hen.![]()
Eh, dat vind ik toch weer te kort door de bocht. Ik zou niet graag afgerekend willen worden op het VVD66 beleid, daar ik niet op ze gestemd heb.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er worden geen onschuldige burgers gestraft, die burgers hebben democratisch gezien hamas aan het bewind gebracht waardoor het collectief straffen van deze bevolking niet onrechtmatig is.
Maar om louter over onschuldige burgers te spreken is imo net zo goed te kort door de bocht, daar een meerderheid toch verantwoordelijkheid draagt voor hun steun aan Hamas.
Al weegt ook dat imo niet zwaar genoeg om er om gedood te worden."Pools are perfect for holding water"![]()
Waarom trekt men dan een dorp binnen om vervolgens de gehele bevolking over de kling te jagen? De praktijk is weerbarstiger dan het geschreven doel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Iemand die alle moslims schuldig vindt komt redelijk over als een bruinhemd.
Trouwens je moet wel up to date blijven. Hamas heeft hun eisen bijgesteld met betrekking tot de inwoners van Isral. Al jaren geleden.
Een religie is heel iets anders dan een etnische groep, je kunt een religie simpelweg afzweren.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Wat is je definitie van "schuld" in deze? Wanneer ben je schuldig en waaraan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeveel procent van de inwoners van de Gazastrook zou onschuldig zijn denk je?![]()
Als mensen op straat staan te juichen en gebak staan te kauwen is de schuldvraag wel beantwoord.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja hoor. Iemand is onschuldig tot schuld bewezen wordt.
Ik neem aan dat jij bewijs hebt van hun schuld.
Of denk je dat er ook feest was in tel aviv zondag?Charlie: How's it going in there?
Ik heb Israel geen einsatzgruppen de Gazastrook zien binnensturen met als enige doel de burgerbevolking te ontvoeren of uit te moorden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat wat Hamas gedaan heeft juist is omdat alle Isralirs schuldig zijn aan wat de Palestijnen overkomt omdat de Isralirs gekozen hebben voor deze regering?Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Wij zijn de enigen die dat kunnen veranderen door rechtvaardigheid echt te laten werken. Geen uitzonderingen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. En WIJ moeten dat eigenlijk veranderen. Zeker dat blijven zien van de pijn voor Palestijnen. Wat is een deal uiteindelijk?![]()
Heb het vermoeden dat sommige moslims eigenlijk vrijheidstrijders willen zeggen en daarom moeite hebben met dat bepaalde woord. Heb het ook gezien op een ander forum waar ik regelmatig kom. Fascinerend.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dus straf je onschuldige burgers voor het gedrag van een select groepje so called terroristen. Dan gebruik je dezelfde strijd en methodiek als die van Hamas. Terwijl je de wereld juist wijs maakt dat het barbaren zijn doe je hetzelfde als hen.
Nu wel spijt dat ik destijds niet verder ben gegaan met psychologie.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Simpel zat, beetje meer van het leven houden in plaats van de dood.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:10 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wat is je definitie van "schuld" in deze? Wanneer ben je schuldig en waaraan?![]()
Afrikaans land, en ik vraag niet moslims in sha Allah niet om hulpquote:En Allah weet het het beste![]()
Dat is toch geen definitie van schuld?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Simpel zat, beetje meer van het leven houden in plaats van de dood.![]()
Nee die komen over een paar dagen nadat de Luftwaffe alles plat heeft gegooid. Het moet wel een tintje Blitzkrieg houdenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik heb Israel geen einsatzgruppen de Gazastrook zien binnensturen met als enige doel de burgerbevolking te ontvoeren of uit te moorden.![]()
Extremisme werkt twee kanten op;quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:03 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Van een religie als de Islam die beweert vredevol te zijn zou je toch mogen verwachten dat de extremisten extreem vredevol zijn?
Extreem nalatig en extreem strengEn Allah weet het het beste![]()
Een land in vrede hoop ik. Wat is jouw betrokkenheid?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:12 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Afrikaans land, en ik vraag niet moslims in sha Allah niet om hulp![]()
Ja alhamdulillah is er vrede.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:14 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Een land in vrede hoop ik. Wat is jouw betrokkenheid?
Betrokkenheid waarbij?En Allah weet het het beste![]()
De Duisters van nu hebben het stukken beter dan de Duitsers van 1943 moet je maar denken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee die komen over een paar dagen nadat de Luftwaffe alles plat heeft gegooid. Het moet wel een tintje Blitzkrieg houden![]()
Dus zionisten kunnen gewoon zeggen dat ze dat land eigenlijk helemaal niet horen te krijgen omdat ze niet meer in een boek geloven en gewoon terug gaan naar Europa?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waarom trekt men dan een dorp binnen om vervolgens de gehele bevolking over de kling te jagen? De praktijk is weerbarstiger dan het geschreven doel.
Een religie is heel iets anders dan een etnische groep, je kunt een religie simpelweg afzweren.
Ik zou zeggen doe je best, be my man.
Topper.![]()
Dat is normale oorlogsvoering, Hamas bedreef terrorisme.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:12 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee die komen over een paar dagen nadat de Luftwaffe alles plat heeft gegooid. Het moet wel een tintje Blitzkrieg houden
Het is ook duidelijk dat het teleologische doel verschillend is. Isreal heeft een arsenaal waarmee het de volledige Palestijnse bevolking kan uitroeien indien men dat menst, echter, dat doet men niet.
Aan de andere kant staan de Palestijnen, die jij zo graag verdedigt, die als teleologisch doel hebben het aantal doden in de burgerbevolking te maximaliseren.
Dit, in mijn ogen, gebruikmakend van Popper's paradox, rechtvaardigd de Israelieten om zeer hard in te grijpen in dit geval.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Ik heb ook niet meer dan 2 miljoen Palestijnen Isral zien binnendringen, maar 'slechts' 1.500 Hamas-strijders. Uiteraard 1.500 teveel natuurlijk, maar daar kun je toch niet de voltallige bevolking collectief voor verantwoordelijk gaan stellen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:11 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik heb Israel geen einsatzgruppen de Gazastrook zien binnensturen met als enige doel de burgerbevolking te ontvoeren of uit te moorden.![]()
Israel en Palestina. Niet toevallig woonachtig in Burkina Faso?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:15 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Ja alhamdulillah is er vrede.
Betrokkenheid waarbij?![]()
Ja ze kregen zelfs hulp bij wederopbouw. Mooi idee voor de Palestijnen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Duisters van nu hebben het stukken beter dan de Duitsers van 1943 moet je maar denken.![]()
Beide terrorisme. Ze gebruiken beiden de middelen die ze hebben en kunnen inzetten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:16 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is normale oorlogsvoering, Hamas bedreef terrorisme.
Het is ook duidelijk dat het teleologische doel verschillend is. Isreal heeft een arsenaal waarmee het de volledige Palestijnse bevolking kan uitroeien indien men dat menst, echter, dat doet men niet.
Aan de andere kant staan de Palestijnen, die jij zo graag verdedigt, die als teleologisch doel hebben het aantal doden in de burgerbevolking te maximaliseren.
Dit, in mijn ogen, gebruikmakend van Popper's paradox, rechtvaardigd de Israelieten om zeer hard in te grijpen in dit geval.![]()
En daarmee hebben ze 0 gedaan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja ze kregen zelfs hulp bij wederopbouw. Mooi idee voor de Palestijnen.![]()
Of wellicht komt men met andere argumenten. Ik zie liever Israel blijven aangezien het land uitstekend de historische schappen bewaard. Dat is helaas van de andere Arabische landen niet te zeggen (uitzondering Turkije).quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dus zionisten kunnen gewoon zeggen dat ze dat land eigenlijk helemaal niet horen te krijgen omdat ze niet meer in een boek geloven en gewoon terug gaan naar Europa?
Ik zou zeggen doe je best, be my man.
Topper.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Overal waar mijn moslimbroeders onrecht worden aangedaan ben ik betrokken en doet dat pijn. Of dst nou in Palestina is of in India, in Kashmir of China; overal.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Israel en Palestina. Niet toevallig woonachtig in Burkina Faso?En Allah weet het het beste![]()
Dat wil men met de slavernijherstelbetalingen toch ook, waarom niet hier?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:17 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik heb ook niet meer dan 2 miljoen Palestijnen Isral zien binnendringen, maar 'slechts' 1.500 Hamas-strijders. Uiteraard 1.500 teveel natuurlijk, maar daar kun je toch niet de voltallige bevolking collectief voor verantwoordelijk gaan stellen?Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Hoeveel pijn doet het nu in Burkina Faso en waarom?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:18 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Overal waar mijn moslimbroeders onrecht worden aangedaan ben ik betrokken en doet dat pijn. Of dst nou in Palestina is of in India, in Kashmir of China; overal.![]()
Den Palestijn heeft meer hulpgeld gehad per hoofd dan wie dan ook ooit ter wereld.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja ze kregen zelfs hulp bij wederopbouw. Mooi idee voor de Palestijnen.![]()
Ben je het daarmee eens dan, die herstelbetalingen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:19 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat wil men met de slavernijherstelbetalingen toch ook, waarom niet hier?![]()
Precies het teleologische verschil is het verschil tussen terrorisme en geen terrorisme.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:18 schreef Chadi het volgende:
[..]
Beide terrorisme. Ze gebruiken beiden de middelen die ze hebben en kunnen inzetten.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:19 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hoeveel pijn doet het nu in Burkina Faso en waarom?Wat is er in Burkina Faso?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:19 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hoeveel pijn doet het nu in Burkina Faso en waarom?En Allah weet het het beste![]()
Vooral de concentratiekampen zeker, vol met de door jou zo gehate joden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Vind dat de Duitsers het toch goed gedaan hebben.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Ja al die historische zaken waren daar natuurlijk niet toen het onder islamitisch bestuur was. Ze kwamen op poppen toen Isral aan de macht kwam.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Of wellicht komt men met andere argumenten. Ik zie liever Israel blijven aangezien het land uitstekend de historische schappen bewaard. Dat is helaas van de andere Arabische landen niet te zeggen (uitzondering Turkije).
Klinkt ook erg logisch vind je niet? Vind je jezelf niet erg snugger overkomen door dit soort uitspraken?![]()
Dan zijn er nog erg veel Palestijnen over na 90 jaar moorden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dus Hamas wist dat Isral onschuldige burgers waaronder babies en zieken zou vermoorden als tegenactie. Ja dat wist iedereen. De zionisten doen al 90 jaar niet anders.![]()
Voor wat? Verdeel die shit gewoon eerlijk zoals afgesproken.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:20 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ben je het daarmee eens dan, die herstelbetalingen?![]()
Fokken als konijnen. Daarom is de levensverwachting laag en 55% minderjarig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:22 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dan zijn er nog erg veel Palestijnen over na 90 jaar moorden.![]()
Ik heb daar familie. Het is nu helemaal rood door tijg.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:20 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
[..]
Wat is er in Burkina Faso?![]()
Islamitisch bestuur? Je bedoelt tijdens Brits heerschappij of ottomaans?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja al die historische zaken waren daar natuurlijk niet toen het onder islamitisch bestuur was. Ze kwamen op poppen toen Isral aan de macht kwam.
Klinkt ook erg logisch vind je niet? Vind je jezelf niet erg snugger overkomen door dit soort uitspraken?
Palestijnen hebben nog nooit een rechtmatige claim gehad op land bijvoorbeeld.Charlie: How's it going in there?
Onder Ottomaans bestuur ging dat nog prima, onder het bewind van de landen daarna is het helaas volledig verwaterd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja al die historische zaken waren daar natuurlijk niet toen het onder islamitisch bestuur was. Ze kwamen op poppen toen Isral aan de macht kwam.
Klinkt ook erg logisch vind je niet? Vind je jezelf niet erg snugger overkomen door dit soort uitspraken?Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Tijg?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:23 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik heb daar familie. Het is nu helemaal rood door tijg.En Allah weet het het beste![]()
Turkije Arabisch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Of wellicht komt men met andere argumenten. Ik zie liever Israel blijven aangezien het land uitstekend de historische schappen bewaard. Dat is helaas van de andere Arabische landen niet te zeggen (uitzondering Turkije).![]()
![]()
Dat zie je wel vaker in probleemgebieden, schijnt soort levensverzekering te zijn om veel kinderen op de wereld te zettenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Fokken als konijnen. Daarom is de levensverwachting laag en 55% minderjarig.![]()
Het beschermen van cultureel erfgoed.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:27 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "de historische schappen"?Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Jij haat Joden meer dan ik omdat je ze door jouw gedrag geen kans geeft op een vreedzaam bestaan in Isral.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Vooral de concentratiekampen zeker, vol met de door jou zo gehate joden.
Ik hou van Joden zoals van elk mens. Ik maak geen onderscheid.
Zoals ooit een wijze man zei.
"All man are equal. An Arab has no superiority over a non-Arab nor a non-Arab has any superiority over an Arab; also a White has no superiority over a Black nor a Black has any superiority over a White except by piety and good action"![]()
Dat doen ze niet in andere islamitische landen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het beschermen van cultureel erfgoed.![]()
(!)quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het beschermen van cultureel erfgoed.
Ja want stukken steen zijn belangrijker dan mensen.
En ook de gebouwen worden getroffen hoor, kijk maar naar de streams waar ze gaza platbombarderen.En Allah weet het het beste![]()
Mensen stop aub met elkaar uitmaken voor Joden of Moslimhater, houd je fatsoen. Het is een discussieforum en het topic is al meerdere malen gesloten.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Ja zoals Urk en Volendam.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:27 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker in probleemgebieden, schijnt soort levensverzekering te zijn om veel kinderen op de wereld te zetten![]()
Misschien moet die zinsnede eens uitleggen aan Hamasaanhangers. Ik ben benieuwd hoe ze daarop reageren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jij haat Joden meer dan ik omdat je ze door jouw gedrag geen kans geeft op een vreedzaam bestaan in Isral.
Ik hou van Joden zoals van elk mens. Ik maak geen onderscheid.
Zoals ooit een wijze man zei.
"All man are equal. An Arab has no superiority over a non-Arab nor a non-Arab has any superiority over an Arab; also a White has no superiority over a Black nor a Black has any superiority over a White except by piety and good action"Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Bijzonder slecht.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:29 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat doen ze niet in andere islamitische landen?Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Daarom staan ze er nog..quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Onder Ottomaans bestuur ging dat nog prima, onder het bewind van de landen daarna is het helaas volledig verwaterd.![]()
Die kennen hem. Het is een uitspraak van hun profeet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Misschien moet die zinsnede eens uitleggen aan Hamasaanhangers. Ik ben benieuwd hoe ze daarop reageren.![]()
Het ging meer om bijvoorbeeld ISIS:quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:29 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
(!)
Ja want stukken steen zijn belangrijker dan mensen.
En ook de gebouwen worden getroffen hoor, kijk maar naar de streams waar ze gaza platbombarderen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Oke nu is Isis gelijk aan alle moslims. Ik snap hem voordat Isis daar kwam waren er geen moslims aan de macht. Continue!quote:![]()
Je bent me helemaal kwijt manquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is een bijzondere soort. Een soort van mens maar dan als de vrouw van mijn broer.En Allah weet het het beste![]()
Geen idee, ik ken niemand daarquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:35 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Gewoon mensen uit Burkina. Hoe gaat het met je broeders daar?En Allah weet het het beste![]()
Waar ken je daar wel mensen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:36 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken niemand daar![]()
Als ze de as maar niet wegsnuiven.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:36 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
In Urk zijn de gemoederen al verhit geraakt door wat verbrande vlaggen.![]()
Dit is off topic, maar als je het specifieke land wilt weten waar ik woon; ik zie geen reden om dat te delen. Sorry.quote:En Allah weet het het beste![]()
Dat is prima. Het was echt uit interesse.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:38 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Dit is off topic, maar als je het specifieke land wilt weten waar ik woon; ik zie geen reden om dat te delen. Sorry.![]()
Go with the flow..😄quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:39 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Je bent wel erg van de hokjes.
Een beetje aanpassen aan het niveau hier.![]()
Ja, in Egypte staat ook geen piramide meer overeind. Allemaal gesloopt. Of Petra in Jordani, kijken ze totaal niet naar om. Totaal verwaarloosd, komt geen toerist op af.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:33 schreef Chadi het volgende:
[..]
Oke nu is Isis gelijk aan alle moslims. Ik snap hem voordat Isis daar kwam waren er geen moslims aan de macht. Continue!![]()
Geeft niet, kan ik begrijpen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:39 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is prima. Het was echt uit interesse.En Allah weet het het beste![]()
Werk in de GGZ dagelijks met dat soort lui. Leven in een totaal andere dimensie.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:40 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, in Egypte staat ook geen piramide meer overeind. Allemaal gesloopt. Of Petra in Jordani, kijken ze totaal niet naar om. Totaal verwaarloosd, komt geen toerist op af.![]()
Jazeker. De internationale gemeenschap moet gewoon afdwingen dat mensenrechten gerespecteerd worden op straffe van zware sancties. Moet je opletten hoe snel dat conflict verleden tijd is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zie jij nu een normale exit voor Israel?![]()
De beste man zag het toen al! Let vooral op het laatste zinnetje. Geef deze visionair een lintje.quote:Op maandag 16 april 2007 @ 15:45 schreef ario2006 het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij gewoon puur een racist dat je je zo minachtend over mensen uitlaat die te lijden hebben onder zo'n sterke repressie als de Palestijnen onder de joodse bezetting. 't is werkelijk onvoorstelbaar hoe jij daarmee omgaat. Ik ga niet eens proberen om je zieke geest een beetje te herstellen, volgens mij ben je gewoon reddeloos verloren.
Maar goed... Om nog even op je opmerking in te gaan:
't Enige wat Isral 'doet' voor die mensen is ze 't leven zo onmogelijk mogelijk te maken zodat ze oprotten en Isral 't hele gebied kan innemen.
https://whc.unesco.org/en/danger/quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:32 schreef Repentless het volgende:
[..]
Zoals? Even los van die debiele beeldenstorm van de Taliban begin deze eeuw.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Tja, ik zou het eerder ongenformeerdheid noemen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Werk in de GGZ dagelijks met dat soort lui. Leven in een totaal andere dimensie.Als je al denkt dat Turkije een Arabisch land is ("moslims zijn Arabieren!"), dan snap je er vrij weinig van.
![]()
En al het onrecht dat je moslimbroeders aanrichten kan je dan weer geen hol schelen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:18 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Overal waar mijn moslimbroeders onrecht worden aangedaan ben ik betrokken en doet dat pijn. Of dst nou in Palestina is of in India, in Kashmir of China; overal.![]()
Ja. Gaf ik zelf ook eerder aan. Je moet nu echt internationaal zeggen "stop dit genoeg". Had al eerder gemoeten met sancties tegen Israel.. Dit is het resultaat.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jazeker. De internationale gemeenschap moet gewoon afdwingen dat mensenrechten gerespecteerd worden op straffe van zware sancties. Moet je opletten hoe snel dat conflict verleden tijd is.![]()
Een normale exit uit dit conflict bedoel je?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zie jij nu een normale exit voor Israel?
Ik weet niet hoe het gaat lopen en weet ook niet wat op de korte termijn een goede oplossing zou zijn. Dit zijn grote zaken en voor geleerden om naar te kijken.
Ik ben hier oa om men een beetje kritisch te laten kijken naar vooral israhel, omdat dit een nl forum is en veel nl instanties erg stel hun kant hebben gekozsn
Ik ga slapen, mocht je reageren, reageer ik in sha Allah morgenEn Allah weet het het beste![]()
Ben ik wat te oud voor inmiddels denk ik, het was in 1967 al een ding toen ik op de lagere school zat en het is nog steeds een zootje daar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Go with the flow..😄
Een beetje aanpassen aan het niveau hier.![]()
Slaap goed ik ga er ook zo vandoor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:48 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Een normale exit uit dit conflict bedoel je?
Ik weet niet hoe het gaat lopen en weet ook niet wat op de korte termijn een goede oplossing zou zijn. Dit zijn grote zaken en voor geleerden om naar te kijken.
Ik ben hier oa om men een beetje kritisch te laten kijken naar vooral israhel, omdat dit een nl forum is en veel nl instanties erg stel hun kant hebben gekozsn
Ik ga slapen, mocht je reageren, reageer ik in sha Allah morgen![]()
Kan je een post van mij quoten waar je deze beschuldiging op baseert? Ik heb namelijk wel een paar klaar liggen die expliciet weerleggen wat jij nu zegt over mij.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En al het onrecht dat je moslimbroeders aanrichten kan je dan weer geen hol schelen.En Allah weet het het beste![]()
Even in het Oekrane topic zoeken naar de reacties hierop.quote:Nu heeft hij een linkje geplaats. Ben bang dat hij het niet begrijpt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:46 schreef Repentless het volgende:
[..]
Tja, ik zou het eerder ongenformeerdheid noemen.Als je al denkt dat Turkije een Arabisch land is ("moslims zijn Arabieren!"), dan snap je er vrij weinig van.
Maar straks weer een dag. Ik ga pitten.![]()
Iemand moet wel met bewijs komen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:49 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Kan je een post van mij quoten waar je deze beschuldiging op baseert? Ik heb namelijk wel een paar klaar liggen die expliciet weerleggen wat jij nu zegt over mij.![]()
Hier ook een oudje. Ook op fok! Ben hier veel te lang..quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:49 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ben ik wat te oud voor inmiddels denk ik, het was in 1967 al een ding toen ik op de lagere school zat en het is nog steeds een zootje daar.![]()
Leuk kaartje. Weet je ook welk cultureel erfgoed dit allemaal betreft en waarom het in gevaar is? Ik zie ook drie in Isral die in gevaar zijn.quote:![]()
Eerste op die alfabetische lijst was Afghanistan. Niet verder gelezen waarschijnlijk. 😆😆quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:52 schreef Repentless het volgende:
[..]
Leuk kaartje. Weet je ook welk cultureel erfgoed dit allemaal betreft en waarom het in gevaar is? Ik zie ook drie in Isral die in gevaar zijn.![]()
Heel raar is datquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:48 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Ik ben hier oa om men een beetje kritisch te laten kijken naar vooral israhel, omdat dit een nl forum is en veel nl instanties erg stel hun kant hebben gekozsn´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Jon Stewart sketch uit 2014 over 'Operation Protective Edge' n van de vele militaire acties van Israel.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Doseren dan, doe ik al jaren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hier ook een oudje. Ook op fok! Ben hier veel te lang..
On topic: Na die barbaarse aanval gaat dit geweld in tranen eindigen met uiteindelijk geen winnaar.![]()
Ik heb die uitspraak gecorrigeerd, het gaat om de bescherming van cultureel erfgoed in Islamitische landen. Daar worden ook gewoon buiten ISIS vele vraagtekens bij gesteld.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Even in het Oekrane topic zoeken naar de reacties hierop.
[..]
Nu heeft hij een linkje geplaats. Ben bang dat hij het niet begrijpt.
Maar straks weer een dag. Ik ga pitten.
Dit is een wat diepgaander artikel over de problematiek:
https://www.getty.edu/publications/heritagemanagement/part-two/9/
Het gaat met name om plekken waar de monumenten ouder zijn dan de oorsprong van de Islam.
Voorbeelden zijn Bosra, Timasa, Sabratha, Leptis Magna, Cyrene, Abu Mena, Pyramides van Giza (grondwater, vervuiling), Ashur, Hatra, Hebron en dit zijn de slechts de bekendste locaties.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Luisteren jullie trouwens nog naar het advies van Hammas om morgen binnen te blijven?
Er zou wat gaan gebeuren op verschillende plekken..
Ik moet morgen naar een verjaardag om 15:00 tot 22:00 , van een familielid.. Denk toch dat ik het door laat gaan, ik hoef alleen de snelweg op, de snelweg af, en ergens naar binnen te lopen.
Lijkt mij sterk dat er in die tijd nog iets gebeurt.![]()
Serieus. Waar woon je?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 02:01 schreef BMW1993 het volgende:
Luisteren jullie trouwens nog naar het advies van Hammas om morgen binnen te blijven?
Er zou wat gaan gebeuren op verschillende plekken..
Ik moet morgen naar een verjaardag om 15:00 tot 22:00 , van een familielid.. Denk toch dat ik het door laat gaan, ik hoef alleen de snelweg op, de snelweg af, en ergens naar binnen te lopen.
Lijkt mij sterk dat er in die tijd nog iets gebeurt.![]()
Twee op de westbank en een in Jeruzalem (de oude stad). Het verschil is goed op te merken als je bijvoorbeeld Scythopolis (Beit She'an), Caesarea, Nimrod, Masada en Capernaum bezoekt en daarna Bosra bezoekt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:52 schreef Repentless het volgende:
[..]
Leuk kaartje. Weet je ook welk cultureel erfgoed dit allemaal betreft en waarom het in gevaar is? Ik zie ook drie in Isral die in gevaar zijn.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Er zullen wat mensen met vlaggen gaan zwaaien in de randstad.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 02:01 schreef BMW1993 het volgende:
Er zou wat gaan gebeuren op verschillende plekken..![]()
Die zetten zich dan buiten spel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 02:06 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Er zullen wat mensen met vlaggen gaan zwaaien in de randstand.![]()
De context is gewoon: er zijn mensen weg hoe krijgen we die terug'. Thai zijn er vast al mee bezig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:03 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Denk niet dat ik me fixeer op Thailand, maar lees voor de context de quotes ff terug![]()
Laffe hond. Je een beetje druk maken over traag treinverkeerquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 02:09 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Rotterdam, en moet morgen naar Dordrecht..
![]()
Dan zou ik voor de zekerheid maar beter thuisblijven.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 02:09 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Rotterdam, en moet morgen naar Dordrecht.![]()
![]()
Palestijnse pizzarestaurant eigenaren in Huwara West Bank, willen meer klandizie krijgen. Ze vonden het wel grappig om een holocaust overlevende, wie gevangen genomen was door Hamas, te gebruiken voor hun 'reclame'. IDF kon er niet om lachen en de gehele restaurant werd zonder genade, volledig gebulldozerd.![]()
Dat je op straat loopt met een geweer en denk "dat lijkt mij een lul een Rk aanhanger " twee keer raak.![]()
Gewoon met een david ster ketting op straat gaan. Het zijn net vampiers en liggen gelijk op de grond te krijsen als ze maar een glimp zien van de david ster![]()
mits ze met een groep zijn...want dan voelen ze zich sterkquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 02:30 schreef Doler12 het volgende:
Gewoon met een david ster ketting op straat gaan. Het zijn net vampiers en liggen gelijk op de grond te krijsen als ze maar een glimp zien van de david ster![]()
Wat zeg je nu werkelijk?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 02:30 schreef Doler12 het volgende:
Joden?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 02:33 schreef Thorelf het volgende:
[..]
mits ze met een groep zijn...want dan voelen ze zich sterk![]()
Tenzij ipv mits?quote:"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Ik steek een beetje de draak met die gast. Hij is namelijk ongezond geobsedeerd door moslims, ziet overal spoken en iets met zijn Turkse vader die zijn moeder heeft verlaten.quote:![]()
De weg mss wat kwijt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 02:37 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik steek een beetje de draak met die gast. Hij is namelijk ongezond geobsedeerd door moslims, ziet overal spoken en iets met zijn Turkse vader die zijn moeder heeft verlaten.![]()
Even over dat laatste: Dat onthoofden van babies werd gigantisch vergroot de afgelopen dagen, en dat specifiek heeft publieke sentiment drastisch zien draaien van Palestijnen naar Isral. Alsof wat we al wisten niet gruwelijke genoeg was. (Blijkbaar niet.)quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik lees hier voortdurend deze flauwekul. Heeft hamas ook eerst getracht het water af te sluiten of gingen die gelijk over tot het neermaaien van tieners en onthoofden van babies?
Hoe dan ook, nu lees ik weer allemaal berichten dat het onthoofden van babies mogelijk onzin is?
Originele bron:
Outlet van originele bron schijnt nogal... 'partijdig' te zijn:
Israeli official says government cannot confirm babies were beheaded in Hamas attack.
Biden zei eerst dat die de beelden had gezien. Maar dat bleek niet waar, hij zou het van IDF hebben. Maar IDF heeft zelf ook geen beelden. Wat is het nou.
P.S. Was dit al langsgekomen? Locatie van het festival was eigenlijk ergens anders bedoeld. 2 dagen voordat het zou plaatsvinden werd hen de locatie bij Gaza toegezegd. Hoe kun je het treffen.![]()
![]()
Waar zijn die 130 mensen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 02:41 schreef Drxx het volgende:
[..]
Even over dat laatste: Dat onthoofden van babies werd gigantisch vergroot de afgelopen dagen, en dat specifiek heeft publieke sentiment drastisch zien draaien van Palestijnen naar Isral. Alsof wat we al wisten niet gruwelijke genoeg was. (Blijkbaar niet.)
Hoe dan ook, nu lees ik weer allemaal berichten dat het onthoofden van babies mogelijk onzin is?
Originele bron:
[ [url=https://twitter.com/i24NEWS_EN/status/1711781404344721828]twitter[/url] ]
Outlet van originele bron schijnt nogal... 'partijdig' te zijn:
[ twitter ]
https://edition.cnn.com/2023/10/12/middleeast/israel-hamas-beheading-claims-intl/index.html]Israeli official says government cannot confirm babies were beheaded in Hamas attack.
Biden zei eerst dat die de beelden had gezien. Maar dat bleek niet waar, hij zou het van IDF hebben. Maar IDF heeft zelf ook geen beelden. Wat is het nou.
P.S. Was dit al langsgekomen? Locatie van het festival was eigenlijk ergens anders bedoeld. 2 dagen voordat het zou plaatsvinden werd hen de locatie bij Gaza toegezegd. Hoe kun je het treffen.![]()
Altijd leuk school in Gaza, het is weer wat anders dan een schoolmusical!
https://www.memri.org/tv/(...)attack-hostagetaking
Forum Opties Forumhop: Hop naar: