Ja. Gaf ik zelf ook eerder aan. Je moet nu echt internationaal zeggen "stop dit genoeg". Had al eerder gemoeten met sancties tegen Israel.. Dit is het resultaat.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Jazeker. De internationale gemeenschap moet gewoon afdwingen dat mensenrechten gerespecteerd worden op straffe van zware sancties. Moet je opletten hoe snel dat conflict verleden tijd is.
Een normale exit uit dit conflict bedoel je?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zie jij nu een normale exit voor Israel?
Ben ik wat te oud voor inmiddels denk ik, het was in 1967 al een ding toen ik op de lagere school zat en het is nog steeds een zootje daar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Go with the flow..😄
Een beetje aanpassen aan het niveau hier.
Slaap goed ik ga er ook zo vandoor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:48 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Een normale exit uit dit conflict bedoel je?
Ik weet niet hoe het gaat lopen en weet ook niet wat op de korte termijn een goede oplossing zou zijn. Dit zijn grote zaken en voor geleerden om naar te kijken.
Ik ben hier oa om men een beetje kritisch te laten kijken naar vooral israhel, omdat dit een nl forum is en veel nl instanties erg stel hun kant hebben gekozsn
Ik ga slapen, mocht je reageren, reageer ik in sha Allah morgen
Kan je een post van mij quoten waar je deze beschuldiging op baseert? Ik heb namelijk wel een paar klaar liggen die expliciet weerleggen wat jij nu zegt over mij.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
En al het onrecht dat je moslimbroeders aanrichten kan je dan weer geen hol schelen.
Even in het Oekraïne topic zoeken naar de reacties hierop.quote:
Nu heeft hij een linkje geplaats. Ben bang dat hij het niet begrijpt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:46 schreef Repentless het volgende:
[..]
Tja, ik zou het eerder ongeïnformeerdheid noemen.Als je al denkt dat Turkije een Arabisch land is ("moslims zijn Arabieren!"), dan snap je er vrij weinig van.
Iemand moet wel met bewijs komen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:49 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Kan je een post van mij quoten waar je deze beschuldiging op baseert? Ik heb namelijk wel een paar klaar liggen die expliciet weerleggen wat jij nu zegt over mij.
Hier ook een oudje. Ook op fok! Ben hier veel te lang..quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:49 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ben ik wat te oud voor inmiddels denk ik, het was in 1967 al een ding toen ik op de lagere school zat en het is nog steeds een zootje daar.
Leuk kaartje. Weet je ook welk cultureel erfgoed dit allemaal betreft en waarom het in gevaar is? Ik zie ook drie in Israël die in gevaar zijn.quote:
Eerste op die alfabetische lijst was Afghanistan. Niet verder gelezen waarschijnlijk. 😆😆quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:52 schreef Repentless het volgende:
[..]
Leuk kaartje. Weet je ook welk cultureel erfgoed dit allemaal betreft en waarom het in gevaar is? Ik zie ook drie in Israël die in gevaar zijn.
Heel raar is datquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:48 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Ik ben hier oa om men een beetje kritisch te laten kijken naar vooral israhel, omdat dit een nl forum is en veel nl instanties erg stel hun kant hebben gekozsn
Doseren dan, doe ik al jaren.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hier ook een oudje. Ook op fok! Ben hier veel te lang..
Ik heb die uitspraak gecorrigeerd, het gaat om de bescherming van cultureel erfgoed in Islamitische landen. Daar worden ook gewoon buiten ISIS vele vraagtekens bij gesteld.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:50 schreef Chadi het volgende:
[..]
Even in het Oekraïne topic zoeken naar de reacties hierop.
[..]
Nu heeft hij een linkje geplaats. Ben bang dat hij het niet begrijpt.
Maar straks weer een dag. Ik ga pitten.
Serieus. Waar woon je?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 02:01 schreef BMW1993 het volgende:
Luisteren jullie trouwens nog naar het advies van Hammas om morgen binnen te blijven?
Er zou wat gaan gebeuren op verschillende plekken..
Ik moet morgen naar een verjaardag om 15:00 tot 22:00 , van een familielid.. Denk toch dat ik het door laat gaan, ik hoef alleen de snelweg op, de snelweg af, en ergens naar binnen te lopen.
Lijkt mij sterk dat er in die tijd nog iets gebeurt.
Twee op de westbank en een in Jeruzalem (de oude stad). Het verschil is goed op te merken als je bijvoorbeeld Scythopolis (Beit She'an), Caesarea, Nimrod, Masada en Capernaum bezoekt en daarna Bosra bezoekt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:52 schreef Repentless het volgende:
[..]
Leuk kaartje. Weet je ook welk cultureel erfgoed dit allemaal betreft en waarom het in gevaar is? Ik zie ook drie in Israël die in gevaar zijn.
Er zullen wat mensen met vlaggen gaan zwaaien in de randstad.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 02:01 schreef BMW1993 het volgende:
Luisteren jullie trouwens nog naar het advies van Hammas om morgen binnen te blijven?
Er zou wat gaan gebeuren op verschillende plekken..
Die zetten zich dan buiten spel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 02:06 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Er zullen wat mensen met vlaggen gaan zwaaien in de randstand.
De context is gewoon: er zijn mensen weg hoe krijgen we die terug'. Thai zijn er vast al mee bezig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:03 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Denk niet dat ik me fixeer op Thailand, maar lees voor de context de quotes ff terug
Laffe hond. Je een beetje druk maken over traag treinverkeerquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 02:09 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Rotterdam, en moet morgen naar Dordrecht.
Dan zou ik voor de zekerheid maar beter thuisblijven.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 02:09 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Rotterdam, en moet morgen naar Dordrecht.
mits ze met een groep zijn...want dan voelen ze zich sterkquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 02:30 schreef Doler12 het volgende:
Gewoon met een david ster ketting op straat gaan. Het zijn net vampiers en liggen gelijk op de grond te krijsen als ze maar een glimp zien van de david ster
Wat zeg je nu werkelijk?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 02:30 schreef Doler12 het volgende:
Gewoon met een david ster ketting op straat gaan. Het zijn net vampiers en liggen gelijk op de grond te krijsen als ze maar een glimp zien van de david ster
Joden?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 02:33 schreef Thorelf het volgende:
[..]
mits ze met een groep zijn...want dan voelen ze zich sterk
Tenzij ipv mits?quote:
Ik steek een beetje de draak met die gast. Hij is namelijk ongezond geobsedeerd door moslims, ziet overal spoken en iets met zijn Turkse vader die zijn moeder heeft verlaten.quote:
De weg mss wat kwijt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 02:37 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Ik steek een beetje de draak met die gast. Hij is namelijk ongezond geobsedeerd door moslims, ziet overal spoken en iets met zijn Turkse vader die zijn moeder heeft verlaten.
Even over dat laatste: Dat onthoofden van babies werd gigantisch vergroot de afgelopen dagen, en dat specifiek heeft publieke sentiment drastisch zien draaien van Palestijnen naar Israël. Alsof wat we al wisten niet gruwelijke genoeg was. (Blijkbaar niet.)quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik lees hier voortdurend deze flauwekul. Heeft hamas ook eerst getracht het water af te sluiten of gingen die gelijk over tot het neermaaien van tieners en onthoofden van babies?
Waar zijn die 130 mensen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 02:41 schreef Drxx het volgende:
[..]
Even over dat laatste: Dat onthoofden van babies werd gigantisch vergroot de afgelopen dagen, en dat specifiek heeft publieke sentiment drastisch zien draaien van Palestijnen naar Israël. Alsof wat we al wisten niet gruwelijke genoeg was. (Blijkbaar niet.)
Hoe dan ook, nu lees ik weer allemaal berichten dat het onthoofden van babies mogelijk onzin is?
Originele bron:
[ [url=https://twitter.com/i24NEWS_EN/status/1711781404344721828]twitter[/url] ]
Outlet van originele bron schijnt nogal... 'partijdig' te zijn:
[ twitter ]
https://edition.cnn.com/2023/10/12/middleeast/israel-hamas-beheading-claims-intl/index.html]Israeli official says government cannot confirm babies were beheaded in Hamas attack.
Biden zei eerst dat die de beelden had gezien. Maar dat bleek niet waar, hij zou het van IDF hebben. Maar IDF heeft zelf ook geen beelden. Wat is het nou.
P.S. Was dit al langsgekomen? Locatie van het festival was eigenlijk ergens anders bedoeld. 2 dagen voordat het zou plaatsvinden werd hen de locatie bij Gaza toegezegd. Hoe kun je het treffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |