Dat gebeurt wel dagelijks. Dat is de realiteit. Net als nu op dit moment burgers gebombardeerd worden die niets te maken hebben met wat Hamas gedaan heeft.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
"Maar juf, hij doet het ook,!"
Burgers die niks te maken hebben met administratieve detentie van wie dan ook horen niet betrokken te worden bij politieke conflicten en al helemaal niet tot gijzelaar gemaakt te worden.
Opgesloten ja? Dus die duizenden mensen die dagelijks reisden tussen de Gaza en Israël voor hun werk, allemaal leugens? Dagelijks sterven door een gebrek aan voorzieningen? Waar haal je in godsnaam deze regelrechte onzin vandaan?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:44 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze Laten ze even wennen aan het drink water en het leven daar. Misschien dat ze dan een beter beeld krijgen van de situatie. Trouwens als je op zo'n afstand lekker komt feesten terwijl 20 kilometer verderop mensen dagelijks sterven omdat ze opgesloten zitten en afgesloten zijn van basale voorzieningen, heb je ook geen enkel gevoel voor menselijkheid. Allemaal prima maar moreel besef klopt niet echt.
Vraag je je dat ook af bij heilige boeken?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:04 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Want alles wat een boek staat is waar?
Oog in oog wordt lastig als het pikkedonker is. Brr…quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:59 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Bizar bericht inderdaad dat.
Sta je daar buiten de rokende resten van je huis met je gezin, blij dat je het overleefd hebt en dan sta je ineens oog in oog met Mufasa.
Tuurlijk. Maar na onderzoek te hebben gedaan weet ik dat alles in de Qur'aan waar is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vraag je je dat ook af bij heilige boeken?
Oepsie.
Want dat heb je aan de imam gevraagd ofzo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:07 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar na onderzoek te hebben gedaan weet ik dat alles in de Qur'aan waar is.
Als je dit gelooft, heb ik nog een brug te koop voor je.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:05 schreef GewoonUitNL het volgende:
hilarisch filmpje
Geen idee of het waar is, maar wel een interessante getuigenis
Oh, waar dan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:07 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar na onderzoek te hebben gedaan weet ik dat alles in de Qur'aan waar is.
Eigenlijk het beste om gewoon te negeren natuurlijk, maar zoveel nieuws is er ook niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:08 schreef probeer het volgende:
Net als je denkt dat het niet erger dan Werkperd kan, komt deze user langs.
Oke leg uit waarom dit niet waar is. Ik luister.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:08 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je dit gelooft, heb ik nog een brug te koop voor je.
met onderzoek bedoel je dat je wat dawah in the park youtube filmpjes hebt gekeken en wat videos van Daniel Haqiqatjou met goedkope (van christenen gejatte) apologetica?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:07 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom jij nog niet weggemodereerd bent.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:04 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Want alles wat een boek staat is waar?
Ik snap je niet?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom jij nog niet weggemodereerd bent.
Het is behoorlijk eng wat jij hier hebt gepost.
Want lezen jullie even mee: volgens de islam en de koran mogen er geen vrouwen verkracht worden.
En dat gebeurt ook echt niet want het staat in een boek.
Moet ik gwoonuitnl nog een mention doen?
Ik merk het op. Dat kun je dan toch nu uitleggen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:03 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Denk niet dat ik me fixeer op Thailand, maar lees voor de context de quotes ff terug
Bizar he, dat moment waarop je geconfronteerd wordt met zoveel religieuze indoctrinatie dat je eigen brein bijna kortsluiting maakt bij het blijkbaar bestaan van zo veel achterlijkheid. Voelt heel onwerkelijk, maar spijtig genoeg is het dus werkelijkheid.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom jij nog niet weggemodereerd bent.
Het is behoorlijk eng wat jij hier hebt gepost.
Want lezen jullie even mee: volgens de islam en de koran mogen er geen vrouwen verkracht worden.
En dat gebeurt ook echt niet want het staat in een boek.
Moet ik gwoonuitnl nog een mention doen?
Juist niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Eigenlijk het beste om gewoon te negeren natuurlijk, maar zoveel nieuws is er ook niet.
Ik ben redelijk geinteresseerd in het de Islam, maar met alle respect, jij bent niet de aangewezen om mensen naar het juiste pad te brengen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:11 schreef GewoonUitNL het volgende:
Om niet dit topic te kapen mogen geïnteresseerden over mijn geloof mij een PM sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |