abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210932325
Gewoon de Joden even hun wraak laten halen, de goeden in de wereld hebben destijds de in- en inslechte regimes in Nazi Duitsland en Keizerlijk Japan ook uitgeschakeld en voor het restant van de burgerbevolking en mede dankzij Coca Cola, Disney, wat centjes van de overwinnaars en McDonalds zijn daar best nog wel prima non-militaire samenlevingen uit ontstaan.
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 00:14:20 #77
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_210932326
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 00:12 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Ik merk het op. Dat kun je dan toch nu uitleggen?
Wat bedoel je met fixeren op Thailand? Ik heb Thailand letterlijk 1x genoemd?
En Allah weet het het beste
pi_210932333
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 00:09 schreef Perrin het volgende:

[..]
Eigenlijk het beste om gewoon te negeren natuurlijk, maar zoveel nieuws is er ook niet.
Ik ga er niet tegenin met enige hoop diegene te overtuigen of veranderen. Puur en alleen om diens regelrechte bullshit bloot te leggen voor anderen.

En ik denk dat dat toch belangrijk is om te blijven doen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_210932336
Teveel mensen hier hebben gelijk. Dat is het probleem denk ik. Keer terug naar menselijkheid. Ik heb zelf huisinvallen gedaan. Er is wel een grens aan geweld. Beide kanten. Dit kant niet.
pi_210932337
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 00:11 schreef GewoonUitNL het volgende:
Om niet dit topic te kapen mogen geïnteresseerden over mijn geloof mij een PM sturen
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_210932340
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 00:04 schreef probeer het volgende:

[..]
Opgesloten ja? Dus die duizenden mensen die dagelijks reisden tussen de Gaza en Israël voor hun werk, allemaal leugens? Dagelijks sterven door een gebrek aan voorzieningen? Waar haal je in godsnaam deze regelrechte onzin vandaan?

Nee echt, geef ons de bronnen van je beweringen.
https://apps.who.int/gb/e(...)U999DTVbxHLJLqCopKal

quote:
The continued occupation and actions by Israel restrict the capacity of the Palestinian people and institutions to achieve effective development in the Palestinian territories, worsening the crisis of unemployment and poverty, which is one of the main determinants of health, and aggravating the effect of the persistent and stifling blockade imposed by Israel on the Gaza Strip, continued closures and checkpoints in the West Bank, in addition to the apartheid wall. All that has led to high rates of unemployment and poverty in the Gaza Strip, where 80% of the population currently need humanitarian assistance.

Health education programmes, as well as scientific missions and courses are also suspended in the Gaza Strip as a result of closures and restriction of free movement imposed on the Palestinian nationals by the Israeli occupation authorities. In addition, more than 20% of nationals requiring referral treatment outside the Gaza Strip are deprived of the necessary exit authorizations (Report of the WHO office in Jerusalem).

pi_210932342
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 00:13 schreef GewoonUitNL het volgende:

[..]
En de rest van je post?
Je bent een engnek omvat alles wel hoor :)
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 00:17:42 #83
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_210932343
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 00:13 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ik ben redelijk geinteresseerd in het de Islam, maar met alle respect, jij bent niet de aangewezen om mensen naar het juiste pad te brengen.
Ik zie toch wel wat gaten in jouw overtuigingen en kennis.
Ik hoop eigenlijk wel dat hij de aangewezen persoon is.
Zijn er toch weer een stuk minder religieuzen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 00:18:01 #84
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210932345
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 00:15 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik ga er niet tegenin met enige hoop diegene te overtuigen of veranderen. Puur en alleen om diens regelrechte bullshit bloot te leggen voor anderen.

En ik denk dat dat toch belangrijk is om te blijven doen.
Voordat je het weet gaat dit hele topic over het gebazel van een of twee van die gastjes.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210932352
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 00:17 schreef Chadi het volgende:

[..]
https://apps.who.int/gb/e(...)U999DTVbxHLJLqCopKal

The continued occupation and actions by Israel restrict the capacity of the Palestinian people and institutions to achieve effective development in the Palestinian territories, worsening the crisis of unemployment and poverty, which is one of the main determinants of health, and aggravating the effect of the persistent and stifling blockade imposed by Israel on the Gaza Strip, continued closures and checkpoints in the West Bank, in addition to the apartheid wall. All that has led to high rates of unemployment and poverty in the Gaza Strip, where 80% of the population currently need humanitarian assistance.

Health education programmes, as well as scientific missions and courses are also suspended in the Gaza Strip as a result of closures and restriction of free movement imposed on the Palestinian nationals by the Israeli occupation authorities. In addition, more than 20% of nationals requiring referral treatment outside the Gaza Strip are deprived of the necessary exit authorizations (Report of the WHO office in Jerusalem).

Het zal er vast niet prettig zijn. Maar er zit echt een groot verschil tussen wat de WHO hier rapporteert, en wat jij schetst.
pi_210932354
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 00:18 schreef Perrin het volgende:

[..]
Voordat je het weet gaat dit hele topic over het gebazel van een of twee van die gastjes.
Op zich is het altijd wel een geruststelling als je beseft dat degene die je haat niet zo heel erg slim is.
pi_210932356
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 00:18 schreef Perrin het volgende:

[..]
Als ik slapstick comedy wilde lezen ging ik wel South Park checken ja (lol)

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 13-10-2023 00:20:28 ]
pi_210932359
twitter

Reportage van de BBC in het ziekenhuis van Gaza.
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 00:20:25 #89
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210932361
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 00:04 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat gebeurt wel dagelijks. Dat is de realiteit. Net als nu op dit moment burgers gebombardeerd worden die niets te maken hebben met wat Hamas gedaan heeft.
Met "wel" suggereer je dat ik heb gezegd dat het niet dagelijks gebeurt. Tevens suggereer je dat ik het prima vind dat er burgers in Gaza gebombardeerd worden.

En als we jouw redenatie volgen dat het prima is om burgers aan te vallen omdat burgers van de andere kant slecht behandeld worden: dan is het dus ook okay om als reactie op de aangevallen burgers rond Gaza de burgers in Gaza aan te vallen?

Kiezen of delen.
pi_210932364
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 00:19 schreef probeer het volgende:

[..]
Het zal er vast niet prettig zijn. Maar er zit echt een groot verschil tussen wat de WHO hier rapporteert, en wat jij schetst.
Wauw heb je dat hele stuk van het WHO in 3 minuten gelezen. Knap hoor. Ook hoe je het snel een wending geeft om het te downplayen.
pi_210932369
Als de Gazastrook boeddhistisch zou zijn vanaf het ontstaan zou het nu een prima vakantieresort a la Goa.

Beetje sloten geld verdienen en dus een prachtig vreedzaam leven aan vakantievierende Joden en andersoortig vacationcattle, eigenlijk hetzelfde wat de indianen hebben geflikt met de blanken in de VS.
pi_210932370
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 00:20 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Met "wel" suggereer je dat ik heb gezegd dat het niet dagelijks gebeurt. Tevens suggereer je dat ik het prima vind dat er burgers in Gaza gebombardeerd worden.

En als we jouw redenatie volgen dat het prima is om burgers aan te vallen omdat burgers van de andere kant slecht behandeld worden: dan is het dus ook okay om als reactie op de aangevallen burgers rond Gaza de burgers in Gaza aan te vallen?

Kiezen of delen.
Dat is associatief denken wat je nu doet. Je legt verbanden die er niet zijn.

Daarnaast is het aanmaken van burgers die Israël nooit gestopt zoals jij suggereert. Het is nu verhevigd.
pi_210932371
We kunnen nu met zijn allen concluderen dat dit niet helemaal werkt.
pi_210932374
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 00:21 schreef Chadi het volgende:

[..]
Wauw heb je dat hele stuk van het WHO in 3 minuten gelezen. Knap hoor. Ook hoe je het snel een wending geeft om het te downplayen.
Ik las je quote. En vergeleek dat met je post. Je link werkt niet.

De WHO heeft het over armoede, werkeloosheid, afhankelijkheid van goederen van buitenaf, en beperkte medische toegang.

Jij hebt het over dagelijkse doden.
pi_210932377
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 23:58 schreef Sledgehammer. het volgende:
Nog steeds 2 miljoen mensen geen toegang tot elektriciteit, water, enzovoort?
Proberen ze daar een record te vestigen om het klimaat te redden :?
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_210932379
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 00:20 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Reportage van de BBC in het ziekenhuis van Gaza.
Koude rillingen bij de gedachte hoe het daar aan toe zal gaan zodra de noodgeneratoren ermee ophouden.
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 00:24:22 #97
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210932380
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 00:22 schreef Chadi het volgende:

[..]
Dat is associatief denken wat je nu doet. Je legt verbanden die er niet zijn.
Leg me uit wat je wel bedoelde dan.
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 00:26:32 #98
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210932386
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 00:24 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Koude rillingen bij de gedachte hoe het daar aan toe zal gaan zodra de noodgeneratoren ermee ophouden.
Ja nu dus ongeveer... nog 2 ramen zijn verlicht. Nou zullen ze waarschijnlijk alles gaan gebruiken voor de apparatuur en zijn die twee kamers wellicht operatiekamers.

Althans als dat idd het ziekenhuis is op de stream. Wellicht is die grote lichtpartij achterin ook een ziekenhuis.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 13 oktober 2023 @ 00:27:40 #99
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210932393
Israel zou juist de voorzieningen in Gaza weer moeten opstarten. Niet enkel omdat het het juiste is om te doen, het betekent eveneens dat als Hamas alsnog van leer trekt, het overduidelijk is waar hun prioriteiten liggen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210932394
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2023 00:23 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik las je quote. En vergeleek dat met je post. Je link werkt niet.

De WHO heeft het over armoede, werkeloosheid, afhankelijkheid van goederen van buitenaf, en beperkte medische toegang.

Jij hebt het over dagelijkse doden.
En onderdaan lekker vet gedrukt voor je oogjes dat vervolg behandeling wordt ontzegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')