Wat bedoel je met fixeren op Thailand? Ik heb Thailand letterlijk 1x genoemd?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:12 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik merk het op. Dat kun je dan toch nu uitleggen?
Ik ga er niet tegenin met enige hoop diegene te overtuigen of veranderen. Puur en alleen om diens regelrechte bullshit bloot te leggen voor anderen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Eigenlijk het beste om gewoon te negeren natuurlijk, maar zoveel nieuws is er ook niet.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:11 schreef GewoonUitNL het volgende:
Om niet dit topic te kapen mogen geïnteresseerden over mijn geloof mij een PM sturen
https://apps.who.int/gb/e(...)U999DTVbxHLJLqCopKalquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Opgesloten ja? Dus die duizenden mensen die dagelijks reisden tussen de Gaza en Israël voor hun werk, allemaal leugens? Dagelijks sterven door een gebrek aan voorzieningen? Waar haal je in godsnaam deze regelrechte onzin vandaan?
Nee echt, geef ons de bronnen van je beweringen.
quote:The continued occupation and actions by Israel restrict the capacity of the Palestinian people and institutions to achieve effective development in the Palestinian territories, worsening the crisis of unemployment and poverty, which is one of the main determinants of health, and aggravating the effect of the persistent and stifling blockade imposed by Israel on the Gaza Strip, continued closures and checkpoints in the West Bank, in addition to the apartheid wall. All that has led to high rates of unemployment and poverty in the Gaza Strip, where 80% of the population currently need humanitarian assistance.
Health education programmes, as well as scientific missions and courses are also suspended in the Gaza Strip as a result of closures and restriction of free movement imposed on the Palestinian nationals by the Israeli occupation authorities. In addition, more than 20% of nationals requiring referral treatment outside the Gaza Strip are deprived of the necessary exit authorizations (Report of the WHO office in Jerusalem).
Ik hoop eigenlijk wel dat hij de aangewezen persoon is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben redelijk geinteresseerd in het de Islam, maar met alle respect, jij bent niet de aangewezen om mensen naar het juiste pad te brengen.
Ik zie toch wel wat gaten in jouw overtuigingen en kennis.
Voordat je het weet gaat dit hele topic over het gebazel van een of twee van die gastjes.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:15 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ga er niet tegenin met enige hoop diegene te overtuigen of veranderen. Puur en alleen om diens regelrechte bullshit bloot te leggen voor anderen.
En ik denk dat dat toch belangrijk is om te blijven doen.
Het zal er vast niet prettig zijn. Maar er zit echt een groot verschil tussen wat de WHO hier rapporteert, en wat jij schetst.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
https://apps.who.int/gb/e(...)U999DTVbxHLJLqCopKal
The continued occupation and actions by Israel restrict the capacity of the Palestinian people and institutions to achieve effective development in the Palestinian territories, worsening the crisis of unemployment and poverty, which is one of the main determinants of health, and aggravating the effect of the persistent and stifling blockade imposed by Israel on the Gaza Strip, continued closures and checkpoints in the West Bank, in addition to the apartheid wall. All that has led to high rates of unemployment and poverty in the Gaza Strip, where 80% of the population currently need humanitarian assistance.
Health education programmes, as well as scientific missions and courses are also suspended in the Gaza Strip as a result of closures and restriction of free movement imposed on the Palestinian nationals by the Israeli occupation authorities. In addition, more than 20% of nationals requiring referral treatment outside the Gaza Strip are deprived of the necessary exit authorizations (Report of the WHO office in Jerusalem).
Op zich is het altijd wel een geruststelling als je beseft dat degene die je haat niet zo heel erg slim is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voordat je het weet gaat dit hele topic over het gebazel van een of twee van die gastjes.
Als ik slapstick comedy wilde lezen ging ik wel South Park checken ja (lol)quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voordat je het weet gaat dit hele topic over het gebazel van een of twee van die gastjes.
Met "wel" suggereer je dat ik heb gezegd dat het niet dagelijks gebeurt. Tevens suggereer je dat ik het prima vind dat er burgers in Gaza gebombardeerd worden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel dagelijks. Dat is de realiteit. Net als nu op dit moment burgers gebombardeerd worden die niets te maken hebben met wat Hamas gedaan heeft.
Wauw heb je dat hele stuk van het WHO in 3 minuten gelezen. Knap hoor. Ook hoe je het snel een wending geeft om het te downplayen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Het zal er vast niet prettig zijn. Maar er zit echt een groot verschil tussen wat de WHO hier rapporteert, en wat jij schetst.
Dat is associatief denken wat je nu doet. Je legt verbanden die er niet zijn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:20 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Met "wel" suggereer je dat ik heb gezegd dat het niet dagelijks gebeurt. Tevens suggereer je dat ik het prima vind dat er burgers in Gaza gebombardeerd worden.
En als we jouw redenatie volgen dat het prima is om burgers aan te vallen omdat burgers van de andere kant slecht behandeld worden: dan is het dus ook okay om als reactie op de aangevallen burgers rond Gaza de burgers in Gaza aan te vallen?
Kiezen of delen.
Ik las je quote. En vergeleek dat met je post. Je link werkt niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:21 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wauw heb je dat hele stuk van het WHO in 3 minuten gelezen. Knap hoor. Ook hoe je het snel een wending geeft om het te downplayen.
Proberen ze daar een record te vestigen om het klimaat te reddenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:58 schreef Sledgehammer. het volgende:
Nog steeds 2 miljoen mensen geen toegang tot elektriciteit, water, enzovoort?
Koude rillingen bij de gedachte hoe het daar aan toe zal gaan zodra de noodgeneratoren ermee ophouden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:20 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Reportage van de BBC in het ziekenhuis van Gaza.
Leg me uit wat je wel bedoelde dan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:22 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is associatief denken wat je nu doet. Je legt verbanden die er niet zijn.
Ja nu dus ongeveer... nog 2 ramen zijn verlicht. Nou zullen ze waarschijnlijk alles gaan gebruiken voor de apparatuur en zijn die twee kamers wellicht operatiekamers.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Koude rillingen bij de gedachte hoe het daar aan toe zal gaan zodra de noodgeneratoren ermee ophouden.
En onderdaan lekker vet gedrukt voor je oogjes dat vervolg behandeling wordt ontzegd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik las je quote. En vergeleek dat met je post. Je link werkt niet.
De WHO heeft het over armoede, werkeloosheid, afhankelijkheid van goederen van buitenaf, en beperkte medische toegang.
Jij hebt het over dagelijkse doden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |