Die vent snapt het. Goeie kerel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan moet je zeker dit filmpje eens kijken.
Of nou ja moeten, deze man snapt het iig.
[ twitter ]
Tig keer deze discussie gevoerd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
We krijgen al een ruime tijd te zien waar de islam voor staat hier in europa. Dus nee dank je.
Madrid
London
Parijs
Brussel
Nice
Kerstmarkten DE
En dan nog niet gesproken te hebben over de criminele bende die moslims achterlaten in de buitenwijlen van grote steden. Of niets vermoedende lhbgti'ers op straat behandelen.
Ga weg man.
Ik kan het niet helpen, maar als ik hem hoor praten lijkt het alsof ik naar Borat luister. Hij lijkt ook op hem. Daarnaast laxeert ie ontzettend met dat ze "garbage" hebben geïmporteerd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan moet je zeker dit filmpje eens kijken.
Of nou ja moeten, deze man snapt het iig.
[ twitter ]
Ja. Dat is de reactie als je onschuldige mensen aanraakt/vermoord.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dus Hamas wist dat Israël onschuldige burgers waaronder babies en zieken zou vermoorden als tegenactie. Ja dat wist iedereen. De zionisten doen al 90 jaar niet anders.
Je steunt een partij die indien losgelaten in Israel de hele Joodse bevolking tot de laatste baby zou uitroeien en probeert daarna iemand die het daar niet mee eens een bruinhemd te noemen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Klinkt als een opmerking van een bruinhemd. Maar maak je niet druk het mag hier gewoon zolang het over moslims gaat.
Ah, onschuldige burgers.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Weet je wat flauwekul is. De daden van een ander gebruiken om zelf minstens net zo over de schreef te gaan bij onschuldige mensen notabene.
Haal die kronkel uit je hoofd.
De man heeft voor 2000% gelijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik kan het niet helpen, maar als ik hem hoor praten lijkt het alsof ik naar Borat luister. Hij lijkt ook op hem. Daarnaast laxeert ie ontzettend met dat ze "garbage" hebben geïmporteerd.²
Doen de Israëliërs ook. Dus ik had wel verwacht dat je er achter zou staan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 00:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zou je wel willen he. Alle blanken die kritiek hebben op de islam weg. Lekker landje uitbreiden. Zo veel als mogelijk. En daarbij die ideologie opleggen.
Integreren of bekkie dicht. Intolerant naar intolerantie. En daar is een hoop van in de islam, die intolerantie.
Belgie en niet op eigen benen wss.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:02 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Woon niet in Nederland akhi, maar kom dm.
Van een religie als de Islam die beweert vredevol te zijn zou je toch mogen verwachten dat de extremisten extreem vredevol zijn?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:01 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Tig keer deze discussie gevoerd.
Ik houd het kort; als jij kan onderbouwen waarom de fundamenten en regels van iets veranderen omdat een persoon die claimt dat aan te hangen er tegenstrijdig mee handelt. Net alsof je zegt de Nederlandse wet is slecht want een Nederlandse schoot 30 mensen dood.
Ja, dus straf je onschuldige burgers voor het gedrag van een select groepje so called terroristen. Dan gebruik je dezelfde strijd en methodiek als die van Hamas. Terwijl je de wereld juist wijs maakt dat het barbaren zijn doe je hetzelfde als hen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:01 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Dat is de reactie als je onschuldige mensen aanraakt/vermoord.
Ja hoor. Iemand is onschuldig tot schuld bewezen wordt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ah, onschuldige burgers.
Kun jij die scheiding hard aanbrengen?
Ja en nee.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dus straf je onschuldige burgers voor het gedrag van een select groepje so called terroristen. Dan gebruik je dezelfde strijd en methodiek als die van Hamas.²
Die mentaliteit is het hele probleem.quote:
Hoeveel procent van de inwoners van de Gazastrook zou onschuldig zijn denk je?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja hoor. Iemand is onschuldig tot schuld bewezen wordt.
Ik neem aan dat jij bewijs hebt van hun schuld.
Er worden geen onschuldige burgers gestraft, die burgers hebben democratisch gezien hamas aan het bewind gebracht waardoor het collectief straffen van deze bevolking niet onrechtmatig is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dus straf je onschuldige burgers voor het gedrag van een select groepje so called terroristen. Dan gebruik je dezelfde strijd en methodiek als die van Hamas. Terwijl je de wereld juist wijs maakt dat het barbaren zijn doe je hetzelfde als hen.²
Iemand die alle moslims schuldig vindt komt redelijk over als een bruinhemd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Je steunt een partij die indien losgelaten in Israel de hele Joodse bevolking tot de laatste baby zou uitroeien en probeert daarna iemand die het daar niet mee eens een bruinhemd te noemen.
Zeg jij nou dat wat Hamas gedaan heeft juist is omdat alle Israëliërs schuldig zijn aan wat de Palestijnen overkomt omdat de Israëliërs gekozen hebben voor deze regering?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er worden geen onschuldige burgers gestraft, die burgers hebben democratisch gezien hamas aan het bewind gebracht waardoor het collectief straffen van deze bevolking niet onrechtmatig is.
Ja. En WIJ moeten dat eigenlijk veranderen. Zeker dat blijven zien van de pijn voor Palestijnen. Wat is een deal uiteindelijk?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dus straf je onschuldige burgers voor het gedrag van een select groepje so called terroristen. Dan gebruik je dezelfde strijd en methodiek als die van Hamas. Terwijl je de wereld juist wijs maakt dat het barbaren zijn doe je hetzelfde als hen.²
Eh, dat vind ik toch weer te kort door de bocht. Ik zou niet graag afgerekend willen worden op het VVD66 beleid, daar ik niet op ze gestemd heb.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:07 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er worden geen onschuldige burgers gestraft, die burgers hebben democratisch gezien hamas aan het bewind gebracht waardoor het collectief straffen van deze bevolking niet onrechtmatig is.
Waarom trekt men dan een dorp binnen om vervolgens de gehele bevolking over de kling te jagen? De praktijk is weerbarstiger dan het geschreven doel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Iemand die alle moslims schuldig vindt komt redelijk over als een bruinhemd.
Trouwens je moet wel up to date blijven. Hamas heeft hun eisen bijgesteld met betrekking tot de inwoners van Israël. Al jaren geleden.
Wat is je definitie van "schuld" in deze? Wanneer ben je schuldig en waaraan?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeveel procent van de inwoners van de Gazastrook zou onschuldig zijn denk je?
Als mensen op straat staan te juichen en gebak staan te kauwen is de schuldvraag wel beantwoord.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja hoor. Iemand is onschuldig tot schuld bewezen wordt.
Ik neem aan dat jij bewijs hebt van hun schuld.
Ik heb Israel geen einsatzgruppen de Gazastrook zien binnensturen met als enige doel de burgerbevolking te ontvoeren of uit te moorden.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 01:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat wat Hamas gedaan heeft juist is omdat alle Israëliërs schuldig zijn aan wat de Palestijnen overkomt omdat de Israëliërs gekozen hebben voor deze regering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |