Dan heeft ie pech.... hier wel ...quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
Snap wel dat hij zoekt ja, geen bier in de OP
quote:
Nu ben ik wel benieuwd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:01 schreef chufi het volgende:
Oops er gaat een oudje uit dr bol .... maar daar laat ik het bij
Snap het.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Is gespeeld ... gescript .. je kent het wel
Krijg hier ook een Jerry Springer vibe bij.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar ...
Ze is 72 en komt uit Lima
Ja echt erg en straks naakt met dat bruidje van gister in het zwembad ... maar dat zal wel gecensureerd worden ..quote:Op donderdag 12 oktober 2023 23:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Krijg hier ook een Jerry Springer vibe bij.
Morguh Pullupquote:
Morgenquote:
Dat is vroegquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier staat ook een traytje Schultenbräu koud![]()
Geen joint?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:09 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen (niet zonder zorgen). Maar we gaan er t beste van maken
De popcorn warmquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 10:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier staat ook een traytje Schultenbräu koud![]()
En mooie datum om terug naar huis te vliegenquote:
Succes, hier is het takkeweerquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En mooie datum om terug naar huis te vliegen
Ow, doei danquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En mooie datum om terug naar huis te vliegen
Volgens mij was vanochtend het beroerdstquote:
Lucky mequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij was vanochtend het beroerdstDie heb je dan weer gemist
Wel als je uit 30+ komt, maar de temperatuur is niet het ergste, de regen is.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:37 schreef FreshFruit het volgende:
19 graden voor Oktober is niet koud.
Wel leuk gehad?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel als je uit 30+ komt, maar de temperatuur is niet het ergste, de regen is.
Neuh,het was vrij rustig.quote:
We hebben een nieuwe kok aangenomen hierquote:
Snertquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:00 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe kok aangenomen hier
[ twitter ]
Het was heerlijk!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 12:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel leuk gehad?
[..]
Neuh,het was vrij rustig.
Hij moest zeker iets met ananas makenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 13:00 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe kok aangenomen hier
[ twitter ]
Heb je een linkje voor de stream?quote:
Lounge is ook primaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit de Psych lounge niet in R&P?
Dat hoort zo toch?quote:
Je weet het maar nooitquote:
9 jaar wachten nuquote:
Gelukje dat ze niet naar het Andromeda stelsel op pad zijnquote:
Lief wel dat handje.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 16:47 schreef pullup het volgende:
Ok deze bowling baan wil ik wel proberen![]()
![]()
[ twitter ]
Aloaquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Miss
Stond blank hier vanmiddag door de regen.
Dat zeker niet idd. Maar ja, wat heb je er verder aan met dit weerquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:33 schreef Lovely het volgende:
[..]
Aloa
Viel hier wel mee met de regen, vanmorgen wel en zonet een beste bui..
Maar het was niet koud buiten..
Helemaal niks nee als het veel regentquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zeker niet idd. Maar ja, wat heb je er verder aan met dit weer
Dan gaan de deuren dicht toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Miss
Stond blank hier vanmiddag door de regen.
Als je slim bent wel jaquote:
Keersluis deuren.quote:
Waar is dit?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Keersluis deuren.
[ afbeelding ]
Van de muur bedoel je? En de sluizen uiteraard.quote:
Is maar 1 deurquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Keersluis deuren.
[ afbeelding ]
Betweter.quote:
Nicequote:
Ik haal 2 dingen door elkaar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik moest serieus nadenken waar die 2e deur moest zitten dan
Een tequila shot met zout en citroen iets minder.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:51 schreef aloa het volgende:
Ik heb een slakkenval gekocht.
Raad eens wat er in moet![]()
Slakken zijn gek op bier
Ik had er ooit een aan mijn bierfles hangen die ik buiten even op de grond had gezetquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een tequila shot met zout en citroen iets minder.
No way dat ze mijn bier zouden krijgenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:51 schreef aloa het volgende:
Ik heb een slakkenval gekocht.
Raad eens wat er in moet![]()
Slakken zijn gek op bier
Ik offer er eentje op, die k*t beesten lopen in huisquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
No way dat ze mijn bier zouden krijgen
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik offer er eentje op, die k*t beesten lopen in huisZe komen op het kattenvoer af en daar worden die katten weer ziek van.
En dan sta je er weer op 1quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:12 schreef Lovely het volgende:
Die zie je straks weer veel met het natte weer naaktslakken
Gelukkig zelf nooit gehad, wel dat ik er over heen reed met de fiets..maar let er wel op.. Fietspad hier verder op zitten altijd heel veel, zit je zig zaggen op de fietsquote:
Met je bier.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig zelf nooit gehad, wel dat ik er over heen reed met de fiets..maar let er wel op.. Fietspad hier verder op zitten altijd heel veel, zit je zig zaggen op de fiets
Ja iddquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig zelf nooit gehad, wel dat ik er over heen reed met de fiets..maar let er wel op.. Fietspad hier verder op zitten altijd heel veel, zit je zig zaggen op de fiets
Dat ook idd. Maar ook smerig gewoonquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zielig om ze expres dood te rijden vind ik...
Ja je moet ze niet op etenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat ook idd. Maar ook smerig gewoon![]()
Die beesten zijn hartstikke giftig weet ik ondertussen.
Em waarom hebben ze geen huis?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat ook idd. Maar ook smerig gewoon![]()
Die beesten zijn hartstikke giftig weet ik ondertussen.
Naaktslakken hebben geen huisje om zich veilig in terug te trekken. Ze kunnen zich verstoppen in smalle ruimtes of ze kruipen in de grond. Naaktslakken hebben een taaie huid die hen tegen uitdroging beschermt.quote:
Weet jij hoe moeilijk het is om tegenwoordig aan een woning te komen?quote:
Feitquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weet jij hoe moeilijk het is om tegenwoordig aan een woning te komen?
Heer GOA.quote:
Dat is wel wat de gemiddelde toerist hier komt scorenquote:
Zeker ja. Vooral uit Duitsland en Frankrijk...quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel wat de gemiddelde toerist hier komt scoren
Nee Dad Jokes in Hongarijequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha!
Ik begrijp enkele,maar niet allemaal
Tegenwoordig is dat spul daar legaler als hier!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
In sommige staten van de VS wel begreep ik idd..quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat spul daar legaler als hier!
Oh je had het over die anderequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van die ook een paar niet
De dad jokes idd
" de state" ?
Ik begrijp er minder van de Friese, als van die Amerikaansequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh je had het over die andereZo ver was ik nog niet
Ik nu ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik begrijp er minder van de Friese, als van die Amerikaanse
Ik denk dat ik die nu heb! :quote:
quote:A common dad joke is: A child will say to the father, "I'm hungry," to which the father will reply, "Hi, Hungry, I'm Dad.
Beerenburgh zuipen zo te zienquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat doen die eigenlijk de hele dag zo daarboven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had er laatst bijna één zo'n fries gefotografeerd in natural habitat
Ja je moet rap zijn bij die rakkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Ze fierljeppen je zo je moeder!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja je moet rap zijn bij die rakkers
Das war einmal. Hoeren zijn tegenwoordig uit het straatbeeld weggejorist en wiet is tegenwoordig overal met gemak te krijgen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe is dat nu in Amsterdam? Vroeger was het een gekkenhuis daar op de wallen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Das war einmal. Hoeren zijn tegenwoordig uit het straatbeeld weggejorist en wiet is tegenwoordig overal met gemak te krijgen.
Nou....quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Das war einmal. Hoeren zijn tegenwoordig uit het straatbeeld weggejorist en wiet is tegenwoordig overal met gemak te krijgen.
Drukker dan ooitquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe is dat nu in Amsterdam? Vroeger was het een gekkenhuis daar op de wallen.
Mag niet meer van Mevrouw Falsema.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe is dat nu in Amsterdam? Vroeger was het een gekkenhuis daar op de wallen.
Duurde ff tot je aan de beurt was?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Paar keer geweest, maar was wel bizar druk toen.
Grasquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar... ff dit:
[ afbeelding ]
1. Gerst? Als in grondstof voor bier?
2. Minsken dy't leauwe? Mensen doen rustig?
3. Beammelan? Land van Bemmel?
Tegenwoordig komen ze voor dat andere spul.quote:
Mel Gibson voegt altijd wel wat toe aan een film vind ikquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:06 schreef pullup het volgende:
Is deze de moeite waard ?
https://www.filmtotaal.nl/film/12645
Zo direct op RTL heb hem nog nit gezien
Ahaquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Duurde ff tot je aan de beurt was?
Je Ninja doet het niet?quote:
Ja, is een bijzondere film. Wel gewelddadig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:06 schreef pullup het volgende:
Dat is deels wel waar ja, maar die ouderwetse joints gaan er ook nog prima in hoor, Shops zitten stampvolquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tegenwoordig komen ze voor dat andere spul.
Omo Power
Kan ik wel hebben, Ik ga er aan beginnen danquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, is een bijzondere film. Wel gewelddadig.
Hmm .. had ik ze eigenlijk wel goedquote:
Gjers is het ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:11 schreef pullup het volgende:
Dat Gers gras was had ik niet zo snel geraden hoor
Die op het Leidseplein?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:12 schreef aloa het volgende:
The Bulldog was wel bekend daar.
Ik kwam daar wel met vrienden...kreeg je gewoon een menulijst....maar dan voor wiet etc...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Het is vooral de wietcultuur hier. In Frankrijk is het net zo makkelijk te krijgen, maar dat het in shops wordt verkocht en gerookt is daar ondenkbaar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is deels wel waar ja, maar die ouderwetse joints gaan er ook nog prima in hoor, Shops zitten stampvol
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer...duikt er weer net één weg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Geen idee eigenlijk, volgens mij in de buurt van de wallenquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja daar ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, volgens mij in de buurt van de wallen![]()
Die lui waar ik toen mee omging wisten beter de weg dan ik
Daar stonden nogal wat motors voor altijd.quote:
Bij Monty Python wisten ze er wel raad meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Angels?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar stonden nogal wat motors voor altijd.
Klopt.quote:
Whaha heerlijke humor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Bij Monty Python wisten ze er wel raad mee
[ afbeelding ]
Die had je ook in Den Haag, in de Korte Molenstraat. Zit nu Cremers, ook een coffeeshop.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:12 schreef aloa het volgende:
The Bulldog was wel bekend daar.
Ik kwam daar wel met vrienden...kreeg je gewoon een menulijst....maar dan voor wiet etc...
Dat was idd ook een chapter.quote:
Bulldog is wel bekend idd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die had je ook in Den Haag, in de Korte Molenstraat. Zit nu Cremers, ook een coffeeshop.
In diezelfde straat zat destijds ook een sociëteit voor lesbiennes.
Toevallig heb ik hier nog iets over gelezen.Red Bull versus The Buldog.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Bulldog is wel bekend idd.
[ afbeelding ]
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toevallig heb ik hier nog iets over gelezen.Red Bull versus The Buldog.
Lang verhaal kort.quote:
Wendy'squote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:38 schreef FreshFruit het volgende:
Deze was ook geniaal.![]()
[ afbeelding ]
Ook gewonnen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wendy's
Snackbarretje in zeeland tegen international Wendysburgers ofzoiets...
GOA was eerder.quote:
Dikke prima.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij had niet veel later al een screenshot
Laten we delen
Het is @aloa zijn spel.quote:
Er zit een 5 tussen de vierenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er zit een 4 tussen de vijfen in de derde5 rij. ?
quote:
nee ernst happel stadionquote:
https://www.youtube.com/watch?v=OgrDHGwwoJQ[quote]quote:
Ik zeg evacuerenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
Wat denken jullie,
als er een intergalactische snelweg door de planeet komt,
is het dan tijd om te evacueren?
Of hadden we eerder naar de Dolfijnen moeten luisteren?
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zeg evacuerenAlleen, waar gaan we dan heen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Veel vrouwen daar wel, gaat niet makkelijk wordenquote:
Uranus is geen optie hoor!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Veel vrouwen daar wel, gaat niet makkelijk worden
Nee, want ik heb dat niet aan staan.. Wij spelen ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:58 schreef mario390 het volgende:
@:chufi kann je en
screenshot van aus vs bel maken?
Hoi Mario..quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:04 schreef mario390 het volgende:
ja de servus tv is op iptv
de foute de duitse
niet onze selfs bij oostenrijk
is de duitse
Vreemd ... hier was gisteren alles op een switch-kanaal maar vandaag dus niets ,...quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:04 schreef mario390 het volgende:
ja de servus tv is op iptv
de foute de duitse
niet onze selfs bij oostenrijk
is de duitse
Het Schnapps gehalte is hoogquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:13 schreef mario390 het volgende:
welke zender zeigt in
nederland dat belgie-spel?
wat en saudom antwortquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het Schnapps gehalte is hoog
NPO1quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:13 schreef mario390 het volgende:
welke zender zeigt in
nederland dat belgie-spel?
kijk je niet op npo1 ?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja .. Verkeerd gelezen .. We zenden dat niet uit, maar op Belgie is het op VTM
Op VTM zag ik het idd op een ander scherm..quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar heb je het gezien?
heb je 2 tv an ?
Geen vakanties ... dus andere oorzaak ..quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat is niet fijn om te horen.
Policies or black out?
allebei geen ban ....quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat is niet fijn om te horen.
Policies or black out?
Wij gaan ook de pottenbak inquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:10 schreef chufi het volgende:
Arme @:mario390 al die Lukes bij de Belgen
Neequote:
En? Niet afgeschrokken door de afslachtingen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:06 schreef pullup het volgende:
Ik ben toch maar een boek gaan lezenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En? Niet afgeschrokken door de afslachtingen?
Wie heeft ie onderuit geschoffeld?quote:
< Knikt met respectquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 22:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben toch maar een boek gaan lezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |