Die op het Leidseplein?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:12 schreef aloa het volgende:
The Bulldog was wel bekend daar.
Ik kwam daar wel met vrienden...kreeg je gewoon een menulijst....maar dan voor wiet etc...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Het is vooral de wietcultuur hier. In Frankrijk is het net zo makkelijk te krijgen, maar dat het in shops wordt verkocht en gerookt is daar ondenkbaar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is deels wel waar ja, maar die ouderwetse joints gaan er ook nog prima in hoor, Shops zitten stampvol
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer...duikt er weer net één weg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are three kinds of men.
Those who learn by reading.
Some who learn by observation.
And then there’s those who just have to pee on the electric fence for themselves.
Geen idee eigenlijk, volgens mij in de buurt van de wallenquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja daar ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, volgens mij in de buurt van de wallen![]()
Die lui waar ik toen mee omging wisten beter de weg dan ik
Daar stonden nogal wat motors voor altijd.quote:
Bij Monty Python wisten ze er wel raad meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are three kinds of men.
Those who learn by reading.
Some who learn by observation.
And then there’s those who just have to pee on the electric fence for themselves.
Angels?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar stonden nogal wat motors voor altijd.
Klopt.quote:
Whaha heerlijke humor.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Bij Monty Python wisten ze er wel raad mee
[ afbeelding ]
Die had je ook in Den Haag, in de Korte Molenstraat. Zit nu Cremers, ook een coffeeshop.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:12 schreef aloa het volgende:
The Bulldog was wel bekend daar.
Ik kwam daar wel met vrienden...kreeg je gewoon een menulijst....maar dan voor wiet etc...
Dat was idd ook een chapter.quote:
Bulldog is wel bekend idd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die had je ook in Den Haag, in de Korte Molenstraat. Zit nu Cremers, ook een coffeeshop.
In diezelfde straat zat destijds ook een sociëteit voor lesbiennes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je ne suis pas d’accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu’au bout pour que vous puissiez le dire - Voltaire
Toevallig heb ik hier nog iets over gelezen.Red Bull versus The Buldog.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Bulldog is wel bekend idd.
[ afbeelding ]
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toevallig heb ik hier nog iets over gelezen.Red Bull versus The Buldog.
Lang verhaal kort.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |