Helemaal niks nee als het veel regentquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zeker niet idd. Maar ja, wat heb je er verder aan met dit weer
Dan gaan de deuren dicht toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Miss
Stond blank hier vanmiddag door de regen.
Als je slim bent wel jaquote:
Keersluis deuren.quote:
Waar is dit?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Keersluis deuren.
[ afbeelding ]
Van de muur bedoel je? En de sluizen uiteraard.quote:
Is maar 1 deurquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Keersluis deuren.
[ afbeelding ]
Betweter.quote:
Ik haal 2 dingen door elkaar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik moest serieus nadenken waar die 2e deur moest zitten dan
Een tequila shot met zout en citroen iets minder.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:51 schreef aloa het volgende:
Ik heb een slakkenval gekocht.
Raad eens wat er in moet![]()
Slakken zijn gek op bier
Ik had er ooit een aan mijn bierfles hangen die ik buiten even op de grond had gezetquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een tequila shot met zout en citroen iets minder.
No way dat ze mijn bier zouden krijgenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:51 schreef aloa het volgende:
Ik heb een slakkenval gekocht.
Raad eens wat er in moet![]()
Slakken zijn gek op bier
Ik offer er eentje op, die k*t beesten lopen in huisquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
No way dat ze mijn bier zouden krijgen
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik offer er eentje op, die k*t beesten lopen in huisZe komen op het kattenvoer af en daar worden die katten weer ziek van.
En dan sta je er weer op 1quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:12 schreef Lovely het volgende:
Die zie je straks weer veel met het natte weer naaktslakken
Gelukkig zelf nooit gehad, wel dat ik er over heen reed met de fiets..maar let er wel op.. Fietspad hier verder op zitten altijd heel veel, zit je zig zaggen op de fietsquote:
Met je bier.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig zelf nooit gehad, wel dat ik er over heen reed met de fiets..maar let er wel op.. Fietspad hier verder op zitten altijd heel veel, zit je zig zaggen op de fiets
Ja iddquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig zelf nooit gehad, wel dat ik er over heen reed met de fiets..maar let er wel op.. Fietspad hier verder op zitten altijd heel veel, zit je zig zaggen op de fiets
Dat ook idd. Maar ook smerig gewoonquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zielig om ze expres dood te rijden vind ik...
Ja je moet ze niet op etenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat ook idd. Maar ook smerig gewoon![]()
Die beesten zijn hartstikke giftig weet ik ondertussen.
Em waarom hebben ze geen huis?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat ook idd. Maar ook smerig gewoon![]()
Die beesten zijn hartstikke giftig weet ik ondertussen.
Naaktslakken hebben geen huisje om zich veilig in terug te trekken. Ze kunnen zich verstoppen in smalle ruimtes of ze kruipen in de grond. Naaktslakken hebben een taaie huid die hen tegen uitdroging beschermt.quote:
Weet jij hoe moeilijk het is om tegenwoordig aan een woning te komen?quote:
Feitquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weet jij hoe moeilijk het is om tegenwoordig aan een woning te komen?
Heer GOA.quote:
Dat is wel wat de gemiddelde toerist hier komt scorenquote:
Zeker ja. Vooral uit Duitsland en Frankrijk...quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel wat de gemiddelde toerist hier komt scoren
Nee Dad Jokes in Hongarijequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha!
Ik begrijp enkele,maar niet allemaal
Tegenwoordig is dat spul daar legaler als hier!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
In sommige staten van de VS wel begreep ik idd..quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat spul daar legaler als hier!
Oh je had het over die anderequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van die ook een paar niet
De dad jokes idd
" de state" ?
Ik begrijp er minder van de Friese, als van die Amerikaansequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh je had het over die andereZo ver was ik nog niet
Ik nu ookquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik begrijp er minder van de Friese, als van die Amerikaanse
Ik denk dat ik die nu heb! :quote:
quote:A common dad joke is: A child will say to the father, "I'm hungry," to which the father will reply, "Hi, Hungry, I'm Dad.
Beerenburgh zuipen zo te zienquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat doen die eigenlijk de hele dag zo daarboven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had er laatst bijna één zo'n fries gefotografeerd in natural habitat
Ja je moet rap zijn bij die rakkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
Ze fierljeppen je zo je moeder!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja je moet rap zijn bij die rakkers
Das war einmal. Hoeren zijn tegenwoordig uit het straatbeeld weggejorist en wiet is tegenwoordig overal met gemak te krijgen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe is dat nu in Amsterdam? Vroeger was het een gekkenhuis daar op de wallen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Das war einmal. Hoeren zijn tegenwoordig uit het straatbeeld weggejorist en wiet is tegenwoordig overal met gemak te krijgen.
Nou....quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Das war einmal. Hoeren zijn tegenwoordig uit het straatbeeld weggejorist en wiet is tegenwoordig overal met gemak te krijgen.
Drukker dan ooitquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe is dat nu in Amsterdam? Vroeger was het een gekkenhuis daar op de wallen.
Mag niet meer van Mevrouw Falsema.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe is dat nu in Amsterdam? Vroeger was het een gekkenhuis daar op de wallen.
Duurde ff tot je aan de beurt was?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Paar keer geweest, maar was wel bizar druk toen.
Grasquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar... ff dit:
[ afbeelding ]
1. Gerst? Als in grondstof voor bier?
2. Minsken dy't leauwe? Mensen doen rustig?
3. Beammelan? Land van Bemmel?
Tegenwoordig komen ze voor dat andere spul.quote:
Mel Gibson voegt altijd wel wat toe aan een film vind ikquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:06 schreef pullup het volgende:
Is deze de moeite waard ?
https://www.filmtotaal.nl/film/12645
Zo direct op RTL heb hem nog nit gezien
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Duurde ff tot je aan de beurt was?
Je Ninja doet het niet?quote:
Ja, is een bijzondere film. Wel gewelddadig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:06 schreef pullup het volgende:
Is deze de moeite waard ?
https://www.filmtotaal.nl/film/12645
Zo direct op RTL heb hem nog nit gezien
Dat is deels wel waar ja, maar die ouderwetse joints gaan er ook nog prima in hoor, Shops zitten stampvolquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tegenwoordig komen ze voor dat andere spul.
Omo Power
Kan ik wel hebben, Ik ga er aan beginnen danquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, is een bijzondere film. Wel gewelddadig.
Hmm .. had ik ze eigenlijk wel goedquote:
Gjers is het ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:11 schreef pullup het volgende:
Dat Gers gras was had ik niet zo snel geraden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |