Helemaal niks nee als het veel regentquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat zeker niet idd. Maar ja, wat heb je er verder aan met dit weer
Dan gaan de deuren dicht toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Miss
Stond blank hier vanmiddag door de regen.
Als je slim bent wel jaquote:
Keersluis deuren.quote:
Waar is dit?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Keersluis deuren.
[ afbeelding ]
Van de muur bedoel je? En de sluizen uiteraard.quote:
Is maar 1 deurquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Keersluis deuren.
[ afbeelding ]
Betweter.quote:
Ik haal 2 dingen door elkaar.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik moest serieus nadenken waar die 2e deur moest zitten dan
Een tequila shot met zout en citroen iets minder.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:51 schreef aloa het volgende:
Ik heb een slakkenval gekocht.
Raad eens wat er in moet![]()
Slakken zijn gek op bier
Ik had er ooit een aan mijn bierfles hangen die ik buiten even op de grond had gezetquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een tequila shot met zout en citroen iets minder.
No way dat ze mijn bier zouden krijgenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:51 schreef aloa het volgende:
Ik heb een slakkenval gekocht.
Raad eens wat er in moet![]()
Slakken zijn gek op bier
Ik offer er eentje op, die k*t beesten lopen in huisquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
No way dat ze mijn bier zouden krijgen
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik offer er eentje op, die k*t beesten lopen in huisZe komen op het kattenvoer af en daar worden die katten weer ziek van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |