Ze fierljeppen je zo je moeder!quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja je moet rap zijn bij die rakkers
Das war einmal. Hoeren zijn tegenwoordig uit het straatbeeld weggejorist en wiet is tegenwoordig overal met gemak te krijgen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel wat de gemiddelde toerist hier komt scoren
Hoe is dat nu in Amsterdam? Vroeger was het een gekkenhuis daar op de wallen.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Das war einmal. Hoeren zijn tegenwoordig uit het straatbeeld weggejorist en wiet is tegenwoordig overal met gemak te krijgen.
Nou....quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Das war einmal. Hoeren zijn tegenwoordig uit het straatbeeld weggejorist en wiet is tegenwoordig overal met gemak te krijgen.
Drukker dan ooitquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe is dat nu in Amsterdam? Vroeger was het een gekkenhuis daar op de wallen.
Mag niet meer van Mevrouw Falsema.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe is dat nu in Amsterdam? Vroeger was het een gekkenhuis daar op de wallen.
Duurde ff tot je aan de beurt was?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Paar keer geweest, maar was wel bizar druk toen.
Grasquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar... ff dit:
[ afbeelding ]
1. Gerst? Als in grondstof voor bier?
2. Minsken dy't leauwe? Mensen doen rustig?
3. Beammelan? Land van Bemmel?
Tegenwoordig komen ze voor dat andere spul.quote:
Mel Gibson voegt altijd wel wat toe aan een film vind ikquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:06 schreef pullup het volgende:
Is deze de moeite waard ?
https://www.filmtotaal.nl/film/12645
Zo direct op RTL heb hem nog nit gezien
Ahaquote:
quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Duurde ff tot je aan de beurt was?
Je Ninja doet het niet?quote:
Ja, is een bijzondere film. Wel gewelddadig.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:06 schreef pullup het volgende:
Is deze de moeite waard ?
https://www.filmtotaal.nl/film/12645
Zo direct op RTL heb hem nog nit gezien
Dat is deels wel waar ja, maar die ouderwetse joints gaan er ook nog prima in hoor, Shops zitten stampvolquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tegenwoordig komen ze voor dat andere spul.
Omo Power
Kan ik wel hebben, Ik ga er aan beginnen danquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, is een bijzondere film. Wel gewelddadig.
Hmm .. had ik ze eigenlijk wel goedquote:
Gjers is het ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 19:11 schreef pullup het volgende:
Dat Gers gras was had ik niet zo snel geraden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |