En dan sta je er weer op 1quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:12 schreef Lovely het volgende:
Die zie je straks weer veel met het natte weer naaktslakken
Gelukkig zelf nooit gehad, wel dat ik er over heen reed met de fiets..maar let er wel op.. Fietspad hier verder op zitten altijd heel veel, zit je zig zaggen op de fietsquote:
Met je bier.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig zelf nooit gehad, wel dat ik er over heen reed met de fiets..maar let er wel op.. Fietspad hier verder op zitten altijd heel veel, zit je zig zaggen op de fiets
Ja iddquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig zelf nooit gehad, wel dat ik er over heen reed met de fiets..maar let er wel op.. Fietspad hier verder op zitten altijd heel veel, zit je zig zaggen op de fiets
Dat ook idd. Maar ook smerig gewoonquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zielig om ze expres dood te rijden vind ik...
Ja je moet ze niet op etenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat ook idd. Maar ook smerig gewoon![]()
Die beesten zijn hartstikke giftig weet ik ondertussen.
Em waarom hebben ze geen huis?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat ook idd. Maar ook smerig gewoon![]()
Die beesten zijn hartstikke giftig weet ik ondertussen.
Naaktslakken hebben geen huisje om zich veilig in terug te trekken. Ze kunnen zich verstoppen in smalle ruimtes of ze kruipen in de grond. Naaktslakken hebben een taaie huid die hen tegen uitdroging beschermt.quote:
Weet jij hoe moeilijk het is om tegenwoordig aan een woning te komen?quote:
Feitquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weet jij hoe moeilijk het is om tegenwoordig aan een woning te komen?
Heer GOA.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |