Nou ja, voor de coureurs bij een topteam is het natuurlijk peanuts. Maar voor coureurs in de achterhoede is het soms bijna hun hele (jaar)salaris.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:23 schreef PS. het volgende:
Maar laten we wel, met wat een geld er in om gaat, en die coureurs verdienen, slaan boetes van 100 euro voor te snel in de pits rijden ook nergens op natuurlijk.
Dat is een beetje hetzelfde als wij normale burgers een boete van 20 cent krijgen voor door rood licht rijden ed.
De verhoudingen zijn nogal krom.
Ja een miljoen is wel van den zotte. Maar als dat bijvoorbeeld is voor boos tegen de auto van een ander trappen oid, kan ik er wel mee levenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:30 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Nou ja, voor de coureurs bij een topteam is het natuurlijk peanuts. Maar voor coureurs in de achterhoede is het soms bijna hun hele (jaar)salaris.
"When there's a lot of great global issues going on and so much poverty around the world, how a federation can just make up these six figure, seven figure fines?"quote:
En wat te denken van die arme, arme Bernie Ecclestone? In Afrika komen ze om van de honger, maar Bernie moest 750 miljoen aftikken. Wat denken de hoge heren wel niet?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:29 schreef Montov het volgende:
[..]
"When there's a lot of great global issues going on and so much poverty around the world, how a federation can just make up these six figure, seven figure fines?"
De ironie om wereldwijde armoede als argument te gebruiken hiervoor.
Volgens mij vroeg ik het aan jou maar nu geef je al 2x totaal geen antwoord op de vraag.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat is toch al jarenlang bekend? Je hebt toch niet onder een steen geleefd?
Ik zal je een hint geven.. 't heeft te maken met de turbo.
Denk eens goed na, wat is er bij Mercedes anders met de turbo dan bij de andere teams?
Ik durf te wedden dat iedereen hier in het forum al weet wat ik bedoel, alleen jij weet het blijkbaar nog niet.
Ik vroeg jou ook om eens goed na te denken, doe je ook niet..quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg ik het aan jou maar nu geef je al 2x totaal geen antwoord op de vraag.
Dus je gaat gewoon dingen roepen en als ik vraag om onderbouwing zeg je "dat moet je zelf weten"?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik vroeg jou ook om eens goed na te denken, doe je ook niet..
Je weet het antwoord best, dat hoef ik niet voor te kauwen voor je.
Nee, dat zei ik niet.. ik zei dat je het antwoord al weet en met de hints die ik gegeven heb is dat ook wel erg makkelijk te raden ook.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus je gaat gewoon dingen roepen en als ik vraag om onderbouwing zeg je "dat moet je zelf weten"?
Oké hele interessante discussietactiek.
Waarom zou ik het raden als je het gewoon kon uitleggen? Verwacht ik wel van iemand met dit soort forse beschuldigingen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 20:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nee, dat zei ik niet.. ik zei dat je het antwoord al weet en met de hints die ik gegeven heb is dat ook wel erg makkelijk te raden ook.
Waarom moet ik iets uitleggen dat je al weet?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou ik het raden als je het gewoon kon uitleggen? Verwacht ik wel van iemand met dit soort forse beschuldigingen.
Supergezelligquote:
Thank you! Elke keer dat ik iemand Verstappen een 'belastingontwijker' zie noemen, gaan mijn tenen krommer staan.quote:Op maandag 23 oktober 2023 13:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor iemand die nooit in Nederland gewoond heeft, vind ik het knap dat hij in Nederland belasting zou moeten betalen.
Ik kan iedereen aanraden om de docu te kijken: Villeneuve - Pironi, racing's untold tragedy.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pironi klinkt als een tweede coureur die vast zit in de ontkenningsfase.
Zolang er geen reden is gegeven zou ik niet durven zeggen dat dit een "tegenslag" is. Adrian Newey heeft wel eens aangegeven dat ie voor het volledig stoppen met windtunneltests is ten faveure van CFD-simulaties. Misschien dat ze daarvoor gaan nu.quote:
Hm, helaas. Ik probeerde een VRT-account aan te maken, maar je moet écht in Belgie wonen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:30 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik kan iedereen aanraden om de docu te kijken: Villeneuve - Pironi, racing's untold tragedy.
Ja, VPN op België zetten, zou moeten werken.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, helaas. Ik probeerde een VRT-account aan te maken, maar je moet écht in Belgie wonen.
Of via VPN kijken.
Let op: nog 2 dagen te bekijken.
Ja - #lastigquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:42 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, VPN op België zetten, zou moeten werken.
Immer.quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zolang er geen reden is gegeven zou ik niet durven zeggen dat dit een "tegenslag" is. Adrian Newey heeft wel eens aangegeven dat ie voor het volledig stoppen met windtunneltests is ten faveure van CFD-simulaties. Misschien dat ze daarvoor gaan nu.
Dus eigenlijks is Sam Collins sensatie aan het zoeken die er niet is.quote:
Door 30 sec. in de berm stil te blijven staan?quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:06 schreef daNpy het volgende:
Viva Mexico. Misschien laat Max hem nu wel eens winnen!
Ja de opgave zal niet makkelijk zijn. Mensen hinderen in de Q zodat Checo een keer hoger als P7 kwalificeert, daarna in de race wederom mensen ophouden en dan hopen dat hij ook kan inhalen zonder brokken te maken of TL's te overschrijdenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 07:40 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Door 30 sec. in de berm stil te blijven staan?
Ik denk dat Perez wel gaat shinen, als alles bij hem klopt wat soms weleens lukt kan hij wel wat, niet dat ik hem zie winnen hoor maar dichterbij Max kan wel.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 07:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja de opgave zal niet makkelijk zijn. Mensen hinderen in de Q zodat Checo een keer hoger als P7 kwalificeert, daarna in de race wederom mensen ophouden en dan hopen dat hij ook kan inhalen zonder brokken te maken of TL's te overschrijden
Als ie volgend jaar geen zitje meer wil hebben, moet ie dat zeker doen!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou Perez een rode vlag in de kwalificatie veroorzaken zodat Max geen pole kan hebben in Perez's thuisrace (bnw)
Sam Collins bij voorbaat gewoon niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 07:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus eigenlijks is Sam Collins sensatie aan het zoeken die er niet is.
Dichterbij Max kan wel maar het probleem is dat de top 15 zo'n beetje binnen een seconde zit (in Q). Dan heb je met een "beetje" dichterbij nog niet veel plekken gewonnenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Perez wel gaat shinen, als alles bij hem klopt wat soms weleens lukt kan hij wel wat, niet dat ik hem zie winnen hoor maar dichterbij Max kan wel.
Nee, dit blijft hier in algemeen.quote:
nee, panorama is gewoon rotzooiquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee, dit blijft hier in algemeen.
Dan klik je er niet op en scroll je verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |