Immer.quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zolang er geen reden is gegeven zou ik niet durven zeggen dat dit een "tegenslag" is. Adrian Newey heeft wel eens aangegeven dat ie voor het volledig stoppen met windtunneltests is ten faveure van CFD-simulaties. Misschien dat ze daarvoor gaan nu.
Dus eigenlijks is Sam Collins sensatie aan het zoeken die er niet is.quote:
Door 30 sec. in de berm stil te blijven staan?quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:06 schreef daNpy het volgende:
Viva Mexico. Misschien laat Max hem nu wel eens winnen!
Ja de opgave zal niet makkelijk zijn. Mensen hinderen in de Q zodat Checo een keer hoger als P7 kwalificeert, daarna in de race wederom mensen ophouden en dan hopen dat hij ook kan inhalen zonder brokken te maken of TL's te overschrijdenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 07:40 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Door 30 sec. in de berm stil te blijven staan?
Ik denk dat Perez wel gaat shinen, als alles bij hem klopt wat soms weleens lukt kan hij wel wat, niet dat ik hem zie winnen hoor maar dichterbij Max kan wel.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 07:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja de opgave zal niet makkelijk zijn. Mensen hinderen in de Q zodat Checo een keer hoger als P7 kwalificeert, daarna in de race wederom mensen ophouden en dan hopen dat hij ook kan inhalen zonder brokken te maken of TL's te overschrijden
Als ie volgend jaar geen zitje meer wil hebben, moet ie dat zeker doen!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zou Perez een rode vlag in de kwalificatie veroorzaken zodat Max geen pole kan hebben in Perez's thuisrace (bnw)
Sam Collins bij voorbaat gewoon niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 07:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus eigenlijks is Sam Collins sensatie aan het zoeken die er niet is.
Dichterbij Max kan wel maar het probleem is dat de top 15 zo'n beetje binnen een seconde zit (in Q). Dan heb je met een "beetje" dichterbij nog niet veel plekken gewonnenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Perez wel gaat shinen, als alles bij hem klopt wat soms weleens lukt kan hij wel wat, niet dat ik hem zie winnen hoor maar dichterbij Max kan wel.
Nee, dit blijft hier in algemeen.quote:
nee, panorama is gewoon rotzooiquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee, dit blijft hier in algemeen.
Dan klik je er niet op en scroll je verder.
Journeyquote:
Leuke line-up. Veel plezier gewenst voor iedereen die gaat!quote:
Dit wordt net zo cringe show als in Miamiquote:
verbaast je dat??quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit wordt net zo cringe show als in Miami
Nemen ze wel een gok mee.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
verbaast je dat??
het wordt waarschijnlijk nog veeeeeel erger
its vegas baby!!
Er zijn denk ik maar 2 coureurs die er gek op zijn..quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nemen ze wel een gok mee.
Waarom zou de aanstaande wereldkampioen zijn afscheid aankondigen? RBR moet alleen stoppen met Verstappen te bevooroordelen en dan is het zover.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:22 schreef Rnie het volgende:
Gaat Perez dit weekend zijn definitieve afscheid gaat aankondigen?
Althans, die geruchten waren er toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |