abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 oktober 2023 @ 07:52:53 #101
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210922200
Ik denk dat er best wel een kans is dat het Isralische plan is om de Gazastrook helemaal te ontmantelen en iedereen te deporteren naar de westbank.

Heeft Isral maar n front om te controleren en je deelt dat probleem met Jordani, die ook een pesthekel hebben aan de palestijnen.
Interne politiek bij de palestijnen werkt denk ik ook in je voordeel, Hamas en Fatah die elkaar de tent uit vechten terwijl je de Hamas leden, voor zover je ze er niet uitfiltert, er ongewapend naartoe brengt.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_210922214
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 07:52 schreef nixxx het volgende:
Ik denk dat er best wel een kans is dat het Isralische plan is om de Gazastrook helemaal te ontmantelen en iedereen te deporteren naar de westbank.

Oh, dat is zomaar even te regelen zeker. En de mensen die daar al wonen en Jordani vinden dat ook een strak plan? Nou, briljant 😂
  donderdag 12 oktober 2023 @ 07:59:11 #103
498210 KoningWouter
Zoek de flow, vind de frictie
pi_210922231
quote:
Israel Knew Beforehand
Israel has the best intelligence on its neighbors of any nation on earth. Israel has lots of “assets” embedded in these various “terrorist” organizations, as well as SIGINT (including U.S. satellite data) which allows Israel to always have a finger on the pulse of these organizations.

There is no way in hell that a coordinated, major attack involving 1,000 Hamas fighters — sea-based/ land-based/ aerial attacks — could have been planned, coordinated, and executed without Israeli intelligence getting wind of it. 0% chance.

Israel knew of this attack beforehand, and allowed it to happen in order to garner the justification for what they’re about to do (which is something they’ve wanted to do for a long time, but couldn’t).

That’s why this is Israel’s “Pearl Harbor”. It was known about, and allowed to happen to justify an all-out Israeli attack on its enemies.

These types of attacks — Pearl Harbor, 9/11, and this Hamas attack on Israel — serve a unique and incredibly important purpose — They galvanize near unanimous public support for war. These attacks do what no diplomatic maneuvering or public persuasion can do. Overnight.
Wat denken jullie hiervan? Ik lees ook dat Egypte de Isrealische overheid al gewaarschuwd heeft. Wel een tikke BNW en een bron heb ik niet. Maar ik vind het ook erg raar dat de Mossad dit gemist zou hebben. Helemaal als ik dat bericht mag geloven dat Hamas er 2 jaar over gedaan heeft om dit te plannen.
FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl
pi_210922234
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 06:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Trieste situatie voor hen die vreedzaam zijn maar de kanker in palestina is ook niet te miskennen. Met het meest extreme tumor Hamas.
Treffend.

"De Palestijn" is ziek, hij heeft kanker, de tumor heeft een naam, Hamas. Deze moet bestreden en verwijderd worden zodat de patient de mogelijkheid heeft om te genezen en verder te leven.

Maar goed, zo heeft de moslimwereld veel meer zieke patienten met aggressieve tumors met namen als IS, Boko Haram, Al Qaeda, Taliban, etc.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_210922240
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 07:59 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Wat denken jullie hiervan? Ik lees ook dat Egypte de Isrealische overheid al gewaarschuwd heeft. Wel een tikke BNW en een bron heb ik niet. Maar ik vind het ook erg raar dat de Mossad dit gemist zou hebben. Helemaal als ik dat bericht mag geloven dat Hamas er 2 jaar over gedaan heeft om dit te plannen.
:')
Intolerant voor intolerantie
  donderdag 12 oktober 2023 @ 08:07:10 #106
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_210922276
quote:

[..]
Zelfs als het waar is dan is de ene waarschuwing de andere nog niet. "Hamas steekt op 7 oktober met paragliders de grens over om nederzettingen aan te vallen" is een nuttige waarschuwing, "Hamas plant een aanslag" is dat niet.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_210922280
Ik krijg meer en meer de indruk dat dit een "going out with a bang" operatie van Hamas is geweest.

De Amerikanen denken dat Iran net zo verrast was als de rest van de wereld en dat geloof ik wel, want waarom zouden Hamas n Hezbollah dan niet tegelijk hebben aangevallen? Beiden worden bevoorraad en gesteund door Iran. Maar zelfs nu nog doet Hezbollah niet echt mee; ook die waren verrast.

Hamas moet op een aantal dingen hebben gegokt. Hezbollah die meedoet, misschien Iran en Syri. Maar ze kunnen hebben geweten dat dat niet zou gebeuren, want ze werkten al samen maar deden dit toch alleen. Hun wreedheden zijn funest voor de goodwill in het westen dus die steun dachten ze niet meer nodig te hebben. Maar in hun eentje slagen, dat kunnen ze nooit serieus hebben gedacht. Dus, going out with a bang.

Dan nu de vraag, waarom? Waarom nu?
  donderdag 12 oktober 2023 @ 08:11:11 #108
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_210922296
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:08 schreef Cuendillar het volgende:
Dan nu de vraag, waarom? Waarom nu?
quote:
The Israeli's are known to love life. We, on the other hand sacrifice ourselves. The tiny thing any Palestinian desires most is to be martyred for the sake of Allah." - Hamas woordvoerder Ali Baraka
pi_210922298
quote:
88s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 07:44 schreef Aether het volgende:
Trump: Hezbollah ‘very smart,’ Defense Minister Gallant is a ‘jerk’
https://www.timesofisrael(...)r-gallant-is-a-jerk/

[ twitter ]
Ik ben geen dan van deze idioot maar X is zo'n riool...

twitter
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210922352
twitter

Deze beelden, de hele avond zijn ze gisteren door mijn hoofd blijven spoken. Hoe kan het dat onze voorouders gevochten en gestorven zijn voor onze vrijheid, dat we na de holocaust hebben geroepen "dit nooit meer" en ondertussen rijd door onze straten het islamitisch tuig op te roepen tot het doden van Joden en het verkrachten van hun dochters. En niks hierover in de media, het volk wat dit tuig als nieuwe Joden heeft bestempeld (de ironie) blijft ze maar een hand boven het hoofd houden.

Dit is Europa en dan zien we dit... geen woorden meer voor.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  Vis een optie? donderdag 12 oktober 2023 @ 08:25:58 #111
70532 loveli
N
pi_210922380
quote:
84s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 03:39 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Uiteraard en het wil ook nog steeds niet zeggen dat het niet gebeurd is. We weten het gewoon niet. Waar het mij om gaat is dat je als president van de VS iig niet moet suggereren dat je beelden hebt gezien van dit soort barbaarse praktijken (waarvan je weet dat dat het nieuws gaat beheersen) als dat niet zo is. Zeg dan gewoon dat je vertrouwt op de uitspraken van Netanyahu.

Ze gaan het ook niet onderzoeken:

[ twitter ]
Beter hadden ze het alleen over verbrande babies gehad, met de foto's erbij.
crap in = crap out
pi_210922393
quote:
2s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:11 schreef NoXia het volgende:

[..]
[..]

Dat zeggen is n ding, maar het doen is wat anders...

Bovendien is er nog de factor macht. Waarom de macht opgeven/verliezen?
pi_210922417
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 07:43 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Welnee joh. Isral heeft wel vaker oorlogen gevoerd. Dat het zou escaleren tot iets groters is wensdenken van mensen die niet zo met Isral zijn begaan.
Eh. Bij iedere keer dat NOS uitgebombardeerde Palestijnse gezinnen toont zit ik me te vertellen dat ook dat geen reden is om niet te stoppen voor Hamas vernietigd is. En toch maak ook ik me zorgen over het risico dat deze hele zaak uit de rails kan lopen. Om de simpele reden dat de betrokken Staten zelf nauwelijks controle hebben over wat er nu is gebeurd.
pi_210922430
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 07:38 schreef TLC het volgende:

[..]
En daarom heb ik 0,00 % medelijden met wat er gebeurd met de palestijnen of in Gaza nu.

Dat ze maar gaan klagen tegen degene die het zaterdag begonnen zijn ipv 'boehoe wat zijn we zielig :'( '
Als je een verbrand lijk op de grond ziet liggen dan kun je helemaal nog niet weten of diegene "verkracht en levend verbrand" is. Ik begrijp dat een hysterische mevrouw "Goldstein" op twitter dit graag wil geloven maar daar zal toch echt eerst een autopsie voor plaats moeten vinden.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_210922432
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:22 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]

Deze beelden, de hele avond zijn ze gisteren door mijn hoofd blijven spoken. Hoe kan het dat onze voorouders gevochten en gestorven zijn voor onze vrijheid, dat we na de holocaust hebben geroepen "dit nooit meer" en ondertussen rijd door onze straten het islamitisch tuig op te roepen tot het doden van Joden en het verkrachten van hun dochters. En niks hierover in de media, het volk wat dit tuig als nieuwe Joden heeft bestempeld (de ironie) blijft ze maar een hand boven het hoofd houden.

Dit is Europa en dan zien we dit... geen woorden meer voor.
Bizar, maar van Australie tot Engeland tot Amerika zie je dit soort praktijken. Ons historisch besef hebben zij natuurlijk niet, ouwe holocaust ontkenners.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 08:34:08 #116
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_210922441
Vanochtend op onze nationale radiozender NPO1 heb ik geleerd dat het de schuld van Europa en de VS is dat de onderhandelingen tussen Isral en de Palestijnen vastzitten. Er is niks gedaan om het probleem op te lossen sinds begin 00s (dan heb ik gelijk de vraag waarom het onze taak is om dit soort problemen buiten ons gebied op te lossen maar dat terzijde).

En blijkbaar kan je gewoon onderhandelen met terroristische organisatie's zoals Hamas. Zoveel geleerd op de vroege ochtend, kijk ineens heel anders naar het conflict.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_210922459
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:32 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Bizar, maar van Australie tot Engeland tot Amerika zie je dit soort praktijken. Ons historisch besef hebben zij natuurlijk niet, ouwe holocaust ontkenners.
Maar wij hebben toch dat historisch besef? Ik zie verdomme al decennia lang links Europa onder elke steen zoeken naar een vorm van nazisme, en hier rijden ze door onze straten, wederom oproepend tot het afslachten van Joden en waar is de ophef? Waar is de verontwaardiging? Ze negeren het, ze informeren de bevolking niet en zwijgen het dood, een schande is het met onze geschiedenis. Terwijl ze iedereen maar wijs proberen te maken dat dit de nieuwe Joden zijn. Gecapituleerd of gewoon de nieuwe NSB'ers, geef het beestje maar een naam.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_210922460
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:32 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Als nadenkt over wat Nederlanders in andere landen hebben aangericht valt dit nog best mee.
pi_210922464
quote:

[..]
De informatie hebben en weten zijn verschillende dingen. Ik geloof dat de Egyptenaren eerder wisten dat er iets zou gaan gebeuren en dat hebben verteld. Ik geloof ook dat de Isralische veiligheidsdiensten te arrogant waren om dat serieus te nemen. Ze vinden zichzelf sowieso superieur en uit hun eigen uitgebreide informatie bleek het tegengestelde. Ze waren zeker dat ze volstrekt veilig zaten achter dat brakke hek.
pi_210922470
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 07:38 schreef TLC het volgende:

[..]
En daarom heb ik 0,00 % medelijden met wat er gebeurd met de palestijnen of in Gaza nu.

Dat ze maar gaan klagen tegen degene die het zaterdag begonnen zijn ipv 'boehoe wat zijn we zielig :'( '
Wat kunnen de Palestijnen hier aan doen? De meesten waren gewoon thuis met hun gezin.
pi_210922472
quote:
88s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 07:44 schreef Aether het volgende:
Trump: Hezbollah ‘very smart,’ Defense Minister Gallant is a ‘jerk’
https://www.timesofisrael(...)r-gallant-is-a-jerk/

[ twitter ]
Alleen een sukkel onderschat zijn. Vijand
-XOXO-
pi_210922475
quote:

Heeft Isral maar n front om te controleren en je deelt dat probleem met Jordani, die ook een pesthekel hebben aan de palestijnen.
Interne politiek bij de palestijnen werkt denk ik ook in je voordeel, Hamas en Fatah die elkaar de tent uit vechten terwijl je de Hamas leden, voor zover je ze er niet uitfiltert, er ongewapend naartoe brengt.
-XOXO-
pi_210922478
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:30 schreef HiZ het volgende:

[..]
Eh. Bij iedere keer dat NOS uitgebombardeerde Palestijnse gezinnen toont zit ik me te vertellen dat ook dat geen reden is om niet te stoppen voor Hamas vernietigd is. En toch maak ook ik me zorgen over het risico dat deze hele zaak uit de rails kan lopen. Om de simpele reden dat de betrokken Staten zelf nauwelijks controle hebben over wat er nu is gebeurd.
Welke betrokken staten? Isral is aangevallen en gaat Hamas vernietigen. Dat andere landen de Palestijnen te hulp schieten..die kans acht ik niet groot.
pi_210922486
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:30 schreef HiZ het volgende:

[..]
Die Arabieren houden zich wel koest, daar is het nog net zo'n teringzooi als vroeger, ongeorganiseerd, verdeeld tot op het bot etc. Beetje brallen en dat is het wel.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210922495
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:36 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Maar wij hebben toch dat historisch besef? Ik zie verdomme al decennia lang links Europa onder elke steen zoeken naar een vorm van nazisme, en hier rijden ze door onze straten, wederom oproepend tot het afslachten van Joden en waar is de ophef? Waar is de verontwaardiging? Ze negeren het, ze informeren de bevolking niet en zwijgen het dood, een schande is het met onze geschiedenis. Terwijl ze iedereen maar wijs proberen te maken dat dit de nieuwe Joden zijn. Gecapituleerd of gewoon de nieuwe NSB'ers, geef het beestje maar een naam.
Ik denk dat het een afweging is die de media maken, wellicht in samenspraak met politiek. Als ze dit prominent in beeld gaan brengen kan er grotere escalatie komen. Zo niet, dan kan het misschien stil uitrazen.

Dat denk ik dan, dat dat de overweging is.
pi_210922498
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Als je een verbrand lijk op de grond ziet liggen dan kun je helemaal nog niet weten of diegene "verkracht en levend verbrand" is. Ik begrijp dat een hysterische mevrouw "Goldstein" op twitter dit graag wil geloven maar daar zal toch echt eerst een autopsie voor plaats moeten vinden.
Technisch heb je gelijk, maar er ligt per saldo een persoon die dood en verbrand is. Just saying.
pi_210922501
quote:

[..]
Waarom denk je dat (extreem)rechts in opkomst is?
pi_210922502
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:36 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Als nadenkt over wat Nederlanders in andere landen hebben aangericht valt dit nog best mee.
Wij waren ook geen lieverdjes, dat klopt. Maar het ging nu om de holocaust. Dat is toch een divisie hoger.
pi_210922504
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:38 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Wat kunnen de Palestijnen hier aan doen? De meesten waren gewoon thuis met hun gezin.
Waarom zijn ze dan niet gevlucht?
  donderdag 12 oktober 2023 @ 08:44:37 #130
498210 KoningWouter
Zoek de flow, vind de frictie
pi_210922509
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:43 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Waarheen? :')
FRACTALISME | Vrije wil & Elastische correctie
fractalisme.nl
pi_210922512
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:42 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Ik denk dat het een afweging is die de media maken, wellicht in samenspraak met politiek. Als ze dit prominent in beeld gaan brengen kan er grotere escalatie komen. Zo niet, dan kan het misschien stil uitrazen.

Dat denk ik dan, dat dat de overweging is.
Ow dat weet ik wel zeker, als ze alles zouden brengen de laatste tientallen jaren was de stemming hier tegen de islam heel anders. Maar neemt niet weg dat het gewoon de waarheid is, de feiten zijn, we kijken verdomme alweer weg zoals er in de jaren 30 werd weggekeken, het is gewoon niet goed te praten. We laten deze wond maar etteren, gegijzeld door onze eigen politieke correctheid. Dit volk, zoals die gasten die oproepen tot het doden van Joden hebben niets in het westen te zoeken, allemaal niet.
pi_210922514
quote:

[..]
Lol,.waarheen dan?
pi_210922519
quote:

[..]
Ongelofelijk ...
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_210922523
quote:

[..]
Naar Cyprus zwemmen?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_210922528
quote:

[..]
Domme vragen bestaan.
pi_210922530
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:40 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Die Arabieren houden zich wel koest, daar is het nog net zo'n teringzooi als vroeger, ongeorganiseerd, verdeeld tot op het bot etc. Beetje brallen en dat is het wel.
Ja, en Hezbollah. Die zowel Libanon als Syri in de afgrond kunnen trekken. Bijvoorbeeld met het filiaal van de IRG in Syri.

In 1914 was ook iedereen verrast dat het toch tot oorlog was gekomen.
  donderdag 12 oktober 2023 @ 08:46:35 #137
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_210922531
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:45 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Lol,.waarheen dan?
Er liggen toch zo veel tunnels onder de grens?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_210922534
quote:

[..]
Alle grenzen zitten dicht?

Persoonlijk ben ik wel benieuwd hoeveel er van de slachtpartij in Gaza zelf bekend is. Heeft de gemiddelde inwoner daar toegang tot internet/ buitenlandse tv? Of zijn ze voornamelijk afhankelijk van wat Hamas ze voorschoteld?
pi_210922536
quote:

Ik kan me niet voorstellen dat de 500.000 Israli op de West bank zitten te wachten op meer Palestijnen + Hamas. En dan zijn de muren weg, de muren die Israel en de Israli net beschermde. Dat zou een heel slecht idee zijn

Dit is de West Bank. Zie de gebieden. 300 wegblokkades en 150 checkpoints om alleen de Palestijnen te controleren.

pi_210922545
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:42 schreef HiZ het volgende:

[..]
Technisch heb je gelijk, maar er ligt per saldo een persoon die dood en verbrand is. Just saying.
Ja en niemand zegt dat dat niet erg is. Maar zo'n hysterica op twitter bedenkt er dan thuis aan de keukentafel allerlei extreme scenario's omheen die nergens op gebaseerd zijn en dat gaat op social media weer een eigen leven leiden met alle gevolgen van dien. Zelfs sleepy Joe Biden die controle heeft over honderden kernwapens wordt erdoor benvloed.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_210922546
quote:

[..]
Het doet het goed bij de op te hitsen massa. En wat het meest trieste is dat ze deze erg doorzichtige propaganda maar blijven herhalen. :')
  donderdag 12 oktober 2023 @ 08:49:25 #142
292419 NoXia
Productiefoutje
  donderdag 12 oktober 2023 @ 08:50:03 #143
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_210922563
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:48 schreef Rupibma het volgende:
Ben je niet slim of is dit een act van jou?
Er wordt de hele tijd gezegd dat ze er niet uit kunnen. Via de officile grensovergangen is dat natuurlijk waar, maar dat hele tunnelstelsel zorgt er wel voor dat er massaal wapens de Gazastrook in komen. Waarom kunnen mensen die willen vluchten er dan niet via die tunnels uit? Iedereen die een beetje nadenkt wist toch dat ze na de Hamas-acties kanonnenvoer gingen worden?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_210922570
quote:

[..]
Je overdrijft nogal. En er zijn net zo goed zo niet meer lui die alle Moslims dood willen/wensen en het verder ook prima vinden wanneer de Palestijnse bevolking onderdrukt en afgeslacht wordt. Houd elkaar mooi in balans toch?
pi_210922571
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:50 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Er wordt de hele tijd gezegd dat ze er niet uit kunnen. Via de officile grensovergangen is dat natuurlijk waar, maar dat hele tunnelstelsel zorgt er wel voor dat er massaal wapens de Gazastrook in komen. Waarom kunnen mensen die willen vluchten er dan niet via die tunnels uit? Iedereen die een beetje nadenkt wist toch dat ze na de Hamas-acties kanonnenvoer gingen worden?
Dat zijn tunnels voor Hamas en zulks. Waar gaan die miljoenen mensen met hun gezin heen?
pi_210922579
De stream link in de OP klopt niet meer, dit is de nieuwe:

pi_210922580
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:52 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Dat zijn tunnels voor Hamas en zulks. Waar gaan die miljoenen mensen met hun gezin heen?
Hun hemel, als het zo doorgaat. Hamas is de enige die daar schuld aan heeft
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_210922582
quote:
99s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:53 schreef So_Surreal het volgende:
De stream link in de OP klopt niet meer, dit is de nieuwe:

paar beste explosies weer te zien, zojuist een erg grote, waarschijnlijk munitiedepot?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_210922593
quote:

[..]
En natuurlijk maken die extra feiten ook gene ene reet uit. Alosf het dan erger is dat deze persoon vermoord is.

Oh wacht, misschien heeft ze zichzelf wel in de fik gestoken. Zou natuurlijk ook kunnen. Misschien dat de autopsie dat uitwijst?

Serieus, kan iedereen even ophouden met telkens over en weer zeveren over wat er wel of niet met de dode gebeurd is. Vooral dat gezeik over het aantal dode baby's en of ze wel of niet onthoofd zijn. Boeit niet.

Een vatstaand feit is, en ik kan me niet voorstellen dat iemand het er mee oneens is, is dat er een terroristsche slachting heeft plaatsgevonden, uitgevoerd door een extremistische islamitische groepering waarbij veel burgers van verschillende nationaliteiten vermoord zijn.

Maar ga gerust verder met muggeziften, als je dat leuk vind.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_210922595
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2023 08:54 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Ik geef aan dat jij, as usual, hypocriet bent en het eenzijdig belicht. Betrek je voorouders er ook maar bij.
Onze voorouders bestaan niet meer, die kunnen geen schade meer aanrichten, dat tuig wat nu oproept tot het doden van Joden bestaat wel en rijd nu op dit moment door onze straten. Wat is dat voor een domme opmerking "ja maar jullie voorouders", laat ons niet beginnen over de islamitische voorouders, want dan kunnen we ze vandaag nog allemaal de grens over trappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')