Technisch heb je gelijk, maar er ligt per saldo een persoon die dood en verbrand is. Just saying.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als je een verbrand lijk op de grond ziet liggen dan kun je helemaal nog niet weten of diegene "verkracht en levend verbrand" is. Ik begrijp dat een hysterische mevrouw "Goldstein" op twitter dit graag wil geloven maar daar zal toch echt eerst een autopsie voor plaats moeten vinden.
Waarom denk je dat (extreem)rechts in opkomst is?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:36 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Maar wij hebben toch dat historisch besef? Ik zie verdomme al decennia lang links Europa onder elke steen zoeken naar een vorm van nazisme, en hier rijden ze door onze straten, wederom oproepend tot het afslachten van Joden en waar is de ophef? Waar is de verontwaardiging? Ze negeren het, ze informeren de bevolking niet en zwijgen het dood, een schande is het met onze geschiedenis. Terwijl ze iedereen maar wijs proberen te maken dat dit de nieuwe Joden zijn. Gecapituleerd of gewoon de nieuwe NSB'ers, geef het beestje maar een naam.
Wij waren ook geen lieverdjes, dat klopt. Maar het ging nu om de holocaust. Dat is toch een divisie hoger.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:36 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Als nadenkt over wat Nederlanders in andere landen hebben aangericht valt dit nog best mee.
Waarom zijn ze dan niet gevlucht?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:38 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Wat kunnen de Palestijnen hier aan doen? De meesten waren gewoon thuis met hun gezin.
Waarheen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:43 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Waarom zijn ze dan niet gevlucht?
Ow dat weet ik wel zeker, als ze alles zouden brengen de laatste tientallen jaren was de stemming hier tegen de islam heel anders. Maar neemt niet weg dat het gewoon de waarheid is, de feiten zijn, we kijken verdomme alweer weg zoals er in de jaren 30 werd weggekeken, het is gewoon niet goed te praten. We laten deze wond maar etteren, gegijzeld door onze eigen politieke correctheid. Dit volk, zoals die gasten die oproepen tot het doden van Joden hebben niets in het westen te zoeken, allemaal niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat het een afweging is die de media maken, wellicht in samenspraak met politiek. Als ze dit prominent in beeld gaan brengen kan er grotere escalatie komen. Zo niet, dan kan het misschien stil uitrazen.
Dat denk ik dan, dat dat de overweging is.
Lol,.waarheen dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:43 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ongelofelijk ...quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:43 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Naar Cyprus zwemmen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:43 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:43 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ja, en Hezbollah. Die zowel Libanon als Syrië in de afgrond kunnen trekken. Bijvoorbeeld met het filiaal van de IRG in Syrië.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:40 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die Arabieren houden zich wel koest, daar is het nog net zo'n teringzooi als vroeger, ongeorganiseerd, verdeeld tot op het bot etc. Beetje brallen en dat is het wel.
Er liggen toch zo veel tunnels onder de grens?quote:
Alle grenzen zitten dicht?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:43 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat de 500.000 Israëli op de West bank zitten te wachten op meer Palestijnen + Hamas. En dan zijn de muren weg, de muren die Israel en de Israëli net beschermde. Dat zou een heel slecht idee zijnquote:Op donderdag 12 oktober 2023 07:52 schreef nixxx het volgende:
Ik denk dat er best wel een kans is dat het Israëlische plan is om de Gazastrook helemaal te ontmantelen en iedereen te deporteren naar de westbank.
Heeft Israël maar één front om te controleren en je deelt dat probleem met Jordanië, die ook een pesthekel hebben aan de palestijnen.
Interne politiek bij de palestijnen werkt denk ik ook in je voordeel, Hamas en Fatah die elkaar de tent uit vechten terwijl je de Hamas leden, voor zover je ze er niet uitfiltert, er ongewapend naartoe brengt.
Ja en niemand zegt dat dat niet erg is. Maar zo'n hysterica op twitter bedenkt er dan thuis aan de keukentafel allerlei extreme scenario's omheen die nergens op gebaseerd zijn en dat gaat op social media weer een eigen leven leiden met alle gevolgen van dien. Zelfs sleepy Joe Biden die controle heeft over honderden kernwapens wordt erdoor beïnvloed.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Technisch heb je gelijk, maar er ligt per saldo een persoon die dood en verbrand is. Just saying.
Het doet het goed bij de op te hitsen massa. En wat het meest trieste is dat ze deze erg doorzichtige propaganda maar blijven herhalen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Als je een verbrand lijk op de grond ziet liggen dan kun je helemaal nog niet weten of diegene "verkracht en levend verbrand" is. Ik begrijp dat een hysterische mevrouw "Goldstein" op twitter dit graag wil geloven maar daar zal toch echt eerst een autopsie voor plaats moeten vinden.
Er wordt de hele tijd gezegd dat ze er niet uit kunnen. Via de officiële grensovergangen is dat natuurlijk waar, maar dat hele tunnelstelsel zorgt er wel voor dat er massaal wapens de Gazastrook in komen. Waarom kunnen mensen die willen vluchten er dan niet via die tunnels uit? Iedereen die een beetje nadenkt wist toch dat ze na de Hamas-acties kanonnenvoer gingen worden?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:48 schreef Rupibma het volgende:
Ben je niet slim of is dit een act van jou?
Je overdrijft nogal. En er zijn net zo goed zo niet meer lui die alle Moslims dood willen/wensen en het verder ook prima vinden wanneer de Palestijnse bevolking onderdrukt en afgeslacht wordt. Houd elkaar mooi in balans toch?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:36 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Maar wij hebben toch dat historisch besef? Ik zie verdomme al decennia lang links Europa onder elke steen zoeken naar een vorm van nazisme, en hier rijden ze door onze straten, wederom oproepend tot het afslachten van Joden en waar is de ophef? Waar is de verontwaardiging? Ze negeren het, ze informeren de bevolking niet en zwijgen het dood, een schande is het met onze geschiedenis. Terwijl ze iedereen maar wijs proberen te maken dat dit de nieuwe Joden zijn. Gecapituleerd of gewoon de nieuwe NSB'ers, geef het beestje maar een naam.
Dat zijn tunnels voor Hamas en zulks. Waar gaan die miljoenen mensen met hun gezin heen?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er wordt de hele tijd gezegd dat ze er niet uit kunnen. Via de officiële grensovergangen is dat natuurlijk waar, maar dat hele tunnelstelsel zorgt er wel voor dat er massaal wapens de Gazastrook in komen. Waarom kunnen mensen die willen vluchten er dan niet via die tunnels uit? Iedereen die een beetje nadenkt wist toch dat ze na de Hamas-acties kanonnenvoer gingen worden?
Hun hemel, als het zo doorgaat. Hamas is de enige die daar schuld aan heeftquote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:52 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dat zijn tunnels voor Hamas en zulks. Waar gaan die miljoenen mensen met hun gezin heen?
paar beste explosies weer te zien, zojuist een erg grote, waarschijnlijk munitiedepot?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:53 schreef So_Surreal het volgende:
De stream link in de OP klopt niet meer, dit is de nieuwe:
En natuurlijk maken die extra feiten ook gene ene reet uit. Alosf het dan erger is dat deze persoon vermoord is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Onze voorouders bestaan niet meer, die kunnen geen schade meer aanrichten, dat tuig wat nu oproept tot het doden van Joden bestaat wel en rijd nu op dit moment door onze straten. Wat is dat voor een domme opmerking "ja maar jullie voorouders", laat ons niet beginnen over de islamitische voorouders, want dan kunnen we ze vandaag nog allemaal de grens over trappen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:54 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik geef aan dat jij, as usual, hypocriet bent en het eenzijdig belicht. Betrek je voorouders er ook maar bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |