Tja, dat blijft in het midden hoe ze gedood zijn omdat het onthoofden nergens bevestigd word, de kinderen hebben het in ieder geval niet overleefd.quote:
Uiteraard en het wil ook nog steeds niet zeggen dat het niet gebeurd is. We weten het gewoon niet. Waar het mij om gaat is dat je als president van de VS iig niet moet suggereren dat je beelden hebt gezien van dit soort barbaarse praktijken (waarvan je weet dat dat het nieuws gaat beheersen) als dat niet zo is. Zeg dan gewoon dat je vertrouwt op de uitspraken van Netanyahu.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 03:04 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Tja, dat blijft in het midden hoe ze gedood zijn omdat het onthoofden nergens bevestigd word, de kinderen hebben het in ieder geval niet overleefd.
Eens, misschien is Biden ook gewoon niet scherp genoeg meer, ik weet het niet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 03:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Uiteraard en het wil ook nog steeds niet zeggen dat het niet gebeurd is. We weten het gewoon niet. Waar het mij om gaat is dat je als president van de VS iig niet moet suggereren dat je beelden hebt gezien van dit soort barbaarse praktijken (waarvan je weet dat dat het nieuws gaat beheersen) als dat niet zo is. Zeg dan gewoon dat je vertrouwt op de uitspraken van Netanyahu.
Oh boy...quote:
Witte Huis: Biden vergiste zich toen hij zei dat hij foto's onthoofde baby's zag
De Amerikaanse president Joe Biden heeft gisteravond aan tafel met joodse leiders in het Witte Huis een pijnlijke blunder gemaakt. Hij zei dat hij foto's van door terroristen onthoofde baby's had gezien, terwijl dit niet klopte. Volgens correspondent Erik Mouthaan vergroot de fout de twijfel die Amerikanen al hebben over de 80-jarige Biden.
...
Ja, ik was even in de war door Biden, maar ik heb bijna vanaf het begin dat er werd gepraat over onthoofde babies gedacht dat dat niet echt was gezegd. De woorden traden wel op in dezelfde zin. Maar er werd geen duidelijk verband gelegd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 03:44 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Eens, misschien is Biden ook gewoon niet scherp genoeg meer, ik weet het niet.
Ik heb wel even wat gegraven en dan kom ik op een artikel bij CNN waar een soldaat ter plaatse zijn verhaal doet.
Ook een verslaggever maar haar verhaal kan al verkeerd opgepakt zijn en dan gaat het verder een eigen leven leiden.
Er zijn dus mensen onthoofd maar dat hoeven niet perse de kinderen geweest te zijn, die zijn echter ook wel vermoord.
Er waren ook al verschillende media die erop wezen dat het niet bevestigd was nadat de claim dat er 40 baby's onthoofd waren zich als een olievlek verspreidde op de social media. En dan gaat Biden vervolgens doodleuk verkondigen dat hij de beelden gezien heeft. Dat is echt zo niet handig!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 04:43 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, ik was even in de war door Biden, maar ik heb bijna vanaf het begin dat er werd gepraat over onthoofde babies gedacht dat dat niet echt was gezegd. De woorden traden wel op in dezelfde zin. Maar er werd geen duidelijk verband gelegd.
Niet dat het erg veel uitmaakt voor hoe erg het is dat er een complete moorddadige pogrom is geweest in 2023.
Dat de NOS dit nauwelijks aan de man brengt.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar welke context heb je hier dan? Met of zonder geluid, want dat kan ook achteraf toegevoegd zijn. Je weet nog steeds niet wat je precies ziet.
Kan best ergens anders geweest zijn.
Wat is voor jou de toegevoegde waarde precies?
Onderdrukking en bezetting van de Palestijnen is een betere omschrijvingquote:Dat je Isral vervolgens niet ok vindt prima maar deze problematiek past niet "in een decennialang conflict"
Ik heb het daar expliciet over die Bataclan^2 terreur aanval met absurde feitelijkheden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 06:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Onderdrukking en bezetting van de Palestijnen is een betere omschrijving
Overigens misken je denk ik hier ook gewoon wat een barbaars volk daar ook leeft. Zonder grens worden Isralirs daar afgeslacht.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 06:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Onderdrukking en bezetting van de Palestijnen is een betere omschrijving
Ook gewoon op Twitter een samenvatting.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 06:37 schreef Scorpie het volgende:
https://streamable.com/9rh9u1
Interview met Ali Baraki, Hamas kopstuk, over de voorbereidingen van de aanval, hun bondgenoten en hun lokale fabrieken waar ze wapens kunnen maken.
Daarnaast nog een opmerking over hoe de Palestijnen volgens hem in de wedstrijd zitten - ze willen allemaal heel graag sterven voor Allah, aldus Ali.
Twee jaar gepland voor een paar 100 doden en straks lekker de hele Gaza plat. Dat is nou nog eens langetermijn denken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 06:40 schreef NoXia het volgende:
[..]
Ook gewoon op Twitter een samenvatting.
[ twitter ]
quote:De Amerikaanse president Joe Biden zei woensdag na een ontmoeting met Joodse leiders in het Witte Huis dat hij 'als echt bevestigde foto's' van door terroristen onthoofde baby's heeft gezien. Dit klopte echter niet, meldt The Washington Post. Biden heeft nooit zulke foto's gezien, maar herhaalde een bewering van een woordvoerder van de Isralische premier Netanyahu en berichten in Isralische media, aldus een Witte Huis-woordvoerder tegen de krant.
De afgelopen dagen ging op sociale media het bericht rond dat Hamasstrijders baby's hebben onthoofd. Hamas noemde de beweringen meteen "ongefundeerd". Ook het Isralische leger zegt geen bewijs te hebben voor het gruwelijke verhaal. Toch zei Biden na zijn ontmoeting met Joodse leiders: ,,Ik doe dit werk al heel lang, maar ik had nooit gedacht dat ik foto's zou zien - waarvan de echtheid is bevestigd - van terroristen die kinderen onthoofden."
Zo zie je maar weer hoe gevaarlijk fake news is. Zelfs de president van de VS neemt wilde geruchten op twitter klakkeloos voor waar aan. User @Scorpie en zijn "bronnen" hoeven we overigens ook niet meer serieus te nemen na zijn ongefundeerde uitspraken van gisteren.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 07:05 schreef onlogisch het volgende:
Sleepy Joe zat er ook weer eens naast.
[..]
Lees eerst eens wat posts terug voor je iets neerzet.. is allang gepost.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 07:05 schreef onlogisch het volgende:
Sleepy Joe zat er ook weer eens naast.
[..]
Of het begin van het einde van Israel, of een derde wereldoorlog. Alle opties liggen nog op tafel.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 06:44 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Twee jaar gepland voor een paar 100 doden en straks lekker de hele Gaza plat. Dat is nou nog eens langetermijn denken.
Gelukkig voor ze kan dat geregeld worden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 06:37 schreef Scorpie het volgende:
https://streamable.com/9rh9u1
Interview met Ali Baraki, Hamas kopstuk, over de voorbereidingen van de aanval, hun bondgenoten en hun lokale fabrieken waar ze wapens kunnen maken.
Daarnaast nog een opmerking over hoe de Palestijnen volgens hem in de wedstrijd zitten - ze willen allemaal heel graag sterven voor Allah, aldus Ali.
Welnee joh. Isral heeft wel vaker oorlogen gevoerd. Dat het zou escaleren tot iets groters is wensdenken van mensen die niet zo met Isral zijn begaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 07:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of het begin van het einde van Israel, of een derde wereldoorlog. Alle opties liggen nog op tafel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |