Omdat de kans om een martelaar te worden, bovengronds groter is. Je moet niet vergeten dat deze mensen geen seculieren zijn die deze wereld als hun eindstation zien.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:19 schreef slashdotter3 het volgende:
Het zou mooi zijn maar waarom zit hij niet ondergronds in het tunnelnetwerk verstopt?
[ twitter ]
Precies. Dat eindstation is het paradijs vol wijn en vrouwen, toch?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
Omdat de kans om een martelaar te worden, bovengronds groter is. Je moet niet vergeten dat deze mensen geen seculieren zijn die deze wereld als hun eindstation zien.
als hij een martelaar had willen worden dan was hij wel met de jongons mee Israel binnen getrokken maar dat is voor de leiding altijd toch net wat te veel gedoequote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
Omdat de kans om een martelaar te worden, bovengronds groter is. Je moet niet vergeten dat deze mensen geen seculieren zijn die deze wereld als hun eindstation zien.
Dat gaat een beetje lastig met je scootmobielquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
als hij een martelaar had willen worden dan was hij wel met de jongons mee Israel binnen getrokken maar dat is voor de leiding altijd toch net wat te veel gedoe
waar een wil is is een wegquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje lastig met je scootmobiel
Jaquote:
Voor de Sabbat weer thuis.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:32 schreef Ali_boo het volgende:
Kunnen ze daar niet even rustig aan doen
[ twitter ]
Nou even praten dan over iets anders, en ik vraag het al meerdere keren tevergeefs hier, maar je ontwijkt het antwoord steeds @BansheeBoy . Waarom schrijf je consequent Israël in plaats van Israel?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:31 schreef BansheeBoy het volgende:
@:sp3c ik krijg het gevoel dat ik in Gaza ben. Laat ons lekker praten man.²
Ook van een scootmobiel kan je een VBIED makenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat gaat een beetje lastig met je scootmobiel
al 4 dagen 'imminent'quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:32 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
maar wel vooral hier weer delen natuurlijkquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:32 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Mijn posts worden verwijderd. Ik kijk het ff aan. Zonde van de tijd anders.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:33 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Nou even praten dan over iets anders, en ik vraag het al meerdere keren tevergeefs hier, maar je ontwijkt het antwoord steeds @:BansheeBoy . Waarom schrijf je consequent Israël in plaats van Israel?
Denk je dat echt? Ook de kinderen?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:00 schreef Bensel het volgende:
[..]
Of het zijn wel allemaal hamas terroristen
Weer ontwijken dus.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn posts worden verwijderd. Ik kijk het ff aan. Zonde van de tijd anders.²
Niet als andere landen zich meegaan bemoeienquote:
Gewoon een Israelische lokvlag inzetten.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je 10 Palestijnen op een rij zet, hoe herken je dan eigenlijk de Hamasstrijder(s)?
In die tijd zei Jezus tot zijn leerlingen: 'Als de wereld u haat bedenk dan dat zij Mij eerder heeft gehaat dan u. Als gij van de wereld zoudt zijn, zou de wereld liefhebben wat haar toebehoort. Daar gij echter niet van de wereld zijt maar Ik u uit de wereld heb uitgekozen, daarom haat de wereld u. Herinnert u wat Ik u gezegd heb: een dienaar staat niet boven zijn heer. Als ze Mij vervolgd hebben zullen ze ook u vervolgen. Als ze mijn woord onderhouden hebben zullen ze ook het uwe onderhouden. Maar dit alles zullen zij u vanwege mijn naam aandoen, want hem die mij gezonden heeft kennen zij niet.'quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies. Dat eindstation is het paradijs vol wijn en vrouwen, toch?
Kunnen ze elkaar mooi afwisselen. Met de zondag, of de vrijdagquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:34 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Niet als andere landen zich meegaan bemoeien
Ja, dat je een enorm slachtoffercomplex hebt was wel duidelijk hoor.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
In die tijd zei Jezus tot zijn leerlingen: 'Als de wereld u haat bedenk dan dat zij Mij eerder heeft gehaat dan u. Als gij van de wereld zoudt zijn, zou de wereld liefhebben wat haar toebehoort. Daar gij echter niet van de wereld zijt maar Ik u uit de wereld heb uitgekozen, daarom haat de wereld u. Herinnert u wat Ik u gezegd heb: een dienaar staat niet boven zijn heer. Als ze Mij vervolgd hebben zullen ze ook u vervolgen. Als ze mijn woord onderhouden hebben zullen ze ook het uwe onderhouden. Maar dit alles zullen zij u vanwege mijn naam aandoen, want hem die mij gezonden heeft kennen zij niet.'
Johannes 15:18-21
Doet me denken aanquote:
En dit is dus ook de precieze reden waarom Hamas zonder enige moeite, talloze burgers opoffert als menselijk schild. Zij die sterven worden als martelaren gezien en het levert bovendien allemaal tragische beelden op, die kunnen worden toegespeeld aan Westerse media om het beeld te laten ontstaan dat zij en Israël eigenlijk morele gelijken zijn.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso gebeuren. Israël moet daar naar binnen, wellicht samen met Amerikaanse speciale eenheden. De huidige luchtaanvallen was vooral precisiewerk van bovenaf, om zoveel mogelijk terroristen en vooral wapendepots te elimineren.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:32 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Zo gaat dat idd met nieuwsberichtenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:33 schreef Raw85 het volgende:
[..]
maar wel vooral hier weer delen natuurlijk
Ik hoop dat de Amerikanen niet bijspringen. Deze zooi is Israël zijn eigen schuld. Laat het ze lekker zelf opknappen. Is niet ons probleem.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:15 schreef Breekfast het volgende:
Het begint er op te lijken dat Israël ook een oorlog moet gaan voeren met Hezbollah. Ik hoop dat de Amerikanen bij gaan springen.
Ik ben geen kenner van het joodse geloof maar Johannes is een boek uit het Nieuwe Testament en voor de joden is alleen het Oude Testament van belang. En in het Oude Testament staat 'oog om oog, tand om tand'quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
In die tijd zei Jezus tot zijn leerlingen: 'Als de wereld u haat bedenk dan dat zij Mij eerder heeft gehaat dan u. Als gij van de wereld zoudt zijn, zou de wereld liefhebben wat haar toebehoort. Daar gij echter niet van de wereld zijt maar Ik u uit de wereld heb uitgekozen, daarom haat de wereld u. Herinnert u wat Ik u gezegd heb: een dienaar staat niet boven zijn heer. Als ze Mij vervolgd hebben zullen ze ook u vervolgen. Als ze mijn woord onderhouden hebben zullen ze ook het uwe onderhouden. Maar dit alles zullen zij u vanwege mijn naam aandoen, want hem die mij gezonden heeft kennen zij niet.'
Johannes 15:18-21
Klopt niet hoor. In Nederland had je voor WO2 in Amsterdam ook veel arme joden die helemaal niet hoogopgeleid waren. Die zijn allemaal door de nazis uitgemoord.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:22 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik denk dat iig een vd reden afgunst is.
Het Joodse volk drijft overal waar zij komen naar de bovenkant van de samenleving.
Je ziet dezelfde afgunst bijvoorbeeld ook bij de Aziaten in de VS, die actief worden geweerd van de universiteiten omdat anders de negers geen kans meer krijgen.
Zelfde verhaal in Maleisie waar ze de beste baantjes alleen aan de eigen mensen gunnen omdat op basis van kwalificaties de Chinezen (die daar ook al honderden jaren wonen als 2e grootste bevolkingsgroep) het altijd zouden winnen
Maar de grote Hezbollah baas zit daarintegen al sinds 2006 ondergronds verstopt omdat hij bang is voor een dronestrike zoals zijn voorgangerquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
Want die mensen in de kibbutz vroegen erom om afgeslacht te worden?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:38 schreef Gitw het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Amerikanen niet bijspringen. Deze zooi is Israël zijn eigen schuld. Laat het ze lekker zelf opknappen. Is niet ons probleem.
Ehm tja, ik denk niet dat het gemiddelde IQ ver boven de 80 ligt.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:38 schreef capricia het volgende:
Die Hamas blijft ook maar doorschieten.
Waarom? Het levert niets op door die Iron Dome.
Moeten we in Nederland ook doen. Veel meer roze in ziekenhuizenquote:
Misschien de voorraad uitputten van de luchtverdediging?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:38 schreef capricia het volgende:
Nee hoor, dit is niet de schuld van Israël. Dit is de schuld van terreurgroepen zoals Hamas en Hezbollah, die als enige doel hebben om Israël compleet te vernietigen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:38 schreef Gitw het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Amerikanen niet bijspringen. Deze zooi is Israël zijn eigen schuld. Laat het ze lekker zelf opknappen. Is niet ons probleem.
En gastarbeiders uit Azië...quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Want die mensen in de kibbutz vroegen erom om afgeslacht te worden?
Overigens zijn er ook Amerikanen vermoord en gegijzeld. En ook Europeanen, alleen al iets van 10 Italianen.
Dat lijkt me prima. Het is in ieder geval beter dan wel aanwezig te zijn, terwijl je eigenlijk gewoon de palestijnse zaak steunt, zoals Kaag.quote:
Zij stond in 2021 tijdens de Val van Kabul ook tot op het laatste moment, voor CNN, op straat verslag te doen terwijl ze gadegeslagen werd door weet-ik-hoeveel baarden om haar heen. Respect hoor.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:50 schreef TLC het volgende:
Respect hoor voor een journalist als Clarissa Ward (CNN), eerst staat ze granaten te ontwijken in Oekraine en nu doet ze dat daar in Israel![]()
İemand moet de leiding doen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:40 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Maar de grote Hezbollah baas zit daarintegen al sinds 2006 ondergronds verstopt omdat hij bang is voor een dronestrike zoals zijn voorganger
En dat daarna Hezbollah start met het echte offensief?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien de voorraad uitputten van de luchtverdediging?
Hamas kan momenteel ook gewoon verder niet veel. Die raketten die ze hebben zijn op een gegeven moment op. En zij zullen de bui ook wel voelen hangen, dus het is nu gewoon schieten en hopen dat je wat raakt.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:38 schreef capricia het volgende:
Nou ja, dat Israël zich al decennia misdraagt in het grote plaatje betekent natuurlijk totaal niet dat individuen erom vragen afgeslacht te worden. Net zoals de jarenlange terreur van toko's als Hamas niet betekent dat reguliere mensen in Palestina vragen om bommen op hun dak...quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Want die mensen in de kibbutz vroegen erom om afgeslacht te worden?
Overigens zijn er ook Amerikanen vermoord en gegijzeld. En ook Europeanen, alleen al iets van 10 Italianen. De EU mag ook wel eens wat extra doen voor haar burgers. Vind het slappe hap van de EU. Maar ja, geen gezamelijk buitenlands beleid.
Ik heb begrepen dat ze schieten met domme raketten van enkele tienduizenden dollars, en die iron dome amerikaanse dingen enkele miljoenen kosten. In die zin put je je tegenstander financieel wel uit.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Misschien de voorraad uitputten van de luchtverdediging?
Wat een lieve mensen. Ik vind ze nog zo positief.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:33 schreef Momo het volgende:
Verslag uit Gaza: zonder stroom en water gaat het leven door
Een lokale journalist die voor de NOS werkt, maakte deze beelden vanuit de afgesloten Gazastrook.
Ja. Al die landen hebben iets te stellen met Hamas.quote:
Je weet natuurlijk niet wat die gekke Erdogan gaat doenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Kunnen ze elkaar mooi afwisselen. Met de zondag, of de vrijdag
Van Hezbollah hebben ze zeker iets te vrezen. Van Hamas juist niet. Nou ja, niet in die zin.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:44 schreef Ali_boo het volgende:
Van Hezbollah alleen hoeven ze weinig te vrezen, zodra er meer landen mee gaan doen kan het een lastig verhaal worden
Ben benieuwd hoelang Hamas het denkt vol te houden als ze geen ammo meer hebben. Elk mannetje max 300 kogels waar ze het mee moeten doen. Geen bevoorrading want de meeste depots zijn opgeblazen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:36 schreef HowardRoark het volgende:
De huidige luchtaanvallen was vooral precisiewerk van bovenaf, om zoveel mogelijk terroristen en vooral wapendepots te elimineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |