abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210918375
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:40 schreef capricia het volgende:

[..]
Want die mensen in de kibbutz vroegen erom om afgeslacht te worden?

Overigens zijn er ook Amerikanen vermoord en gegijzeld. En ook Europeanen, alleen al iets van 10 Italianen. De EU mag ook wel eens wat extra doen voor haar burgers. Vind het slappe hap van de EU. Maar ja, geen gezamelijk buitenlands beleid.
Dat zijn toch niet onze burgers?

Zijn Israeli's.
pi_210918389
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

[..]
Dat gaat sowieso gebeuren. Isral moet daar naar binnen, wellicht samen met Amerikaanse speciale eenheden. De huidige luchtaanvallen was vooral precisiewerk van bovenaf, om zoveel mogelijk terroristen en vooral wapendepots te elimineren.
Andere moslim landen hebben gewaarschuwd voor Amerikaanse inneming
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210918393
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:42 schreef capricia het volgende:

[..]
En dat daarna Hezbollah start met het echte offensief?
:{
Als dat gebeurt zal het Isralische leger waarschijnlijk op volle kracht moeten gaan draaien. Wat zij momenteel hebben gedaan was nog voornamelijk precisiewerk. Maar op twee fronten strijden (zowel in de Gazastrook als in Noord-Isral) is erg lastig. Dus dan zullen de gevechtsvliegtuigen echt van stal worden gehaald en krijgt Zuid-Libanon (waar Hezbollah zit) de volle laag.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:44 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Je weet natuurlijk niet wat die gekke Erdogan gaat doen

Van Hezbollah alleen hoeven ze weinig te vrezen, zodra er meer landen mee gaan doen kan het een lastig verhaal worden
Andersom. Hezbollah is veel sterker dan Hamas.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210918395
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:47 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Voor de bhne
  woensdag 11 oktober 2023 @ 19:48:13 #205
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 11 oktober 2023 @ 19:48:21 #206
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_210918399
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:13 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Als er de hele tijd mannen in je billen knijpen, kun je je als vrouw ook afvragen waardoor dat komt.
Dan ben je een lekker wijf. En die vrouw die niet in haar billen geknepen wordt niet
The End Times are wild
pi_210918402
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:05 schreef Slayage het volgende:
Dat hebben ze aardig ingeschat in the global South

[ twitter ]
Het is alleen nogal bezijden de waarheid. Het zijn juist de landen die zich graag associren met de global south zoals Rusland en China die hier puur cynisch een slaatje uit slaan, met name in Afrika. Het westen probeert nog wel eens wat, maar de conflicten daar zijn een heel stuk complexer dan 'groot land valt met tanks en artillerie ander land binnen'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 11 oktober 2023 @ 19:49:09 #208
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210918414
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:38 schreef capricia het volgende:
Die Hamas blijft ook maar doorschieten.
Waarom? Het levert niets op door die Iron Dome.
Dit is hun laatste kans om het te gebruiken
pi_210918415
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:47 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Die waarschuwing is niet zo zeer dat ze zich zouden bemoeien met oorlog. Maar eerder omdat ze niet nog veel meer last krijgen van het conflict dan nu al het geval is. Geloof me, niemand gaat zich bemoeien met het conflict, naast Iran en hun proxies.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator woensdag 11 oktober 2023 @ 19:49:19 #210
236264 crew  capricia
pi_210918417
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat zijn toch niet onze burgers?

Zijn Israeli's.
Nee man. Buitenlanders van allerlei landen zijn ontvoert of vermoord.

quote:
Foreigners from across the globe killed, missing or abducted in Hamas massacre

US, UK, Canada, France, Thailand, Nepal, Russia, Ukraine, Cambodia, Germany, Philippines, Chile, Brazil, Italy, Sri Lanka, Tanzania, Ireland
Hamas heeft er echt een puinzooi van gemaakt. Zoveel landen zijn het slachtoffer.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210918428
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:45 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Van Hezbollah hebben ze zeker iets te vrezen. Van Hamas juist niet. Nou ja, niet in die zin.
En die staan te trappelen om zich met het conflict te bemoeien
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator woensdag 11 oktober 2023 @ 19:50:49 #212
236264 crew  capricia
pi_210918447
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:49 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Dit is hun laatste kans om het te gebruiken
De IDF kan wel mooi de lokaties zien.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210918455
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210918458
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:42 schreef capricia het volgende:

[..]
En dat daarna Hezbollah start met het echte offensief?
:{
Ach daar maak ik mij niet zo'n zorgen over. In 1973 werd Isral door de halve Arabische wereld onverwacht aangevallen. Dat leverde uiteindelijk een smadelijke nederlaag op voor de aggressors. Hezbollah en Hamas zijn geen partij voor Isral, beestachtige terreur is daarom hun voornaamste wapen.
  Moderator woensdag 11 oktober 2023 @ 19:52:00 #215
236264 crew  capricia
pi_210918466
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als dat gebeurt zal het Isralische leger waarschijnlijk op volle kracht moeten gaan draaien. Wat zij momenteel hebben gedaan was nog voornamelijk precisiewerk. Maar op twee fronten strijden (zowel in de Gazastrook als in Noord-Isral) is erg lastig. Dus dan zullen de gevechtsvliegtuigen echt van stal worden gehaald en krijgt Zuid-Libanon (waar Hezbollah zit) de volle laag.
[..]
Andersom. Hezbollah is veel sterker dan Hamas.
Juist.
Hezbollah is ook al lang geen militie ook meer. Dat is een bijna gewoon een compleet leger.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210918469
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
Nu een Hoogleraar irreguliere oorlogsvoering over het komende offensief op de NOS.
Voorspelt toch wel heel veel bloed en doden.
:')

No shit...
Intolerant voor intolerantie
pi_210918478
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:49 schreef capricia het volgende:

[..]
Nee man. Buitenlanders van allerlei landen zijn ontvoert of vermoord.
[..]
Hamas heeft er echt een puinzooi van gemaakt. Zoveel landen zijn het slachtoffer.
Maar dat waren allemaal mensen met een Isralisch paspoort toch?
pi_210918483
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:51 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Ach daar maak ik mij niet zo'n zorgen over. In 1973 werd Isral door de halve Arabische wereld onverwacht aangevallen. Dat leverde uiteindelijk een smadelijke nederlaag op voor de aggressors. Hezbollah en Hamas zijn geen partij voor Isral, beestachtige terreur is daarom hun voornaamste wapen.
De war on terror van Amerika was ook niet echt een succes, ondanks dat hun leger toen oppermachtig was.
pi_210918496
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:51 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Verschrikkelijk. Dat soort kinderen verdienen dit niet en zulke tragedies komen dan ook volledig op het conto van Hamas.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 11 oktober 2023 @ 19:53:37 #220
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
  Moderator woensdag 11 oktober 2023 @ 19:53:56 #221
236264 crew  capricia
pi_210918506
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:52 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Maar dat waren allemaal mensen met een Isralisch paspoort toch?
Nee, hoe kom je daarbij?
Er waren ook gewoon mensen van andere landen op dat feest, Italianen etc. En er waren au pairs uit Azi werkzaam bij families.
Gewoon met een enkel paspoort uit die andere landen.
Hamas heeft niet gekeken welk paspoort er was.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_210918513
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:51 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
En moet je ze horen als Isral ze op dezelfde manier gaat behandelen. :+

Dat hoop ik niet trouwens, want dat betekent einde Palestijnen en dat lijkt me nou ook weer niet de bedoeling...
Intolerant voor intolerantie
  woensdag 11 oktober 2023 @ 19:54:19 #223
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_210918514
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:43 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Ik heb begrepen dat ze schieten met domme raketten van enkele tienduizenden dollars, en die iron dome amerikaanse dingen enkele miljoenen kosten. In die zin put je je tegenstander financieel wel uit.
Iron Dome raketten kosten 50,000 dollar per stuk. Dan nog gaat dit op, aangezien hetgeen Hamas gebruikt stukken goedkoper is.

[ Bericht 0% gewijzigd door BlaZ op 11-10-2023 20:00:03 ]
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_210918518
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:49 schreef Slayage het volgende:

[..]
Die waarschuwing is niet zo zeer dat ze zich zouden bemoeien met oorlog. Maar eerder omdat ze niet nog veel meer last krijgen van het conflict dan nu al het geval is. Geloof me, niemand gaat zich bemoeien met het conflict, naast Iran en hun proxies.
Die dreiging kwam ook van Iran geloof ik. Mocht de VS zich mengen in het Gaza conflict, dan zal je iets van ons horen( of iets in die trend :') )

Hoe staat het met Turkije btw, weet je dat? Vind Erdo behoorlijk mild is zijn kritiek tot nu toe
pi_210918527
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 19:43 schreef Akkerdjie het volgende:

[..]
Ik heb begrepen dat ze schieten met domme raketten van enkele tienduizenden dollars, en die iron dome amerikaanse dingen enkele miljoenen kosten. In die zin put je je tegenstander financieel wel uit.
Klopt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')