Dergelijk simplisme is walgelijkquote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat is al aardig wat jaartjes gaande. Het valt nu meer op waarschijnlijk. Hindoe nationalisten be like vijand van mijn vijand is mijn vriend. Moslims zijn mijn vijand. Israel doodt moslims. Israel is mijn vriend.
Iemand moet die coke leveren hequote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wonen er in urk nou ook al moslims?
Vooral een heleboel idioten.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die pakken de scooter en rijden er naartoe!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ben je de ophef van een jaartje of wat terug al vergeten van dat Turkse of Marokkaanse gezin wat zogenaamd ongeprovoceerd weggetreiterd zou zijn uit Urk?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee, wel antivaxxers in nazi-uniformen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je bedoelt? 🤔quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:38 schreef Bensel het volgende:
[..]
zou actief worden volgens jaar. En nu hebben ze genoeg iron dome raketten nog om nog wel enkele weken vooruit te kunnen. Iron beam zal vast binnen die tijd operationeel kunnen worden, maar ja, israel wil natuurlijk niet nu direct op voorhand demotiveren tot niet meer aanvallen, anders wordt opruimen wat lastiger
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, wel antivaxxers in nazi-uniformen.
Wij hebben ook ‘embedded’ journalisten. Zou wat zijn als hun huizen in NL door de Taliban of Rusland whatever worden opgeblazenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:33 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Journalist me reet, gewoon iemand die de slachting ging filmen voor de leuke pr-filmpjes.
Die moeite gaan ze echt niet doen als dichterbij ook een vlag wappert.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die pakken de scooter en rijden er naartoe!
Komt daar toch gewoon met de boot?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:44 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Iemand moet die coke leveren he
Of het zijn wel allemaal hamas terroristenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:58 schreef theunderdog het volgende:
Al meer dan 1000 doden in Gaza. Je kunt dan niet echt zeggen dat Israel het voorkomen van burgerslachtoffers als prioriteit heeft.
Los van wat je daarvan vindt he.
Het doel is iig niet zoveel mogelijk dood en verderf zaaien, het doel is Hamas pakken.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:58 schreef theunderdog het volgende:
Al meer dan 1000 doden in Gaza. Je kunt dan niet echt zeggen dat Israel het voorkomen van burgerslachtoffers als prioriteit heeft.
Waarom zou je dit van te voren melden?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:28 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat zal wel gewoon Duitsland zijn, niet ver van Israel is maar relatief als je het vliegtuig gebruikt.
Ontkracht.quote:
Nja, vals, niet waar, onjuist.quote:
Dat je denkt dat dit een goed statement is, maar er eigenlijk gewoon staat: huil huil, altijd slachtoffer. huil huil..quote:
We have to nuke.... our imagination.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:03 schreef Vis1980 het volgende:
Dat hele uitbreken van die muur had wel iets weg van die Imagination Land aflevering van South Park, de oplossing was volgens mij Butters die iedereen tot leven dacht.
India en Pakistan zijn niet de Global South.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:05 schreef Slayage het volgende:
Dat hebben ze aardig ingeschat in the global South
[ twitter ]
Dussssss volgens jou moet Hamas ook exact hetzelfde doen omdat Israël al tientallen jaren hetzelfde gedonder geeft?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:05 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik kan Israël niets anders dan gelijk geven mochten ze die Gazastrook met de grond gelijk maken. Het gedonder moet maar eens afgelopen zijn.
quote:
Ah...okequote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nja, vals, niet waar, onjuist.
Hoe je het wil noemen. Niks aan de hand daar uiteindelijk. Er was ff paniek om iets (een drone oid) maar dat bleek verder niks te zijn,.
Nu is iedereen weer in paniek om een bericht dat iedereen naar de schuilkelder moet gaan oid, maar dat zou dan weer door een technische storing zijn verstuurd.
Beetje vaag allemaal
Volgens mij laat het westen redelijk zien dat ze tegen deze moordpartij zijn. De enige die juichen zijn geïmporteerd uit Barbarijequote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:05 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Hij spuwt de hele dag niets anders dan dit soort onzin.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij laat het westen redelijk zien dat ze tegen deze moordpartij zijn. De enige die juichen zijn geïmporteerd uit Barbarije
Kan ze alleen maar gelijk geven.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:05 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Ik hoor en zie alleen maar pro-Israël dingen hoor?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij laat het westen redelijk zien dat ze tegen deze moordpartij zijn. De enige die juichen zijn geïmporteerd uit Barbarije
Ze hebben vanaf het begin gezegd dat hun prioriteit is de vernietiging van Hamas.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:58 schreef theunderdog het volgende:
Raket afgevuurd uit Gaza gericht naar Haifa in Noord Israël, alarm voor schuilkelders. Dan ook nog een fout melding? op de radar en door de fog of war en paniek wordt alles, plotseling een aanval uit Libanon.quote:
Ik lees vrijwel het scala aan meningen hierquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:09 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik hoor en zie alleen maar pro-Israël dingen hoor?
Van regeringen en ook hier op FOK.
Zelfs het moorden van burgers en die algehele blokkade wordt goedgepraat.
De enige vlaggenzwaaiende feestvierders hier in het Westen zijn niet echt 'zionisten'.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:05 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Liever een vals alarm voor niets dan geen alarm als er wel iets is.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:10 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Raket afgevuurd uit Gaza gericht naar Haifa in Noord Israël, alarm voor schuilkelders. Dan ook nog een fout melding? op de radar en door de fog of war en paniek wordt alles, plotseling een aanval uit Libanon.
'Ow look. Cute little critters. They look like cute little christmass critters'...quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
We have to nuke.... our imagination.
Het was een echt alarm, maar op het internet kan een haas heel snel een koe worden.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:12 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Liever een vals alarm voor niets dan geen alarm als er wel iets is.
Benieuwd bij welke moordpartijen het Westen had moeten ingrijpen en waarom het Westen precies de juiste partij was per conflict om het op te lossen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:05 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |