Dergelijk simplisme is walgelijkquote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat is al aardig wat jaartjes gaande. Het valt nu meer op waarschijnlijk. Hindoe nationalisten be like vijand van mijn vijand is mijn vriend. Moslims zijn mijn vijand. Israel doodt moslims. Israel is mijn vriend.
Iemand moet die coke leveren hequote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wonen er in urk nou ook al moslims?
Vooral een heleboel idioten.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Die pakken de scooter en rijden er naartoe!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ben je de ophef van een jaartje of wat terug al vergeten van dat Turkse of Marokkaanse gezin wat zogenaamd ongeprovoceerd weggetreiterd zou zijn uit Urk?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee, wel antivaxxers in nazi-uniformen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je bedoelt? 🤔quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:38 schreef Bensel het volgende:
[..]
zou actief worden volgens jaar. En nu hebben ze genoeg iron dome raketten nog om nog wel enkele weken vooruit te kunnen. Iron beam zal vast binnen die tijd operationeel kunnen worden, maar ja, israel wil natuurlijk niet nu direct op voorhand demotiveren tot niet meer aanvallen, anders wordt opruimen wat lastiger
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, wel antivaxxers in nazi-uniformen.
Wij hebben ook ‘embedded’ journalisten. Zou wat zijn als hun huizen in NL door de Taliban of Rusland whatever worden opgeblazenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:33 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Journalist me reet, gewoon iemand die de slachting ging filmen voor de leuke pr-filmpjes.
Die moeite gaan ze echt niet doen als dichterbij ook een vlag wappert.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die pakken de scooter en rijden er naartoe!
Komt daar toch gewoon met de boot?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:44 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Iemand moet die coke leveren he
Of het zijn wel allemaal hamas terroristenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:58 schreef theunderdog het volgende:
Al meer dan 1000 doden in Gaza. Je kunt dan niet echt zeggen dat Israel het voorkomen van burgerslachtoffers als prioriteit heeft.
Los van wat je daarvan vindt he.
Het doel is iig niet zoveel mogelijk dood en verderf zaaien, het doel is Hamas pakken.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:58 schreef theunderdog het volgende:
Al meer dan 1000 doden in Gaza. Je kunt dan niet echt zeggen dat Israel het voorkomen van burgerslachtoffers als prioriteit heeft.
Los van wat je daarvan vindt he.
Waarom zou je dit van te voren melden?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 18:28 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat zal wel gewoon Duitsland zijn, niet ver van Israel is maar relatief als je het vliegtuig gebruikt.
Ontkracht.quote:
Nja, vals, niet waar, onjuist.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |