abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210912946
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:26 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Dat ontken ik helemaal niet, maar als Hamas had gezegd dat ze een muziekfestival in oktober zouden aanvallen had ook niemand beweerd dat ze daarmee binnen de regels opereren.

En alle regels is lekker semantisch, maar ik vind miljoenen onschuldige burgers toegang verbieden tot elektriciteit en water echt inhumaan. Fuck me right?
Wat is dit nou weer voor een raar gewauwel. Hamas is een legitiem doel. Dat festival was dat niet.

Je zit hier de neveneffecten oorlogsvoering gelijk te stellen met onontkenbare misdaden.

Wat is er toch mis in het hoofd van sommige mensen?
pi_210912948
Waar zitten die laffe leiders van hamas eigenlijk? Qatar? Beiroet?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_210912949
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:46 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
De bron is niet alleen een Israëlische nieuwszender, het waren ook neutrale journalisten op locatie die de lichamen gezien hebben en journalisten aan het thuisfront die de foto's doorgestuurd hebben gekregen van hun collega's op locatie. Jij wil dit niet zien, maar je zal het heus wel weten, er wordt veel gelogen en ook zeer veel door moslims wereldwijd die alles zullen verzinnen om Israël nu in een slecht daglicht te zetten en daarbij de grootste oorlogsmisdaden verborgen proberen te houden, dit is nu precies wat er altijd gebeurd met mensen uit die cultuur, onvoorwaardelijke steun en bescherming want "dezelfde ideologie", standaard gedrag.

[ twitter ]
[..]
Dus kappen met die leugens en propaganda uit islamitische hoek, er zijn nu al meer neutrale geverifieerde bronnen die dit verhaal bevestigd hebben, wat mensen met een aangeboren haat voor Joden op X plempen interesseert mij niets.
Dit lijkt te passen bij wat die Italiaanse bron zegt. Dat een paar dode baby's ineens veertig dode baby's werd
  woensdag 11 oktober 2023 @ 10:47:54 #104
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_210912950
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Qatar.
Nooit meer slapen
pi_210912952
quote:
9s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:46 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Zoiets?
ja, kies voor licht of duisternis
pi_210912954
quote:
[ afbeelding ]

Zoiets?
Great minds think alike.
pi_210912955
quote:
De echte leider zit voornamelijk in zijn rolstoel, neem ik aan. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 10:48:51 #108
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210912959
quote:
Qatar idd, die zaten lekker de F1 te kijken.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 11 oktober 2023 @ 10:49:01 #109
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210912961
quote:
[ afbeelding ]

Zoiets?
Erasmus postte het gisteren ook al. Zit natuurlijk wat meer in maar zou aardig zijn als men hier wat meer nuance in brengt op sommige vlakken :{ Al dat hokjesdenken is vermoeiend.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 oktober 2023 @ 10:49:03 #110
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_210912962
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Aha, dus toch! Fake News! Lees je mee, @:scorpie??????
Steek die "bronnen" van je maar in je reet.
De enige onduidelijkheid is het aantal onthoofde babies
Blijkbaar zijn er zeker 40 dood, waarvan een aantal onthoofd.

Een beetje anders dan 40 onthoofde babies, maar niet opeens fake news
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 10:49:27 #111
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210912964
quote:
13s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:43 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is dus waar Israël (en ook het verdere Westen schijnbaar) mee te maken heeft.

[ twitter ]
Dit kan niet genoeg gedeeld worden.

Hamas gaat niet stoppen bij Israël; voor de fundamentalistische, politieke, radicale islam is de hele wereld het doel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210912967
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:43 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Wat ook weer niet alles verklaard want dan zouden er al meer dan 20.000 doden gevallen zijn.
Uiteraard, je hoeft aan die oproep geen gevolg te geven, als je leven je lief is.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  woensdag 11 oktober 2023 @ 10:50:23 #113
498210 KoningWouter
pi_210912971
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dit kan niet genoeg gedeeld worden.

Hamas gaat niet stoppen bij Israël; voor de fundamentalistische islam is de hele wereld het doel.
Alsof ze uberhaupt verder komen dan dit. :')

Hamas gaat kapot gemaakt worden door Isreal.
Nooit meer slapen
pi_210912993
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:47 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Wisten we toch al langer, dat roepen ze hier ook vaak massaal in koor en nog lijkt het kwartje niet te vallen bij een deel van de samenleving.
Helaas inderdaad, deze mensen zijn moreel gewoon totaal de weg kwijt. Dat concludeerde ook Segers vanochtend op WNL. Bij die individuen leven in meer of mindere mate, openlijk of verzwegen, sympathieën en begrip voor de Palestijnse terroristen, daar komt het gewoon op neer. Ook dat moet nu benoemd kunnen worden.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210912994
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:49 schreef Montagui het volgende:

[..]
Uiteraard, je hoeft aan die oproep geen gevolg te geven, als je leven je lief is.
Ik vind het makkelijk gesteld dat alle burgerslachtoffers een gevolg zijn van 'human shields'. Ik vind het zelfs moeilijke te geloven als je beelden ziet waar minimaal tien flats getroffen lijken te zijn en er ondertussen meer en meer explosies plaatsvinden. Cest ca
pi_210913002
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:45 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Humanitair bombarderen bestaat inderdaad niet. Wat wel kan, is in elk geval proberen het aantal burgerslachtoffers te verminderen, hoe klein de kans daarop ook is in zo'n dichtbevolkt gebied.

Gaza de boel laten is geen optie voor Israël realistisch gezien. Je kunt niet terroristen steeds maar laten infiltreren en raketaanvallen laten gaan.
Gaza afsluiten van water en elektriciteit lijkt mij ook geen optie, maar toch wordt daar voor gekozen.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:47 schreef HiZ het volgende:

[..]
Wat is dit nou weer voor een raar gewauwel. Hamas is een legitiem doel. Dat festival was dat niet.

Je zit hier de neveneffecten oorlogsvoering gelijk te stellen met onontkenbare misdaden.

Wat is er toch mis in het hoofd van sommige mensen?
Ja Gaza helemaal kapotmaken is alleen Hamas als legitiem doel hebben?
Palestijnse onschuldige burgers lijden toch ook al decennialang onder Israelisch schrikbewind?

Het gemak waarmee mensen van 'de aanslag op het festival is echt onmenselijk' naar 'het is oke dat heel Gaza kapot gaat' gaan is echt verbazingwekkend.

Mensen, het is echt niet zo moeilijk om zowel Hamas als IDF als inhumane klootzakken te zien. Probeer het eens, je word er geen slechter mens van als je dat roept.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 oktober 2023 @ 10:57:57 #117
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_210913017
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Beetje beter je onderzoek doen, dan weet je vanwaar ik rapporteer :D :D
Maar dat Twitterbericht waarop je reageerde geeft het zelf aan. De vertaling stond erbij

[ Bericht 5% gewijzigd door Frutsel op 11-10-2023 11:12:36 ]
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 10:58:23 #118
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210913022
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
aar 'het is oke dat heel Gaza kapot gaat' gaan is echt verbazingwekkend.
Verre van natuurlijk.

Verbaast het mij dat het nu gebeurt?

Nee.
pi_210913027
quote:

[..]
Gaza afsluiten van water en elektriciteit lijkt mij ook geen optie, maar toch wordt daar voor gekozen.
[
Gebruikt Hamas die stroom en dat water?
pi_210913030
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:54 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik vind het makkelijk gesteld dat alle burgerslachtoffers een gevolg zijn van 'human shields'. Ik vind het zelfs moeilijke te geloven als je beelden ziet waar minimaal tien flats getroffen lijken te zijn en er ondertussen meer en meer explosies plaatsvinden. Cest ca
NIemand beweert dat alle burgerdoden komen door human shields. Stop met dat soort absolutisme, iedereen weet dat dat niet klopt. Er wordt wel gebruik gemaakt van human shields, dat is een feit. Het is ook een feit dat Hamas leden niet te onderscheiden zijn van de burgerbevolking (feitelijk ook een overtreding trouwens) Hamas zelf heeft inn dit conflict al opgeroepen om vooral op de plekken te blijven waar israel zou aanvallen.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_210913033
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:54 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Hamas verstopt zich tussen burgers, zij gaan zitten op plekken waar deze mensen tezamen komen. Denk aan ziekenhuizen, scholen en moskeeën. Het grootste ziekenhuis in de Gazastrook (Al-Shifa), diende lange tijd als hoofdkwartier van Hamas.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 11 oktober 2023 @ 10:59:33 #122
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210913034
quote:
15s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Wel gruwelijk dat ze zoiets nog een keer moet meemaken zeg. Ik hoop dat ze er ongeschonden uitkomt maar wel de situatie reflecteert zodat ze wellicht zij aan zij met de Palestijnen tegen onrecht kunnen strijden.

:{²
Dat mensje heeft haar tijd wel uitgediend en heeft denk ik niet veel zin straks om ook nog eens voor de Palestijnen die haar ontvoerden en haar kibboets afknalden de barricaden op te moeten.
pi_210913035
twitter

twitter
pi_210913036
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Helaas inderdaad, deze mensen zijn moreel gewoon totaal de weg kwijt. Dat concludeerde ook Segers vanochtend op WNL. Bij die individuen leven in meer of mindere mate, openlijk of verzwegen, sympathieën en begrip voor de Palestijnse terroristen, daar komt het gewoon op neer. Ook dat moet nu benoemd kunnen worden.

[ twitter ]
Echt schokerend inderdaad. Militanten onthoofden babies en vervolgens heb je GL/PVDA mongolen die "ja maar..." durven te zeggen. Echt stuitend.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_210913038
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:59 schreef Ulx het volgende:

[..]
Gebruikt Hamas die stroom en dat water?
Ook.
Net als honderduizenden onschuldige burgers.

Inhumaan is het, niets minder.
pi_210913049
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:59 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Ook.

Hamas moet gewoon weg want die zorgen voor een inhumane situatie. Dan zijn de Palestijnen daar ook weer veilig.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 oktober 2023 @ 11:01:23 #127
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_210913053
quote:

[..]
[..]
Palestijnse onschuldige burgers lijden toch ook al decennialang onder Israelisch schrikbewind?

Het gemak waarmee mensen van 'de aanslag op het festival is echt onmenselijk' naar 'het is oke dat heel Gaza kapot gaat' gaan is echt verbazingwekkend.

Mensen, het is echt niet zo moeilijk om zowel Hamas als IDF als inhumane klootzakken te zien. Probeer het eens, je word er geen slechter mens van als je dat roept.
Hamas: Wij krijgen water, stroom, voedsel etc grotendeels uit het boze Israël
Kom we vallen Israël aan en maken een boel onschuldige burgerslachtoffers
Nou zeg, Israël stopt de toevoer van het water, stroom en voedsel. Zie je wel hoe erg Israël is?
pi_210913058
quote:

[..]

In elke oorlog wordt de aanvoer van elektriciteit, water en voedsel zo snel mogelijk gestopt, dit gebeurd al eeuwen lang in elke oorlog. Tel hierbij op dat er via deze routes ook wapens de Gaza in gesmokkeld worden waarmee ze o.a. baby's doden dan is het volledig te begrijpen dat Israël die routes afsluit. Gelukkig hebben de Palestijnen de laatste decennia miljarden aan hulpgeld ontvangen dus kunnen ze eindelijk die eigen energie, water en voedselvoorzieningen in gebruik gaan nemen waar ze al dat geld natuurlijk aan uit gegeven hebben.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_210913061
quote:
7s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:01 schreef HSG het volgende:

[..]
Hamas moet gewoon weg want die zorgen voor een inhumane situatie. Dan zijn de Palestijnen daar ook weer veilig.
Eens.

Maar als jij die burgers naar z'n grootje bombareert, denk jij dat ze dan opeens anti Hamas worden en pro Israel?
pi_210913062
quote:

[..]
[..]

Natuurlijk is het niet oke
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Nou zeg, Israël stopt de toevoer van het water, stroom en voedsel. Zie je wel hoe erg Israël is?
_O_ Ik wou het net zeggen.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:02:26 #131
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210913066
En ze warmen pas net een beetje op.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210913070
quote:
De zoveelste oorlogsmisdaad van Hamas, maar dat mag nauwelijks een naam hebben. Nagenoeg alles wat ze doen is dat namelijk.
pi_210913072
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Palestina zou het liefst onafhankelijk zijn van Israel zodat ze helemaal niet om water hoeven te vragen maar dat gewoon zelf daar eigenaarschap over hebben.

Dit is gewoon krom redeneren om te denken dat Gaza niet zonder Israel kan. Dat is het hele punt.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:03:38 #134
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210913074
quote:

[..]
[..]
...
Ja, daar vind ik ook wat van. Maar het ging even over het bombarderen waar ik op reageerde.
pi_210913077
quote:

[..]
Ook.

En hamas is degene die het veroorzaakt heeft. richt je op hamas, niet op israel. Die heeft geen enkele verplichting om un moordenaars van voedsel water en energie te voorzien. Gaza is autonoom, israel is zo vriendelijk geweest om het te leveren, totdat hamas even moordlustig los ging.
Twitch.tv/bensel15
pi_210913078
quote:
13s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hamas verstopt zich tussen burgers, zij gaan zitten op plekken waar deze mensen tezamen komen. Denk aan ziekenhuizen, scholen en moskeeën. Het grootste ziekenhuis in de Gazastrook (Al-Shifa), diende lange tijd als hoofdkwartier van Hamas.
Zeker. Daarom is het lastig beoordelen of het geweld disproportioneel is.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:04:01 #137
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210913080
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

[ twitter ]
Ik weet wel zeker dat Groenlinks de terreurdaden van Hamas veroordelen maar tegelijk willen ze aandacht voor tientallen jaren onderdrukking. Iets waar CU nooit over wou praten.

Je kunt best zeggen dat het er niet meer toe doet vanwege de daden van Hamas maar het speelt natuurlijk wel mee.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:04:01 #138
38496 Perrin
pi_210913081
Hezbollah is speldenprikjes aan het uitdelen. Wat je van die lui iig kunt zeggen is dat ze tenminste militairen aanvallen en geen vrouwen en kinderen zoals de lafbekjes van Hamas.

twitter
pi_210913085
Als je ziet hoe veel leugens e.d. er al zonder enige gêne in deze topicreeks worden verspreid en hoe waanzinnig en al bijna dood van binnen veel reacties hier al zijn - aan beide kanten! - terwijl men, in ieder geval voor het grootste deel, zowel letterlijk als figuurlijk eigenlijk mijlenver van dit conflict afstaat, dan snap ik de complete gekte daar in het M-O (helaas) prima... en ondertussen maar denken dat 'we' hier zo veel beter zijn...

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 11-10-2023 11:10:01 ]
Tails tell tales
pi_210913088
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:03 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Palestina zou het liefst onafhankelijk zijn van Israel zodat ze helemaal niet om water hoeven te vragen maar dat gewoon zelf daar eigenaarschap over hebben.

Dit is gewoon krom redeneren om te denken dat Gaza niet zonder Israel kan. Dat is het hele punt.
Zouden ze de Joden dan niet meer haten en willen uitroeien?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210913090
quote:

[..]
Ook.

Dan is het dus legitiem. Het is ook geen doelwit dat kilometers acht het front ligt en daarom weinig militair nut heeft. Verre van. Zonder stroom kan Hamas hun telefoons niet meer opladen, daardoor kunnen ze slecht communiceren, daardoor verliezen ze sneller. Israël is niet verplicht ze te helpen.

Als de onschuldige burgers het niet willen schoppen ze Hamas er maar uit.
pi_210913091
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:01 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Eens.

Maar als jij die burgers naar z'n grootje bombareert, denk jij dat ze dan opeens anti Hamas worden en pro Israel?
Als je maar lang genoeg door gaat.
Twitch.tv/bensel15
pi_210913094
quote:

[..]
Eens.

Ja maar niet alle Israëliërs zijn zo, en je mag ze niet over één kam scheren, het merendeel is gewoon vreedzaam, of gaat die vlieger alleen op in het westen na de zoveelste islamitische aanslag, want dat mensen daar anti islamitisch van worden wordt totaal niet geaccepteerd en dan wordt dat gedrag gelijkgetrokken aan het nazisme.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_210913099
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:03 schreef Bensel het volgende:

[..]
En hamas is degene die het veroorzaakt heeft. richt je op hamas, niet op israel.
Waarom mag ik mij in godsnaam niet tot beide partijen richten?

Waarom ben jij zo zwart wit dat er maar 1 foute partij in een conflict kan zijn, en als je de andere ergens op aanspringt is je eerste reactie 'jaa maar hunnie'.

Is dat menselijk? Ik betwijfel het. Nogmaals, zowel Hamas als het Israelisch leger zijn beide een schande.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:05:41 #145
38496 Perrin
pi_210913104
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:04 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ik weet wel zeker dat Groenlinks de terreurdaden van Hamas veroordelen maar tegelijk willen ze aandacht voor tientallen jaren onderdrukking. Iets waar CU nooit over wou praten.

Je kunt best zeggen dat het er niet meer toe doet vanwege de daden van Hamas maar het speelt natuurlijk wel mee.
Als je daags na een massaslachting van vrouwen en kinderen, gezinnen en festivalgangers door Hamas vooral druk bezig bent met naar Israël wijzen dan gaat er echt iets mis in je morele kompas.
pi_210913107
quote:

[..]
Eens.

En als je ze niet bombardeert, worden ze dan ineens pro-Israël?
pi_210913112
Ik merk aan mezelf dat ik dat verhaal over die onthoofde babies erg belangrijk vind. Ik hoop dat daar volledige duidelijkheid over komt en dat het niet blijft bij vage verhalen op basis waarvan de supporters van schurkenstaat Israel de moral high ground kunnen claimen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_210913113
quote:
15s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Wel gruwelijk dat ze zoiets nog een keer moet meemaken zeg. Ik hoop dat ze er ongeschonden uitkomt maar wel de situatie reflecteert zodat ze wellicht zij aan zij met de Palestijnen tegen onrecht kunnen strijden.

:{²
Ik hoop echt dat je een troll bent.
Tails tell tales
pi_210913117
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:04 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Zouden ze de Joden dan niet meer haten en willen uitroeien?
Het merendeel van de mensen zou het liefste in alle rust en vrede een eigen stukje land willen met een eigen bewind, zonder dreiging van de buren.

Dat geldt voor zowel de zionisten als de Palestijnen. Maar Hamas en hardliners als Netanyahu voorkomen dat.
pi_210913119
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:05 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Waarom mag ik mij in godsnaam niet tot beide partijen richten?

Waarom ben jij zo zwart wit dat er maar 1 foute partij in een conflict kan zijn, en als je de andere ergens op aanspringt is je eerste reactie 'jaa maar hunnie'.

Is dat menselijk? Ik betwijfel het. Nogmaals, zowel Hamas als het Israelisch leger zijn beide een schande.
omdat 1 partij dusdanig disproportioneel zich misdragen heeft, dat het wijzen naar de andere partij nu volledig debiel en kwaadaardig overkomt
Twitch.tv/bensel15
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:07:01 #151
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210913121
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:05 schreef Perrin het volgende:

[..]
Als je daags na een massaslachting van vrouwen en kinderen, gezinnen en festivalgangers vooral druk bezig bent met naar Israël wijzen dan gaat er echt iets mis in je morele kompas.
Tsja, wanneer is het een goed moment?

Ze hebben er jaren aandacht voor gevraagd. Is er dan ook iets mis met morele kompas van anderen? Ik begrijp heus wel dat het pijnlijk is om precies nu met dit aan te komen zetten. Daar krijg je uiteraard veel weerstand op, maar nogmaals. Moeten ze er een jaar mee wachten voordat het weer op tafel mag?
pi_210913123
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:06 schreef Forbry het volgende:

[..]
Ik hoop echt dat je een troll bent.
Dat hoop ik al een tijdje...
In ieder geval een hele goede act om het zo lang vol te houden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_210913124
twitter
pi_210913128
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:06 schreef Bensel het volgende:

[..]
omdat 1 partij dusdanig disproportioneel zich misdragen heeft, dat het wijzen naar de andere partij nu volledig debiel en kwaadaardig overkomt
Beiden partijen gedragen zich disproportioneel.
Al decennia lang.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:07:46 #155
38496 Perrin
pi_210913129
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik merk aan mezelf dat ik dat verhaal over die onthoofde babies erg belangrijk vind. Ik hoop dat daar volledige duidelijkheid over komt en dat het niet blijft bij vage verhalen op basis waarvan de supporters van schurkenstaat Israel de moral high ground kunnen claimen.
Word je niet moe van jezelf, telkens met hetzelfde verhaaltje leuren als een versleten marktkoopman?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 oktober 2023 @ 11:08:05 #156
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_210913133
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:03 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Niet volgens Hamas. Die heeft een troef in handen naar zijn eigen bevolking mbt haat richting Israël.
Er is genoeg richting Hamas en Gaza gegaan voor het inrichten van eigen voorzieningen. Doe eens een gokje wat daarmee gedaan is? Het is zo namelijk wel makkelijk. Als volksvertegenwoordiging ontvang jij geld en goederen. Maar als die stroom wordt stopgezet door wat je zelf hebt gedaan, dan kun je die kaart trekken.

Nee, deze actie is niet OK voor de bevolking van Gaza. Maar dit is wellens en wetens de strategie van Hamas geweest. Die wist voor zaterdag dondersgoed dat door hun acties dit ging gebeuren.
pi_210913134
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:46 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
De bron is niet alleen een Israëlische nieuwszender, het waren ook neutrale journalisten op locatie die de lichamen gezien hebben en journalisten aan het thuisfront die de foto's doorgestuurd hebben gekregen van hun collega's op locatie. Jij wil dit niet zien, maar je zal het heus wel weten, er wordt veel gelogen en ook zeer veel door moslims wereldwijd die alles zullen verzinnen om Israël nu in een slecht daglicht te zetten en daarbij de grootste oorlogsmisdaden verborgen proberen te houden, dit is nu precies wat er altijd gebeurd met mensen uit die cultuur, onvoorwaardelijke steun en bescherming want "dezelfde ideologie", standaard gedrag.

[ twitter ]
[..]
Dus kappen met die leugens en propaganda uit islamitische hoek, er zijn nu al meer neutrale geverifieerde bronnen die dit verhaal bevestigd hebben, wat mensen met een aangeboren haat voor Joden op X plempen interesseert mij niets.
@Lokale_Notabele, lees je even mee? Tekaschi heeft het werk al voor me gedaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2023 11:08:33 ]
pi_210913137
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:03 schreef Bensel het volgende:

[..]
En hamas is degene die het veroorzaakt heeft. richt je op hamas, niet op israel. Die heeft geen enkele verplichting om un moordenaars van voedsel water en energie te voorzien. Gaza is autonoom, israel is zo vriendelijk geweest om het te leveren, totdat hamas even moordlustig los ging.
[ afbeelding ]
Gaza is natuurlijk niet autonoom. Israël controleert de import én export.

We kunnen emotioneel begrijpen dat Israël eerste levensbehoeftes aanpakt, alleen dat maakt het niet oké. In een andere oorlog proberen we Rusland op de knieën te krijgen met allerlei sancties en daar zijn eerste levensbehoeften van uitgesloten. Europese bedrijven mogen gewoon nog veel geld verdienen met de verkoop (zoals Unilever).
pi_210913138
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:06 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Het merendeel van de mensen zou het liefste in alle rust en vrede een eigen stukje land willen met een eigen bewind, zonder dreiging van de buren.

Dat geldt voor zowel de zionisten als de Palestijnen. Maar Hamas en hardliners als Netanyahu voorkomen dat.
Dat eerste geloof je echt? Hoe naïef. Moslims zullen joden nooit accepteren en zeker niet als buren. Nou vooruit, een kleine minderheid wellicht wel.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_210913142
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Zulke vormen van wreedheid en terrorisme terzijde schuiven en 'ja maar Israël' blijven roepen wordt inmiddels wel een beetje vermoeiend.
Dat is precies wat hij niet deed.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:08:47 #161
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210913144
Wordt behoorlijk zwaar gevochten aan de grens met Libanon nu.

twitter
pi_210913145
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:06 schreef Ulx het volgende:

[..]
En als je ze niet bombardeert, worden ze dan ineens pro-Israël?
Waarom zouden ze pro Israel moeten zijn?
Zolang ze maar binnen een bandbreedte gedragen zonder raketten af te vuren en babies te onthoofden, dat lijkt me toch een redelijke vooruitgang ten opzichte hoe de vlaggenstok nu staat.

Je denkt toch niet dat dit ooit nog vrienden worden, kom op zeg :')
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:09:16 #163
6484 ExTec
pi_210913148
quote:
Afhankelijk van hoe ver weg die mensen zijn, kan dat best ja.

Want je hoeft niet bijster veel intelligentie te bezitten om de link te leggen tussen eerst juichen op straat omdat die vermaledijde joden en festivalgangers afgeschoten zijn,

En daarna israel je hele stad zien levelen.

Oorzaak, gevolg, weet je wel.

En vast niet allemaal nee, zullen er vast zat bloedfanatiek zijn, maar zat ook niet.
pi_210913152
quote:
7s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]
@:Lokale_Notabele, lees je even mee? Tekaschi heeft het werk al voor me gedaan.
Er zijn ook "bronnen" op twitter te vinden die bewijs hebben dat de aarde plat is.

De heer "opgebaarde" heeft een bron aangeleverd die beweert dat het niet waar is. De bron van de heer "Tekaschi" beweert het tegenovergestelde. En nu?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:09:48 #165
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210913153
Jezus deze had ik nog niet gezien

https://www.reddit.com/r/(...)ore_idf_air_strikes/
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:09:49 #166
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210913154
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:08 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Waarom zouden ze pro Israel moeten zijn?
Zolang ze maar binnen een bandbreedte gedragen zonder raketten af te vuren en babies te onthoofden, dat lijkt me toch een redelijke vooruitgang ten opzichte hoe de vlaggenstok nu staat.

Je denkt toch niet dat dit ooit nog vrienden worden, kom op zeg :')
Je MOET een kant kiezen. Of voor of tegen. Dat is hele tendens hier.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:09:54 #167
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210913155
quote:
Ja, onthoofden afkeuren en walgelijk vinden is uiteraard een teken van support voor 'zionisme'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210913157
Vredesvlag op stadhuis Vlaardingen na gesprek met Palestijnen, ook andere vlaggen
https://nos.nl/artikel/24(...)n-ook-andere-vlaggen

Op het stadhuis van Vlaardingen wordt om 12.00 uur de Israëlische vlag gestreken en de vredesvlag gehesen. Dat is de uitkomst van een gesprek van burgemeester Wijbenga met een groep Palestijns-Nederlandse inwoners. Die waren fel gekant tegen het hijsen van de Israëlische vlag, iets wat na het gesprek dus wel is gebeurd.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210913159
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Niet volgens Hamas. Die heeft een troef in handen naar zijn eigen bevolking mbt haat richting Israël.
Er is genoeg richting Hamas en Gaza gegaan voor het inrichten van eigen voorzieningen. Doe eens een gokje wat daarmee gedaan is? Het is zo namelijk wel makkelijk. Als volksvertegenwoordiging ontvang jij geld en goederen. Maar als die stroom wordt stopgezet door wat je zelf hebt gedaan, dan kun je die kaart trekken.

Nee, deze actie is niet OK voor de bevolking van Gaza. Maar dit is wellens en wetens de strategie van Hamas geweest. Die wist voor zaterdag dondersgoed dat door hun acties dit ging gebeuren.
Daarom moet men ook zo snel mogelijk van Hamas af.
Maar ook jij lijkt te denken dat Hamas en Palestijnen 1 entiteit zijn. Dat alle Palestijnen staan te juicehn bij raketten en het nu verdienen om gebombardeerd te worden. Nou, fijne user ben je dan.
  Moderator woensdag 11 oktober 2023 @ 11:10:45 #170
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210913165
quote:
Nee. Het gekke is dat er allerlei indianenverhalen de ronde doen. 'Verschillende journalisten bevestigen dit'. Tot nu toe heb ik alleen wat pro Israëlische kanalen hierover gehoord. Van alle ellende die uit deze oorlog voortvloeit staan binnen 20 minuten foto's en video's online op X. Niets over onthoofde babylichamen.

Dan kan je zeggen; X filtert dit eruit. A) Dat lijkt me sterk. B) Op 4chan (het afvoerputje van het Internet) verschijnt ook niets van dit. Ik ben niet op zoek naar de smerigste gore plaatjes (I've seen it all) maar zolang er geen video's of foto's van zijn kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat 'het verhaal Israël wel goed uitkomt'
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:11:25 #171
3542 Gia
User under construction
pi_210913177
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:04 schreef Forbry het volgende:
Als je ziet hoe veel leugens e.d. er al zonder enige gene in deze topicreeks worden verspreid en hoe waanzinnig en al bijna dood van binnen veel reacties hier al zijn - aan beide kanten! - terwijl men, in ieder geval voor het grootste deel, zowel letterlijk als figuurlijk eigenlijk mijlenver van dit conflict afstaat, dan snap ik de complete gekte daar in het M-O (helaas) prima... en ondertussen maar denken dat 'we' hier zo veel beter zijn...
Mijlenver? Die lui wonen ook hier, en/of sympatisanten ervan. Wat denk jij dat er gebeurt als Israel volledig los gaat op de Gazastrook? Kan je nu al verzekeren dat dit gaat leiden tot aanslagen in het hele westen.

Goed voor de PVV, zo vlak voor de verkiezingen.
pi_210913179
quote:
Urk?

pi_210913185
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:08 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Dat eerste geloof je echt? Hoe naïef. Moslims zullen joden nooit accepteren en zeker niet als buren. Nou vooruit, een kleine minderheid wellicht wel.
Als jij gelooft dat zowel zionisten als Palestijnen liever hebben om constant in angst te leven, heb jij een verkeerde kijk op dit conflict. Ga eens naar Tel Aviv, praat met mensen, probeern eens een mening te vormen buiten je toetsenbord in Nederland.

De meeste burgers willen leven in vrede, niet in oorlog. Dat is geen gekke bewering hoor.
pi_210913187
quote:
Er is nooit gezegd door de Israëlische berichtgeving dat er onthoofde babies waren. Er waren dode kinderen, babies en onthoofde mensen aangetroffen.

Uit aanvullende informatie lijkt te blijken dat er dode babies waren waarvan de keel was doorgesneden.
pi_210913193
Waar de discussie in de Nederlandse media volledig omheen loopt want politiek-incorrect:

tientallen jaren van totale hersenspoeling van moslimjongeren. Pure haat. Haat tegen joden, haat tegen de westerse cultuur, haat tegen homo's. Onze liberale onderwijs is daar totaal niet tegen opgewassen. Ook waren wij te laf om deze olifant in de kamer te benoemen en tegen te gaan, uitzonderingen daargelaten (die meteen werden gelabeld als 'racist' of 'fascist').

Het is exact hetzelfde als de haat hersenspoeling van de Duitse bevolking voor 1940. Dat bouwt op, en mondt uit in een catharsis van geweld.

Palestina is in die zin een mini-nazi Duitsland. Een volledig gehersenspoelde bevolking, puur intern gedreven en in stand gehouden. En nu krijgen ze lik op stuk: verwoesting van Gaza. Net zoals steden in Duitsland aan gort werden gebombardeerd. Pas daarna kwam de zelfreflectie van dit nooit weer. De wederopbouw en de de-nazificatie.

Die de-nazificatie zal ook moeten gebeuren in de islamitische wereld. Het is allemaal veel te fundamentalistisch en te haat gedreven. Je ziet het ook aan die jongeren in Nederland; vol haat en bloeddorst.
pi_210913198
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:05 schreef Perrin het volgende:

[..]
Als je daags na een massaslachting van vrouwen en kinderen, gezinnen en festivalgangers door Hamas vooral druk bezig bent met naar Israël wijzen dan gaat er echt iets mis in je morele kompas.
Als je het plat bombarderen van de Gaza strook, het afsluiten van elektriciteit en water. Iets wat sowieso al erop duidt dat de mensen in Gaza onderdrukt worden en in een open lucht gevangenis leven. Goed loopt te praten dan heb je ook een kronkel in je hoofd. En dan het lef hebben om mensen uit te maken voor linkse deuggekkies. Dan heb je de wereld ook niet helemaal begrepen.
pi_210913203
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Er valt niks te kiezen, er is maar één kant, de kant die zulke barbaarse gruwelheden afkeurt. Als er hier nu iemand was die het gedrag van de nazis goed zouden praten met het argument "ja maar de Joden" zou die "afgeschoten" worden en van het forum gegooid, deze gruweldaden zijn op geen enkele manier goed te praten. Gaan we nu echt de mensen die zulke gruweldaden nuanceren, goedpraten of toejuichen een kant noemen? Ik wil dat volk nog geen mens meer noemen.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:13:05 #178
498210 KoningWouter
pi_210913207
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:09 schreef Aether het volgende:
Vredesvlag op stadhuis Vlaardingen na gesprek met Palestijnen, ook andere vlaggen

Op het stadhuis van Vlaardingen wordt om 12.00 uur de Israëlische vlag gestreken en de vredesvlag gehesen. Dat is de uitkomst van een gesprek van burgemeester Wijbenga met een groep Palestijns-Nederlandse inwoners. Die waren fel gekant tegen het hijsen van de Israëlische vlag, iets wat na het gesprek dus wel is gebeurd.
Ben ik het mee eens. Of hang zowel de Israëlische als de Palestijnse vlag op voor de burgers, die het slachtoffer zijn, daar in het Midden Oosten.
Nooit meer slapen
pi_210913212
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:07 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Beiden partijen gedragen zich disproportioneel.
Al decennia lang.
Dan moet je het eens daadwerkelijk gaan volgen. Buiten wangedrag van kolonisten om (die ik afkeur), is Israel altijd degene die als eerste aangevallen is. En de enige die ooit concessies gedaan heeft in het hele gebeuren. De tegenstanders van israel hebben letterlijk alle conventies, uberhaupt fatsoensregels continu aan hun laars gelapt, Israel probeert tenminste nog enigszins beschaafd te handelen. Dat maakt israel de betere partij in dit hele gebeuren. Israel kan het zich echter niet veroorloven om zachtaardig te zijn, dan worden ze onder de voet gelopen en op gruwelijke wijze vermoord.
Twitch.tv/bensel15
pi_210913213
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:11 schreef Ulx het volgende:

[..]
Urk?

[ afbeelding ]
Op Urk steken ze de laatste weken alles in brand, en dit lijkt me dan ook geen daad van moslims.
pi_210913214
quote:
Is toch een van de eerste bombardementen geweest.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:13:30 #182
28033 Pek
je moet wat
pi_210913215
quote:
2s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wordt behoorlijk zwaar gevochten aan de grens met Libanon nu.

[ twitter ]
Ook vanuit Syrië inmiddels, aanvallen van alle kanten :{
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:13:40 #183
6484 ExTec
pi_210913217
quote:
op basis waarvan de supporters van schurkenstaat Israel de moral high ground kunnen claimen.
Daarvoor is een dode baby genoeg. Onthoofding is secundair. Jij vertelt jezelf hier bizarre fabeltjes, alsof dat verschil daadwerkelijk uitmaakt.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 oktober 2023 @ 11:13:43 #184
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_210913220
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:10 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Daarom moet men ook zo snel mogelijk van Hamas af.
Fijn, dan zijn we het daar over eens
quote:
Maar ook jij lijkt te denken dat Hamas en Palestijnen 1 entiteit zijn. Dat alle Palestijnen staan te juicehn bij raketten en het nu verdienen om gebombardeerd te worden. Nou, fijne user ben je dan.
Eh... Hoe kom je daar in vredesnaam bij? Waar haal je vandaan dat ik dat denk? Sterker nog, ik noem 'de bevolking van Gaza' apart van Hamas. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de PLO, die meer de Palestijnen vertegenwoordigt dan dat Hamas dat doet.
Dat ik van mening ben dat ze het verdienen om gebombardeerd te worden?
Je trekt rare conclusies over mij. Wijs mij eens aan waar ik dat zeg!
pi_210913221
quote:
7s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:09 schreef ExTec het volgende:

[..]
Afhankelijk van hoe ver weg die mensen zijn, kan dat best ja.

Want je hoeft niet bijster veel intelligentie te bezitten om de link te leggen tussen eerst juichen op straat omdat die vermaledijde joden en festivalgangers afgeschoten zijn,

En daarna israel je hele stad zien levelen.

Oorzaak, gevolg, weet je wel.

En vast niet allemaal nee, zullen er vast zat bloedfanatiek zijn, maar zat ook niet.
Je hoeft ook niet bijster veel intelligentie te bezitten om te realiseren dat er echt geen meerderheid is voor mensen die voor dit bloedige conflict bewust heeft gekozen, maar ik krijg het idee dat sommigen er wel zo in staan.
pi_210913224
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:04 schreef Perrin het volgende:
Hezbollah is speldenprikjes aan het uitdelen. Wat je van die lui iig kunt zeggen is dat ze tenminste militairen aanvallen en geen vrouwen en kinderen zoals de lafbekjes van Hamas.

[ twitter ]
Door al die aanvallen uit zuid Libanon, leer je snel hoeveel smaakjes palestijnen zijn.
pi_210913233
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:14 schreef Doler12 het volgende:

[..]
Door al die aanvallen uit zuid Libanon, leer je snel hoeveel smaakjes palestijnen zijn.
Hezbollah bestaat niet uit palestijnen,
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:15:28 #188
3542 Gia
User under construction
pi_210913236
quote:

Die vlag naar beneden of anders....
pi_210913237
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210913239
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Nou inderdaad.
Daarom vond ik dat statement van anonymous wel treffend.

Wij supporten de burgers van Gaza, maar niet Hamas, en we supporten de burgers van Israel, maar niet het leger.

Als je dat hier roept krijg je het verwijt dat je het opneemt voor babymoordenaars :')
pi_210913242
quote:

[..]
Door al die aanvallen uit zuid Libanon, leer je snel hoeveel smaakjes palestijnen moslims zijn.
FTFY.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:16:21 #192
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210913248
quote:
1 vd comments:
I did a lot of religious study in college. Allah Akbar roughly translates to "Hold my Beer". Most of the time some wild shit follows anyone saying it.
pi_210913249
quote:

laf
pi_210913251
twitter
pi_210913252
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:15 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Nou inderdaad.
Daarom vond ik dat statement van anonymous wel treffend.

Wij supporten de burgers van Gaza, maar niet Hamas, en we supporten de burgers van Israel, maar niet het leger.

Als je dat hier roept krijg je het verwijt dat je het opneemt voor babymoordenaars :')
Gisteren werd er ook al woorden in mijn mond gelegd door een of andere schuimbekkert.

Laat het gaan. Niets aan te doen door de emoties en derhalve niet serieus te nemen.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:17:02 #196
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_210913255
quote:
Mag hopen dat die gasten gepakt worden...

Op de video ziet het er uit als een "klaas-jan" of "piet".
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_210913258
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:13 schreef Bensel het volgende:

[..]
Dan moet je het eens daadwerkelijk gaan volgen. Buiten wangedrag van kolonisten om (die ik afkeur), is Israel altijd degene die als eerste aangevallen is. En de enige die ooit concessies gedaan heeft in het hele gebeuren. De tegenstanders van israel hebben letterlijk alle conventies, uberhaupt fatsoensregels continu aan hun laars gelapt, Israel probeert tenminste nog enigszins beschaafd te handelen. Dat maakt israel de betere partij in dit hele gebeuren. Israel kan het zich echter niet veroorloven om zachtaardig te zijn, dan worden ze onder de voet gelopen en op gruwelijke wijze vermoord.
Het is het gevolg van jarenlange islamitische propaganda in die kringen, dit krijg je nooit meer opgelost, die mensen weten het altijd beter en zullen altijd Israël en niet moslims als agressor zien. We kunnen het verdomme nog niet meer eens over de holocaust hebben in dit land want dat volk begint dan te krijsen. Denk je dat die ooit op andere gedachten gaan komen als ze constant gefaciliteerd worden, beschermd en gevrijwaard van alle kritiek. Het feit dat er velen nu zo provocerend los gaan op internet of op straat waarbij ze deze gruweldaden toejuichen geeft gewoon aan dat dat volk te lang vrij is gelaten om zulke radicalen gedachten en haat te kweken, het is zelf gecreëerd door ze niet aan te pakken of niet tegen ze in te gaan, ze zijn al jaren het meest heilig verklaarde volk in de westerse wereld. De media weet niet hoe diep ze in de kont van dat volk moeten kruipen, wat het onderwerp ook is gerelateerd aan die cultuur en nog krijsen ze massaal de de westerse media alleen maar negatief over hun kan schrijven.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:17:40 #198
498210 KoningWouter
pi_210913259
quote:

[..]
Het is de extreme vorm van Islam. (Wat niet elke moslim aanhangt)

Het is een death cult en dat is wat het zo lastig maakt. Die lui zien dood gaan als verlossing en krijgen 72 maagden in de hemel. (Volgens de Islam)

Maakt het dan iedere moslim een extremist? Nee zeker niet, het grote merendeel is niet zo. Maar een select groepje denk zo en dat is gevaarlijk.
Nooit meer slapen
pi_210913262
twitter

Het chemielokaal is voorlopig gesloten.
pi_210913263
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:13 schreef Bensel het volgende:

[..]
Het enige wat ik doe is Israel aanspreken op de zaken die ze niet humaan regelen, zoals burgers de toegang tot medicijnen opnemen, of illegale nederzettingen bouwen.

Dat ze ook heus veel dingen goed doen is zeker een feit, maar ik zie dit niet als een wedstrijdje wie het meeste goed doen maar daarna een keer de oorlogregels overtreden en dan knijpen we een oogje toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')