abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210913198
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:05 schreef Perrin het volgende:

[..]
Als je daags na een massaslachting van vrouwen en kinderen, gezinnen en festivalgangers door Hamas vooral druk bezig bent met naar Israël wijzen dan gaat er echt iets mis in je morele kompas.
Als je het plat bombarderen van de Gaza strook, het afsluiten van elektriciteit en water. Iets wat sowieso al erop duidt dat de mensen in Gaza onderdrukt worden en in een open lucht gevangenis leven. Goed loopt te praten dan heb je ook een kronkel in je hoofd. En dan het lef hebben om mensen uit te maken voor linkse deuggekkies. Dan heb je de wereld ook niet helemaal begrepen.
pi_210913203
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Je MOET een kant kiezen. Of voor of tegen. Dat is hele tendens hier.
Er valt niks te kiezen, er is maar één kant, de kant die zulke barbaarse gruwelheden afkeurt. Als er hier nu iemand was die het gedrag van de nazis goed zouden praten met het argument "ja maar de Joden" zou die "afgeschoten" worden en van het forum gegooid, deze gruweldaden zijn op geen enkele manier goed te praten. Gaan we nu echt de mensen die zulke gruweldaden nuanceren, goedpraten of toejuichen een kant noemen? Ik wil dat volk nog geen mens meer noemen.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:13:05 #178
498210 KoningWouter
Zoek de flow, vind de frictie
pi_210913207
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:09 schreef Aether het volgende:
Vredesvlag op stadhuis Vlaardingen na gesprek met Palestijnen, ook andere vlaggen
https://nos.nl/artikel/24(...)n-ook-andere-vlaggen

Op het stadhuis van Vlaardingen wordt om 12.00 uur de Israëlische vlag gestreken en de vredesvlag gehesen. Dat is de uitkomst van een gesprek van burgemeester Wijbenga met een groep Palestijns-Nederlandse inwoners. Die waren fel gekant tegen het hijsen van de Israëlische vlag, iets wat na het gesprek dus wel is gebeurd.
Ben ik het mee eens. Of hang zowel de Israëlische als de Palestijnse vlag op voor de burgers, die het slachtoffer zijn, daar in het Midden Oosten.
pi_210913212
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:07 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Beiden partijen gedragen zich disproportioneel.
Al decennia lang.
Dan moet je het eens daadwerkelijk gaan volgen. Buiten wangedrag van kolonisten om (die ik afkeur), is Israel altijd degene die als eerste aangevallen is. En de enige die ooit concessies gedaan heeft in het hele gebeuren. De tegenstanders van israel hebben letterlijk alle conventies, uberhaupt fatsoensregels continu aan hun laars gelapt, Israel probeert tenminste nog enigszins beschaafd te handelen. Dat maakt israel de betere partij in dit hele gebeuren. Israel kan het zich echter niet veroorloven om zachtaardig te zijn, dan worden ze onder de voet gelopen en op gruwelijke wijze vermoord.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_210913213
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:11 schreef Ulx het volgende:

[..]
Urk?

[ afbeelding ]
Op Urk steken ze de laatste weken alles in brand, en dit lijkt me dan ook geen daad van moslims.
pi_210913214
quote:
Is toch een van de eerste bombardementen geweest.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:13:30 #182
28033 Pek
je moet wat
pi_210913215
quote:
2s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wordt behoorlijk zwaar gevochten aan de grens met Libanon nu.

[ twitter ]
Ook vanuit Syrië inmiddels, aanvallen van alle kanten :{
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_210913217
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
op basis waarvan de supporters van schurkenstaat Israel de moral high ground kunnen claimen.
Daarvoor is een dode baby genoeg. Onthoofding is secundair. Jij vertelt jezelf hier bizarre fabeltjes, alsof dat verschil daadwerkelijk uitmaakt.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 oktober 2023 @ 11:13:43 #184
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_210913220
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:10 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Daarom moet men ook zo snel mogelijk van Hamas af.
Fijn, dan zijn we het daar over eens
quote:
Maar ook jij lijkt te denken dat Hamas en Palestijnen 1 entiteit zijn. Dat alle Palestijnen staan te juicehn bij raketten en het nu verdienen om gebombardeerd te worden. Nou, fijne user ben je dan.
Eh... Hoe kom je daar in vredesnaam bij? Waar haal je vandaan dat ik dat denk? Sterker nog, ik noem 'de bevolking van Gaza' apart van Hamas. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de PLO, die meer de Palestijnen vertegenwoordigt dan dat Hamas dat doet.
Dat ik van mening ben dat ze het verdienen om gebombardeerd te worden?
Je trekt rare conclusies over mij. Wijs mij eens aan waar ik dat zeg!
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_210913221
quote:
7s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:09 schreef ExTec het volgende:

[..]
Afhankelijk van hoe ver weg die mensen zijn, kan dat best ja.

Want je hoeft niet bijster veel intelligentie te bezitten om de link te leggen tussen eerst juichen op straat omdat die vermaledijde joden en festivalgangers afgeschoten zijn,

En daarna israel je hele stad zien levelen.

Oorzaak, gevolg, weet je wel.

En vast niet allemaal nee, zullen er vast zat bloedfanatiek zijn, maar zat ook niet.
Je hoeft ook niet bijster veel intelligentie te bezitten om te realiseren dat er echt geen meerderheid is voor mensen die voor dit bloedige conflict bewust heeft gekozen, maar ik krijg het idee dat sommigen er wel zo in staan.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_210913224
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:04 schreef Perrin het volgende:
Hezbollah is speldenprikjes aan het uitdelen. Wat je van die lui iig kunt zeggen is dat ze tenminste militairen aanvallen en geen vrouwen en kinderen zoals de lafbekjes van Hamas.

[ twitter ]
Door al die aanvallen uit zuid Libanon, leer je snel hoeveel smaakjes palestijnen zijn.
pi_210913233
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:14 schreef Doler12 het volgende:

[..]
Door al die aanvallen uit zuid Libanon, leer je snel hoeveel smaakjes palestijnen zijn.
Hezbollah bestaat niet uit palestijnen,
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:15:28 #188
3542 Gia
User under construction
pi_210913236
quote:
Vredesvlag op stadhuis Vlaardingen na gesprek met Palestijnen, ook andere vlaggen

Op het stadhuis van Vlaardingen wordt om 12.00 uur de Israëlische vlag gestreken en de vredesvlag gehesen. Dat is de uitkomst van een gesprek van burgemeester Wijbenga met een groep Palestijns-Nederlandse inwoners. Die waren fel gekant tegen het hijsen van de Israëlische vlag, iets wat na het gesprek dus wel is gebeurd.
Die vlag naar beneden of anders....
pi_210913237
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210913239
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Je MOET een kant kiezen. Of voor of tegen. Dat is hele tendens hier.
Nou inderdaad.
Daarom vond ik dat statement van anonymous wel treffend.

Wij supporten de burgers van Gaza, maar niet Hamas, en we supporten de burgers van Israel, maar niet het leger.

Als je dat hier roept krijg je het verwijt dat je het opneemt voor babymoordenaars :')
pi_210913242
quote:

[..]
Door al die aanvallen uit zuid Libanon, leer je snel hoeveel smaakjes palestijnen moslims zijn.
FTFY.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:16:21 #192
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_210913248
quote:
1 vd comments:
I did a lot of religious study in college. Allah Akbar roughly translates to "Hold my Beer". Most of the time some wild shit follows anyone saying it.
pi_210913249
quote:

laf
pi_210913251
twitter
pi_210913252
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:15 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Nou inderdaad.
Daarom vond ik dat statement van anonymous wel treffend.

Wij supporten de burgers van Gaza, maar niet Hamas, en we supporten de burgers van Israel, maar niet het leger.

Als je dat hier roept krijg je het verwijt dat je het opneemt voor babymoordenaars :')
Gisteren werd er ook al woorden in mijn mond gelegd door een of andere schuimbekkert.

Laat het gaan. Niets aan te doen door de emoties en derhalve niet serieus te nemen.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:17:02 #196
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_210913255
quote:
Mag hopen dat die gasten gepakt worden...

Op de video ziet het er uit als een "klaas-jan" of "piet".
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_210913258
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:13 schreef Bensel het volgende:

[..]
Dan moet je het eens daadwerkelijk gaan volgen. Buiten wangedrag van kolonisten om (die ik afkeur), is Israel altijd degene die als eerste aangevallen is. En de enige die ooit concessies gedaan heeft in het hele gebeuren. De tegenstanders van israel hebben letterlijk alle conventies, uberhaupt fatsoensregels continu aan hun laars gelapt, Israel probeert tenminste nog enigszins beschaafd te handelen. Dat maakt israel de betere partij in dit hele gebeuren. Israel kan het zich echter niet veroorloven om zachtaardig te zijn, dan worden ze onder de voet gelopen en op gruwelijke wijze vermoord.
Het is het gevolg van jarenlange islamitische propaganda in die kringen, dit krijg je nooit meer opgelost, die mensen weten het altijd beter en zullen altijd Israël en niet moslims als agressor zien. We kunnen het verdomme nog niet meer eens over de holocaust hebben in dit land want dat volk begint dan te krijsen. Denk je dat die ooit op andere gedachten gaan komen als ze constant gefaciliteerd worden, beschermd en gevrijwaard van alle kritiek. Het feit dat er velen nu zo provocerend los gaan op internet of op straat waarbij ze deze gruweldaden toejuichen geeft gewoon aan dat dat volk te lang vrij is gelaten om zulke radicalen gedachten en haat te kweken, het is zelf gecreëerd door ze niet aan te pakken of niet tegen ze in te gaan, ze zijn al jaren het meest heilig verklaarde volk in de westerse wereld. De media weet niet hoe diep ze in de kont van dat volk moeten kruipen, wat het onderwerp ook is gerelateerd aan die cultuur en nog krijsen ze massaal de de westerse media alleen maar negatief over hun kan schrijven.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:17:40 #198
498210 KoningWouter
Zoek de flow, vind de frictie
pi_210913259
quote:

[..]
Het is de extreme vorm van Islam. (Wat niet elke moslim aanhangt)

Het is een death cult en dat is wat het zo lastig maakt. Die lui zien dood gaan als verlossing en krijgen 72 maagden in de hemel. (Volgens de Islam)

Maakt het dan iedere moslim een extremist? Nee zeker niet, het grote merendeel is niet zo. Maar een select groepje denk zo en dat is gevaarlijk.
pi_210913262
twitter

Het chemielokaal is voorlopig gesloten.
pi_210913263
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:13 schreef Bensel het volgende:

[..]
Het enige wat ik doe is Israel aanspreken op de zaken die ze niet humaan regelen, zoals burgers de toegang tot medicijnen opnemen, of illegale nederzettingen bouwen.

Dat ze ook heus veel dingen goed doen is zeker een feit, maar ik zie dit niet als een wedstrijdje wie het meeste goed doen maar daarna een keer de oorlogregels overtreden en dan knijpen we een oogje toe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')