abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210913033
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:54 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik vind het makkelijk gesteld dat alle burgerslachtoffers een gevolg zijn van 'human shields'. Ik vind het zelfs moeilijke te geloven als je beelden ziet waar minimaal tien flats getroffen lijken te zijn en er ondertussen meer en meer explosies plaatsvinden. Cest ca
Hamas verstopt zich tussen burgers, zij gaan zitten op plekken waar deze mensen tezamen komen. Denk aan ziekenhuizen, scholen en moskeeën. Het grootste ziekenhuis in de Gazastrook (Al-Shifa), diende lange tijd als hoofdkwartier van Hamas.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 11 oktober 2023 @ 10:59:33 #122
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210913034
quote:
15s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Wel gruwelijk dat ze zoiets nog een keer moet meemaken zeg. Ik hoop dat ze er ongeschonden uitkomt maar wel de situatie reflecteert zodat ze wellicht zij aan zij met de Palestijnen tegen onrecht kunnen strijden.

:{²
Dat mensje heeft haar tijd wel uitgediend en heeft denk ik niet veel zin straks om ook nog eens voor de Palestijnen die haar ontvoerden en haar kibboets afknalden de barricaden op te moeten.
pi_210913035
twitter

twitter
pi_210913036
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Helaas inderdaad, deze mensen zijn moreel gewoon totaal de weg kwijt. Dat concludeerde ook Segers vanochtend op WNL. Bij die individuen leven in meer of mindere mate, openlijk of verzwegen, sympathieën en begrip voor de Palestijnse terroristen, daar komt het gewoon op neer. Ook dat moet nu benoemd kunnen worden.

[ twitter ]
Echt schokerend inderdaad. Militanten onthoofden babies en vervolgens heb je GL/PVDA mongolen die "ja maar..." durven te zeggen. Echt stuitend.
Corporate translator
pi_210913038
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:59 schreef Ulx het volgende:

[..]
Gebruikt Hamas die stroom en dat water?
Ook.
Net als honderduizenden onschuldige burgers.

Inhumaan is het, niets minder.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_210913049
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:59 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Ook.

Hamas moet gewoon weg want die zorgen voor een inhumane situatie. Dan zijn de Palestijnen daar ook weer veilig.
Corporate translator
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 oktober 2023 @ 11:01:23 #127
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_210913053
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:55 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Gaza afsluiten van water en elektriciteit lijkt mij ook geen optie, maar toch wordt daar voor gekozen.
[..]
Ja Gaza helemaal kapotmaken is alleen Hamas als legitiem doel hebben?
Palestijnse onschuldige burgers lijden toch ook al decennialang onder Israelisch schrikbewind?

Het gemak waarmee mensen van 'de aanslag op het festival is echt onmenselijk' naar 'het is oke dat heel Gaza kapot gaat' gaan is echt verbazingwekkend.

Mensen, het is echt niet zo moeilijk om zowel Hamas als IDF als inhumane klootzakken te zien. Probeer het eens, je word er geen slechter mens van als je dat roept.
Hamas: Wij krijgen water, stroom, voedsel etc grotendeels uit het boze Israël
Kom we vallen Israël aan en maken een boel onschuldige burgerslachtoffers
Nou zeg, Israël stopt de toevoer van het water, stroom en voedsel. Zie je wel hoe erg Israël is?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_210913058
quote:

[..]
Gaza afsluiten van water en elektriciteit lijkt mij ook geen optie, maar toch wordt daar voor gekozen.

In elke oorlog wordt de aanvoer van elektriciteit, water en voedsel zo snel mogelijk gestopt, dit gebeurd al eeuwen lang in elke oorlog. Tel hierbij op dat er via deze routes ook wapens de Gaza in gesmokkeld worden waarmee ze o.a. baby's doden dan is het volledig te begrijpen dat Israël die routes afsluit. Gelukkig hebben de Palestijnen de laatste decennia miljarden aan hulpgeld ontvangen dus kunnen ze eindelijk die eigen energie, water en voedselvoorzieningen in gebruik gaan nemen waar ze al dat geld natuurlijk aan uit gegeven hebben.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_210913061
quote:
7s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:01 schreef HSG het volgende:

[..]
Hamas moet gewoon weg want die zorgen voor een inhumane situatie. Dan zijn de Palestijnen daar ook weer veilig.
Eens.

Maar als jij die burgers naar z'n grootje bombareert, denk jij dat ze dan opeens anti Hamas worden en pro Israel?
pi_210913062
quote:

[..]
[..]
Ja Gaza helemaal kapotmaken is alleen Hamas als legitiem doel hebben?
Palestijnse onschuldige burgers lijden toch ook al decennialang onder Israelisch schrikbewind?

Het gemak waarmee mensen van 'de aanslag op het festival is echt onmenselijk' naar 'het is oke dat heel Gaza kapot gaat' gaan is echt verbazingwekkend.

Mensen, het is echt niet zo moeilijk om zowel Hamas als IDF als inhumane klootzakken te zien. Probeer het eens, je word er geen slechter mens van als je dat roept.
Natuurlijk is het niet oke
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Nou zeg, Israël stopt de toevoer van het water, stroom en voedsel. Zie je wel hoe erg Israël is?
_O_ Ik wou het net zeggen.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:02:26 #131
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210913066
En ze warmen pas net een beetje op.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210913070
quote:
De zoveelste oorlogsmisdaad van Hamas, maar dat mag nauwelijks een naam hebben. Nagenoeg alles wat ze doen is dat namelijk.
pi_210913072
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]
Palestina zou het liefst onafhankelijk zijn van Israel zodat ze helemaal niet om water hoeven te vragen maar dat gewoon zelf daar eigenaarschap over hebben.

Dit is gewoon krom redeneren om te denken dat Gaza niet zonder Israel kan. Dat is het hele punt.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:03:38 #134
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210913074
quote:

[..]
[..]
...
Ja, daar vind ik ook wat van. Maar het ging even over het bombarderen waar ik op reageerde.
pi_210913077
quote:

[..]
Ook.

En hamas is degene die het veroorzaakt heeft. richt je op hamas, niet op israel. Die heeft geen enkele verplichting om un moordenaars van voedsel water en energie te voorzien. Gaza is autonoom, israel is zo vriendelijk geweest om het te leveren, totdat hamas even moordlustig los ging.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_210913078
quote:
13s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:59 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hamas verstopt zich tussen burgers, zij gaan zitten op plekken waar deze mensen tezamen komen. Denk aan ziekenhuizen, scholen en moskeeën. Het grootste ziekenhuis in de Gazastrook (Al-Shifa), diende lange tijd als hoofdkwartier van Hamas.
Zeker. Daarom is het lastig beoordelen of het geweld disproportioneel is.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:04:01 #137
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210913080
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Helaas inderdaad, deze mensen zijn moreel gewoon totaal de weg kwijt. Dat concludeerde ook Segers vanochtend op WNL. Bij die individuen leven in meer of mindere mate, openlijk of verzwegen, sympathieën en begrip voor de Palestijnse terroristen, daar komt het gewoon op neer. Ook dat moet nu benoemd kunnen worden.

[ twitter ]
Ik weet wel zeker dat Groenlinks de terreurdaden van Hamas veroordelen maar tegelijk willen ze aandacht voor tientallen jaren onderdrukking. Iets waar CU nooit over wou praten.

Je kunt best zeggen dat het er niet meer toe doet vanwege de daden van Hamas maar het speelt natuurlijk wel mee.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:04:01 #138
38496 Perrin
pi_210913081
Hezbollah is speldenprikjes aan het uitdelen. Wat je van die lui iig kunt zeggen is dat ze tenminste militairen aanvallen en geen vrouwen en kinderen zoals de lafbekjes van Hamas.

twitter
pi_210913085
Als je ziet hoe veel leugens e.d. er al zonder enige gêne in deze topicreeks worden verspreid en hoe waanzinnig en al bijna dood van binnen veel reacties hier al zijn - aan beide kanten! - terwijl men, in ieder geval voor het grootste deel, zowel letterlijk als figuurlijk eigenlijk mijlenver van dit conflict afstaat, dan snap ik de complete gekte daar in het M-O (helaas) prima... en ondertussen maar denken dat 'we' hier zo veel beter zijn...

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 11-10-2023 11:10:01 ]
Tails tell tales
pi_210913088
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:03 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Palestina zou het liefst onafhankelijk zijn van Israel zodat ze helemaal niet om water hoeven te vragen maar dat gewoon zelf daar eigenaarschap over hebben.

Dit is gewoon krom redeneren om te denken dat Gaza niet zonder Israel kan. Dat is het hele punt.
Zouden ze de Joden dan niet meer haten en willen uitroeien?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210913090
quote:

[..]
Ook.

Dan is het dus legitiem. Het is ook geen doelwit dat kilometers acht het front ligt en daarom weinig militair nut heeft. Verre van. Zonder stroom kan Hamas hun telefoons niet meer opladen, daardoor kunnen ze slecht communiceren, daardoor verliezen ze sneller. Israël is niet verplicht ze te helpen.

Als de onschuldige burgers het niet willen schoppen ze Hamas er maar uit.
pi_210913091
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:01 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Eens.

Maar als jij die burgers naar z'n grootje bombareert, denk jij dat ze dan opeens anti Hamas worden en pro Israel?
Als je maar lang genoeg door gaat.
Twitch.tv/bensel15
pi_210913094
quote:

[..]
Eens.

Ja maar niet alle Israëliërs zijn zo, en je mag ze niet over één kam scheren, het merendeel is gewoon vreedzaam, of gaat die vlieger alleen op in het westen na de zoveelste islamitische aanslag, want dat mensen daar anti islamitisch van worden wordt totaal niet geaccepteerd en dan wordt dat gedrag gelijkgetrokken aan het nazisme.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_210913099
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:03 schreef Bensel het volgende:

[..]
En hamas is degene die het veroorzaakt heeft. richt je op hamas, niet op israel.
Waarom mag ik mij in godsnaam niet tot beide partijen richten?

Waarom ben jij zo zwart wit dat er maar 1 foute partij in een conflict kan zijn, en als je de andere ergens op aanspringt is je eerste reactie 'jaa maar hunnie'.

Is dat menselijk? Ik betwijfel het. Nogmaals, zowel Hamas als het Israelisch leger zijn beide een schande.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 11:05:41 #145
38496 Perrin
pi_210913104
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:04 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ik weet wel zeker dat Groenlinks de terreurdaden van Hamas veroordelen maar tegelijk willen ze aandacht voor tientallen jaren onderdrukking. Iets waar CU nooit over wou praten.

Je kunt best zeggen dat het er niet meer toe doet vanwege de daden van Hamas maar het speelt natuurlijk wel mee.
Als je daags na een massaslachting van vrouwen en kinderen, gezinnen en festivalgangers door Hamas vooral druk bezig bent met naar Israël wijzen dan gaat er echt iets mis in je morele kompas.
pi_210913107
quote:

[..]
Eens.

En als je ze niet bombardeert, worden ze dan ineens pro-Israël?
pi_210913112
Ik merk aan mezelf dat ik dat verhaal over die onthoofde babies erg belangrijk vind. Ik hoop dat daar volledige duidelijkheid over komt en dat het niet blijft bij vage verhalen op basis waarvan de supporters van schurkenstaat Israel de moral high ground kunnen claimen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_210913113
quote:
15s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Wel gruwelijk dat ze zoiets nog een keer moet meemaken zeg. Ik hoop dat ze er ongeschonden uitkomt maar wel de situatie reflecteert zodat ze wellicht zij aan zij met de Palestijnen tegen onrecht kunnen strijden.

:{²
Ik hoop echt dat je een troll bent.
Tails tell tales
pi_210913117
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:04 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Zouden ze de Joden dan niet meer haten en willen uitroeien?
Het merendeel van de mensen zou het liefste in alle rust en vrede een eigen stukje land willen met een eigen bewind, zonder dreiging van de buren.

Dat geldt voor zowel de zionisten als de Palestijnen. Maar Hamas en hardliners als Netanyahu voorkomen dat.
pi_210913119
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 11:05 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Waarom mag ik mij in godsnaam niet tot beide partijen richten?

Waarom ben jij zo zwart wit dat er maar 1 foute partij in een conflict kan zijn, en als je de andere ergens op aanspringt is je eerste reactie 'jaa maar hunnie'.

Is dat menselijk? Ik betwijfel het. Nogmaals, zowel Hamas als het Israelisch leger zijn beide een schande.
omdat 1 partij dusdanig disproportioneel zich misdragen heeft, dat het wijzen naar de andere partij nu volledig debiel en kwaadaardig overkomt
Twitch.tv/bensel15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')