abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210912923
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:39 schreef Montagui het volgende:

[..]
[..]
Het is al sinds jaar en dag gebruikelijk. Zie dit rapport uit 2014:

https://stratcomcoe.org/cuploads/pfiles/hamas_human_shields.pdf
[..]
18 Statement by spokesperson Iad al-Bazam; Hamas Facebook page, 13 July 2014.
[..]
24 “Response to the Goldstone Report: Hamas and the Terrorist Threat from the Gaza Strip – the Main Findings of the Goldstone
Report Versus the Factual Findings,” The Meir Amit Intelligence and Terrorism Information Center, March 2010, https://web.archive.org/
web/20101130054754/http://terrorism-info.org.il/site/content/T1.asp?pid=334&sid=1

Dus 100% waarschijnlijk dat het ook nu het geval is.
Wat ook weer niet alles verklaard want dan zouden er al meer dan 20.000 doden gevallen zijn.
pi_210912925
Dit is dus waar Israël (en ook het verdere Westen schijnbaar) mee te maken heeft.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210912927
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:42 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het ging het over dit conflict, waarbij het raken van burgerdoelen niet noodzakelijkerwijs een oorlogsmisdaad is. Het met opzet raken van een burgerdoel is dat wel.
Oorlogsmisdaden betekent niet alleen burgerdoelen raken met bommen.

quote:
De commissie zegt dat het doodschieten van ongewapende burgers door Hamas “niet tolereerbaar is” en noemt het gijzelen van burgers en burgers gebruiken als menselijke schild oorlogsmisdaden. Ook uit de commissie zorgen over de vergeldingsaanvallen op Gaza en de Israëlische blokkade van water, voedsel, stroom en brandstoffen voor Gaza. “Dit zal ongetwijfeld levens van burgers kosten en is een collectieve straf.” Het straffen kan een oorlogsmisdaad zijn.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 10:45:16 #94
28033 Pek
je moet wat
pi_210912937
quote:
13s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:43 schreef HowardRoark het volgende:
Dit is dus waar Israël (en ook het verdere Westen schijnbaar) mee te maken heeft.

[ twitter ]
Nogal stoere praat van iemand die geen nukes heeft. :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 10:45:25 #95
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210912938
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:18 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Dus ben je het nu wel of niet mee eens dat ook de IDF zich ebestachtig gedraagt en alle regels aan hun laars lapt?

Dat is iig een betere stand dan de 'ja Israel bombardeert heel humanitair, ze waarschuwen zelfs' wat ik hier tot mijn verbazing ook voorbij zie komen.
Humanitair bombarderen bestaat inderdaad niet. Wat wel kan, is in elk geval proberen het aantal burgerslachtoffers te verminderen, hoe klein de kans daarop ook is in zo'n dichtbevolkt gebied.

Gaza de boel laten is geen optie voor Israël realistisch gezien. Je kunt niet terroristen steeds maar laten infiltreren en raketaanvallen laten gaan.
pi_210912939
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:40 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ah de veertig dode baby's is waarschijnlijk een 'spraakverwarring' in de ellendige zoektocht om nieuws te brengen

[ twitter ]

Vertaling.
[..]

Aha, dus toch! Fake News! Lees je mee, @Scorpie??????
Steek die "bronnen" van je maar in je reet.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_210912941
quote:

[ twitter ]
Nee joh. Hamas vindt dit?
Ik kan het niet geloven. Dit moet nep zijn. Zeker weer zo'n AI-geknutseld filmpje
pi_210912942
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:40 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ah de veertig dode baby's is waarschijnlijk een 'spraakverwarring' in de ellendige zoektocht om nieuws te brengen

[ twitter ]

Vertaling.
[..]

De bron is niet alleen een Israëlische nieuwszender, het waren ook neutrale journalisten op locatie die de lichamen gezien hebben en journalisten aan het thuisfront die de foto's doorgestuurd hebben gekregen van hun collega's op locatie. Jij wil dit niet zien, maar je zal het heus wel weten, er wordt veel gelogen en ook zeer veel door moslims wereldwijd die alles zullen verzinnen om Israël nu in een slecht daglicht te zetten en daarbij de grootste oorlogsmisdaden verborgen proberen te houden, dit is nu precies wat er altijd gebeurd met mensen uit die cultuur, onvoorwaardelijke steun en bescherming want "dezelfde ideologie", standaard gedrag.

twitter

quote:
"Baby's en kinderen jonger dan 2 jaar werden door Hamas onthoofd in de kibboets van Kfar Aza. Het is een verschrikking, een bloedbad. Voor wie naar de bron vraagt. Het zijn er veel: het Israëlische leger, de interne inlichtingendienst en gruwelijke beelden die mij bereikten en die ik kon controleren. Maar de beste bron blijft deze: moedige journalisten van de buitenlandse pers die de lichamen in Kfar Aza met eigen ogen konden zien en het bevestigden."
Dus kappen met die leugens en propaganda uit islamitische hoek, er zijn nu al meer neutrale geverifieerde bronnen die dit verhaal bevestigd hebben, wat mensen met een aangeboren haat voor Joden op X plempen interesseert mij niets.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 10:46:44 #99
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210912943

Zoiets?
pi_210912945
quote:

[ twitter ]
Wisten we toch al langer, dat roepen ze hier ook vaak massaal in koor en nog lijkt het kwartje niet te vallen bij een deel van de samenleving.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_210912946
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:26 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Dat ontken ik helemaal niet, maar als Hamas had gezegd dat ze een muziekfestival in oktober zouden aanvallen had ook niemand beweerd dat ze daarmee binnen de regels opereren.

En alle regels is lekker semantisch, maar ik vind miljoenen onschuldige burgers toegang verbieden tot elektriciteit en water echt inhumaan. Fuck me right?
Wat is dit nou weer voor een raar gewauwel. Hamas is een legitiem doel. Dat festival was dat niet.

Je zit hier de neveneffecten oorlogsvoering gelijk te stellen met onontkenbare misdaden.

Wat is er toch mis in het hoofd van sommige mensen?
pi_210912948
Waar zitten die laffe leiders van hamas eigenlijk? Qatar? Beiroet?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_210912949
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:46 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
De bron is niet alleen een Israëlische nieuwszender, het waren ook neutrale journalisten op locatie die de lichamen gezien hebben en journalisten aan het thuisfront die de foto's doorgestuurd hebben gekregen van hun collega's op locatie. Jij wil dit niet zien, maar je zal het heus wel weten, er wordt veel gelogen en ook zeer veel door moslims wereldwijd die alles zullen verzinnen om Israël nu in een slecht daglicht te zetten en daarbij de grootste oorlogsmisdaden verborgen proberen te houden, dit is nu precies wat er altijd gebeurd met mensen uit die cultuur, onvoorwaardelijke steun en bescherming want "dezelfde ideologie", standaard gedrag.

[ twitter ]
[..]
Dus kappen met die leugens en propaganda uit islamitische hoek, er zijn nu al meer neutrale geverifieerde bronnen die dit verhaal bevestigd hebben, wat mensen met een aangeboren haat voor Joden op X plempen interesseert mij niets.
Dit lijkt te passen bij wat die Italiaanse bron zegt. Dat een paar dode baby's ineens veertig dode baby's werd
  woensdag 11 oktober 2023 @ 10:47:54 #104
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_210912950
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:47 schreef Stoorzendert het volgende:
Qatar.
Nooit meer slapen
pi_210912952
quote:
9s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:46 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]

Zoiets?
ja, kies voor licht of duisternis
pi_210912954
quote:
[ afbeelding ]

Zoiets?
Great minds think alike.
pi_210912955
quote:
De echte leider zit voornamelijk in zijn rolstoel, neem ik aan. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 10:48:51 #108
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210912959
quote:
Qatar idd, die zaten lekker de F1 te kijken.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 11 oktober 2023 @ 10:49:01 #109
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210912961
quote:
[ afbeelding ]

Zoiets?
Erasmus postte het gisteren ook al. Zit natuurlijk wat meer in maar zou aardig zijn als men hier wat meer nuance in brengt op sommige vlakken :{ Al dat hokjesdenken is vermoeiend.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 oktober 2023 @ 10:49:03 #110
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_210912962
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]
Aha, dus toch! Fake News! Lees je mee, @:scorpie??????
Steek die "bronnen" van je maar in je reet.
De enige onduidelijkheid is het aantal onthoofde babies
Blijkbaar zijn er zeker 40 dood, waarvan een aantal onthoofd.

Een beetje anders dan 40 onthoofde babies, maar niet opeens fake news
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 10:49:27 #111
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_210912964
quote:

[ twitter ]
Dit kan niet genoeg gedeeld worden.

Hamas gaat niet stoppen bij Israël; voor de fundamentalistische, politieke, radicale islam is de hele wereld het doel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_210912967
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:43 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Wat ook weer niet alles verklaard want dan zouden er al meer dan 20.000 doden gevallen zijn.
Uiteraard, je hoeft aan die oproep geen gevolg te geven, als je leven je lief is.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  woensdag 11 oktober 2023 @ 10:50:23 #113
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_210912971
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dit kan niet genoeg gedeeld worden.

Hamas gaat niet stoppen bij Israël; voor de fundamentalistische islam is de hele wereld het doel.
Alsof ze uberhaupt verder komen dan dit. :')

Hamas gaat kapot gemaakt worden door Isreal.
Nooit meer slapen
pi_210912993
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:47 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Wisten we toch al langer, dat roepen ze hier ook vaak massaal in koor en nog lijkt het kwartje niet te vallen bij een deel van de samenleving.
Helaas inderdaad, deze mensen zijn moreel gewoon totaal de weg kwijt. Dat concludeerde ook Segers vanochtend op WNL. Bij die individuen leven in meer of mindere mate, openlijk of verzwegen, sympathieën en begrip voor de Palestijnse terroristen, daar komt het gewoon op neer. Ook dat moet nu benoemd kunnen worden.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210912994
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:49 schreef Montagui het volgende:

[..]
Uiteraard, je hoeft aan die oproep geen gevolg te geven, als je leven je lief is.
Ik vind het makkelijk gesteld dat alle burgerslachtoffers een gevolg zijn van 'human shields'. Ik vind het zelfs moeilijke te geloven als je beelden ziet waar minimaal tien flats getroffen lijken te zijn en er ondertussen meer en meer explosies plaatsvinden. Cest ca
pi_210913002
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:45 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Humanitair bombarderen bestaat inderdaad niet. Wat wel kan, is in elk geval proberen het aantal burgerslachtoffers te verminderen, hoe klein de kans daarop ook is in zo'n dichtbevolkt gebied.

Gaza de boel laten is geen optie voor Israël realistisch gezien. Je kunt niet terroristen steeds maar laten infiltreren en raketaanvallen laten gaan.
Gaza afsluiten van water en elektriciteit lijkt mij ook geen optie, maar toch wordt daar voor gekozen.

quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:47 schreef HiZ het volgende:

[..]
Wat is dit nou weer voor een raar gewauwel. Hamas is een legitiem doel. Dat festival was dat niet.

Je zit hier de neveneffecten oorlogsvoering gelijk te stellen met onontkenbare misdaden.

Wat is er toch mis in het hoofd van sommige mensen?
Ja Gaza helemaal kapotmaken is alleen Hamas als legitiem doel hebben?
Palestijnse onschuldige burgers lijden toch ook al decennialang onder Israelisch schrikbewind?

Het gemak waarmee mensen van 'de aanslag op het festival is echt onmenselijk' naar 'het is oke dat heel Gaza kapot gaat' gaan is echt verbazingwekkend.

Mensen, het is echt niet zo moeilijk om zowel Hamas als IDF als inhumane klootzakken te zien. Probeer het eens, je word er geen slechter mens van als je dat roept.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 11 oktober 2023 @ 10:57:57 #117
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_210913017
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Beetje beter je onderzoek doen, dan weet je vanwaar ik rapporteer :D :D
Maar dat Twitterbericht waarop je reageerde geeft het zelf aan. De vertaling stond erbij

[ Bericht 5% gewijzigd door Frutsel op 11-10-2023 11:12:36 ]
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  woensdag 11 oktober 2023 @ 10:58:23 #118
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_210913022
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
aar 'het is oke dat heel Gaza kapot gaat' gaan is echt verbazingwekkend.
Verre van natuurlijk.

Verbaast het mij dat het nu gebeurt?

Nee.
pi_210913027
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:55 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Gaza afsluiten van water en elektriciteit lijkt mij ook geen optie, maar toch wordt daar voor gekozen.
[
Gebruikt Hamas die stroom en dat water?
pi_210913030
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2023 10:54 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ik vind het makkelijk gesteld dat alle burgerslachtoffers een gevolg zijn van 'human shields'. Ik vind het zelfs moeilijke te geloven als je beelden ziet waar minimaal tien flats getroffen lijken te zijn en er ondertussen meer en meer explosies plaatsvinden. Cest ca
NIemand beweert dat alle burgerdoden komen door human shields. Stop met dat soort absolutisme, iedereen weet dat dat niet klopt. Er wordt wel gebruik gemaakt van human shields, dat is een feit. Het is ook een feit dat Hamas leden niet te onderscheiden zijn van de burgerbevolking (feitelijk ook een overtreding trouwens) Hamas zelf heeft inn dit conflict al opgeroepen om vooral op de plekken te blijven waar israel zou aanvallen.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')