Leuke oplossing, maar wel een utopie (helaas).quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. Hamas moet opgeheven worden dat lijkt me duidelijk. Maar er moet een tweestatenoplossing komen waar beide partijen zich in kan vinden. En dat zal dan gehandhaafd moeten worden, wellicht moet VN daar een rol in spelen, geen idee.
Het ziekelijke aan dit hele verhaal is natuurlijk het legertje users hier wat bij elk verkeerd woord iemand voor Nazi wegzet nu dit soort nazi praktijken toejuicht omdat het in hun straatje past. Bevestigd maar weer eens dat ze totaal geen problemen hebben met radicaal nazi gedrag mits het maar aansluit bij hun gedachtegang, maar ook dat was voor vele andere users hier al langer bekend.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:31 schreef Bensel het volgende:
[..]
Er is een levensgroot verschil in hoe beide partijen zich (mis)dragen. Dat aan elkaar gelijktrekken is gewoon fout. Wat je feitelijk doet is zeggen van de 2e wereldoorlog dat beide partijen zich misdragen hebben (waar) en dat je geen partij gaat kiezen. Terwijl er gewoon heel duidelijk een moreel verschil is.
nee hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:33 schreef Bensel het volgende:
[..]
lees mijn voorgaande posts, daar staan meerdere uitgelegd.
ik hoef naar niemand te wijzenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dan zou je moeten wijzen naar de rest van de Islamtische wereld. Zij die hun Palestijnse 'moslimbroeders' altijd gebruiken om weer even al hun antisemitische drek te kunnen spuwen, weigeren deze mensen op te vangen. Zo heeft bijv. ook Egypte een enorme muur gebouwd aan hun kant van de grens met Gaza.
Nou ja niet helemaal waar tenminste als we over Libanon hebben, waar we in het verleden ook aanvallen hebben gezien op IDF door christenen. Maar het is nu best belangrijk om te kijken wat voor soort smaakje moslims achter al die aanvallen zitten, om onnodige escalatie tegen te gaanquote:
https://twitter.com/mattt(...)66ke542GPuhU0hQ&s=19quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:33 schreef ExTec het volgende:
[..]
Waar is je "bewijs"?
Echt hilarisch/grootheidswaanzinnig, hoe jij zelf 0 aanneemt, maar wel doodleuk van anderen verwacht dat ze iets van je aannemen.
Wat zou jij doen als een vijand een kanon tussen zijn burgers plaatst om jouw burgers te beschieten en ervallen doden aan jouw kant?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Eens.
Maar als jij die burgers naar z'n grootje bombareert, denk jij dat ze dan opeens anti Hamas worden en pro Israel?
Breng ze nou niet op ideeënquote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:32 schreef aTypisch het volgende:
israel is overigens ook een kernmacht
Oh babies worden onthoofd en dat noem jij propaganda?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:38 schreef Slayage het volgende:
Propaganda oorlog is HUGE. Niet alleen op social media.
[ twitter ]
Het bombardement van Gaza gaat volledig volgens het oorlogsrecht. Hamas daarentegen doet alleen maar aan oorlogsmisdaden. Hoe komt het dat jij alleen de hele tijd praat over wat Israël fout doet terwijl Hamas alles fout doet?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ik zie hier vooral veel mensen die het volkomen logisch vinden dat de burgers van Gaza gebombardeerd mogen worden want dit is een gevolg van de acties van Hamas.
Ik zie hier niemand die Hamas toejuicht eigenlijk.
[..]
Nee, ik stel alleen dat we ook de misdaden van de andere partij kunnen veroordelen, zonder dat we daarvoor een kant in het conflict kiezen.
De geallieerden traden ook op tegen soldaten die de conventie van Geneve overtraden met gevangenisstraffen, dat zijn dan toch ook niet opeens nazi's? Gekke gevolgtrekking dit.
In ieder geval niet oproepen tot het wegvagen van Gaza, maar een pacifistische mening wordt hier al snel gelezen als pro Hamas heb ik het idee.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:37 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als een vijand een kanon tussen zijn burgers plaatst om jouw burgers te beschieten en ervallen doden aan jouw kant?
U is niet bekend met het handvest van Hamas bijvoorbeeld?quote:
Hou nou toch eens op met te doen alsof hier werkelijk users zijn die wat Hamas heeft gedaan toejuichen. Werkelijk IEDEREEN geeft aan dat wat Hamas heeft gedaan terrorisme is en keihard veroordeeld dient te worden. Dat Hamas moet worden vernietigd.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:34 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Het ziekelijke aan dit hele verhaal is natuurlijk het legertje users hier wat bij elk verkeerd woord iemand voor Nazi wegzet nu dit soort nazi praktijken toejuicht omdat het in hun straatje past. Bevestigd maar weer eens dat ze totaal geen problemen hebben met radicaal nazi gedrag mits het maar aansluit bij hun gedachtegang, maar ook dat was voor vele andere users hier al langer bekend.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
In ieder geval niet oproepen tot het wegvagen van Gaza, maar een pacifistische mening wordt hier al snel gelezen als pro Hamas heb ik het idee.
https://twitter.com/mattt(...)66ke542GPuhU0hQ&s=19quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het bombardement van Gaza gaat volledig volgens het oorlogsrecht. Hamas daarentegen doet alleen maar aan oorlogsmisdaden. Hoe komt het dat jij alleen de hele tijd praat over wat Israël fout doet terwijl Hamas alles fout doet?
Maar eigenlijk moeten alle Joden wel dood hè.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik wil dat die geweldspiraal eens wordt doorbroken. Dit is een manier waar ik heilig in geloof.²
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:33 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hamas heft zichzelf niet op en krijgt geld en wapens van Iran. En Hamas wil geen tweestaten oplossing.
Wat is je oplossing.
Wellicht maar voorlopig heb ik geen betere oplossing gehoord.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Leuke oplossing, maar wel een utopie (helaas).
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)wel-hamas-als-israelquote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:39 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het bombardement van Gaza gaat volledig volgens het oorlogsrecht. Hamas daarentegen doet alleen maar aan oorlogsmisdaden. Hoe komt het dat jij alleen de hele tijd praat over wat Israël fout doet terwijl Hamas alles fout doet?
Moslims accepteren Joden niet, hoe vaak moet dat nu gezegd worden?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. Hamas moet opgeheven worden dat lijkt me duidelijk. Maar er moet een tweestatenoplossing komen waar beide partijen zich in kan vinden. En dat zal dan gehandhaafd moeten worden, wellicht moet VN daar een rol in spelen, geen idee.
Dat ik geen directe oplossing heb om Hamas uit te roeien, betekent niet dat ik het eens ben met de huidige aanpak lijkt me.quote:
Veel mensen schijnen bozer te zijn over de media die niet-geverifieerde ooggetuigenverslagen van een terreuraanslag publiceren dan over de meer dan 1000 burgers die bij deze moordpartij zijn afgeslacht.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:38 schreef Slayage het volgende:
Propaganda oorlog is HUGE. Niet alleen op social media.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |