abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 07:08:34 #101
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210899797
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 00:06 schreef Slayage het volgende:

[..]
Soldaten uitschakelen en tanks opblazen valt niet onder israel zeker
250 strijders op dat festival was ik vergeten ja. Echt gooi jezelf weg.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 07:11:17 #102
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210899804
Nieuwe dag nieuwe stream

Ze zijn alweer aan het bombarderen
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 07:16:34 #103
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_210899818
quote:
15s.gif Op maandag 9 oktober 2023 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Er is een collectief schuldgevoel met wat de joden is aangedaan in de 2de wereldoorlog en de antipathie tegen Moslims dragen er aan bij waarom Nederlanders voor het grootste deel haast dogmatisch aan de zijde van Isral staan. Zwaar onterecht en onrechtvaardig naar de Palestijnen toe.

:{
Simpel ventje ben je.

Ik denk dat de meeste Nederlanders tot zaterdag juist dachten: Isral maakt het er zelf naar, je kunt wachten tot er een keer iets gebeurt. Dat was in ieder geval mijn eerste reactie op de aanvallen.
Tot bekend werd dat ze vrolijk een dansfeest zijn binnengevallen en daar iedereen overhoop hebben proberen te schieten, huizen zijn binnengevallen om dorpen uit te moorden (en dan nu zelf dreigen met het afschieten van gijzelaars als er 1 burger van hun dood gaat).
Het zijn gewoon vieze honden, zelfde level als ISIS. Barbaren die je zo hard en snel mogelijk moet afmaken.

Is dat lullig voor mensen die in Gaza wonen? Ja, uiteraard, want dat zijn niet allemaal terroristen. Maar die feestende westerlingen die afgeschoten zijn waren dat al helemaal niet.

Gewoon de domste aanslagen die ze hadden kunnen uitvoeren dit. Had een militair complex kapot geschoten, dan had je andere reacties gehad.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_210899822
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 07:11 schreef Momo het volgende:
Nieuwe dag nieuwe stream

Ze zijn alweer aan het bombarderen
Gelukkig fluiten de vogeltjes nog.

Wat een drama dit -O-
pi_210899824
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 00:18 schreef Alov het volgende:

[..]
En wie creert die idiote situatie? Dat doet Isral niet voor hun plezier, uiteindelijk creren Palestijnen het zelf.
Wie creerde Isral na de 2e wereldoorlog dat is de eerste idiote stap geweest om een groot kruitvat van die regio te maken. ;)
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 07:20:34 #106
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210899832
pi_210899843
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 07:20 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Tsss niet eens kingdom of the Netherlands.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_210899845
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 07:16 schreef matthijst het volgende:

[..]
Simpel ventje ben je.

Ik denk dat de meeste Nederlanders tot zaterdag juist dachten: Isral maakt het er zelf naar, je kunt wachten tot er een keer iets gebeurt. Dat was in ieder geval mijn eerste reactie op de aanvallen.
Tot bekend werd dat ze vrolijk een dansfeest zijn binnengevallen en daar iedereen overhoop hebben proberen te schieten, huizen zijn binnengevallen om dorpen uit te moorden (en dan nu zelf dreigen met het afschieten van gijzelaars als er 1 burger van hun dood gaat).
Het zijn gewoon vieze honden, zelfde level als ISIS. Barbaren die je zo hard en snel mogelijk moet afmaken.

Is dat lullig voor mensen die in Gaza wonen? Ja, uiteraard, want dat zijn niet allemaal terroristen. Maar die feestende westerlingen die afgeschoten zijn waren dat al helemaal niet.

Gewoon de domste aanslagen die ze hadden kunnen uitvoeren dit. Had een militair complex kapot geschoten, dan had je andere reacties gehad.
Ook dan zijn ze agressor.

Snap het wel, ze moeten die mensen uitroken, alle wapens weg en alle criminelen opsluiten.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_210899854
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 07:34:58 #110
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_210899881
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 00:18 schreef probeer het volgende:

[..]
Hoort dat er bij ja, in een multiculturele samenleving? Dat meningen (in dit geval steunbetuigingen dmv een vlag) dienen te zwichten voor een dreiging van geweld?
Tsja, een deel van onze multiculturele samenleving heeft stukjes cultuur die ze delen met mensen die moeiteloos een paar honderd ongewapende burgers afslachten en vrouwen en kinderen ontvoeren. Dan is de dreiging van rellen bij iets waar je het mee oneens bent nog heel mild. /s
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_210899892
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 07:16 schreef matthijst het volgende:

[..]
Simpel ventje ben je.

Dit.
pi_210899913
Nog even over de dansende mensen met zwaaiende vlaggen op straat. Zouden het misschien mensen zijn die hier meelezen en het advies van Butterfly hebben overgenomen om lekker naar buiten te gaan en wat "leuks" te gaan doen?

Ik zal dit fenomeen nooit begrijpen want je denkt je broers en zusters te helpen door wat gay te gaan springen in de Jan Kegelstraat? Waarom ben je niet daar? Waarom zit je niet zelf op een brommertje om een vrouw neer te schieten en door de straten te slepen? Ook aan de mensen hier die het allemaal zo goed begrijpen? Waarom helpen jullie ze niet, jullie broeders en zusters? Deze hele terreuractie is toch zo begrijpelijk en gaat ook vast helpen. Net zoveel als wat hossen in je achterbuurtje.
Go hard or go home
pi_210899948
twitter
pi_210899955
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 07:42 schreef Noek het volgende:
Nog even over de dansende mensen met zwaaiende vlaggen op straat. Zouden het misschien mensen zijn die hier meelezen en het advies van Butterfly hebben overgenomen om lekker naar buiten te gaan en wat "leuks" te gaan doen?

Ik zal dit fenomeen nooit begrijpen want je denkt je broers en zusters te helpen door wat gay te gaan springen in de Jan Kegelstraat? Waarom ben je niet daar? Waarom zit je niet zelf op een brommertje om een vrouw neer te schieten en door de straten te slepen? Ook aan de mensen hier die het allemaal zo goed begrijpen? Waarom helpen jullie ze niet, jullie broeders en zusters? Deze hele terreuractie is toch zo begrijpelijk en gaat ook vast helpen. Net zoveel als wat hossen in je achterbuurtje.
Is deze reactie serieus?
Protge moi de mes dsirs.
pi_210899959
quote:

Wie steunt deze actie hier? Is er iemand die zegt; Ik steun Hamas?
pi_210899963
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 06:42 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Het lijkt mij niet dat je daar over gaat. Buiten dat om stelt israel zich meestal agressief op. Als het landje pik gaat. Daar worden mensen boos van.
Als je dat dan wil vergelden target dan militaire doelen of infranstructuur, maar doe dat niet via een terroristische afslachtpartij op burgers.

Kan je echt het verschil niet zien?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 07:52:11 #117
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_210899967
twitter
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_210899968
quote:

Het zijn de mensen die het Westen verderfelijk vinden, spugen op alles waar het Westen voor staat, maar ondertussen wel maximaal profiteren van diezelfde maatschappij waar ze zo afkeurend over doen.

“Ja maar ik ben alleen maar kritisch” nee lul je bent een hypocriet.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 07:56:04 #119
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_210899985
twitter
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 07:58:11 #120
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210900002
twitter
pi_210900003
Noek O+

En Scorpie ook natuurlijk O+
pi_210900015
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 07:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Het zijn de mensen die het Westen verderfelijk vinden, spugen op alles waar het Westen voor staat, maar ondertussen wel maximaal profiteren van diezelfde maatschappij waar ze zo afkeurend over doen.

boeit allemaal niet, ze zijn hier om te overheersen
ze geloven keihard dat Islam the way to go is en het doel heiligt de middelen
pi_210900019
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 06:44 schreef Shotty het volgende:

[..]
Ook de blanke rotterdammers staan volgende week bij het voetbal weer te roepen “hamas, hamas, alle joden aan het gas”.
1997 belde.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_210900029
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 07:58 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Walgelijk natuurlijk. Benieuwd of onze pro-Palestijnse fokkers dit ook gaan afkeuren.
pi_210900053
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 07:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je blijft dit riedeltje herhalen. Je betrekt er hele rare punten bij.

Je kunt voor de Palestijnen zijn en tegen Hamas. Er zijn meer smaken.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 08:09:51 #126
289086 Shotty
graag verwijderen
pi_210900068
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:01 schreef nostra het volgende:

[..]
1997 belde.
Helaas, was dat maar zo. Dit was begin dit jaar, ingehuurd door feyenoord: https://voetbalflitsen.nl(...)-joden-aan-gas-tekst

Was dit jaar 2* na een thuiswedstrijd van feyenoord (beide niet tegen ajax) op Rotterdam Centraal, en geloof mij, je hoort die leus daar dan ook. Luid en veel.
graag verwijderen
pi_210900083
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:07 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Ah ja, want dan ben ik die verlichte allochtoon.
verklaar u nader
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 08:12:41 #128
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210900096
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:11 schreef Kloppend_Hart het volgende:

[..]
verklaar u nader
Waarom accepteer je niet dat ze de Palestijnse zaak steunt en Hamas niet?

Is die nuance verboden?
pi_210900114
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Walgelijk natuurlijk. Benieuwd of onze pro-Palestijnse fokkers dit ook gaan afkeuren.
Uiteraard niet, want 'ja maar'.
pi_210900121
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 07:58 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Zij zien het verschil wel maar het boeit hen niet omdat zij antisemitisch zijn.
Nederland anno 2023, gisteren een leuk stukje van Hans Teeuwen wat wel aan het denken zet op Geenstijl. De vraag aan de burgemeester van Rotterdam welke onrust we dan kunnen verwachten vanwege het hijsen van de Isralische vlag, en dat mensen met Palestina vlaggen overal in Nederland kunnen marcheren zonder gevaar te lopen. Kunnen Joden nog wel Jood zijn in Nederland, met een keppeltje over straat etc. Als je dan zo'n verleden hebt met WW2 en de nazi's is het beschamend om te zien dat we zo zwaar zijn afgezakt, en vooral als je ziet door welk deel van de samenleving dit vooral komt.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_210900131
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:11 schreef Kloppend_Hart het volgende:

[..]
verklaar u nader
Nee.
pi_210900136
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:17 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Nee.
duidelijk, veel succes verder
pi_210900146
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:12 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Is die nuance verboden?
Je bent met ons of tegen ons :')
pi_210900151
Nog een stuk over Netanyahu en Hamas, van the Times of Israel:

https://www.timesofisrael(...)up-in-our-faces/amp/

Hopelijk betekend dit het einde van Netanyahu.
pi_210900154
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:09 schreef Shotty het volgende:

[..]
Helaas, was dat maar zo. Dit was begin dit jaar, ingehuurd door feyenoord: https://voetbalflitsen.nl(...)-joden-aan-gas-tekst

Was dit jaar 2* na een thuiswedstrijd van feyenoord (beide niet tegen ajax) op Rotterdam Centraal, en geloof mij, je hoort die leus daar dan ook. Luid en veel.
Lekker boeiend ook man. Trouwens, die vent is niet ingehuurd door Feyenoord. Klom zelf het podium op. Maar whatever, lekker boeiend.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 08:21:25 #136
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210900157
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:19 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Je bent met ons of tegen ons :')
Ik merk het. Treurig. En sommige mods doen vrolijk mee.
pi_210900164
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:21 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Yup. Bijzonder.
pi_210900176
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:09 schreef Shotty het volgende:

[..]

Tja, dat blijft dan sneu inderdaad. Maar het is gelukkig niet meer zo massaal in de stadions aanwezig. Scheelt ook dat je niet meer met uitpubliek speelt.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_210900185
quote:

[..]
Daarom blijf ik weg uit dit zeer giftige topic.

Nuance is hier nergens te vinden en derhalve is dit topic niet serieus te nemen.
pi_210900188
quote:

[..]

Is die nuance verboden?
Sterker nog, de Isralische artikelen die ik deel hebben al aan hoe Netanyahu probeert om Hamas te gebruiken om de Palestijnse bevolking te verdelen en zo de PLO dwars te zitten. Dat blaast nu op in zijn gezicht.

Hamas mag branden, maar ik heb zeker wel sympathie voor de Palestijnen in de Westbank en de situatie daar.
pi_210900204
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:26 schreef Erasmus het volgende:

[..]

Nuance is hier nergens te vinden en derhalve is dit topic niet serieus te nemen.
quote:
Moderator/Verstandigste crewlid 2022
Je gaat voor verlenging? ;)
pi_210900214
twitter

Isral roept bewoners Gaza op te vluchten naar Egypte.

Maar die grens is dicht...
pi_210900215
quote:

[..]
Ja, elke mening geeft hele heftige tegenreacties. Of het nu hier is, of Johan Derksen. Ik heb familie daar, ik hoop dat ze veilig blijven. Maar zij zijn wel tegen het beileid vwb de Palestijnen, en hebben meegedaan met de protesten tegen de regering.

Ik hoop eigenlijk alleen dat ze veilig blijven en dit conflict niet verder overslaat. Ik volg dit topic niet omdat ik alle meningen zo interessant vind, maar hoop snel de nieuwste informatie te krijgen.

Slappe mening, maar allemaal met gestrekt been er in gaan gaat echt niks goeds opleveren.
pi_210900216
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:32 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]

niet het probleem van israel natuurlijk
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_210900217
quote:

[..]

Is die nuance verboden?
Zouden de Palestijnen Hamas steunen, denk je?
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 08:34:06 #146
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_210900218
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 07:50 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Wie steunt deze actie hier? Is er iemand die zegt; Ik steun Hamas?
Die gasten in de straat sowieso.
Of heb jij weleens met een vlag staan juichen om zaken waar je het niet mee eens bent?
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 08:37:48 #147
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210900229
twitter

Over wat er gebeurt met de financile steun aan Palestijnen...

Naar aanleiding van die foto van een gijzelaar die in zijn onderbroek op door Japan gedoneerd materiaal ligt.
pi_210900245
quote:

[..]

Nuance over de Palestijnen, akkoord.

Nuance over de terroristische actie van Hamas, nee. Dat dient ook door supporters van de Palestijnse zaak 100% te worden afgekeurd, zonder een 'ja maar'.
pi_210900251
1500 hamas doden. Als dat waar is, lekker man!
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 08:42:09 #150
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210900256
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:03 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Eerste reactie eronder al:

twitter

Dit gaat helemaal niet om feiten joh. Net als bij elke andere complottheorie.
pi_210900265
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:41 schreef Haags het volgende:
1500 hamas doden. Als dat waar is, lekker man!
Ben benieuwd hoe ze dat hebben weten te tellen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_210900274
Ik hoorde gisteren in het nieuws dat Hamas, Isralische burgers aan raketten wil hangen en met de raket de dood wil insturen...

Crazy shit!
Cindy De Vuyst
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 08:43:41 #153
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_210900275
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:42 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Gewoon de lidmaatschapspasjes op een stapel gelegd neem ik aan.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 08:44:39 #154
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210900284
Pff..
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210900285
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:06 schreef Kloppend_Hart het volgende:

[..]
je zou beter openlijk Israel steunen
Want kritiek op zowel Hamas als Isral kan niet in de zwart wit wereld van de zionistische propaganda poppen?
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 08:46:13 #156
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210900302
quote:

[..]
Dat lijkt me niet zo moeilijk.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210900316
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Want kritiek op zowel Hamas als Isral kan niet in de zwart wit wereld van de zionistische propaganda poppen?
Het is Hamas die het allemaal veroorzaakt. Dat is niet zo moeilijk.
Yo tengo, t tienes, l/Ella tiene
pi_210900321
quote:

[..]
hou het beschaafd aub, geen name calling
pi_210900325
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:44 schreef Perrin het volgende:
Pff..
[ twitter ]
weinig verschil met het normaal daar, zo te zien
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_210900332
quote:

[..]
Ze zijn makkelijk te onderscheiden:
Israelische doden dragen dansschoenen of luiers.
  Moderator dinsdag 10 oktober 2023 @ 08:50:58 #161
5428 crew  miss_sly
pi_210900338
quote:

[..]

Dit inderdaad. Niet serieus te nemen weet ik niet, maar er is geen sprake van een dialoog.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_210900346
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dit inderdaad. Niet serieus te nemen weet ik niet, maar er is geen sprake van een dialoog.
Het is de ene extreme of de andere extreme. Compleet wappie.
pi_210900353
zou mooi zijn mocht FOK hierin een duidelijk standpunt nemen, een Isralische vlag in de banner bvb
pi_210900370
IAF flies hundreds of off-duty troops back to Israel
https://www.timesofisrael(...)oops-back-to-israel/

The Israeli Air Force has airlifted hundreds of Israeli troops who were abroad across Europe over the past day, in order for them to fight in the ongoing war against the Hamas terror group in the Gaza Strip.

The military says C-130 and C-130J heavy transport planes flew to various countries in Europe to bring the off-duty soldiers back to Israel.

The operation was carried out in coordination with the Foreign Ministry, the IDF says.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 08:54:25 #165
438527 MissButterflyy
pi_210900375
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:52 schreef Kloppend_Hart het volgende:
zou mooi zijn mocht FOK hierin een duidelijk standpunt nemen, een Isralische vlag in de banner bvb
Was dat ook met Oekrane?
pi_210900389
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:47 schreef HSG het volgende:

[..]
Het is Hamas die het allemaal veroorzaakt. Dat is niet zo moeilijk.
Oorzaak en gevolg willen zionisten niet zien, dat is de moeilijkheid.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 08:56:32 #167
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210900390
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:33 schreef Kloppend_Hart het volgende:

[..]
Zouden de Palestijnen Hamas steunen, denk je?
Sommigen wel, maar ook genoeg niet. Alleen al daarom kan je niet een heel volk over n kam scheren.
pi_210900397
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Het continue anderen uitmaken voor zionist is dodelijk voor het maken van een punt.
pi_210900401
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:54 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Was dat ook met Oekrane?
Daar was het standpunt wel duidelijk wmb
pi_210900404
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Isral heeft nooit zomaar aangevallen. Zij hebben altijd aangevallen omdat zij aangevallen werden.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 08:58:03 #171
38496 Perrin
pi_210900407
Weet je wie ook niet zo genuanceerd kunnen zijn? Palestijnse vlaggetjeszwaaiers.
twitter
pi_210900417
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:58 schreef Perrin het volgende:
Weet je wie ook niet zo genuanceerd kunnen zijn? Palestijnse vlaggetjeszwaaiers.
[ twitter ]
Het is opvallend dat notoire Holocaust ontkenners wel altijd 'Gas the jews' en dergelijke roepen als het ze uitkomt.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 08:59:12 #173
38496 Perrin
pi_210900418
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:57 schreef HSG het volgende:

[..]
Isral heeft nooit zomaar aangevallen. Zij hebben altijd aangevallen omdat zij aangevallen werden.
Bovendien doet de ene partij moeite om burgerslachtoffers te voorkomen en de ander stuurt doelbewust 1500 moordenaars op kinderen, vrouwen en festivalvierderende jongeren af.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 08:59:48 #174
438527 MissButterflyy
pi_210900422
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:57 schreef Kloppend_Hart het volgende:

[..]
Daar was het standpunt wel duidelijk wmb
Dus omdat hier iedereen het niet helemaal eens is met de aanvallen van Isral op Gaza nu, vindt jij dat Fok een Isral banner moet hebben?
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:00:05 #175
38496 Perrin
pi_210900427
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:59 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Het is opvallend dat notoire Holocaust ontkenners wel altijd 'Gas the jews' en dergelijke roepen als het ze uitkomt.
Spreekt ze toch erg aan in dat verhaal dat ze niet geloven blijkbaar.
pi_210900428
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:59 schreef Perrin het volgende:

[..]
Bovendien doet de ene partij moeite om burgerslachtoffers te voorkomen en de ander stuurt doelbewust 1500 moordenaars op kinderen, vrouwen en festivalvierderende jongeren af.
Om het nog maar niet te hebben over hoe die partij zoveel mogelijk opslagplaatsen, militaire installaties en noem maar op tussen de Palestijnse burgers plaatsen.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:00:10 #177
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_210900429
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:58 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
In Amerika heb je een groepering Proud Boys die lichtelijk nazi-ideologie aanhangen.

Alle Amerikanen zijn nu nazistisch, correct?
pi_210900435
quote:

[..]
Het grappige is, iedereen zegt wel dat ze zowel kritiek op Isral als op Palestina hebben, maar in de praktijk gaat het dan vooral over dat Isral de bad Guy is omdat ze <insert random reden> en dat de Palestijnen vooral uit wanhoop zulke verschrikkelijke daden doen en daarvoor een beetje begrip verdienen.

Het is afgeven op Isral verpakt met een heel licht sausje kritiek op Palestina, om maar niet biased over te komen.

Maar biased ben je natuurlijk wel.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:01:27 #179
438527 MissButterflyy
pi_210900437
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:59 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wat ben jij toch lekker zwart-wit in je denken.
pi_210900438
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dus omdat hier iedereen het niet helemaal eens is met de aanvallen van Isral op Gaza nu, vindt jij dat Fok een Isral banner moet hebben?
Ik vind dat Fok een duidelijk standpunt moet nemen, ja, anders neem ik deze site niet meer serieus.
pi_210900442
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:56 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Sommigen wel, maar ook genoeg niet. Alleen al daarom kan je niet een heel volk over n kam scheren.
57% steunt Hamas - https://coopwb.in/info/how-many-palestinians-support-hamas/
pi_210900444
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:00 schreef HSG het volgende:

[..]
Om het nog maar niet te hebben over hoe die partij zoveel mogelijk opslagplaatsen, militaire installaties en noem maar op tussen de Palestijnse burgers plaatsen.
Het is in het geval van de Gazastrook ook fysiek bijna onmogelijk om het bovenstaande niet tussen burgers te plaatsen.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:03:27 #183
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210900450
Er is een collectief schuldgevoel met wat de joden is aangedaan in de 2de wereldoorlog en de antipathie tegen Moslims dragen er aan bij waarom Nederlanders voor het grootste deel haast dogmatisch en tot in het onredelijke aan de zijde van Isral staan. Nederland staat daar niet alleen in en de Palestijnen betalen daarvoor de (behoorlijk hoge) rekening. Wat kunnen zij er aan doen dat hier is huisgehouden in 40-45. :?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:03:29 #184
438527 MissButterflyy
pi_210900451
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:01 schreef Kloppend_Hart het volgende:

[..]
Ik vind dat Fok een duidelijk standpunt moet nemen, ja, anders neem ik deze site niet meer serieus.
Het staat je vrij ergens anders je mening te verkondigen.
pi_210900452
Tis toch vrij duidelijk dat Hamas een kanker is met flinke voedingsbodem. Wat moet Isral dan? Zichzelf laten afslachten?

Dat er mensen hier op straat staan te juichen om die gruweldaden is absurd.

Gaan we dat ongenuanceerd noemen? Schaam je dan dood.
pi_210900454
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:00 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
In Amerika heb je een groepering Proud Boys die lichtelijk nazi-ideologie aanhangen.

Hetzelfde niveau als...

"wat Israel is de schuld van alle joden"
"alle moslims zijn schuldig aan IS"

quote:
15s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:02 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het is in het geval van de Gazastrook ook fysiek bijna onmogelijk om het bovenstaande niet tussen burgers te plaatsen.
Ja en? Hamasratten plaatst ze daar als een stel lafbekken.
pi_210900457
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:32 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]

De opmaak naar het IDF dat met het leger gaza ingaat?
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:04:47 #188
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210900459
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:59 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ja benieuwd of dat straks weer in het stadion geroepen gaat worden als er tegen Ajax gespeeld wordt/
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:04:48 #189
438527 MissButterflyy
pi_210900460
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Er is een collectief schuldgevoel met wat de joden is aangedaan in de 2de wereldoorlog en de antipathie tegen Moslims dragen er aan bij waarom Nederlanders voor het grootste deel haast dogmatisch en tot in het onredelijke aan de zijde van Isral staan. Nederlands staat daar niet alleen in en de Palestijnen betalen daarvoor de rekening. Wat kunnen zij er aan doen dat hier is huisgehouden in 40-45.

Ook al zo zwart-wit.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:04:54 #190
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_210900461
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:15 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Nederland anno 2023, gisteren een leuk stukje van Hans Teeuwen wat wel aan het denken zet op Geenstijl. De vraag aan de burgemeester van Rotterdam welke onrust we dan kunnen verwachten vanwege het hijsen van de Isralische vlag, en dat mensen met Palestina vlaggen overal in Nederland kunnen marcheren zonder gevaar te lopen. Kunnen Joden nog wel Jood zijn in Nederland, met een keppeltje over straat etc. Als je dan zo'n verleden hebt met WW2 en de nazi's is het beschamend om te zien dat we zo zwaar zijn afgezakt, en vooral als je ziet door welk deel van de samenleving dit vooral komt.
Trauma vertroebelt het denken. Hetzelfde is zichtbaar bij Theodor Holman.

Het gelijkstellen van steunbetuigingen door overheden aan n zijde in een conflict (en ja, het Israelisch-Palestijnse conflict is al decennialang een conflict, en niet sinds zaterdag) aan het (nog) niet optreden bij steunbetuigingen/vlaggenvertoon door de bevolking. Het is lui of selectief redeneren om een simplistisch slachtoffer/daderbeeld op te roepen, terwijl hier zowel de Israelische als de Palestijnse bevolking al tientallen jaren slachtoffer zijn
van radicale elementen in hun samenlevingen en de gewelddadige en continu escalerende acties van hun respectievelijke extremistische machthebbers (die ze helaas zelf aan de macht gebracht hebben).

Hans Teeuwen en Theodor Holman lijken nog steeds te handelen vanuit het trauma van 2004 en vinden het geen probleem om verschillen in politieke uitingen van overheden en die van bevolkingsdelen gelijk te schakelen. Zolang er maar een rallying cry tegen de barbaarse muzelman onder ligt. Er even aan voorbijgaand dat een burgemeester verantwoordelijkheid draagt voor de orde binnen zijn gemeente en het voorkomen van (zelfaangewakkerde) polarisatie. Teeuwen had de vraag ook kunnen voorhouden aan een van de andere burgemeesters die er in dit stadium voor kozen net partij te kiezen dmv een Isralische vlag, maar dat doet hij niet want: geen 'Islamitische' burgemeester + dat doet het minder lekker op GeenStijl. Er is voor Hans namelijk altijd de igen, niet ambtshalve, verantwoordelijkheid te nemen, namelijk die voor zijn imago van absurdist en 'steller van de taboevraag' - maar dan moet je vraag wel intellectueel eerlijk zijn. Dat is hij niet.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_210900466
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:03 schreef HSG het volgende:

[..]
Hetzelfde niveau als...

"wat Israel is de schuld van alle joden"
"alle moslims zijn schuldig aan IS"
[..]
En dan kan het gewoon?
Ik gaf geen waardeoordeel. Het was enkel een observatie.
pi_210900470
quote:
Er is een collectief schuldgevoel met wat de joden is aangedaan in de 2de wereldoorlog en de antipathie tegen Moslims dragen er aan bij waarom Nederlanders voor het grootste deel haast dogmatisch en tot in het onredelijke aan de zijde van Isral staan. Nederlands staat daar niet alleen in en de Palestijnen betalen daarvoor de rekening. Wat kunnen zij er aan doen dat hier is huisgehouden in 40-45.

Je hebt die isis filmpjes echt niet gezien en je bent je ook niet bewust van die aanslag op dat muziekfestival?

Antipathie tegen moslims is aardig gevoed door de moslims zelf, die dat geweld verheerlijken overal en nergens.
  Moderator dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:06:11 #193
5428 crew  miss_sly
pi_210900474
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 08:51 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Het is de ene extreme of de andere extreme. Compleet wappie.
Het tijdperk van de polarisatie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_210900479
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik gaf geen waardeoordeel. Het was enkel een observatie.
Maakt toch niet uit. Zij plaatsen militair materieel tussen de burgers, schiet op de vijand en worden ze boos over als de vijand terugschiet waarbij burgerdoden vallen. Dan moet je ze niet tussen de burgers plaatsen. Hamas is daar verantwoordelijk voor want ze plaatsen het bewust tussen de burgers.
pi_210900482
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:00 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

De partij die de helft van het electoraat vertegenwoordigt weigert het nazisme van die lui te veroordelen.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:08:32 #196
131800 Tarado
cap de fusca
pi_210900494
quote:
Er is een collectief schuldgevoel met wat de joden is aangedaan in de 2de wereldoorlog en de antipathie tegen Moslims dragen er aan bij waarom Nederlanders voor het grootste deel haast dogmatisch en tot in het onredelijke aan de zijde van Isral staan. Nederland staat daar niet alleen in en de Palestijnen betalen daarvoor de (behoorlijk hoge) rekening. Wat kunnen zij er aan doen dat hier is huisgehouden in 40-45. :?

Zolang Moslims vrouwen onderdrukken moeten ze gewoon hun bek houden over wat redelijk is.
pi_210900496
quote:

Kom jij weer met je riedeltje over collectief schuldgevoel.

Joden woonden hier prima voor de oorlog, waren onderdeel van de Nederlandse samenleving. Ja, er was antisemitisme, maar de NSB kreeg geen poot aan de grond voor de oorlog. Sterker nog bij laatste verkiezingen voor de oorlog was de partij bijna verdwenen.

De Holocaust is een project van de nazi's, de moord vond bovendien niet hier plaats.

Maar ja, het is waar dat er zeker begrip is voor het feit dat Joden in een eigen land willen wonen, na de genocide hier in Europa.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:08:48 #198
38496 Perrin
pi_210900499
Weet niet of al expliciet genoemd, maar:

twitter
pi_210900501
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 09:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het tijdperk van de polarisatie.
Gruwelijkheden tegen de menselijkheid zou door iedereen zwart wit moeten worden afgekeurd.

Dat geroeptoeter over nuance en polarisatie vloekt daarmee.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:10:08 #200
438527 MissButterflyy
pi_210900508
Op de webcams ziet het nu best rustig uit in Gaza.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')