Hoe erg fout ben je als je zulke vergelijkingen maakt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zal zeker een rol spelen. Maar als we het dan toch over betrokkenheid hebben. Hoeveel Nederlandse pleeggezinnen nemen Palestijnen als pleegkind?²
Het is ALTIJD het moment om een risicoanalyse te maken. Dit doet Aboutaleb juist heel goed.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dit is juist het moment om solidariteit met Israël te tonen. Zeker voor iemand als Aboutaleb.
Hamas viel Israël niet aan, Hamas moordde gezinnen en festivalgangers uit, die lafbekken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:59 schreef Slayage het volgende:
Sommigen hiero be like: Hamas attacked Israël "unprovoked".
Srsly? Er is geen bezetting? De westbank is niet opgeknipt in 100en ghettos? Gaza is geen openlucht gevangenis? 2023 was niet het dodelijkste jaar voor de Palestijnen in 15 jaar?
Aboutaleb laat hier gewoon zijn masker vallen - en zo'n man is dan burgemeester in een voorheen Nederlandse stadquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is ALTIJD het moment om een risicoanalyse te maken. Dit doet Aboutaleb juist heel goed.²
Precies dit, totaal andere discussie als ze zich alleen hadden gericht op het leger van Israel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hamas viel Israël niet aan, Hamas moordde gezinnen en festivalgangers uit, die lafbekken.
Onzin, er is ook behoorlijk wat antipathie tegen veel gedrag vanuit Israëliers. Maar die slachten tenminste niet met een groep van 1500 gewapende hyena's bewust alles wat beweegt af.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat begrijp ik zeer goed. Alleen die antipathie werkt helaas maar 1 kant op.²
Ken jij ze? Ik niet. Dus zoals ik het zie is het leven van een Israëliër meer waard dan die van een Palestijn. Daar moet in het kader van rechtvaardigheid (justice zo u wilt) verandering in komen. En ik ben best bereid samen met je op te trekken hierin.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hoe erg fout ben je als je zulke vergelijkingen maakt.
Ik ga bij jou liggen want jij weet waar de wekker staatquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:01 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik ook en de wekker gaat om dezelfde tijd
Soldaten uitschakelen en tanks opblazen valt niet onder israel zekerquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hamas viel Israël niet aan, Hamas moordde gezinnen en festivalgangers uit, die lafbekken.
Nee, zij sluiten de grenzen en stoppen de aanvoer van voeding en drinkwater. Dat is civilised terror. Uitwerking is zo niet nog erger.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:06 schreef Perrin het volgende:
[..]
Onzin, er is ook behoorlijk wat antipathie tegen veel gedrag vanuit Israëliers. Maar die slachten tenminste niet met een groep van 1500 gewapende hyena's bewust alles wat beweegt af.
Dit is gewoon zoveel mogelijk joden vermoorden, wat Hamas al jaren propageert. En nee, daar oogst je geen sympathie voor de Palestijnen mee. Ze oogsten alleen walging en bommen. En meer dode Palestijnenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Precies dit, totaal andere discussie als ze zich alleen hadden gericht op het leger van Israel.
Maar nee, ze gebruikten de bulldozers en paragliders om direct daarna een festival te belegeren.
Het staat de Palestijnen vrij om alle Hamas terroristen uit te leverenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, zij sluiten de grenzen en stoppen de aanvoer van voeding en drinkwater. Dat is civilised terror. Uitwerking is zo niet nog erger.²
Alleen is het wel te begrijpen dat dit in het verkeerde keelgat schiet, daar er van de week nog vrolijk een feestje op straat werd gevierd met bijbehorende palestijnse vlaggen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is ALTIJD het moment om een risicoanalyse te maken. Dit doet Aboutaleb juist heel goed.²
Hamas is helaas de enige partij die hun belangen behartigd. De wereld is de Palestijnen vergeten. En die andere partij die democratisch was gekozen was al verboden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:08 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Het staat de Palestijnen vrij om alle Hamas terroristen uit te leveren
Naar ik begrijp is in de gaza enkel de islam als religie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik vraag mij af, het geloof van de Palestijnen (origineel) en dus niet de terroristen staat juist heel dicht bij het Joodse geloof? Meen ik ergens te gelezen te hebben ooitDus zonder terroristische groepen zouden ze niet heel erg samen kunnen leven? Tuurlijk ken ik de demografie en hoe de staat Israël gestart is.. Maar als dit wel klopt waar ligt dan het probleem? Bij terroristen is mijn eerste keuze, dit terwijl beide bevolkingen zonder die idioten al jaren een vredelievend land samen konden hebben.
Dit is juist een ideale test om te zien hoeveel radicalen er in Rotterdam rondlopen. Best veel, blijkt ook uit deze risico analyse van Aboutalebquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat mag je vinden maar zij staat er nu eenmaal anders in
[..]
Ja, laten we de openbare orde in gevaar brengen
De politie is al overbelast, dit kunnen ze makkelijk erbij hebben
[..]
Niet als die zichzelf, zijn familie en de stad Rotterdam in gevaar brengt met zijn ''solidariteit''
Gebracht door?..... Niet de Palestijnen of Israël. Wie blijven er over?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:09 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Naar ik begrijp is in de gaza enkel de islam als religie.
Die idioten worden gecreëerd door de idiote situatie aldaar. Geen idiote situatie geen/nauwelijks idioten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik vraag mij af, het geloof van de Palestijnen (origineel) en dus niet de terroristen staat juist heel dicht bij het Joodse geloof? Meen ik ergens te gelezen te hebben ooitDus zonder terroristische groepen zouden ze niet heel erg samen kunnen leven? Tuurlijk ken ik de demografie en hoe de staat Israël gestart is.. Maar als dit wel klopt waar ligt dan het probleem? Bij terroristen is mijn eerste keuze, dit terwijl beide bevolkingen zonder die idioten al jaren een vredelievend land samen konden hebben.
Waar was die zogenaamde solidariteit al die jaren voor de Palestijnen? Ow ja, klopt ja.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dus moslims worden boos als je solidariteit laat zien tegen een aanslag waarbij 1500+ onschuldige mensen onthoofd/verkracht/vermoord/ontvoerd zijn?
Wat een ranzig volk. En dat zijn dan de gematigden
Er is letterlijk niemand die dat stelt. Er zijn zelfs maar weinig mensen die het gedrag van Israël naar de Palestijnen niet sterk afkeuren.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:59 schreef Slayage het volgende:
Sommigen hiero be like: Hamas attacked Israël "unprovoked".
Srsly? Er is geen bezetting? De westbank is niet opgeknipt in 100en ghettos? Gaza is geen openlucht gevangenis? 2023 was niet het dodelijkste jaar voor de Palestijnen in 15 jaar?
Grappig, als er iemand de Palestijnen laten vallen zijn het altijd de mede moslims. Die misbruiken de Palestijnen nog erger dan Israël. Geen enkel Arabisch land steunt Palestijnen echt. Ja, voor de bühne, voor de media aandacht en om eigen geopolitieke doelen te behalen. Verder laten de zogenaamde Arabische broeders de Palestijnen met miljoenen op een postzegel zitten. En dan hooghartig bovenstaande posten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat zal zeker een rol spelen. Maar als we het dan toch over betrokkenheid hebben. Hoeveel Nederlandse pleeggezinnen nemen Palestijnen als pleegkind?²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |