abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210899279
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 00:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat zal zeker een rol spelen. Maar als we het dan toch over betrokkenheid hebben. Hoeveel Nederlandse pleeggezinnen nemen Palestijnen als pleegkind? :?

:{²
Hoe erg fout ben je als je zulke vergelijkingen maakt.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 00:04:17 #27
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_210899282
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 00:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dit is juist het moment om solidariteit met Israël te tonen. Zeker voor iemand als Aboutaleb.
Het is ALTIJD het moment om een risicoanalyse te maken. Dit doet Aboutaleb juist heel goed.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 00:04:25 #28
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210899283
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 23:59 schreef Slayage het volgende:
Sommigen hiero be like: Hamas attacked Israël "unprovoked".

Srsly? Er is geen bezetting? De westbank is niet opgeknipt in 100en ghettos? Gaza is geen openlucht gevangenis? 2023 was niet het dodelijkste jaar voor de Palestijnen in 15 jaar?
Hamas viel Israël niet aan, Hamas moordde gezinnen en festivalgangers uit, die lafbekken.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 00:05:38 #29
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_210899285
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Het is ALTIJD het moment om een risicoanalyse te maken. Dit doet Aboutaleb juist heel goed.

Aboutaleb laat hier gewoon zijn masker vallen - en zo'n man is dan burgemeester in een voorheen Nederlandse stad
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_210899286
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 00:04 schreef Perrin het volgende:

[..]
Hamas viel Israël niet aan, Hamas moordde gezinnen en festivalgangers uit, die lafbekken.
Precies dit, totaal andere discussie als ze zich alleen hadden gericht op het leger van Israel.
Maar nee, ze gebruikten de bulldozers en paragliders om direct daarna een festival te belegeren.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 00:06:01 #31
38496 Perrin
pi_210899287
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 00:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat begrijp ik zeer goed. Alleen die antipathie werkt helaas maar 1 kant op.

Onzin, er is ook behoorlijk wat antipathie tegen veel gedrag vanuit Israëliers. Maar die slachten tenminste niet met een groep van 1500 gewapende hyena's bewust alles wat beweegt af.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 00:06:03 #32
13462 BansheeBoy
pi_210899288
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 00:03 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Hoe erg fout ben je als je zulke vergelijkingen maakt.
Ken jij ze? Ik niet. Dus zoals ik het zie is het leven van een Israëliër meer waard dan die van een Palestijn. Daar moet in het kader van rechtvaardigheid (justice zo u wilt) verandering in komen. En ik ben best bereid samen met je op te trekken hierin.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_210899289
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 00:01 schreef FYazz het volgende:

[..]
Ik ook en de wekker gaat om dezelfde tijd :D
Ik ga bij jou liggen want jij weet waar de wekker staat :7
pi_210899295
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 00:04 schreef Perrin het volgende:

[..]
Soldaten uitschakelen en tanks opblazen valt niet onder israel zeker
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 00:07:31 #35
13462 BansheeBoy
pi_210899301
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 00:06 schreef Perrin het volgende:

[..]
Onzin, er is ook behoorlijk wat antipathie tegen veel gedrag vanuit Israëliers. Maar die slachten tenminste niet met een groep van 1500 gewapende hyena's bewust alles wat beweegt af.
Nee, zij sluiten de grenzen en stoppen de aanvoer van voeding en drinkwater. Dat is civilised terror. Uitwerking is zo niet nog erger.

dinsdag 10 oktober 2023 @ 00:07:39 #36
38496 Perrin
pi_210899303
quote:
19s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 00:05 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Precies dit, totaal andere discussie als ze zich alleen hadden gericht op het leger van Israel.
Maar nee, ze gebruikten de bulldozers en paragliders om direct daarna een festival te belegeren.
Dit is gewoon zoveel mogelijk joden vermoorden, wat Hamas al jaren propageert. En nee, daar oogst je geen sympathie voor de Palestijnen mee. Ze oogsten alleen walging en bommen. En meer dode Palestijnen :(
pi_210899304
Preach, Bram, preach _O_ _O_ _O_

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210899306
Ik vraag mij af, het geloof van de Palestijnen (origineel) en dus niet de terroristen staat juist heel dicht bij het Joodse geloof? Meen ik ergens te gelezen te hebben ooit :) Dus zonder terroristische groepen zouden ze niet heel erg samen kunnen leven? Tuurlijk ken ik de demografie en hoe de staat Israël gestart is.. Maar als dit wel klopt waar ligt dan het probleem? Bij terroristen is mijn eerste keuze, dit terwijl beide bevolkingen zonder die idioten al jaren een vredelievend land samen konden hebben.
Lach met een schone bips
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 00:08:05 #39
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_210899307
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Nee, zij sluiten de grenzen en stoppen de aanvoer van voeding en drinkwater. Dat is civilised terror. Uitwerking is zo niet nog erger.

Het staat de Palestijnen vrij om alle Hamas terroristen uit te leveren
- Charlton Heston
pi_210899309
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Alleen is het wel te begrijpen dat dit in het verkeerde keelgat schiet, daar er van de week nog vrolijk een feestje op straat werd gevierd met bijbehorende palestijnse vlaggen.

Dan snap ik wel dat Aboutaleb de schijn tegen zich heeft.

En wat jij zegt klinkt ook wel begrijpelijk, echter is het natuurlijk nooit een oplossing om bang te worden. Dan laat jij jou onderdrukken.
pi_210899312
Vanuit extreem linkse presence op social media zie ik toch veel retoriek ala 'ja, met papierwerk is het de palestijnen niet gelukt om een eigen plek te krijgen., 'gewapende revolutie is nou eenmaal nodig' en er wordt gezegd dat de slachtoffers enkel schuldige settlers zijn en zelfs dat de festivalgangers fout zaten aangezien ze dichtbij gaza aan het feesten waren...
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 00:09:43 #42
13462 BansheeBoy
pi_210899315
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 00:08 schreef Lothiriel het volgende:

[..]
Het staat de Palestijnen vrij om alle Hamas terroristen uit te leveren
Hamas is helaas de enige partij die hun belangen behartigd. De wereld is de Palestijnen vergeten. En die andere partij die democratisch was gekozen was al verboden. :')

pi_210899316
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik vraag mij af, het geloof van de Palestijnen (origineel) en dus niet de terroristen staat juist heel dicht bij het Joodse geloof? Meen ik ergens te gelezen te hebben ooit :) Dus zonder terroristische groepen zouden ze niet heel erg samen kunnen leven? Tuurlijk ken ik de demografie en hoe de staat Israël gestart is.. Maar als dit wel klopt waar ligt dan het probleem? Bij terroristen is mijn eerste keuze, dit terwijl beide bevolkingen zonder die idioten al jaren een vredelievend land samen konden hebben.
Naar ik begrijp is in de gaza enkel de islam als religie.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 00:10:47 #44
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_210899318
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 00:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dat mag je vinden maar zij staat er nu eenmaal anders in
[..]
Ja, laten we de openbare orde in gevaar brengen
De politie is al overbelast, dit kunnen ze makkelijk erbij hebben
[..]
Niet als die zichzelf, zijn familie en de stad Rotterdam in gevaar brengt met zijn ''solidariteit''
Dit is juist een ideale test om te zien hoeveel radicalen er in Rotterdam rondlopen. Best veel, blijkt ook uit deze risico analyse van Aboutaleb
- Charlton Heston
pi_210899319
Wat mij oa verbaasd is dat er geen techniek lijkt te zijn om die tunnels op te sporen en vervolgens te laten instorten
pi_210899321
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 00:09 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Naar ik begrijp is in de gaza enkel de islam als religie.
Gebracht door?..... Niet de Palestijnen of Israël. Wie blijven er over?
Lach met een schone bips
pi_210899324
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 00:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
Die idioten worden gecreëerd door de idiote situatie aldaar. Geen idiote situatie geen/nauwelijks idioten.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 10 oktober 2023 @ 00:12:06 #48
497166 GewoonUitNL
In De Naam van Allah
pi_210899325
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 00:01 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Dus moslims worden boos als je solidariteit laat zien tegen een aanslag waarbij 1500+ onschuldige mensen onthoofd/verkracht/vermoord/ontvoerd zijn?

Wat een ranzig volk. En dat zijn dan de gematigden :')
Waar was die zogenaamde solidariteit al die jaren voor de Palestijnen? Ow ja, klopt ja.

Maar ja als men jaren lang heel zacht gezegd getreiterd wordt en dan uit woede handelt, dan zijn zij natuurlijk sowieso de schuldigen en is de aanstichter zielig.
En Allah weet het het beste
pi_210899326
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2023 23:59 schreef Slayage het volgende:
Sommigen hiero be like: Hamas attacked Israël "unprovoked".

Srsly? Er is geen bezetting? De westbank is niet opgeknipt in 100en ghettos? Gaza is geen openlucht gevangenis? 2023 was niet het dodelijkste jaar voor de Palestijnen in 15 jaar?
Er is letterlijk niemand die dat stelt. Er zijn zelfs maar weinig mensen die het gedrag van Israël naar de Palestijnen niet sterk afkeuren.

Er zijn helaas wel een paar simpele zielen die dat lijken te zien als een rechtvaardiging van het terrorisme wat Hamas nu etaleert, of er op zijn minst begrip voor hebben.
"Pools are perfect for holding water"
pi_210899328
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 oktober 2023 00:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dat zal zeker een rol spelen. Maar als we het dan toch over betrokkenheid hebben. Hoeveel Nederlandse pleeggezinnen nemen Palestijnen als pleegkind? :?

Grappig, als er iemand de Palestijnen laten vallen zijn het altijd de mede moslims. Die misbruiken de Palestijnen nog erger dan Israël. Geen enkel Arabisch land steunt Palestijnen echt. Ja, voor de bühne, voor de media aandacht en om eigen geopolitieke doelen te behalen. Verder laten de zogenaamde Arabische broeders de Palestijnen met miljoenen op een postzegel zitten. En dan hooghartig bovenstaande posten. _O-
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')