boeit allemaal niet, ze zijn hier om te overheersenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 07:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het zijn de mensen die het Westen verderfelijk vinden, spugen op alles waar het Westen voor staat, maar ondertussen wel maximaal profiteren van diezelfde maatschappij waar ze zo afkeurend over doen.
“Ja maar ik ben alleen maar kritisch” nee lul je bent een hypocriet.
1997 belde.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 06:44 schreef Shotty het volgende:
[..]
Ook de blanke rotterdammers staan volgende week bij het voetbal weer te roepen “hamas, hamas, alle joden aan het gas”.
Je blijft dit riedeltje herhalen. Je betrekt er hele rare punten bij.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 07:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het zijn de mensen die het Westen verderfelijk vinden, spugen op alles waar het Westen voor staat, maar ondertussen wel maximaal profiteren van diezelfde maatschappij waar ze zo afkeurend over doen.
“Ja maar ik ben alleen maar kritisch” nee lul je bent een hypocriet.
Helaas, was dat maar zo. Dit was begin dit jaar, ingehuurd door feyenoord: https://voetbalflitsen.nl(...)-joden-aan-gas-tekstquote:
verklaar u naderquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:07 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ah ja, want dan ben ik die verlichte allochtoon.
Waarom accepteer je niet dat ze de Palestijnse zaak steunt en Hamas niet?quote:
Uiteraard niet, want 'ja maar'.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Walgelijk natuurlijk. Benieuwd of onze pro-Palestijnse fokkers dit ook gaan afkeuren.
Nederland anno 2023, gisteren een leuk stukje van Hans Teeuwen wat wel aan het denken zet op Geenstijl. De vraag aan de burgemeester van Rotterdam welke onrust we dan kunnen verwachten vanwege het hijsen van de Isralische vlag, en dat mensen met Palestina vlaggen overal in Nederland kunnen marcheren zonder gevaar te lopen. Kunnen Joden nog wel Jood zijn in Nederland, met een keppeltje over straat etc. Als je dan zo'n verleden hebt met WW2 en de nazi's is het beschamend om te zien dat we zo zwaar zijn afgezakt, en vooral als je ziet door welk deel van de samenleving dit vooral komt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 07:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zij zien het verschil wel maar het boeit hen niet omdat zij antisemitisch zijn.
Je bent met ons of tegen onsquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom accepteer je niet dat ze de Palestijnse zaak steunt en Hamas niet?
Is die nuance verboden?
Lekker boeiend ook man. Trouwens, die vent is niet ingehuurd door Feyenoord. Klom zelf het podium op. Maar whatever, lekker boeiend.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:09 schreef Shotty het volgende:
[..]
Helaas, was dat maar zo. Dit was begin dit jaar, ingehuurd door feyenoord: https://voetbalflitsen.nl(...)-joden-aan-gas-tekst
Was dit jaar 2* na een thuiswedstrijd van feyenoord (beide niet tegen ajax) op Rotterdam Centraal, en geloof mij, je hoort die leus daar dan ook. Luid en veel.
Yup. Bijzonder.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik merk het. Treurig. En sommige mods doen vrolijk mee.
Tja, dat blijft dan sneu inderdaad. Maar het is gelukkig niet meer zo massaal in de stadions aanwezig. Scheelt ook dat je niet meer met uitpubliek speelt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:09 schreef Shotty het volgende:
[..]
Helaas, was dat maar zo. Dit was begin dit jaar, ingehuurd door feyenoord: https://voetbalflitsen.nl(...)-joden-aan-gas-tekst
Was dit jaar 2* na een thuiswedstrijd van feyenoord (beide niet tegen ajax) op Rotterdam Centraal, en geloof mij, je hoort die leus daar dan ook. Luid en veel.
Daarom blijf ik weg uit dit zeer giftige topic.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sterker nog, de Isralische artikelen die ik deel hebben al aan hoe Netanyahu probeert om Hamas te gebruiken om de Palestijnse bevolking te verdelen en zo de PLO dwars te zitten. Dat blaast nu op in zijn gezicht.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is die nuance verboden?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Daarom blijf ik weg uit dit zeer giftige topic.
Nuance is hier nergens te vinden en derhalve is dit topic niet serieus te nemen.
Je gaat voor verlenging?quote:Moderator/Verstandigste crewlid 2022
Ja, elke mening geeft hele heftige tegenreacties. Of het nu hier is, of Johan Derksen. Ik heb familie daar, ik hoop dat ze veilig blijven. Maar zij zijn wel tegen het beileid vwb de Palestijnen, en hebben meegedaan met de protesten tegen de regering.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
niet het probleem van israel natuurlijkquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:32 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Isral roept bewoners Gaza op te vluchten naar Egypte.
Maar die grens is dicht...
Zouden de Palestijnen Hamas steunen, denk je?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is die nuance verboden?
Die gasten in de straat sowieso.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 07:50 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Wie steunt deze actie hier? Is er iemand die zegt; Ik steun Hamas?
Nuance over de Palestijnen, akkoord.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Daarom blijf ik weg uit dit zeer giftige topic.
Nuance is hier nergens te vinden en derhalve is dit topic niet serieus te nemen.
Eerste reactie eronder al:quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Walgelijk natuurlijk. Benieuwd of onze pro-Palestijnse fokkers dit ook gaan afkeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |