250 strijders op dat festival was ik vergeten ja. Echt gooi jezelf weg.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
Soldaten uitschakelen en tanks opblazen valt niet onder israel zeker
Simpel ventje ben je.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Er is een collectief schuldgevoel met wat de joden is aangedaan in de 2de wereldoorlog en de antipathie tegen Moslims dragen er aan bij waarom Nederlanders voor het grootste deel haast dogmatisch aan de zijde van Isra๋l staan. Zwaar onterecht en onrechtvaardig naar de Palestijnen toe.ฒ
Gelukkig fluiten de vogeltjes nog.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 07:11 schreef Momo het volgende:
Nieuwe dag nieuwe stream
Ze zijn alweer aan het bombarderen
Wie cre๋erde Isra๋l na de 2e wereldoorlog dat is de eerste idiote stap geweest om een groot kruitvat van die regio te maken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:18 schreef Alov het volgende:
[..]
En wie cre๋ert die idiote situatie? Dat doet Isra๋l niet voor hun plezier, uiteindelijk cre๋ren Palestijnen het zelf.
Tsss niet eens kingdom of the Netherlands.quote:
Ook dan zijn ze agressor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 07:16 schreef matthijst het volgende:
[..]
Simpel ventje ben je.
Ik denk dat de meeste Nederlanders tot zaterdag juist dachten: Isra๋l maakt het er zelf naar, je kunt wachten tot er een keer iets gebeurt. Dat was in ieder geval mijn eerste reactie op de aanvallen.
Tot bekend werd dat ze vrolijk een dansfeest zijn binnengevallen en daar iedereen overhoop hebben proberen te schieten, huizen zijn binnengevallen om dorpen uit te moorden (en dan nu zelf dreigen met het afschieten van gijzelaars als er 1 burger van hun dood gaat).
Het zijn gewoon vieze honden, zelfde level als ISIS. Barbaren die je zo hard en snel mogelijk moet afmaken.
Is dat lullig voor mensen die in Gaza wonen? Ja, uiteraard, want dat zijn niet allemaal terroristen. Maar die feestende westerlingen die afgeschoten zijn waren dat al helemaal niet.
Gewoon de domste aanslagen die ze hadden kunnen uitvoeren dit. Had een militair complex kapot geschoten, dan had je andere reacties gehad.
Tsja, een deel van onze multiculturele samenleving heeft stukjes cultuur die ze delen met mensen die moeiteloos een paar honderd ongewapende burgers afslachten en vrouwen en kinderen ontvoeren. Dan is de dreiging van rellen bij iets waar je het mee oneens bent nog heel mild. /squote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:18 schreef probeer het volgende:
[..]
Hoort dat er bij ja, in een multiculturele samenleving? Dat meningen (in dit geval steunbetuigingen dmv een vlag) dienen te zwichten voor een dreiging van geweld?
Dit.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 07:16 schreef matthijst het volgende:
[..]
Simpel ventje ben je.
Ik denk dat de meeste Nederlanders tot zaterdag juist dachten: Isra๋l maakt het er zelf naar, je kunt wachten tot er een keer iets gebeurt. Dat was in ieder geval mijn eerste reactie op de aanvallen.
Tot bekend werd dat ze vrolijk een dansfeest zijn binnengevallen en daar iedereen overhoop hebben proberen te schieten, huizen zijn binnengevallen om dorpen uit te moorden (en dan nu zelf dreigen met het afschieten van gijzelaars als er 1 burger van hun dood gaat).
Het zijn gewoon vieze honden, zelfde level als ISIS. Barbaren die je zo hard en snel mogelijk moet afmaken.
Is dat lullig voor mensen die in Gaza wonen? Ja, uiteraard, want dat zijn niet allemaal terroristen. Maar die feestende westerlingen die afgeschoten zijn waren dat al helemaal niet.
Gewoon de domste aanslagen die ze hadden kunnen uitvoeren dit. Had een militair complex kapot geschoten, dan had je andere reacties gehad.
Is deze reactie serieus?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 07:42 schreef Noek het volgende:
Nog even over de dansende mensen met zwaaiende vlaggen op straat. Zouden het misschien mensen zijn die hier meelezen en het advies van Butterfly hebben overgenomen om lekker naar buiten te gaan en wat "leuks" te gaan doen?
Ik zal dit fenomeen nooit begrijpen want je denkt je broers en zusters te helpen door wat gay te gaan springen in de Jan Kegelstraat? Waarom ben je niet daar? Waarom zit je niet zelf op een brommertje om een vrouw neer te schieten en door de straten te slepen? Ook aan de mensen hier die het allemaal zo goed begrijpen? Waarom helpen jullie ze niet, jullie broeders en zusters? Deze hele terreuractie is toch zo begrijpelijk en gaat ook vast helpen. Net zoveel als wat hossen in je achterbuurtje.
Wie steunt deze actie hier? Is er iemand die zegt; Ik steun Hamas?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 07:42 schreef Noek het volgende:
Nog even over de dansende mensen met zwaaiende vlaggen op straat. Zouden het misschien mensen zijn die hier meelezen en het advies van Butterfly hebben overgenomen om lekker naar buiten te gaan en wat "leuks" te gaan doen?
Ik zal dit fenomeen nooit begrijpen want je denkt je broers en zusters te helpen door wat gay te gaan springen in de Jan Kegelstraat? Waarom ben je niet daar? Waarom zit je niet zelf op een brommertje om een vrouw neer te schieten en door de straten te slepen? Ook aan de mensen hier die het allemaal zo goed begrijpen? Waarom helpen jullie ze niet, jullie broeders en zusters? Deze hele terreuractie is toch zo begrijpelijk en gaat ook vast helpen. Net zoveel als wat hossen in je achterbuurtje.
Als je dat dan wil vergelden target dan militaire doelen of infranstructuur, maar doe dat niet via een terroristische afslachtpartij op burgers.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 06:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet dat je daar over gaat. Buiten dat om stelt israel zich meestal agressief op. Als het landje pik gaat. Daar worden mensen boos van.
Het zijn de mensen die het Westen verderfelijk vinden, spugen op alles waar het Westen voor staat, maar ondertussen wel maximaal profiteren van diezelfde maatschappij waar ze zo afkeurend over doen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 07:42 schreef Noek het volgende:
boeit allemaal niet, ze zijn hier om te overheersenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 07:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het zijn de mensen die het Westen verderfelijk vinden, spugen op alles waar het Westen voor staat, maar ondertussen wel maximaal profiteren van diezelfde maatschappij waar ze zo afkeurend over doen.
“Ja maar ik ben alleen maar kritisch” nee lul je bent een hypocriet.
1997 belde.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 06:44 schreef Shotty het volgende:
[..]
Ook de blanke rotterdammers staan volgende week bij het voetbal weer te roepen “hamas, hamas, alle joden aan het gas”.
Je blijft dit riedeltje herhalen. Je betrekt er hele rare punten bij.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 07:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het zijn de mensen die het Westen verderfelijk vinden, spugen op alles waar het Westen voor staat, maar ondertussen wel maximaal profiteren van diezelfde maatschappij waar ze zo afkeurend over doen.
“Ja maar ik ben alleen maar kritisch” nee lul je bent een hypocriet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |