Wel als zij hun belangen behartigen & Hamas steunen kun je ze bezwaarlijk nog onschuldige burgerslachtoffers noemenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hamas is helaas de enige partij die hun belangen behartigd. De wereld is de Palestijnen vergeten. En die andere partij die democratisch was gekozen was al verboden.²
Ik heb begrip voor het standpunt Aboutaleb.quote:
Het helpt ook niet echt dat er hier Marokkanen met Palestijnse vlaggen lopen te zwaaien. Als ik er zelf ook maar iets over te zeggen zou hebben dan zouden deze varkens dezelfde behandeling krijgen als ordinaire voetbalhooligans.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Er is een collectief schuldgevoel met wat de joden is aangedaan in de 2de wereldoorlog en de antipathie tegen Moslims dragen er aan bij waarom Nederlanders voor het grootste deel haast dogmatisch aan de zijde van Israël staan. Zwaar onterecht en onrechtvaardig naar de Palestijnen toe.²
Het helpt niet, daar heb je gelijk in. Ik doe het zelf ook niet moet ik zeggen. Maar ik heb er ontzettend veel begrip voor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Het helpt ook niet echt dat er hier Marokkanen met Palestijnse vlaggen lopen te zwaaien. Als ik er zelf ook maar iets over te zeggen zou hebben dan zouden deze varkens dezelfde behandeling krijgen als ordinaire voetbalhooligans.
Zwichten voor intimidatie is dat. Als je tolerant bent voor intolerantie ga je er op een gegeven moment zelf aan onderdoor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat mag je vinden maar zij staat er nu eenmaal anders in
[..]
Ja, laten we de openbare orde verstoren
De politie is al overbelast, dit kunnen ze makkelijk erbij hebben
[..]
Niet als die zichzelf, zijn familie en de stad Rotterdam in gevaar brengt met zijn ''solidariteit''
Iedereen die sinds de brutale aanval op onschuldige burgers in Israel met Palestijnse vlaggen rondparadeert steunt niet "Palestina" maar wel "Hamas" inclusief de beestachtige manier waarop zij 1000 mensen hebben vermoord.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het helpt niet, daar heb je gelijk in. Ik doe het zelf ook niet moet ik zeggen. Maar ik heb er ontzettend veel begrip voor.²
Ja de Palestijnen zitten precies waar andere extremisten ze willen hebben.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Grappig, als er iemand de Palestijnen laten vallen zijn het altijd de mede moslims. Die misbruiken de Palestijnen nog erger dan Israël. Geen enkel Arabisch land steunt Palestijnen echt. Ja, voor de bühne, voor de media aandacht en om eigen geopolitieke doelen te behalen. Verder laten de zogenaamde Arabische broeders de Palestijnen met miljoenen op een postzegel zitten. En dan hooghartig bovenstaande posten.
oog om oog maakt de wereld blintquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
Die idioten worden gecreëerd door de idiote situatie aldaar. Geen idiote situatie geen/nauwelijks idioten.
En wie creëert die idiote situatie? Dat doet Israël niet voor hun plezier, uiteindelijk creëren Palestijnen het zelf.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
Die idioten worden gecreëerd door de idiote situatie aldaar. Geen idiote situatie geen/nauwelijks idioten.
Hoort dat er bij ja, in een multiculturele samenleving? Dat meningen (in dit geval steunbetuigingen dmv een vlag) dienen te zwichten voor een dreiging van geweld?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit is eenmaal de prijs die je betaalt voor het leven in een multiculturele samenleving. Om de vrede te bewaren moet je soms dit soort acties ondernemen
En dat werd gedaan door dansende mensen?quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:59 schreef Slayage het volgende:
Sommigen hiero be like: Hamas attacked Israël "unprovoked".
Srsly? Er is geen bezetting? De westbank is niet opgeknipt in 100en ghettos? Gaza is geen openlucht gevangenis? 2023 was niet het dodelijkste jaar voor de Palestijnen in 15 jaar?
ja hoorquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja de Palestijnen zitten precies waar andere extremisten ze willen hebben.
Niemand wil ze in hun eigen land, al die lui genieten van hoe ze Israël lastigvallen. Dwepen met het lijden van de Palestijnen maar ondertussen zijn de Palestijnen zelf het grootste slachtoffer van Hamas en alle buitenlandse extremistische belangen.
welk maskerquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:05 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Aboutaleb laat hier gewoon zijn masker vallen - en zo'n man is dan burgemeester in een voorheen Nederlandse stad
Het zijn van een zogenaamd "gematigde" moslimquote:
wat denk je dat er voor deze push al eeuwen gebeurde in die regio?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 00:17 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Iedereen die sinds de brutale aanval op onschuldige burgers in Israel met Palestijnse vlaggen rondparadeert steunt niet "Palestina" maar wel "Hamas" inclusief de beestachtige manier waarop zij 1000 mensen hebben vermoord.
Nou Israël heeft al heel veel gewelddadige dingen gedaan in de afgelopen decennia maar niets komt in de buurt van wat Hamas uit heeft gespookt op zaterdagquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 01:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat denk je dat er voor deze push al eeuwen gebeurde in die regio?
ik ben geen palestina adeptquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 01:43 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nou Israël heeft al heel veel gewelddadige dingen gedaan in de afgelopen decennia maar niets komt in de buurt van wat Hamas uit heeft gespookt op zaterdag
Daarnaast zijn burgerslachtoffers waartussen Hamas zich verstopt, als collateral damage, hoe tragisch ook, niet vergelijkbaar met het aanvallen van ongewapende burgers en deze op wrede wijze verkrachten, gijzelen en afmaken
Dat snap jij als Palestina adept vast ook wel maar het is een moeilijk te slikken feit voor de gemiddelde vlaggenzwaaier vrees ik
Los daarvan is het gewoon een heel slecht moment om je steun aan Hamas en Palestina te tonen, want het komt gewoon heel erg over alsof deze vlaggenzwaaiers niet gewoon inzitten met de Palestijnse onschuldige burgers maar vooral toejuichen hoe Hamas andere onschuldige burgers heeft afgemaakt
Geen fan van burgerdoden, of doden in het algemeenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 01:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben geen palestina adept
maar dat is ook lastig te begrijpen voor een fan van burgerdoden na een daad van een extremistengroep, gezien je post
Heb nog wel wat boeken over de mossaad voor je als je niet doet alsof Israël alleen ethisch bombardeertquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 01:55 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Geen fan van burgerdoden, of doden in het algemeen
Je snapt alleen blijkbaar niet het verschil tussen burgerdoden die vallen bij het targetten van Hamasgecontroleerde huizen/gebouwen/opslagplaatsen & een actie puur gericht op het afmaken van zoveel mogelijk mensen
Israel is een hele dag bezig geweest met het bombarderen van een gebied met 2 miljoen inwoners, en daarbij zijn 600 (oid) doden gevallen, inclusief Hamasleden. Daaruit kan je logischerwijs alleen maar afleiden dat er geen burgers met opzet worden aangevallen
Maakt dat het minder tragisch voor de onschuldigen die nu sterven, gewond raken of hun hebben en houden verliezen? Nee. Maar het is onvergelijkbaar met een moordmissie zoals Hamas heeft uitgevoerd op zaterdag, nogmaals
Wat heeft de Mossad te maken met IDF?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 01:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Heb nog wel wat boeken over de mossaad voor je als je niet doet alsof Israël alleen ethisch bombardeert
Trusten
Het is maar wat je wilt zien. Ik zie zelf zie geen link met zijn so called Moslim zijn. Hij handelt hier gewoon rationeel en mijn zegen heeft ie.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 01:39 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Het zijn van een zogenaamd "gematigde" moslim
Dit is meten met meer dan twee maten, hilarisch als het niet zo triest wasquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 02:01 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Wat heeft de Mossad te maken met IDF?
Je raaskalt nogal wat en gaat niet in op mijn post, daarmee bevestig je dus mijn gelijk![]()
Daarbij zijn bombardementen zelden "ethisch", maar dat maakt niet uit, collateral damage is te verwachten bij een oorlog en is geen oorlogsmisdaad, ongewapende mensen en masse afmaken wel
Daarmee is helaas voor jou de kous af, dus behalve als Israël ineens dezelfde tactieken gaat toepassen als Hamas hoef ik geen van jouw ongetwijfeld heel interessante boeken over de Mossad te lezen
Natuurlijk wel, hij is het persoonlijk met de Palestijnse vlaggenzwaaiers eens, daarom weigert hij de vlag van Israël te hijsenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 02:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is maar wat je wilt zien. Ik zie zelf zie geen link met zijn so called Moslim zijn. Hij handelt hier gewoon rationeel en mijn zegen heeft ie.²
Waarom probeer je niet even m'n ongelijk te bewijzen i.p.v. steeds nietszeggende zinnen te postenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 02:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dit is meten met meer dan twee maten, hilarisch als het niet zo triest was
Laat eens zien waar hij dat zegt.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 02:04 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, hij is het persoonlijk met de Palestijnse vlaggenzwaaiers eens, daarom weigert hij de vlag van Israël te hijsen
Waarom zou hij dat moeten zeggen? Zijn acties spreken boekdelenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 02:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Laat eens zien waar hij dat zegt.²
Jij en je medestanders 'be like': rechtvaardigheid en mensenrechten interesseren me alleen wanneer het mijn groep betreft. Waren Palestijnen overwegend christenen geweest, waren jij en al je 'alles-is-de-schuld-van-het-Westen' discipelen hier niet eens in deze topics geweest.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:59 schreef Slayage het volgende:
Sommigen hiero be like: Hamas attacked Israël "unprovoked".
Srsly? Er is geen bezetting? De westbank is niet opgeknipt in 100en ghettos? Gaza is geen openlucht gevangenis? 2023 was niet het dodelijkste jaar voor de Palestijnen in 15 jaar?
quote:Palestinian president urges UN to intervene against 'Israeli aggression' in Gaza
Je gaat niet met droge ogen opkomen voor Israel toch?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 05:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij en je medestanders 'be like': rechtvaardigheid en mensenrechten interesseren me alleen wanneer het mijn groep betreft. Waren Palestijnen overwegend christenen geweest, waren jij en al je 'alles-is-de-schuld-van-het-Westen' discipelen hier niet eens in deze topics geweest.
Daarom neem ik je verontwaardiging ook niet serieus, want het gaat je niet om de slachtoffers per se, maar om de juiste slachtoffers.
Dat men zowel Israëlische agressie als Hamas kan afwijzen, en vooral meeleeft met burgerslachtoffers van welke 'partij' dan ook is je volkomen vreemd; werkelijk alles is gekleurd door je ideologie.
Verklaart ook waarom er zo weinig protest onder de uitheemse vlaggenzwaaiers is tegen de behandeling van vrouwen in Iran of de voortgaande slavernij in een hoop Arabische landen: is allemaal ideologie.
Lees mijn post nog eensquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 06:29 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je gaat niet met droge ogen opkomen voor Israel toch?
Je gaat toch niet het geweld van de Palestijnen bagatelliseren hè?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 06:29 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zeker wel. Je kan niet blijven treiteren zonder reactie te verwachten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 06:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je gaat toch niet het geweld van de Palestijnen bagatelliseren hè?
Oké, dan ben je per definitie niet serieus te nemen in dit topic. Fijne dag verder.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 06:38 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zeker wel. Je kan niet blijven treiteren zonder reactie te verwachten.
Het lijkt mij niet dat je daar over gaat. Buiten dat om stelt israel zich meestal agressief op. Als het landje pik gaat. Daar worden mensen boos van.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 06:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oké, dan ben je per definitie niet serieus te nemen in dit topic. Fijne dag verder.
Ook de blanke rotterdammers staan volgende week bij het voetbal weer te roepen “hamas, hamas, alle joden aan het gas”.quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:58 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Is het niet logisch dat Amched die keus maakt? Even los van zijn persoonlijke overtuigingen als moslim
Rotterdam is een multiculturele stad met heel veel minderheden waaronder een behoorlijk groot moslim gemeenschap, en niet iedereen zit nu op die vlag te wachten
Gezien de emoties die het losmaakt bij mensen is, zou je het zelfs gevaarlijk kunnen noemen
Zie alleen de vele demonstraties in het westen en de gespannen sfeer tussen beide partijen
Ik geef alleen aan dat jij met je extreem simplistische kijk op de zaak geen serieuze gesprekspartner kan zijn. Dat je dan door blijft en wilt posten moet je zelf weten, niet gaan klagen als mensen je niet serieus gaan nemen of gaan zeggen dat je posts opnieuw moet lezen omdat de materie je boven de pet gaat.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 06:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet dat je daar over gaat. Buiten dat om stelt israel zich meestal agressief op. Als het landje pik gaat. Daar worden mensen boos van.
Ik zie het probleem niet. Ik ben kritisch over Israel. Is dat het?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 06:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan dat jij met je extreem simplistische kijk op de zaak geen serieuze gesprekspartner kan zijn. Dat je dan door blijft en wilt posten moet je zelf weten, niet gaan klagen als mensen je niet serieus gaan nemen of gaan zeggen dat je posts opnieuw moet lezen omdat de materie je boven de pet gaat.
Wow.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 06:29 schreef Jaroon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |