Hele land leegtrekken, alle woningen doorzoeken, dan nog ga je bepaalde zaken niet vinden, dat moet je dan maar weer accepteren en we gaan weer een ronde of 50 jaar door, want uiteindelijk smokkelen ze de wapens toch wel weer naar binnen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:02 schreef Ali_boo het volgende:
Wanneer het blokkeren van voedsel en medicijnen niet voldoende is![]()
[ twitter ]
Ja, van hun Arabische vrienden moeten ze het kennelijk ook niet hebben. Je zou je toch eens af gaan vragen hoe dat zo komt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:06 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Fun fact, Egypte heeft zo'n pleurishekel aan de Palestijnen dat ze dreigden het vredesproces van 1978 te stoppen als ze Gaza moesten terugnemen.
Een slachtpartij komt niet zomaar uit de luchtvallen? Men kwam zelfs letterlijk met paragliders uit de lucht vallen. Zoiets aanrichten is een keuze. En nee, de Palestijnen zijn ook geen tweederangsburgers en ook worden Palestijnse dorpen niet zomaar ontruimt. Het is jammer dat je voor dit soort onjuiste propaganda valt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het zou zelfs vrij kortzichtig zijn om blind de Israëlische vlag te hijsen en verder niet na te denken over de voedingsbodem die organisaties als Hamas en in mindere mate Hezbollah cadeau hebben gekregen. Dit komt niet zomaar uit de lucht vallen. Als je mensen behandeld als tweederangsburgers en Palestijnse dorpen opruimt om 'nederzettingen' te bouwen en gemaakte afspraken blijft schenden dan moet je niet gek opkijken als een terreurgroep voet aan de grond krijgt.
En met je nektaskje op een scooter een omatje overvallen, waar valt dat precies onder in de islam?quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:09 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Nee, zakaat is verplicht voor een moslim om te betalen. Als hij dat niet doet mag de moslimoverheid dat van hem pakken met kracht.
De discussie is vermoeiend, maar het is toch echt zo dat wat mensen die vinden dat Israël dit verdient op de een of andere manier een keiharde oorlogsmisdaad goedpraten. Dat zijn dan vaak ook nog eens de mensen die het hardst roepen dat Israël de mensenrechten schendt. Dat maakt ze meer dan een beetje hypocriet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eerste zin:
[..]
En dan plaats je gewoon heel links in zelfde hokje... Zoals Momo al zegt. Links-rechts-zwart-wit-discussie is extreem vermoeiend. Heel vaak zit er gewoon nuance in het debat als je er maar voor open staat en ernaar vraagt.
Appels=/=perenquote:Op maandag 9 oktober 2023 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En met je nektaskje op een scooter een omatje overvallen, waar valt dat precies onder in de islam?.
Bull, er zijn zat camerabeelden van vrome moslima's met hoofddoek die met de pinpas van oma proberen te pinnen, er is geen "eer" in de islam, alleen leugens.quote:
Nergens. Dat is verboden en een ware moslim dient dat te verachten en te veroordelen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En met je nektaskje op een scooter een omatje overvallen, waar valt dat precies onder in de islam?.
Daar gaat deze reeks niet over.quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bull, er zijn zat camerabeelden van vrome moslima's met hoofddoek die met de pinpas van oma proberen te pinnen, er is geen "eer" in de islam, alleen leugens.
En hoe werkt dat dan?quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:09 schreef GewoonUitNL het volgende:
Als hij dat niet doet mag de moslimoverheid dat van hem pakken met kracht.
Waarom grijp jij pas altijd in na 100834 provacaties? Pas als de reacties erop komen gaat het "opeens" te ver.quote:
ik heb nog helemaal niet ingegrepen, ik kom net binnenquote:Op maandag 9 oktober 2023 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom grijp jij pas altijd in na 100834 provacaties? Pas als de reacties erop komen gaat het "opeens" te ver.
Die dwaas post al topics lang allerlei "ja maar in de islam..." goedpraatposts, maar zodra er weerwoord op komt, DAN PAS moet het ergens anders.....
Ah, zal wel de 8635ste keer puur toeval zijn danquote:Op maandag 9 oktober 2023 14:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb nog helemaal niet ingegrepen, ik kom net binnen
Eens, maar je quote alleen mij (goh) terwijl zijn offtopic geneuzel al 40 topics lang bleef staan.quote:
Niemand houdt zich aan die afspraken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:06 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
De afspraak met de PLO was om te stoppen met terrorisme in ruil voor een 2 statensysteem. Sinds die dag is er nog geen maand voorbij zonder vuurpijltjes, waarom moet maar 1 van de 2 zich aan afspraken houden?
Als je de dood van de Palestijnse burger meer of minder erg vindt dan de dood van de Israëlische burger, schort er iets aan je menselijkheid. Dan heb je namelijk jezelf overgeven aan tribalisme, waar de in group / out group mechanisme in werking treedt. Dit is iets wat op Twitter maar ook hier op fok veel ziet. İn een vorige topic vroeg iemand die zich kennelijk associeert met Israël, "dus WE gaan Gaza blokkeren?". Deze guy is niet in Israël is geen lid van het İDF, maar associeert zich met Israël dus heeft hij het over "WE".quote:Op maandag 9 oktober 2023 13:55 schreef dimmak het volgende:
Ben ik naïef als ik zeg dat ik het net zo erg vind voor Palestijnse burgers en dit vooral een oorlog is tussen Israël en Hamas?
Dit stuk van je vraag snap ik niet.quote:Of is er een grotere rol van Palestina?
Kom eens met een goede reden waarom er geen Joden zouden mogen wonen op bijvoorbeeld de Westelijke Jordaanoever?quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niemand houdt zich aan die afspraken.
Israël blijft nederzettingen bouwen, Hamas blijft schieten.
Ik vraag mij af hoeveel daarvan nog in leven zijn, als je al die beelden zag hoe die behandeld werd. Gok dat vele vrouwen verkracht zijn, vele zwaar mishandeld. Ergens hoop je dat ze nog levend teruggevonden worden, is ook dit wat mij het meeste in het hoofd zit, gevangen zitten bij die barbaren met de beelden wat we gezien hebben wetende dat ze een hel ondergaan. Verschrikkelijk, hoop dat ze er zoveel mogelijk kunnen redden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |