Het was gewoon een EDM-rave bij een kibboets dichtbij de grens met Gaza. Makkelijk doelwit, dus werden ze getarget. Het is verschrikkelijk wat daar is gebeurd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:37 schreef Claudia_x het volgende:
Weet iemand eigenlijk om wat voor dancefeest het ging langs de grens? Ik lag ergens dat het een festival voor vrede was. 't Zou zuur zijn als hier allerlei mensen op af waren gekomen die sympathie voor de Palestijnse zaak hadden.
Dit conflict is natuurlijk al jarenlang gaande, en iedere keer wordt er olie op het vuur gegooid. En niet alleen door Hamas, dat elke Israeli en elke jood als een doelwit ziet, maar ook door Isral door land van de Palestijnen af te pakken en het leven van veel Palestijnen miserabel te maken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Want je mag alleen maar Isral is goed roepen? Nooit gezien wat voor narigheid ze zelf uithalen?
Ooh en deze tweet gaat is van 2,5 jaar geleden. Niet van gisteren. Als dit over gisteren gaat zou het wel een beetje gek zijn ja.
Isralisch-Palestijns conflict (2021)
De belangrijkste aanleiding voor het conflict van 2021 is de mogelijke beslissing tot uitzetting van Palestijnse families uit 4 huizen in de Oost-Jeruzalemse buurt Sheikh Jarrah. De Palestijnse families zeggen zelf al sinds de jaren 50 van de vorige eeuw in deze huizen te wonen.
Dus daar komt dan een Duitse op af die pro-Palestina is en die wordt vervolgens vermoord en dood rondgeparadeerd? Bizar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het was een feest voor vrede, met Palestijnse muziek, las ik.
WW3 is nog slechts een kwestie van tijd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:19 schreef HowardRoark het volgende:
Dit mag natuurlijk geen verassing zijn.
[ twitter ]
Aan welke zijde jij staat is al lang bekend hoor.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:38 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dank je wel voor het bewijzen van mijn punt
Dat is het sinds 1945 al geweestquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
WW3 is nog slechts een kwestie van tijd.
Dat ze Pro-Palestina is, is een aanname.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dus daar komt dan een Duitse op af die pro-Palestina is en die wordt vervolgens vermoord en dood rondgeparadeerd? Bizar.
Ja, dan negeer je verder dat ze de aanvallen gewoon terrorisme noemen bij de NOS, dus je ben weer van alles aan het verzinnen over een zogenaamd narratief, terwijl je zelf een narratief gebruikt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:32 schreef HowardRoark het volgende:
En mocht dit kloppen, dan zal het bij veel meer Westerse (staats)media het geval zijn. Isral moet als zogenaamde 'bezetter' worden aangeduid, maar terroristen mogen geen terroristen worden genoemd, schrikbarend om te zien. Dan krijg je dus de 'soldaten' van Hamas of zoals de NOS ze altijd noemt, de 'strijders' van Hamas.
[ twitter ]
PsyTrance.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het was een feest voor vrede, met Palestijnse muziek, las ik.
Gewoon een dikke buitenrave.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dus daar komt dan een Duitse op af die pro-Palestina is en die wordt vervolgens vermoord en dood rondgeparadeerd? Bizar.
Op hun site zie ik alleen maar "Palestijnse militanten".quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de NOS die memo dan niet gekregen, want die hebben het gewoon bijna constant over terroristen.
Dat Duitse snap ik niet helemaal. Als je naar haar Instagram gaat, dan zie je berichten terug tot 2015 met foto's genomen in Isral. Al haar vrienden waren Isralische ravers. Misschien was haar familie gemigreerd? Maar duidelijke Isralische roots.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik lees ook nog dit: The outdoor Nova Festival event in a rural farmland area near the Gaza-Israel border was supposed to be an all-night dance party, celebrating the Jewish holiday of Sukkot.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:45 schreef Ali_boo het volgende:
@:claudia_x
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Ow dit klinkt niet als Palestijnse muziek iig.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Sta je daar stijf van de drugs, vraag me dan wel af hoe lang het duurt voor je doorhebt dat het foute zaak isquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:45 schreef Ali_boo het volgende:
@:claudia_x
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Heb je een link van de NOS waar ze het woord terrorisme gebruiken voor de aanvallen van Hamas ?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, dan negeer je verder dat ze de aanvallen gewoon terrorisme noemen bij de NOS, dus je ben weer van alles aan het verzinnen over een zogenaamd narratief, terwijl je zelf een narratief gebruikt.
Precies.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik lees ook nog dit: The outdoor Nova Festival event in a rural farmland area near the Gaza-Israel border was supposed to be an all-night dance party, celebrating the Jewish holiday of Sukkot.
Bron
Nope, gewoon je verlies nemen, niet ons probleem wat er daar gebeurtquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nah. Dit is stupide. Isral is een belangrijke bondgenoot van het westen in het algemeen, maar zeker van Amerika.
Alleen mag van mij de steun wel wat rationeler, en minder onvoorwaardelijk
Ja idd, heb mijn post al aangepast.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:45 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
PsyTrance.
Lekker knallen met een pil in je mik.
[..]
Gewoon een dikke buitenrave.
Tel Aviv heeft sowieso een giga party scene.
Dan zou ik even daadwerkelijk op hun site kijken. Bijvoorbeeld het voornaamste artikel van gisteren:quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:45 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Op hun site zie ik alleen maar "Palestijnse militanten".
Beschaving versus barbaren, veel eenvoudiger gaat het niet worden. En het beschaafde deel der wereldbevolking heeft te lang de naeve gedachte gehad dat het barbaarse deel der wereldbevolking op enig moment de beschaving zou omarmen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Alsof dit hele conflict nog los is te zien van wat er op wereldwijde schaal aan de hand is.
Aan de ene kant staan de VS, Canada, Verenigd Koninkrijk, Zuid Korea, Japan, Israel, Australi en 24 van de 26 EU landen waaronder Frankrijk en Duitsland.
Aan de andere kant staan Rusland, Noord Korea, Iran (en haar bondgenoten Hezbollah en Hamas), wat Afrikaanse landen onder invloed van Rusland, 2 vage EU landen, Servi en wat corrupte Zuid Amerikaanse landen, Thierry Baudet en wellicht China.
De VS kan zich hier niet aan onttrekken omdat het allemaal met elkaar samenhangt.
"Dat heeft premier Netanyahu beloofd in een videoboodschap naar aanleiding van de bloedige aanval door terroristen van Hamas." Bronquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je een link van de NOS waar ze het woord terrorisme gebruiken voor de aanvallen van Hamas ?
Onwaar. Over de banden tussen Amerika en israel hoef ik het niet te hebben. Maar ook een land als nederland heeft uitstekende banden met Israel. Qua wapensystemen, inlichtingen en handen (export).quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Nope, gewoon je verlies nemen, niet ons probleem wat er daar gebeurt
Lijkt me stugquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Isralirs zijn dus vogelvrij verklaard
Het gaat erover of het woord terrorisme gebruikt wordt in de context van de aanvallen van Hamas.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan zou ik even daadwerkelijk op hun site kijken. Bijvoorbeeld het voornaamste artikel van gisteren:
https://nos.nl/collectie/(...)meer-naar-gazastrook
En hier, ook gelijk artikelen over feestende Palestijnen.
https://nos.nl/collectie/13959-oorlog-hamas-israel?limiet=15
Als je goeie shit hebt genomen kan het wel een tijdje duren hoorquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sta je daar stijf van de drugs, vraag me dan wel af hoe lang het duurt voor je doorhebt dat het foute zaak is
En dat wordt het dus. Aanval door terreurorganisatie Hamas, Palestijnse terroristen, Hamas-terroristen, etc.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat erover of het woord terrorisme gebruikt wordt in de context van de aanvallen van Hamas.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je een link van de NOS waar ze het woord terrorisme gebruiken voor de aanvallen van Hamas ?
In het live blog dus, prima.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
"Dat heeft premier Netanyahu beloofd in een videoboodschap naar aanleiding van de bloedige aanval door terroristen van Hamas." Bron
Ze is Duits staatsburger en was er met een toeristengroep. Ze zegt dat haar dochter is ontvoerd en bewusteloos was op beeld. Ze vraagt haar dochter terug te sturen (dat laatste versta ik niet goed).quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:46 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dat Duitse snap ik niet helemaal. Als je naar haar Instagram gaat, dan zie je berichten terug tot 2015 met foto's genomen in Isral. Al haar vrienden waren Isralische ravers. Misschien was haar familie gemigreerd? Maar duidelijke Isralische roots.
Maakt verder ook niet uit, het blijft verschrikkelijk.
Edit: Hier meer context, iemand die Duits verstaat?
https://twitter.com/NapoleonDaSup/status/1710892659353776164
Een soort alternatief dancefeest. Deze mensen hadden natuurlijk helemaal niets met deze kwestie te maken en de kans is inderdaad groot dat dit nog genoeg publiek had getrokken met een sympathie voor de Palestijnen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:37 schreef Claudia_x het volgende:
Weet iemand eigenlijk om wat voor dancefeest het ging langs de grens? Ik lag ergens dat het een festival voor vrede was. 't Zou zuur zijn als hier allerlei mensen op af waren gekomen die sympathie voor de Palestijnse zaak hadden.
Met alle respect: maar wat verwacht men precies van Duitsland nu?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze is Duits staatsburger en was er met een toeristengroep. Ze zegt dat haar dochter is ontvoerd en bewusteloos was op beeld. Ze vraagt haar dochter terug te sturen.
De jodenhaat fraai in beeld in gebracht.quote:
Alternatief dancefeest? Klinkt gewoon als 13 in een dozijn EDM toch?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een soort alternatief dancefeest. Deze mensen hadden natuurlijk helemaal niets met deze kwestie te maken en de kans is inderdaad groot dat dit nog genoeg publiek had getrokken met een sympathie voor de Palestijnen.
Maar dat maakt deze terroristen verder niets uit, ze zijn op Isralisch grondgebied en alles wat daar beweegt moet worden afgeslacht. De Duits-Joodse vrouw die werd vermoord en van wie video's circuleren dat haar lichaam als een trofee door een Palestijns dorp werd gereden, was een bezoeker van dat festival.
"Dat heeft premier Netanyahu beloofd in een videoboodschap naar aanleiding van de bloedige aanval door terroristen van Hamas."quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat erover of het woord terrorisme gebruikt wordt in de context van de aanvallen van Hamas.
Denk je dat er een grond-offensief gaat plaatsvinden? Ze zullen toch eerst de gegijzelde mensen terug willen, of niet?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:59 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
Het is nu wel duidelijk dat Gaza op een oud-Testamentische manier vernietigd gaat worden. Met daarna hopelijk niet oneindige rellen in West Europa.
Wordt nu plotseling geframed als "festival van de vrede" met Palestijnse muziek. Als je gewoon de website van het festival opzoekt is het gewoon een standaard rave.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Alternatief dancefeest? Klinkt gewoon als 13 in een dozijn EDM toch?
ik verwacht en hoop dat israel verstandig genoeg is om dat niet te doen. Het historisch handelen van israel bevestigd ook mijn gedachte.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:59 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
Het is nu wel duidelijk dat Gaza op een oud-Testamentische manier vernietigd gaat worden. Met daarna hopelijk niet oneindige rellen in West Europa.
ik verwacht wel een grond offensief, maar daarna trekken ze terug voor de status quo wat de beste oplossing is voor beide partijen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:00 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Denk je dat er een grond-offensief gaat plaatsvinden? Ze zullen toch eerst de gegijzelde mensen terug willen, of niet?
Of wordt dat van: geef ze terug of we vernietigen jullie helemaal.
Ligt eraan wat ze met al die gegijzelde mensen doen. Als die op video onthoofd worden zoals terroristen dat graag doen, kunnen de emoties hoog oplopen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:00 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik verwacht en hoop dat israel verstandig genoeg is om dat niet te doen. Het historisch handelen van israel bevestigd ook mijn gedachte.
Zou best kunnen dat er weer wat terrorisme op gaat laaien als Israel terugslaat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:59 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
Het is allemaal rommelig in de wereld.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik verwacht wel een grond offensief, maar daarna trekken ze terug voor de status quo wat de beste oplossing is voor beide partijen.
zeker maar historisch gezien is israel verstandig genoeg om niet gaza te veroveren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:01 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze met al die gegijzelde mensen doen. Als die op video onthoofd worden zoals terroristen dat graag doen, kunnen de emoties hoog oplopen.
zeker, dat weet iedereen. De verwachting is dat het alternatief erger is.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat er weer wat terrorisme op gaat laaien als Israel terugslaat.
Je kan het alsnog met de grond gelijk maken, en een bufferzone ervan maken. Het is nu al zon beetje de grootste gevangenis in de wereld.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
zeker maar historisch gezien is israel verstandig genoeg om niet gaza te veroveren.
FTFYquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:02 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Het was, is en blijft voor eeuwig allemaal rommelig in de wereld.
Die leek niet bewusteloos maar gewoon morsdood.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze is Duits staatsburger en was er met een toeristengroep. Ze zegt dat haar dochter is ontvoerd en bewusteloos was op beeld. Ze vraagt haar dochter terug te sturen.
Zoiets ja, hier beelden van het festival, mijn muziek is het verder niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Alternatief dancefeest? Klinkt gewoon als 13 in een dozijn EDM toch?
ik heb weleens jaren en jaren en jaren geleden gehoord dat het zo groot is al texel, met ca 2 miljoen inwoners echter onder voorwaarden komen er wel legaal spullen binnen in die gevangenis.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:04 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Je kan het alsnog met de grond gelijk maken, en een bufferzone ervan maken. Het is nu al zon beetje de grootste gevangenis in de wereld.
Als ze niks terug doen, dan blijf je dit soort aanvallen houden. Als Iran financieel steunt en wapens doet leveren, dan ga je toch die gene die de wapens ontvangen moeten uitschakelen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
zeker, dat weet iedereen. De verwachting is dat het alternatief erger is.
Een gevangenis die in staat is op deze schaal Israel aan te vallen? Waarom herhalen mensen dit fabeltje nog? Gaza kan alles krijgen wat ze nodig hebben, ze kiezen alleen voor wapensquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:04 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Je kan het alsnog met de grond gelijk maken, en een bufferzone ervan maken. Het is nu al zon beetje de grootste gevangenis in de wereld.
wat je ook terugdoet, ze blijven toch komen. De kunst is om het te minimaliseren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:05 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Als ze niks terug doen, dan blijf je dit soort aanvallen houden. Als Iran financieel steunt en wapens doet leveren, dan ga je toch die gene die de wapens ontvangen moeten uitschakelen.
360 km2 ja, 4000 inwoners per km2quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:05 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik heb weleens jaren en jaren en jaren geleden gehoord dat het zo groot is al texel, met ca 2 miljoen inwoners echter onder voorwaarden komen er wel legaal spullen binnen in die gevangenis.
De beste oplossing is de Gaza strook tot een vlakte van betongruis te reduceren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik verwacht wel een grond offensief, maar daarna trekken ze terug voor de status quo wat de beste oplossing is voor beide partijen.
Ik vind het wel hilarisch dat je aan de ene kant mensen hebt die roepen dat de NOS de kant van de palestijnen kiest in hun berichtgeving, en dan check ik even Linkedin en dan zie ik opeens allemaal posts van mensen die de mainstraim media (inclusief de NOS) een groot Joods complot noemen.quote:
Een meneer in Nieuwsuur had het over de grootte van Vlieland. De 2 miljoen zal wel wat meer geworden zijn inmiddels.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:05 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik heb weleens jaren en jaren en jaren geleden gehoord dat het zo groot is al texel, met ca 2 miljoen inwoners echter onder voorwaarden komen er wel legaal spullen binnen in die gevangenis.
Steun voor Israel gaat altijd gepaard met intense emotiesquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Onwaar. Over de banden tussen Amerika en israel hoef ik het niet te hebben. Maar ook een land als nederland heeft uitstekende banden met Israel. Qua wapensystemen, inlichtingen en handen (export).
Dus nee. Beetje dom wat je zegt. Punt is enkel: onze support voor Israel moet precies op bovenstaande zijn gebaseerd. Niet emotioneel geladen. Uiteindelijk heb ik 0 binding met vlechtjes en keppeltjes. Ze wonen gewoon toevallig in een land en gebied waar wij goede betrekkingen mee hebben.
ja, ik begrijp ook niet dat verschillende mensen verschillende meningen kunnen hebben. Dat is mijn grooste raadsel aller tijden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik vind het wel hilarisch dat je aan de ene kant mensen hebt die roepen dat de NOS de kant van de palestijnen kiest in hun berichtgeving, en dan check ik even Linkedin en dan zie ik opeens allemaal posts van mensen die de mainstraim media (inclusief de NOS) een groot Joods complot noemen.
Man man man.
De bevolkingsdichtheid in steden zoals Tel-Aviv en Jerusalem is hoger dan in de Gazastrook. Maar mensen blijven maar allerlei rare verzinsels over deze regio de wereld in slingeren, dat krijg je dus als Wikipedia of een activistenorganisatie als Amnesty je bron zijn. Dan ontstaat het onjuiste beeld dat de Gazastrook een open gevangenis is. Nee, dat is het niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een gevangenis die in staat is op deze schaal Israel aan te vallen? Waarom herhalen mensen dit fabeltje nog? Gaza kan alles krijgen wat ze nodig hebben, ze kiezen alleen voor wapens
Bij sommige wel, inderdaad. Maar instabiele mensen zijn geen factor om mee te nemen in geopolitieke analyses.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Steun voor Israel gaat altijd gepaard met intense emoties
Natuurlijk, maakt het niet minder grappig. Wappies heb je aan beide kanten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:09 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ja, ik begrijp ook niet dat verschillende mensen verschillende meningen kunnen hebben. Dat is mijn grooste raadsel aller tijden.
Die voelen de bui al hangen en weten dat Isral hard gaat terugslaan.quote:
zeker, dat het grappig is, is mijn grootste reden dat ik nog op fok kom. Mensen zonder enige kennis die hun absurde meningen verkondigen. Het mooiste is dat mensen serieus hierop ingaan en er hele discussies ontstaan die zinloos zijn (zie mijn onderschrift). Discuseren kan alleen als beide partijen de ratio accepteren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Natuurlijk, maakt het niet minder grappig. Wappies heb je aan beide kanten.
Gevolg van social media. De klapwappies aan beiden kanten overschreeuwen zich dusdanig dat wat meer genuanceerde mening totaal onzichtbaar zijn. Bij al dit soort kampjeskwesties zie je dat de 'MSM' tegenwoordig wordt beticht van een bepaalde vooringenomenheid want 'Je hoort ze nooit over dit of dat!!', meestal zoals ook hierboven vrij eenvoudig te ontkrachten met een paar linkjes of citaten, maar dat boeit de types die in betreffende Pavlovreflex schieten helemaal niet. Waarheid zit hem niet in feiten, maar in je eigen opvattingen op religieuze wijze blijven reciteren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik vind het wel hilarisch dat je aan de ene kant mensen hebt die roepen dat de NOS de kant van de palestijnen kiest in hun berichtgeving, en dan check ik even Linkedin en dan zie ik opeens allemaal posts van mensen die de mainstraim media (inclusief de NOS) een groot Joods complot noemen.
Man man man.
Dit is van dezelfde schaamteloosheid als Russen die eisen dat het westen moet stoppen met "hating Russians".quote:
waarheid is vloeibaar, het stroomt altijd het afvoerputje inquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gevolg van social media. De klapwappies aan beiden kanten overschreeuwen zich dusdanig dat wat meer genuanceerde mening totaal onzichtbaar zijn. Bij al dit soort kampjeskwesties zie je dat de 'MSM' tegenwoordig wordt beticht van een bepaalde vooringenomenheid want 'Je hoort ze nooit over dit of dat!!', meestal zoals ook hierboven vrij eenvoudig te ontkrachten met een paar linkjes of citaten, maar dat boeit de types die in betreffende Pavlovreflex schieten helemaal niet. Waarheid zit hem niet in feiten, maar in je eigen opvattingen op religieuze wijze blijven reciteren.
Het is geen Duitse, er staan foto's op haar Instagram dat ze een Israelisch paspoort heeft en is ook daar naar een universiteit geweest. Het is iemand met een dubbel paspoort, een Israelische die in Duitsland woonde.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk wel oprecht dat er mensen wonen die dit liever ook niet willen. Maar ik weet niet of deze mensen zeg maar weg kunnen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een gevangenis die in staat is op deze schaal Israel aan te vallen? Waarom herhalen mensen dit fabeltje nog? Gaza kan alles krijgen wat ze nodig hebben, ze kiezen alleen voor wapens
Zijn heel vaak dezelfde mensen ook, die beide dingen zeggen. Mooi man, dat eeuwige met de winden mee varen van de wappies.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Man man man.
Niet echt breaking meerquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:13 schreef Slayage het volgende:
BREAKING: Egyptian and regional media report that an Egyptian policeman shot dead two Israeli tourists and injured others in the northern city of Alexandria. Israeli media confirms that an Israeli tourist bus has come under fire in Alexandria. Worth mentioning there are several Jewish synagogues in Alexandria. The tourist bus came under attack in Al Manshiya district, which has a recently-restored synagogue dating back to 1860. I can't recall an incident in which an Egyptian serviceman uses his gun to target Israeli civilians or tourists in Egypt in the past 44 years years since the signing of the peace agreement with Israel in 1979. Egyptian media says the Egyptian policeman has been arrested.
[ twitter ]
er leven genoeg palestijnen in de niet-bezette gebieden naast joden, europeanen, amerikanen, aziaten, LHBTQI-personen, moslims en christenen. Allemaal vreedzaam.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:13 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk wel oprecht dat er mensen wonen die dit liever ook niet willen. Maar ik weet niet of deze mensen zeg maar weg kunnen.
al besprokenquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:13 schreef Slayage het volgende:
BREAKING: Egyptian and regional media report that an Egyptian policeman shot dead two Israeli tourists and injured others in the northern city of Alexandria. Israeli media confirms that an Israeli tourist bus has come under fire in Alexandria. Worth mentioning there are several Jewish synagogues in Alexandria. The tourist bus came under attack in Al Manshiya district, which has a recently-restored synagogue dating back to 1860. I can't recall an incident in which an Egyptian serviceman uses his gun to target Israeli civilians or tourists in Egypt in the past 44 years years since the signing of the peace agreement with Israel in 1979. Egyptian media says the Egyptian policeman has been arrested.
[ twitter ]
Dit conflict heeft geen eind, tot n van de twee gewoon niet meer bestaat maar dan zijn er altijd nog andere landen die er wat van gaan vinden. Ze hadden beter een onbewoonbaar gebied in Africa kunnen pakken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die voelen de bui al hangen en weten dat Isral hard gaat terugslaan.
wie is ze en waarom denk je dat dat geaccepteerd zou worden?quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:15 schreef Zoon_John het volgende:
Ze hadden beter een onbewoonbaar gebied in Africa kunnen pakken.
Ze is dood. Die kneuzen hebben haar getoond als troffee waar sommige mensen op haar hebben gespuugd zoals echte mannen natuurlijk doen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze is Duits staatsburger en was er met een toeristengroep. Ze zegt dat haar dochter is ontvoerd en bewusteloos was op beeld. Ze vraagt haar dochter terug te sturen (dat laatste versta ik niet goed).
gelukkig doen ze niemand kwaadquote:
Het groepje rondom Theodor Herzl. Oeganda was volgens mij een optie toen. Ik weet niet hoe Oeganda er toen bijlag.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:16 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
wie is ze en waarom denk je dat dat geaccepteerd zou worden?
Vast. En ik denk dat ze ook wel snappen dat na de beelden van gisteren er weinig druk op Isral zal komen om net te doen als in 2008/2009 en een staakt het vuren af te kondigen. En ook dat die paar bombardementen van gisteren en vandaag helemaal niets zijn van wat er gaat gebeuren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die voelen de bui al hangen en weten dat Isral hard gaat terugslaan.
Burgemeesters in diverse steden weigeren de Israelische vlag op te hangen maar gelukkig mogen aanhangers van Hamas wel hun Palestina vlag laten wapperen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:16 schreef Cheeseburgert het volgende:
[ tiktok ]
Die scootmobiel jostie op het eind maakt het wel af. Ik heb weer een volle bingokaart
niet onbewoond, zoals je zelf schreefquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:18 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Het groepje rondom Theodor Herzl. Oeganda was volgens mij een optie toen. Ik weet niet hoe Oeganda er toen bijlag.
gelukkig mag iedereen in NL zelf keuzes maken voor wie ze zijn inderdaadquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Burgemeesters in diverse steden weigeren de Israelische vlag op te hangen maar gelukkig mogen aanhangers van Hamas wel hun Palestina vlag laten wapperen.
LOLquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Vast. En ik denk dat ze ook wel snappen dat na de beelden van gisteren er weinig druk op Isral zal komen om net te doen als in 2008/2009 en een staakt het vuren af te kondigen. En ook dat die paar bombardementen van gisteren en vandaag helemaal niets zijn van wat er gaat gebeuren.
De IDF trapt de komende maanden elke deur in dat gebied in op zoek naar de ontvoerde burgers. Willen ze stroom/water/voedsel? Eerst de gijzelaars terug.
Ze vraagt om hulp en ook om op de hoogte te worden gehouden van alle nieuwigheden rondom de situatie op het laatst.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze is Duits staatsburger en was er met een toeristengroep. Ze zegt dat haar dochter is ontvoerd en bewusteloos was op beeld. Ze vraagt haar dochter terug te sturen (dat laatste versta ik niet goed).
ga je er nu echt vanuit dat die niet vermoord kunnen worden?quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Vast. En ik denk dat ze ook wel snappen dat na de beelden van gisteren er weinig druk op Isral zal komen om net te doen als in 2008/2009 en een staakt het vuren af te kondigen. En ook dat die paar bombardementen van gisteren en vandaag helemaal niets zijn van wat er gaat gebeuren.
De IDF trapt de komende maanden elke deur in dat gebied in op zoek naar de ontvoerde burgers. Willen ze stroom/water/voedsel? Eerst de gijzelaars terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |