abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210876505
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:37 schreef Claudia_x het volgende:
Weet iemand eigenlijk om wat voor dancefeest het ging langs de grens? Ik lag ergens dat het een festival voor vrede was. 't Zou zuur zijn als hier allerlei mensen op af waren gekomen die sympathie voor de Palestijnse zaak hadden.
Het was gewoon een EDM-rave bij een kibboets dichtbij de grens met Gaza. Makkelijk doelwit, dus werden ze getarget. Het is verschrikkelijk wat daar is gebeurd.
pi_210876510
quote:
84s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Want je mag alleen maar Isral is goed roepen? Nooit gezien wat voor narigheid ze zelf uithalen?
Ooh en deze tweet gaat is van 2,5 jaar geleden. Niet van gisteren. Als dit over gisteren gaat zou het wel een beetje gek zijn ja.

Isralisch-Palestijns conflict (2021)
De belangrijkste aanleiding voor het conflict van 2021 is de mogelijke beslissing tot uitzetting van Palestijnse families uit 4 huizen in de Oost-Jeruzalemse buurt Sheikh Jarrah. De Palestijnse families zeggen zelf al sinds de jaren 50 van de vorige eeuw in deze huizen te wonen.
Dit conflict is natuurlijk al jarenlang gaande, en iedere keer wordt er olie op het vuur gegooid. En niet alleen door Hamas, dat elke Israeli en elke jood als een doelwit ziet, maar ook door Isral door land van de Palestijnen af te pakken en het leven van veel Palestijnen miserabel te maken.

De enige weg naar vrede is de-escalatie, waarbij de Israelirs ook gaan helpen met het ontwikkelen van de Gazastraak en de Westelijke Jordaanoever. Maar door de nieuwe geweldsuitbarstingen is vrede weer verder weg gekomen...

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 08-10-2023 11:55:25 ]
pi_210876511
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:40 schreef Perrin het volgende:

[..]
Het was een feest voor vrede, met Palestijnse muziek, las ik.
Dus daar komt dan een Duitse op af die pro-Palestina is en die wordt vervolgens vermoord en dood rondgeparadeerd? Bizar.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_210876517
quote:
13s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:19 schreef HowardRoark het volgende:
Dit mag natuurlijk geen verassing zijn.

[ twitter ]
WW3 is nog slechts een kwestie van tijd.
pi_210876521
@Claudia_x

twitter

twitter

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210876523
quote:
14s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:38 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dank je wel voor het bewijzen van mijn punt :*
Aan welke zijde jij staat is al lang bekend hoor. ^O^
pi_210876524
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]
WW3 is nog slechts een kwestie van tijd.
Dat is het sinds 1945 al geweest
pi_210876525
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dus daar komt dan een Duitse op af die pro-Palestina is en die wordt vervolgens vermoord en dood rondgeparadeerd? Bizar.
Dat ze Pro-Palestina is, is een aanname.
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:45:26 #209
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210876527
quote:
13s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:32 schreef HowardRoark het volgende:
En mocht dit kloppen, dan zal het bij veel meer Westerse (staats)media het geval zijn. Isral moet als zogenaamde 'bezetter' worden aangeduid, maar terroristen mogen geen terroristen worden genoemd, schrikbarend om te zien. Dan krijg je dus de 'soldaten' van Hamas of zoals de NOS ze altijd noemt, de 'strijders' van Hamas.

[ twitter ]
Ja, dan negeer je verder dat ze de aanvallen gewoon terrorisme noemen bij de NOS, dus je ben weer van alles aan het verzinnen over een zogenaamd narratief, terwijl je zelf een narratief gebruikt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:45:34 #210
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_210876529
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:40 schreef Perrin het volgende:

[..]
Het was een feest voor vrede, met Palestijnse muziek, las ik.
PsyTrance.

Lekker knallen met een pil in je mik.
quote:

[..]
Gewoon een dikke buitenrave.

Tel Aviv heeft sowieso een giga party scene.
pi_210876532
quote:
14s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Gelukkig heeft de NOS die memo dan niet gekregen, want die hebben het gewoon bijna constant over terroristen.
Op hun site zie ik alleen maar "Palestijnse militanten".
pi_210876536
quote:

[..]
Dat Duitse snap ik niet helemaal. Als je naar haar Instagram gaat, dan zie je berichten terug tot 2015 met foto's genomen in Isral. Al haar vrienden waren Isralische ravers. Misschien was haar familie gemigreerd? Maar duidelijke Isralische roots.

Maakt verder ook niet uit, het blijft verschrikkelijk.

Edit: Hier meer context, iemand die Duits verstaat?

https://twitter.com/NapoleonDaSup/status/1710892659353776164
pi_210876537
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:45 schreef Ali_boo het volgende:
@:claudia_x

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]
Ik lees ook nog dit: The outdoor Nova Festival event in a rural farmland area near the Gaza-Israel border was supposed to be an all-night dance party, celebrating the Jewish holiday of Sukkot.

Bron
pi_210876541
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:34 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Update: [ twitter ]
Isralirs zijn dus vogelvrij verklaard
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:47:12 #215
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_210876545
quote:

[..]
Ow dit klinkt niet als Palestijnse muziek iig.

twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_210876547
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:45 schreef Ali_boo het volgende:
@:claudia_x

[ twitter ]

[ twitter ]

[ twitter ]
Sta je daar stijf van de drugs, vraag me dan wel af hoe lang het duurt voor je doorhebt dat het foute zaak is
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_210876551
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:45 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ja, dan negeer je verder dat ze de aanvallen gewoon terrorisme noemen bij de NOS, dus je ben weer van alles aan het verzinnen over een zogenaamd narratief, terwijl je zelf een narratief gebruikt.
Heb je een link van de NOS waar ze het woord terrorisme gebruiken voor de aanvallen van Hamas ?
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:48:23 #218
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_210876555
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:46 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik lees ook nog dit: The outdoor Nova Festival event in a rural farmland area near the Gaza-Israel border was supposed to be an all-night dance party, celebrating the Jewish holiday of Sukkot.

Bron
Precies.

En dat is ook een aspect wat ondersneeuwd: de aanval gebeurde op een feestdag.

Kan je uit ervaring vertellen dat ze die nogal wat hebben daar. En ook op Sabat is echt alles dicht. Geen nachtwinkels, geen OV, niks.
pi_210876556
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:42 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Nah. Dit is stupide. Isral is een belangrijke bondgenoot van het westen in het algemeen, maar zeker van Amerika.

Alleen mag van mij de steun wel wat rationeler, en minder onvoorwaardelijk
Nope, gewoon je verlies nemen, niet ons probleem wat er daar gebeurt O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:50:29 #220
38496 Perrin
pi_210876566
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:45 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
PsyTrance.

Lekker knallen met een pil in je mik.
[..]
Gewoon een dikke buitenrave.

Tel Aviv heeft sowieso een giga party scene.
Ja idd, heb mijn post al aangepast.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 oktober 2023 @ 11:50:53 #221
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_210876575
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:45 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Op hun site zie ik alleen maar "Palestijnse militanten".
Dan zou ik even daadwerkelijk op hun site kijken. Bijvoorbeeld het voornaamste artikel van gisteren:
https://nos.nl/collectie/(...)meer-naar-gazastrook

En hier, ook gelijk artikelen over feestende Palestijnen.
https://nos.nl/collectie/13959-oorlog-hamas-israel?limiet=15
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_210876580
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Alsof dit hele conflict nog los is te zien van wat er op wereldwijde schaal aan de hand is.

Aan de ene kant staan de VS, Canada, Verenigd Koninkrijk, Zuid Korea, Japan, Israel, Australi en 24 van de 26 EU landen waaronder Frankrijk en Duitsland.

Aan de andere kant staan Rusland, Noord Korea, Iran (en haar bondgenoten Hezbollah en Hamas), wat Afrikaanse landen onder invloed van Rusland, 2 vage EU landen, Servi en wat corrupte Zuid Amerikaanse landen, Thierry Baudet en wellicht China.

De VS kan zich hier niet aan onttrekken omdat het allemaal met elkaar samenhangt.
Beschaving versus barbaren, veel eenvoudiger gaat het niet worden. En het beschaafde deel der wereldbevolking heeft te lang de naeve gedachte gehad dat het barbaarse deel der wereldbevolking op enig moment de beschaving zou omarmen.
pi_210876584
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Heb je een link van de NOS waar ze het woord terrorisme gebruiken voor de aanvallen van Hamas ?
"Dat heeft premier Netanyahu beloofd in een videoboodschap naar aanleiding van de bloedige aanval door terroristen van Hamas." Bron
pi_210876585
quote:
10s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:48 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Nope, gewoon je verlies nemen, niet ons probleem wat er daar gebeurt O+
Onwaar. Over de banden tussen Amerika en israel hoef ik het niet te hebben. Maar ook een land als nederland heeft uitstekende banden met Israel. Qua wapensystemen, inlichtingen en handen (export).

Dus nee. Beetje dom wat je zegt. Punt is enkel: onze support voor Israel moet precies op bovenstaande zijn gebaseerd. Niet emotioneel geladen. Uiteindelijk heb ik 0 binding met vlechtjes en keppeltjes. Ze wonen gewoon toevallig in een land en gebied waar wij goede betrekkingen mee hebben.
pi_210876586
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Isralirs zijn dus vogelvrij verklaard
Lijkt me stug
Voorlopig is het die ene agent die besloot om zijn vuurwapen te trekken
pi_210876596
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:50 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dan zou ik even daadwerkelijk op hun site kijken. Bijvoorbeeld het voornaamste artikel van gisteren:
https://nos.nl/collectie/(...)meer-naar-gazastrook

En hier, ook gelijk artikelen over feestende Palestijnen.
https://nos.nl/collectie/13959-oorlog-hamas-israel?limiet=15
Het gaat erover of het woord terrorisme gebruikt wordt in de context van de aanvallen van Hamas.
pi_210876600
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:47 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Sta je daar stijf van de drugs, vraag me dan wel af hoe lang het duurt voor je doorhebt dat het foute zaak is
Als je goeie shit hebt genomen kan het wel een tijdje duren hoor o|O
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 oktober 2023 @ 11:53:58 #228
284411 crew  heywoodu
pi_210876602
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Het gaat erover of het woord terrorisme gebruikt wordt in de context van de aanvallen van Hamas.
En dat wordt het dus. Aanval door terreurorganisatie Hamas, Palestijnse terroristen, Hamas-terroristen, etc.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:54:24 #229
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210876605
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_210876607
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:51 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
"Dat heeft premier Netanyahu beloofd in een videoboodschap naar aanleiding van de bloedige aanval door terroristen van Hamas." Bron

In het live blog dus, prima.
pi_210876609
twitter
pi_210876615
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:46 schreef Drxx het volgende:

[..]
Dat Duitse snap ik niet helemaal. Als je naar haar Instagram gaat, dan zie je berichten terug tot 2015 met foto's genomen in Isral. Al haar vrienden waren Isralische ravers. Misschien was haar familie gemigreerd? Maar duidelijke Isralische roots.

Maakt verder ook niet uit, het blijft verschrikkelijk.

Edit: Hier meer context, iemand die Duits verstaat?

https://twitter.com/NapoleonDaSup/status/1710892659353776164
Ze is Duits staatsburger en was er met een toeristengroep. Ze zegt dat haar dochter is ontvoerd en bewusteloos was op beeld. Ze vraagt haar dochter terug te sturen (dat laatste versta ik niet goed).
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:55:15 #233
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210876616
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:37 schreef Claudia_x het volgende:
Weet iemand eigenlijk om wat voor dancefeest het ging langs de grens? Ik lag ergens dat het een festival voor vrede was. 't Zou zuur zijn als hier allerlei mensen op af waren gekomen die sympathie voor de Palestijnse zaak hadden.
Een soort alternatief dancefeest. Deze mensen hadden natuurlijk helemaal niets met deze kwestie te maken en de kans is inderdaad groot dat dit nog genoeg publiek had getrokken met een sympathie voor de Palestijnen.

Maar dat maakt deze terroristen verder niets uit, ze zijn op Isralisch grondgebied en alles wat daar beweegt moet worden afgeslacht. De Duits-Joodse vrouw die werd vermoord en van wie video's circuleren dat haar lichaam als een trofee door een Palestijns dorp werd gereden, was een bezoeker van dat festival.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 oktober 2023 @ 11:55:28 #234
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_210876619
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:33 schreef Drxx het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
De halve Arabische wereld en Cuba schijnbaar.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_210876631
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ze is Duits staatsburger en was er met een toeristengroep. Ze zegt dat haar dochter is ontvoerd en bewusteloos was op beeld. Ze vraagt haar dochter terug te sturen.
Met alle respect: maar wat verwacht men precies van Duitsland nu?

Ze heeft er zelf voor gekozen om naar dat wespennest te gaan. Met alle risico's van dien.
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:58:09 #236
40566 Ericr
Livewrong
pi_210876633
Agent in Alexandrie was blijkbaar ingehuurd om die toeristen te beschermen, pfff.
  zondag 8 oktober 2023 @ 11:58:30 #237
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_210876635
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:33 schreef Drxx het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
De jodenhaat fraai in beeld in gebracht.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210876636
quote:
13s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een soort alternatief dancefeest. Deze mensen hadden natuurlijk helemaal niets met deze kwestie te maken en de kans is inderdaad groot dat dit nog genoeg publiek had getrokken met een sympathie voor de Palestijnen.

Maar dat maakt deze terroristen verder niets uit, ze zijn op Isralisch grondgebied en alles wat daar beweegt moet worden afgeslacht. De Duits-Joodse vrouw die werd vermoord en van wie video's circuleren dat haar lichaam als een trofee door een Palestijns dorp werd gereden, was een bezoeker van dat festival.
Alternatief dancefeest? Klinkt gewoon als 13 in een dozijn EDM toch?
pi_210876639
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:53 schreef Scorpie het volgende:

[..]
"Dat heeft premier Netanyahu beloofd in een videoboodschap naar aanleiding van de bloedige aanval door terroristen van Hamas."
"Hij noemt de bloedige aanval door terroristen van Hamas tegenover de Qatarese omroep een vrijheidsstrijd."
"Op verschillende plekken waar terroristen zijn binnengevallen wordt nog altijd gevochten."
"In hoeverre de gevechten nog aan de gang zijn op andere plekken waar terroristen zijn binnengevallen, is nog niet duidelijk. "
"Op andere video's die op sociale media rondgaan zijn ogenschijnlijk Hamas-terroristen te zien die dode Isralische militairen tonen."
"Vanochtend kwamen vanuit Gaza honderden raketten neer in Isral. Bij de grens met de Gazastrook werden ook mensen gegijzeld. Palestijnse terroristen zouden willekeurig op Isralirs hebben geschoten."
"De Isralische politie schat dat er momenteel 60 terroristen zijn op 14 locaties in Isral."
pi_210876640
Het is nu wel duidelijk dat Gaza op een oud-Testamentische manier vernietigd gaat worden. Met daarna hopelijk niet oneindige rellen in West Europa.
pi_210876643
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210876645
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:59 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
Het is nu wel duidelijk dat Gaza op een oud-Testamentische manier vernietigd gaat worden. Met daarna hopelijk niet oneindige rellen in West Europa.
Denk je dat er een grond-offensief gaat plaatsvinden? Ze zullen toch eerst de gegijzelde mensen terug willen, of niet?

Of wordt dat van: geef ze terug of we vernietigen jullie helemaal.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2023 12:00:48 ]
pi_210876647
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Wordt nu plotseling geframed als "festival van de vrede" met Palestijnse muziek. Als je gewoon de website van het festival opzoekt is het gewoon een standaard rave.
Jij bent het zonnetje!!!
pi_210876648
quote:
ik verwacht en hoop dat israel verstandig genoeg is om dat niet te doen. Het historisch handelen van israel bevestigd ook mijn gedachte.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_210876650
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:00 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Leuk, 1 persoon zegt iets en de ander reageert. Bedankt voor het posten!
pi_210876652
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:00 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Denk je dat er een grond-offensief gaat plaatsvinden? Ze zullen toch eerst de gegijzelde mensen terug willen, of niet?

Of wordt dat van: geef ze terug of we vernietigen jullie helemaal.
ik verwacht wel een grond offensief, maar daarna trekken ze terug voor de status quo wat de beste oplossing is voor beide partijen.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_210876653
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:00 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ik verwacht en hoop dat israel verstandig genoeg is om dat niet te doen. Het historisch handelen van israel bevestigd ook mijn gedachte.
Ligt eraan wat ze met al die gegijzelde mensen doen. Als die op video onthoofd worden zoals terroristen dat graag doen, kunnen de emoties hoog oplopen.
pi_210876657
quote:
Zou best kunnen dat er weer wat terrorisme op gaat laaien als Israel terugslaat.
pi_210876659
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:01 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ik verwacht wel een grond offensief, maar daarna trekken ze terug voor de status quo wat de beste oplossing is voor beide partijen.
Het is allemaal rommelig in de wereld.
pi_210876663
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:01 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Ligt eraan wat ze met al die gegijzelde mensen doen. Als die op video onthoofd worden zoals terroristen dat graag doen, kunnen de emoties hoog oplopen.
zeker maar historisch gezien is israel verstandig genoeg om niet gaza te veroveren.
pi_210876667
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:02 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Zou best kunnen dat er weer wat terrorisme op gaat laaien als Israel terugslaat.
zeker, dat weet iedereen. De verwachting is dat het alternatief erger is.
pi_210876673
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:03 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
zeker maar historisch gezien is israel verstandig genoeg om niet gaza te veroveren.
Je kan het alsnog met de grond gelijk maken, en een bufferzone ervan maken. Het is nu al zon beetje de grootste gevangenis in de wereld.
pi_210876676
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:02 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Het was, is en blijft voor eeuwig allemaal rommelig in de wereld.
FTFY
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:05:19 #254
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210876681
quote:

[..]
Ze is Duits staatsburger en was er met een toeristengroep. Ze zegt dat haar dochter is ontvoerd en bewusteloos was op beeld. Ze vraagt haar dochter terug te sturen.
Die leek niet bewusteloos maar gewoon morsdood.
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Zoiets ja, hier beelden van het festival, mijn muziek is het verder niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:05:48 #255
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_210876683
Benieuwd wat Isral gaat doen, grondoffensief heeft Hamas natuurlijk 0 kans.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_210876684
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:04 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Je kan het alsnog met de grond gelijk maken, en een bufferzone ervan maken. Het is nu al zon beetje de grootste gevangenis in de wereld.
ik heb weleens jaren en jaren en jaren geleden gehoord dat het zo groot is al texel, met ca 2 miljoen inwoners echter onder voorwaarden komen er wel legaal spullen binnen in die gevangenis.
pi_210876686
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:03 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
zeker, dat weet iedereen. De verwachting is dat het alternatief erger is.
Als ze niks terug doen, dan blijf je dit soort aanvallen houden. Als Iran financieel steunt en wapens doet leveren, dan ga je toch die gene die de wapens ontvangen moeten uitschakelen.
pi_210876693
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:04 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Een gevangenis die in staat is op deze schaal Israel aan te vallen? Waarom herhalen mensen dit fabeltje nog? Gaza kan alles krijgen wat ze nodig hebben, ze kiezen alleen voor wapens
Jij bent het zonnetje!!!
pi_210876694
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:05 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Als ze niks terug doen, dan blijf je dit soort aanvallen houden. Als Iran financieel steunt en wapens doet leveren, dan ga je toch die gene die de wapens ontvangen moeten uitschakelen.
wat je ook terugdoet, ze blijven toch komen. De kunst is om het te minimaliseren.
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:07:03 #260
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_210876696
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:05 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ik heb weleens jaren en jaren en jaren geleden gehoord dat het zo groot is al texel, met ca 2 miljoen inwoners echter onder voorwaarden komen er wel legaal spullen binnen in die gevangenis.
360 km2 ja, 4000 inwoners per km2
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_210876701
Het is druk van bij het Ben Gurion vliegveld.

Ons signaal moet zijn: 'beste bewoners van Israel. Wij steunen U in het gevecht tegen Hamas-terreur, maar ook voor U staat onze grens slechts op een hele kleine kier open. Verspil dus vooral geen energie, en vecht voor Uw land.

Met vriendelijke groet. De Nederlandse overheid'.
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:07:47 #262
38496 Perrin
pi_210876705
Schijnt nog steeds gevochten te worden buiten Gaza.
twitter
pi_210876708
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:01 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
De beste oplossing is de Gaza strook tot een vlakte van betongruis te reduceren.
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:08:11 #264
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210876710
quote:
Ik vind het wel hilarisch dat je aan de ene kant mensen hebt die roepen dat de NOS de kant van de palestijnen kiest in hun berichtgeving, en dan check ik even Linkedin en dan zie ik opeens allemaal posts van mensen die de mainstraim media (inclusief de NOS) een groot Joods complot noemen.

:')

Man man man.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_210876716
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:05 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Een meneer in Nieuwsuur had het over de grootte van Vlieland. De 2 miljoen zal wel wat meer geworden zijn inmiddels.
pi_210876721
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 11:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Onwaar. Over de banden tussen Amerika en israel hoef ik het niet te hebben. Maar ook een land als nederland heeft uitstekende banden met Israel. Qua wapensystemen, inlichtingen en handen (export).

Dus nee. Beetje dom wat je zegt. Punt is enkel: onze support voor Israel moet precies op bovenstaande zijn gebaseerd. Niet emotioneel geladen. Uiteindelijk heb ik 0 binding met vlechtjes en keppeltjes. Ze wonen gewoon toevallig in een land en gebied waar wij goede betrekkingen mee hebben.
Steun voor Israel gaat altijd gepaard met intense emoties
pi_210876724
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Ik vind het wel hilarisch dat je aan de ene kant mensen hebt die roepen dat de NOS de kant van de palestijnen kiest in hun berichtgeving, en dan check ik even Linkedin en dan zie ik opeens allemaal posts van mensen die de mainstraim media (inclusief de NOS) een groot Joods complot noemen.

Man man man.
ja, ik begrijp ook niet dat verschillende mensen verschillende meningen kunnen hebben. Dat is mijn grooste raadsel aller tijden.
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:09:54 #268
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210876732
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Een gevangenis die in staat is op deze schaal Israel aan te vallen? Waarom herhalen mensen dit fabeltje nog? Gaza kan alles krijgen wat ze nodig hebben, ze kiezen alleen voor wapens
De bevolkingsdichtheid in steden zoals Tel-Aviv en Jerusalem is hoger dan in de Gazastrook. Maar mensen blijven maar allerlei rare verzinsels over deze regio de wereld in slingeren, dat krijg je dus als Wikipedia of een activistenorganisatie als Amnesty je bron zijn. Dan ontstaat het onjuiste beeld dat de Gazastrook een open gevangenis is. Nee, dat is het niet.
pi_210876733
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Steun voor Israel gaat altijd gepaard met intense emoties
Bij sommige wel, inderdaad. Maar instabiele mensen zijn geen factor om mee te nemen in geopolitieke analyses.
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:10:16 #270
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210876737
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:09 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ja, ik begrijp ook niet dat verschillende mensen verschillende meningen kunnen hebben. Dat is mijn grooste raadsel aller tijden.
Natuurlijk, maakt het niet minder grappig. Wappies heb je aan beide kanten.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:10:42 #271
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210876741
twitter
  zondag 8 oktober 2023 @ 12:11:43 #273
38496 Perrin
pi_210876747
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:10 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Die voelen de bui al hangen en weten dat Isral hard gaat terugslaan.
pi_210876748
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Natuurlijk, maakt het niet minder grappig. Wappies heb je aan beide kanten.
zeker, dat het grappig is, is mijn grootste reden dat ik nog op fok kom. Mensen zonder enige kennis die hun absurde meningen verkondigen. Het mooiste is dat mensen serieus hierop ingaan en er hele discussies ontstaan die zinloos zijn (zie mijn onderschrift). Discuseren kan alleen als beide partijen de ratio accepteren.
pi_210876750
quote:

[..]

Man man man.
Gevolg van social media. De klapwappies aan beiden kanten overschreeuwen zich dusdanig dat wat meer genuanceerde mening totaal onzichtbaar zijn. Bij al dit soort kampjeskwesties zie je dat de 'MSM' tegenwoordig wordt beticht van een bepaalde vooringenomenheid want 'Je hoort ze nooit over dit of dat!!', meestal zoals ook hierboven vrij eenvoudig te ontkrachten met een paar linkjes of citaten, maar dat boeit de types die in betreffende Pavlovreflex schieten helemaal niet. Waarheid zit hem niet in feiten, maar in je eigen opvattingen op religieuze wijze blijven reciteren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_210876758
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:10 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit is van dezelfde schaamteloosheid als Russen die eisen dat het westen moet stoppen met "hating Russians". _O-
pi_210876766
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:12 schreef Monolith het volgende:

[..]
Gevolg van social media. De klapwappies aan beiden kanten overschreeuwen zich dusdanig dat wat meer genuanceerde mening totaal onzichtbaar zijn. Bij al dit soort kampjeskwesties zie je dat de 'MSM' tegenwoordig wordt beticht van een bepaalde vooringenomenheid want 'Je hoort ze nooit over dit of dat!!', meestal zoals ook hierboven vrij eenvoudig te ontkrachten met een paar linkjes of citaten, maar dat boeit de types die in betreffende Pavlovreflex schieten helemaal niet. Waarheid zit hem niet in feiten, maar in je eigen opvattingen op religieuze wijze blijven reciteren.
waarheid is vloeibaar, het stroomt altijd het afvoerputje in
pi_210876769
quote:

[..]
Het is geen Duitse, er staan foto's op haar Instagram dat ze een Israelisch paspoort heeft en is ook daar naar een universiteit geweest. Het is iemand met een dubbel paspoort, een Israelische die in Duitsland woonde.

Dat constant Duits vermelden is gewoon een manier om sympathie op te wekken bij Europeanen, want dan "komt het ineens wel heel dichtbij".
pi_210876771
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Nou ja, ik denk wel oprecht dat er mensen wonen die dit liever ook niet willen. Maar ik weet niet of deze mensen zeg maar weg kunnen.
pi_210876773
BREAKING: Egyptian and regional media report that an Egyptian policeman shot dead two Israeli tourists and injured others in the northern city of Alexandria. Israeli media confirms that an Israeli tourist bus has come under fire in Alexandria. Worth mentioning there are several Jewish synagogues in Alexandria. The tourist bus came under attack in Al Manshiya district, which has a recently-restored synagogue dating back to 1860. I can't recall an incident in which an Egyptian serviceman uses his gun to target Israeli civilians or tourists in Egypt in the past 44 years years since the signing of the peace agreement with Israel in 1979. Egyptian media says the Egyptian policeman has been arrested.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 oktober 2023 @ 12:14:19 #281
284411 crew  heywoodu
pi_210876777
quote:

[..]

Man man man.
Zijn heel vaak dezelfde mensen ook, die beide dingen zeggen. Mooi man, dat eeuwige met de winden mee varen van de wappies.
pi_210876780
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:13 schreef Slayage het volgende:
BREAKING: Egyptian and regional media report that an Egyptian policeman shot dead two Israeli tourists and injured others in the northern city of Alexandria. Israeli media confirms that an Israeli tourist bus has come under fire in Alexandria. Worth mentioning there are several Jewish synagogues in Alexandria. The tourist bus came under attack in Al Manshiya district, which has a recently-restored synagogue dating back to 1860. I can't recall an incident in which an Egyptian serviceman uses his gun to target Israeli civilians or tourists in Egypt in the past 44 years years since the signing of the peace agreement with Israel in 1979. Egyptian media says the Egyptian policeman has been arrested.

[ twitter ]
Niet echt breaking meer
pi_210876781
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:13 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Nou ja, ik denk wel oprecht dat er mensen wonen die dit liever ook niet willen. Maar ik weet niet of deze mensen zeg maar weg kunnen.
er leven genoeg palestijnen in de niet-bezette gebieden naast joden, europeanen, amerikanen, aziaten, LHBTQI-personen, moslims en christenen. Allemaal vreedzaam.
pi_210876786
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:13 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]
al besproken
Jij bent het zonnetje!!!
pi_210876787
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_210876790
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:11 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dit conflict heeft geen eind, tot n van de twee gewoon niet meer bestaat maar dan zijn er altijd nog andere landen die er wat van gaan vinden. Ze hadden beter een onbewoonbaar gebied in Africa kunnen pakken.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2023 12:15:41 ]
pi_210876797
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:15 schreef Zoon_John het volgende:
Ze hadden beter een onbewoonbaar gebied in Africa kunnen pakken.
wie is ze en waarom denk je dat dat geaccepteerd zou worden?
pi_210876803
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:15 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
al besproken
Ben benieuwd wanneer hier de eerste Synagoge nieuw glas kan laten plaatsen.
pi_210876805
tiktok

Die scootmobiel jostie op het eind maakt het wel af. Ik heb weer een volle bingokaart :')
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_210876814
quote:

[..]
Ze is Duits staatsburger en was er met een toeristengroep. Ze zegt dat haar dochter is ontvoerd en bewusteloos was op beeld. Ze vraagt haar dochter terug te sturen (dat laatste versta ik niet goed).
Ze is dood. Die kneuzen hebben haar getoond als troffee waar sommige mensen op haar hebben gespuugd zoals echte mannen natuurlijk doen.
pi_210876816
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:16 schreef Cheeseburgert het volgende:
[ tiktok ]

gelukkig doen ze niemand kwaad ^O^
pi_210876831
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:16 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
wie is ze en waarom denk je dat dat geaccepteerd zou worden?
Het groepje rondom Theodor Herzl. Oeganda was volgens mij een optie toen. Ik weet niet hoe Oeganda er toen bijlag.
pi_210876838
Och jongens. Laten we het asjeblieft niet gaan hebben over of Israel rechtmatig het grondgebied heeft gekregen wat ze hebben. Want het boeit niet. (internationaal) recht is geen natuurwet. Het is verzonnen om de boel wat gezellig te houden, maar als een land invloedrijk en machtig genoeg is om het aan zijn laars te lappen, dan doet dat land dat.

Israel heeft de oorlogen gewonnen. En heeft het Arabische verzet tegen de opbouw van Israel gewonnen.

Nu is het tijd voor een westerse-macht die beide volkeren (Israeli's en Palestijnen) weer onder de duim gaat houden.
pi_210876843
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:11 schreef Perrin het volgende:

[..]
Vast. En ik denk dat ze ook wel snappen dat na de beelden van gisteren er weinig druk op Isral zal komen om net te doen als in 2008/2009 en een staakt het vuren af te kondigen. En ook dat die paar bombardementen van gisteren en vandaag helemaal niets zijn van wat er gaat gebeuren.

De IDF trapt de komende maanden elke deur in dat gebied in op zoek naar de ontvoerde burgers. Willen ze stroom/water/voedsel? Eerst de gijzelaars terug.
pi_210876851
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:16 schreef Cheeseburgert het volgende:
[ tiktok ]

Die scootmobiel jostie op het eind maakt het wel af. Ik heb weer een volle bingokaart :')
Burgemeesters in diverse steden weigeren de Israelische vlag op te hangen maar gelukkig mogen aanhangers van Hamas wel hun Palestina vlag laten wapperen. *O*
Zonder wrijving geen glans
pi_210876854
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:18 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Het groepje rondom Theodor Herzl. Oeganda was volgens mij een optie toen. Ik weet niet hoe Oeganda er toen bijlag.
niet onbewoond, zoals je zelf schreef
pi_210876865
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:19 schreef Haags het volgende:

[..]
Burgemeesters in diverse steden weigeren de Israelische vlag op te hangen maar gelukkig mogen aanhangers van Hamas wel hun Palestina vlag laten wapperen. *O*
gelukkig mag iedereen in NL zelf keuzes maken voor wie ze zijn inderdaad ^O^
pi_210876867
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:19 schreef Ulx het volgende:

[..]
Vast. En ik denk dat ze ook wel snappen dat na de beelden van gisteren er weinig druk op Isral zal komen om net te doen als in 2008/2009 en een staakt het vuren af te kondigen. En ook dat die paar bombardementen van gisteren en vandaag helemaal niets zijn van wat er gaat gebeuren.

De IDF trapt de komende maanden elke deur in dat gebied in op zoek naar de ontvoerde burgers. Willen ze stroom/water/voedsel? Eerst de gijzelaars terug.
LOL

En jij denkt dat Hamas ook maar zero f geeft om het feit dat een willekeurige Gazaan geen water heeft? _O-
pi_210876870
quote:

[..]
Ze vraagt om hulp en ook om op de hoogte te worden gehouden van alle nieuwigheden rondom de situatie op het laatst.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2023 12:21:28 ]
pi_210876889
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 12:19 schreef Ulx het volgende:

[..]

ga je er nu echt vanuit dat die niet vermoord kunnen worden? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')