Het gaat erover of het woord terrorisme gebruikt wordt in de context van de aanvallen van Hamas.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan zou ik even daadwerkelijk op hun site kijken. Bijvoorbeeld het voornaamste artikel van gisteren:
https://nos.nl/collectie/(...)meer-naar-gazastrook
En hier, ook gelijk artikelen over feestende Palestijnen.
https://nos.nl/collectie/13959-oorlog-hamas-israel?limiet=15
Als je goeie shit hebt genomen kan het wel een tijdje duren hoorquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sta je daar stijf van de drugs, vraag me dan wel af hoe lang het duurt voor je doorhebt dat het foute zaak is
En dat wordt het dus. Aanval door terreurorganisatie Hamas, Palestijnse terroristen, Hamas-terroristen, etc.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat erover of het woord terrorisme gebruikt wordt in de context van de aanvallen van Hamas.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb je een link van de NOS waar ze het woord terrorisme gebruiken voor de aanvallen van Hamas ?
In het live blog dus, prima.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
"Dat heeft premier Netanyahu beloofd in een videoboodschap naar aanleiding van de bloedige aanval door terroristen van Hamas." Bron
Ze is Duits staatsburger en was er met een toeristengroep. Ze zegt dat haar dochter is ontvoerd en bewusteloos was op beeld. Ze vraagt haar dochter terug te sturen (dat laatste versta ik niet goed).quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:46 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dat Duitse snap ik niet helemaal. Als je naar haar Instagram gaat, dan zie je berichten terug tot 2015 met foto's genomen in Isral. Al haar vrienden waren Isralische ravers. Misschien was haar familie gemigreerd? Maar duidelijke Isralische roots.
Maakt verder ook niet uit, het blijft verschrikkelijk.
Edit: Hier meer context, iemand die Duits verstaat?
https://twitter.com/NapoleonDaSup/status/1710892659353776164
Een soort alternatief dancefeest. Deze mensen hadden natuurlijk helemaal niets met deze kwestie te maken en de kans is inderdaad groot dat dit nog genoeg publiek had getrokken met een sympathie voor de Palestijnen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:37 schreef Claudia_x het volgende:
Weet iemand eigenlijk om wat voor dancefeest het ging langs de grens? Ik lag ergens dat het een festival voor vrede was. 't Zou zuur zijn als hier allerlei mensen op af waren gekomen die sympathie voor de Palestijnse zaak hadden.
Met alle respect: maar wat verwacht men precies van Duitsland nu?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze is Duits staatsburger en was er met een toeristengroep. Ze zegt dat haar dochter is ontvoerd en bewusteloos was op beeld. Ze vraagt haar dochter terug te sturen.
De jodenhaat fraai in beeld in gebracht.quote:
Alternatief dancefeest? Klinkt gewoon als 13 in een dozijn EDM toch?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een soort alternatief dancefeest. Deze mensen hadden natuurlijk helemaal niets met deze kwestie te maken en de kans is inderdaad groot dat dit nog genoeg publiek had getrokken met een sympathie voor de Palestijnen.
Maar dat maakt deze terroristen verder niets uit, ze zijn op Isralisch grondgebied en alles wat daar beweegt moet worden afgeslacht. De Duits-Joodse vrouw die werd vermoord en van wie video's circuleren dat haar lichaam als een trofee door een Palestijns dorp werd gereden, was een bezoeker van dat festival.
"Dat heeft premier Netanyahu beloofd in een videoboodschap naar aanleiding van de bloedige aanval door terroristen van Hamas."quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het gaat erover of het woord terrorisme gebruikt wordt in de context van de aanvallen van Hamas.
Denk je dat er een grond-offensief gaat plaatsvinden? Ze zullen toch eerst de gegijzelde mensen terug willen, of niet?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:59 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
Het is nu wel duidelijk dat Gaza op een oud-Testamentische manier vernietigd gaat worden. Met daarna hopelijk niet oneindige rellen in West Europa.
Wordt nu plotseling geframed als "festival van de vrede" met Palestijnse muziek. Als je gewoon de website van het festival opzoekt is het gewoon een standaard rave.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Alternatief dancefeest? Klinkt gewoon als 13 in een dozijn EDM toch?
ik verwacht en hoop dat israel verstandig genoeg is om dat niet te doen. Het historisch handelen van israel bevestigd ook mijn gedachte.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:59 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
Het is nu wel duidelijk dat Gaza op een oud-Testamentische manier vernietigd gaat worden. Met daarna hopelijk niet oneindige rellen in West Europa.
ik verwacht wel een grond offensief, maar daarna trekken ze terug voor de status quo wat de beste oplossing is voor beide partijen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:00 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Denk je dat er een grond-offensief gaat plaatsvinden? Ze zullen toch eerst de gegijzelde mensen terug willen, of niet?
Of wordt dat van: geef ze terug of we vernietigen jullie helemaal.
Ligt eraan wat ze met al die gegijzelde mensen doen. Als die op video onthoofd worden zoals terroristen dat graag doen, kunnen de emoties hoog oplopen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:00 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik verwacht en hoop dat israel verstandig genoeg is om dat niet te doen. Het historisch handelen van israel bevestigd ook mijn gedachte.
Zou best kunnen dat er weer wat terrorisme op gaat laaien als Israel terugslaat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:59 schreef TheIncredibleTwo het volgende:
Het is allemaal rommelig in de wereld.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik verwacht wel een grond offensief, maar daarna trekken ze terug voor de status quo wat de beste oplossing is voor beide partijen.
zeker maar historisch gezien is israel verstandig genoeg om niet gaza te veroveren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:01 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ze met al die gegijzelde mensen doen. Als die op video onthoofd worden zoals terroristen dat graag doen, kunnen de emoties hoog oplopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |