abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:32:05 #76
168739 Red_85
'echt wel'
pi_210875865
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:30 schreef Momo het volgende:

[..]
Is ook wel een beetje makkelijk scoren nu wat je doet, is niet van recent deze verklaring.
Laat wel zien hoe ze in de wedstrijd zitten. Ook met hun racisme tegen blanke, vooral, mannen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_210875867
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:31 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
Ze grenzen aan meer landen dan Israel, dat je een land die je zelf aanvalt niet in komt voor Asiel, lijkt me nogal evident.
.
Dat Egypte de grenzen ook dicht houden (door herhaaldelijk terrorisme van Palestijnen) is hun eigen probleem.
Voor de bühne dus.
zie email 27 oktober
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:32:37 #78
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210875868
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:26 schreef Pedroso het volgende:
Keihard terugslaan van Israël zal wel weer gaan gebeuren maar lost uiteindelijk niets op. De geweldsspiraal zal alleen maar nog groter worden aan beide kanten.
Maar niemand weet de oplossing.
Het begin van een oplossing ligt bij het uitroken en vleugellam maken van Hamas. Uiteraard is Hamas ook deels een ideologie maar de slagkracht van die ideologie moet weg.

Waar het eindigt weet ik niet. Het is ook wel godvergeten complex. Iran en Libanon zijn er direct bij betrokken (en dan nog niet eens de staat Libanon maar met name Hezbollah) en de andere landen in het MO ook. Amerika is er ook sterk bij betrokken.
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:32:44 #79
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210875871
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:26 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Ook bepaalde NGO's moeten goed in de gaten gehouden worden.

Deze mafkezen bv:

[ twitter ]
Want je mag alleen maar Israël is goed roepen? Nooit gezien wat voor narigheid ze zelf uithalen?
Ooh en deze tweet gaat is van 2,5 jaar geleden. Niet van gisteren. Als dit over gisteren gaat zou het wel een beetje gek zijn ja.

Israëlisch-Palestijns conflict (2021)
De belangrijkste aanleiding voor het conflict van 2021 is de mogelijke beslissing tot uitzetting van Palestijnse families uit 4 huizen in de Oost-Jeruzalemse buurt Sheikh Jarrah. De Palestijnse families zeggen zelf al sinds de jaren 50 van de vorige eeuw in deze huizen te wonen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:32:50 #80
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_210875872
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:31 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Jij denkt dat hun gedachtegang nu anders is?
Die lui willen gewoon het westen slopen.
al gaan ze er zelf kapot aan , maakt niet uit
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_210875885
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:26 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Ook bepaalde NGO's moeten goed in de gaten gehouden worden.

Deze mafkezen bv:

[ twitter ]
Geen woord over de gruwelijkheden van gister :{
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:34:01 #82
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_210875887
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:32 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het begin van een oplossing ligt bij het uitroken en vleugellam maken van Hamas. Uiteraard is Hamas ook deels een ideologie maar de slagkracht van die ideologie moet weg.

Waar het eindigt weet ik niet. Het is ook wel godvergeten complex. Iran en Libanon zijn er direct bij betrokken (en dan nog niet eens de staat Libanon maar met name Hezbollah) en de andere landen in het MO ook. Amerika is er ook sterk bij betrokken.
Israel had die GAZA strook nooit terug moeten geven , in een opwelling van vrede , dat snapte echt helemaal niemand
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:34:09 #83
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210875888
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:05 schreef Breekfast het volgende:
Trouwens voor degenen die roepen dat dit enkel Hamas is en de "bevolking dit niet wil":

Zijn er überhaupt enige voorbeelden van verzet onder de Palestijnse bevolking tegen de terroristen van Hamas?
Jazeker. Hamas executeert deze mensen graag publiekelijk en stelt kritiek gelijk aan collaboratie met Israël.
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:34:13 #84
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_210875889
quote:
4s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:33 schreef aloa het volgende:

[..]
Dat is ook niet zo gek als je naar de datum van de tweet kijkt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_210875891
quote:

[..]
Tis dan ook een bericht uit 2021.
pi_210875898
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:32 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Laat wel zien hoe ze in de wedstrijd zitten. Ook met hun racisme tegen blanke, vooral, mannen.
Klopt. Daar hoor je ze wel over. Maar over het geweld van Saudi-Arabië tegen Jemen hoor je ze niet. Net als de uitbuiting van arbeiders uit Azië in Qatar, VAE en SA houden ze liever hun oogkleppen op.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_210875901
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Mensen die juichen om de dood van anderen is voor mij wel een maatstaf over de ontwikkeling van desbetreffende personen/volkeren, hun steun voor de zaak waarvoor ze juichen en de eventuele barbaarsheid daarvan ja.

Stel je voor dat je dat maar buiten beschouwing wil laten omdat het een zeer pijnlijke waarheid naar boven brengt - namelijk dat de steun voor HAMAS vele malen groter is dan je denkt, of dat moslims massaal slachtpartijen goedkeuren en toejuichen tegen niet-moslims.

Dan kan je natuurlijk als cope mechanisme andere mensen gaan aanvallen die wel kijken naar die beelden, en die beelden op waarde kunnen schatten, maar ja, dat verandert die zeer ongemakkelijke waarheid niet; de steun voor (islam)terrorisme is levensgroot, ook hier in het Westen.

Maar wel leuk geprobeerd van je, 5/10 qua poging.
Jij bent gewoon erg goed in generaliseren en het invullen voor anderen. Een groep juichende mensen zegt iets over de hele bevolking van miljoenen mensen of zegt zelfs iets over honderden miljoenen mensen. Het is een bewezen concept, goed voor jou.

Ik ben benieuwd naar je claim dat de steun voor islam terrorisme erg groot is. Ga je natuurlijk nooit onderbouwen
pi_210875903
quote:

[..]
tja, ze kunnen veel maar toekomst voorspellen niet.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_210875905
quote:
84s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Want je mag alleen maar Israël is goed roepen? Nooit gezien wat voor narigheid ze zelf uithalen?
Ooh en deze tweet gaat is van 2,5 jaar geleden. Niet van gisteren. Als dit over gisteren gaat zou het wel een beetje gek zijn ja.

De belangrijkste aanleiding voor het conflict van 2021 is de mogelijke beslissing tot uitzetting van Palestijnse families uit 4 huizen in de Oost-Jeruzalemse buurt Sheikh Jarrah. De Palestijnse families zeggen zelf al sinds de jaren 50 van de vorige eeuw in deze huizen te wonen.
Nu snap ik waarom het goed is dat Palestijnse terroristen willekeurige burgers uit autos sleuren en de keel afsnijden.
Intolerant voor intolerantie
pi_210875909
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:30 schreef Kloppend_Hart het volgende:

[..]
De wereld was in strijd met barbarij, net zoals nu.
Je ziet het as van het kwaad zich ook langzaam verenigen zoals in de jaren 30. Rusland, China, India, Pakistan, groot deel van Afrika en het Midden-Oosten.
pi_210875912
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:35 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
tja, ze kunnen veel maar toekomst voorspellen niet.
Qua klimaat claimen ze dat wel :P
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:36:57 #92
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210875915
quote:
84s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:32 schreef Starhopper het volgende:

[..]

'Zeggen zelf'

En weer Wikipedia als bron :')
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210875916
quote:
84s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:34 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat is ook niet zo gek als je naar de datum van de tweet kijkt.
Lekker handig om een tweet van dat jaar te plaatsen ook.
pi_210875917
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:36 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Qua klimaat claimen ze dat wel :P
nee, ze praten wetenschappers na. Die denken dat te kunnen.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_210875920
quote:
4s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:36 schreef aloa het volgende:

[..]
Lekker handig om een tweet van dat jaar te plaatsen ook.
nooit gehoord van trollen? fake news? express desinformatie verspreiden? zelf nadenken kan geen kwaad hoor.
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:37:56 #96
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_210875929
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:33 schreef Ali_boo het volgende:
Moguh :7

[ twitter ]
Zijn MAGA wappies nou boos op Biden of blij dat Oekraine nu helpt bij de strijdt tegen het grote joodse complot waar ze in geloven?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_210875930
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:31 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
wat is "verslaan" ?
Putin richting Den Haag en puppet regime instellen / of Rusland zichzelf laten imploderen/opsplitsen
pi_210875931
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:38 schreef byah het volgende:

[..]
Putin richting Den Haag en puppet regime instellen / of Rusland zichzelf laten imploderen/opsplitsen
en de opvolger?
pi_210875936
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:37 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
nooit gehoord van trollen? fake news? express desinformatie verspreiden? zelf nadenken kan geen kwaad hoor.
Ja helaas gebeurt dat.
pi_210875941
quote:
4s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:39 schreef aloa het volgende:

[..]
Ja helaas gebeurt dat.
daarom zelf nadenken. Nu stond die datum er, maar dit is zeldzaam dat men zo stom is om die datum tel laten staan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')