Ah vandaar dat er zoveel joden nog zijn in de Arabische wereld, onee die zijn al lang uitgemoord en weggepest voordat Israël überhaupt al bestond.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee hij heeft geen punt. Hij sleept het er namelijk aan de haren bij omdat hij weet dat dat soort termen een bepaalde lading hebben. Stemmingmakerij heet dat.
Het draait namelijk niet om afkomst, maar om het respecteren van het internationale recht. Niemand hier is er tegen als joden of wie dan ook daar gaan wonen. Het gaat er om dat de staat Israël dat niet met geweld mag afdwingen.
Geen van beide?quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:37 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zijn MAGA wappies nou boos op Biden of blij dat Oekraine nu helpt bij de strijdt tegen het grote joodse complot waar ze in geloven?
Die datum had ik niet gezien helaas. Vandaar de reactie.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:40 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
daarom zelf nadenken. Nu stond die datum er, maar dit is zeldzaam dat men zo stom is om die datum tel laten staan
Ver voor 1900 deden wij in Europa ook aan wegpesten en uitmoorden van Joden. Ik weet niet of in orde van grote het veel verschilt maar het volk heeft het zwaar gehadquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ah vandaar dat er zoveel joden nog zijn in de Arabische wereld, onee die zijn al lang uitgemoord en weggepest voordat Israël überhaupt al bestond.
Dat zie ik niet. Veel van die posts zijn om Biden aan te vallen. Maar tegelijk zie je dezelfde mensen strijden tegen het grootse WEF complet wat door de joden georganiseerd zou worden.quote:
ja en jouw aannames, namelijk dat dit bericht nieuw was en de ondertoon die ik erin las was dat XR doelbewust de acties van gisteren niet beschreef....quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Die datum had ik niet gezien helaas. Vandaar de reactie.
En ook nog na WO2 in Polen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ver voor 1900 deden wij in Europa ook aan wegpesten en uitmoorden van Joden. Ik weet niet of in orde van grote het veel verschilt maar het volk heeft het zwaar gehad
Klopt ja. Als het bericht van nu was geweest dan was mijn reactie terecht geweest.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:43 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ja en jouw aannames, namelijk dat dit bericht nieuw was en de ondertoon die ik erin las was dat XR doelbewust de acties van gisteren niet beschreef....
Inderdaad. Maar schijnbaar is het van belang dat Arabische en Islamtische gebieden en landen zoveel mogelijk cultureel en etnisch homogeen blijven. Israël daarentegen, dat moet een multiculturele beschaving zijn, waar er telkens enorme kritiek is op de vermeende mensenrechtenschendingen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ah vandaar dat er zoveel joden nog zijn in de Arabische wereld, onee die zijn al lang uitgemoord en weggepest voordat Israël überhaupt al bestond.
Dat klopt, dus waarom ontkennen dat er nog steeds antisemitisme bestaat en net doen alsof deze strijd daar niets mee te maken heeft snap ik niet helemaal. Dat is juist de reden dat Israël is ontstaan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ver voor 1900 deden wij in Europa ook aan wegpesten en uitmoorden van Joden. Ik weet niet of in orde van grote het veel verschilt maar het volk heeft het zwaar gehad
lang geleden een keer een docu op discovery gezien dat de joden de schuld kregen van een uitbraak van de pest omdat zij zelf er minder last van hadden omdat ze de hygiene regels van de bijbel aanhielden. De leider wer opgepakt, gemarteld totdat hij toegaf dat hun de ziekte hadden gemaakt en toen werd hij gevierendeeld en de joden in de regio uitgemoord. Dat was in europa.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zouden wij hier in Europa ook moeten nastreven, eigenlijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar schijnbaar is het van belang dat Arabische en Islamtische gebieden en landen zoveel mogelijk cultureel en etnisch homogeen blijven.
Ik denk dat Gaza bezetten/annexeren de enige reële optie voor ze is, maar daarvoor moet je de huidige bevolking verdrijven...quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:13 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Hamas ontmantelen lijkt me de enige optie, maar goed, wat dan...
dit is 1 van de weinige en eigenlijk de eerste post van je, waar ik het mee eens ben.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar schijnbaar is het van belang dat Arabische en Islamtische gebieden en landen zoveel mogelijk cultureel en etnisch homogeen blijven. Israël daarentegen, dat moet een multiculturele beschaving zijn, waar er telkens enorme kritiek is op de vermeende mensenrechtenschendingen.
Er lijkt hier dus sprake van een dubbele standaard en het lijkt er ook steeds meer op dat de Joodse aard van Israël hier een rol in speelt. Een soort van sluik antisemitisme, nul morele eisen aan de Arabische wereld en bij Israël leggen we de lat op een onhaalbare hoogte, waardoor men constant hun gal kan spuwen over dat land.
Want als Trump of iemand anders president was, zou dit soort zaken nooit gebeuren in landen elders in de wereld?quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:49 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Zal ik je een geheim verklappen, ik heb werkelijk geen idee wie die mensen zijn![]()
Voel geen enkele behoefte om backround check te doen voordat ik een willekeurige tweet post
En Biden is de reden dat we nu in deze situatie zitten
Dat waren sowieso duistere tijden. Ze sloegen elkaar in Europa toen continu de koppen in.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:46 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
lang geleden een keer een docu op discovery gezien dat de joden de schuld kregen van een uitbraak van de pest omdat zij zelf er minder last van hadden omdat ze de hygiene regels van de bijbel aanhielden. De leider wer opgepakt, gemarteld totdat hij toegaf dat hun de ziekte hadden gemaakt en toen werd hij gevierendeeld en de joden in de regio uitgemoord. Dat was in europa.
zeker, maar dit was gericht op een volk waarbij daarna iedereen van dat volk werd uitgemoord. in europa gebeurde dat niet zo vaak als met het joodse volk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat waren sowieso duistere tijden. Ze sloegen elkaar in Europa toen continu de koppen in.
Maar ook later zijn de joden nog slachtoffer geweest van pogroms. Ook vele in Rusland en oost Europa.
ja dat zat er wel in , het is gewoon een herhaling van de zesdaagse oorlog. al die zwarte pinquins overalquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:51 schreef L_auteur het volgende:
Israelisch bombardement op Gaza-stad
[ afbeelding ]
Wat toevallig dat je nu hier mee komt, want vanmorgen is er ook nog een statement van Hamas uitgegaan waarin ze min of meer bevestigen dat ze alle Israëli's (dus ook die wat binnen de internationaal erkende grenzen wonen) als kolonisten beschouwen en dus als legitiem militair doelwit:quote:
Dat klopt inderdaad. In de Sovjet-Unie waren ze (ondanks dat het Rode Leger menig concentratiekamp van de Nazi's had weten te bevrijden) ook heel goed in Joden te veroordelen tot strafkampen waarvan niemand meer terug is gekomen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat waren sowieso duistere tijden. Ze sloegen elkaar in Europa toen continu de koppen in.
Maar ook later zijn de joden nog slachtoffer geweest van pogroms. Ook vele in Rusland en oost Europa.
Ach ach, vervelend hoor. Dat is wel weer even wat anders dan gisteren met gebak in je handen staan te vieren dat er talloze slachtpartijen in Israëlische dorpen zijn geweest. Nee, nul medelijden met deze mensen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:51 schreef L_auteur het volgende:
Israelisch bombardement op Gaza-stad
[ afbeelding ]
Late reactie want reeks aan het teruglezen, maar die lui hebben goed opgelet hoe de Amerikanen miljarden betaalden voor een handjevol gijzelaars in Iran. Gaat zo heel populair worden, dat gijzelen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:05 schreef Qarrad het volgende:
En even onderaan de streep het besef dat die massale ontvoeringen van burgers een van de centrale doelen geweest zijn van deze acties van Hamas. De inval, de gerichtheid op die kleine woonkernen en hun vrouwen en kinderen, het beeldmateriaal, allemaal deel van het plan.
Ze weten dat Israël wel geeft om mensenlevens in tegenstelling tot de leiding van Hamas en dat ze minstens honderdvoudig gaan betalen hiervoor met de kans dat Gaza bezet wordt. Het wordt op zijn minst voor een deel platgegooid nu. Ze hebben immers al opgeroepen aan burgers om te evacueren uit bepaalde gebieden (en om elders te gaan schuilen, weet je meteen waar Hamas gaat schuilen).
Dus: wat is het einddoel? Ik kan er geen bedenken dat positief uitpakt voor de Palestijnen.
Met 3 mil tweets die trending zijn zal er ongetwijfeld wat troep bij zitten. Denk niet dat je dit kan voorkomenquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:54 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat kan bij BWN, waar je ook actief bent. Hier in NWS is dat niet zo handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |