abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 oktober 2023 @ 09:59:50 #251
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_210875564
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:58 schreef Richestorags het volgende:
Eén ding wat weer bevestigd is na gisteren is dat het gedrag van het pro-Palestina kamp altijd zo primitief en walgelijk is dat het heel lastig is om je verbonden te voelen met het lot van de Palestijnen.
als je ze vrijheid en geld geeft dan hakken ze je hand af
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_210875567
Ook wel een theorie die dichtbij kan komen.

https://twitter.com/KimDo(...)yBKYn-l628X67Ug&s=08
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:00:36 #253
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210875569
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:59 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

:{
onvoorstelbaar wreed
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:00:39 #254
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_210875573
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dubbel in de gaten gehouden, wat is dat concreet precies? In tegenstelling tot enkelvoudig?
Niks concreet, gewoon onthouden.
pi_210875574
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik snap dat mensen kwaad zijn door de beelden uit Israel. Maar een hoop mensen hier opperen oog om oog (Gaza plat maken, brandbommen op Gaza etc) wat natuurlijk barbaars is. In Gaza wonen evengoed burgers namelijk.

Je kunt ook achter Israël staan zonder een land aan te moedigen tot oorlogsmisdaden, dat is zelfs beter voor Israël op de lange termijn.
Opperen? Nee, constateren. Het is simpelweg onmogelijk voor Israël om hier niet op te reageren. Dat gaat een hoop levens kosten, aan beide kanten, maar de kans dat de Palestijnen aan het kortste eind gaan trekken lijkt me groot.
pi_210875575
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:58 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dubbel in de gaten gehouden, wat is dat concreet precies? In tegenstelling tot enkelvoudig?
ja en ook niet driedubbel of viervoudig!
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:01:00 #258
3542 Gia
User under construction
pi_210875576
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik snap dat mensen kwaad zijn door de beelden uit Israel. Maar een hoop mensen hier opperen oog om oog (Gaza plat maken, brandbommen op Gaza etc) wat natuurlijk barbaars is. In Gaza wonen evengoed burgers namelijk.

Je kunt ook achter Israël staan zonder een land aan te moedigen tot oorlogsmisdaden, dat is zelfs beter voor Israël op de lange termijn.
Ze hebben eerst nog de waarschuwing gekregen om te vluchten. Maar ja, dat vindt hamas niet goed. Die gebruiken de burgers namelijk als menselijk schild.
pi_210875577
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:48 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Iran binnentrekken en de Ayatollahs verdrijven.
De meest duurzame manier om dat regime te veranderen is de burgers daar helpen dat zelf te doen, door het regime keihard te ondermijnen.

Er is in Iran een breed gedragen haat jegens het regime, dat steeds harder moet terugslaan om te overleven. Een inval door Israël et al zal eerder een verenigend effect achter het regime hebben (toch een aanval op 'hun' land, plus mensen daar willen niet als Syrië eindigen)
pi_210875578
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Je hebt de beelden gemist van de heldenontvangst die de Hamas leden ten deel vielen na hun moordpartij van gisteren?
Jij houdt van juichende mensenmassas of niet?
Je hebt het er zo vak over. Juichende mensen na de aanslagen van 911, juichende mensen bij de diverse aanslagen in Europa, juichende rellende Marokkanen in Nederland, juichende Hamas leden en gisteren juichende Arabieren

Ik ben ook voor meer positief nieuws en meer mensen die blij zijn, maar scorpie is jouw focus wel correct?
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:02:31 #261
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_210875583
Zag net nog een video van een vrouw in een jeep, gebonden, werd van de kofferbak naar de achterbank gebracht, bebloede broek waar de vagina zit.

Beesten zijn het.
Dit is geen leger wat een land binnen trekt, dit zijn criminelen en gestoorden met wapens in de handen.
pi_210875585
quote:
[ twitter ]

Walgelijk. Wat ze hiermee bereiken dat de steun voor Israël nog groter gaat worden (en terecht).
Hamas + Hezbollah = terrorisme.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_210875587
quote:
[ twitter ]

En dan Israël oproepen niet op te treden tegen dit soort lui. Je moet het maar durven.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 oktober 2023 @ 10:03:11 #264
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210875589
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:00 schreef Kloppend_Hart het volgende:

[..]
Niks concreet, gewoon onthouden.
Ja ok, onthouden. En dan, precies? Wat een vaag onderbuikgereutel :{
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_210875592
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:01 schreef Gia het volgende:

[..]
Ze hebben eerst nog de waarschuwing gekregen om te vluchten. Maar ja, dat vindt hamas niet goed. Die gebruiken de burgers namelijk als menselijk schild.
Het ging er nu eens niet om wat Hamas of Israel wel of niet doet, maar wat mensen hier allemaal opperen aan oorlogsmisdaden vanaf de zijlijn.

Mensen roepen hier op om Gaza plat te maken, dat betekent burgers platmaken. Zelfde met brandbommen op Gaza, dat betekent burgers aansteken.
pi_210875593
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:01 schreef Gia het volgende:

[..]
Dat doet het israelische leger nagenoeg altijd. DIe bellennaar het huis wat ze plat gaan gooie 15 minuten daarvoor zodatt de burgers nog weg kunnen gaan.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:03:50 #267
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_210875595
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:45 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dat is niet waar. Er worden op grote schaal Palestijnen van hun eigen land getreiterd.

Er zijn ook weer valse dorpjes opgezet door Palestijnen, maar niet op de schaal waarop de illegale nederzettingen gebouwd worden.
[..]
Ja, omdat het nederzettingen zijn. Niet omdat het "van die dorpjes zijn". Het zijn zeer georganiseerde nederzettingen met infrastructuur zoals snelwegen.

Niet iedereen die er woont is een overtuigde kolonist trouwens want het leven is daar betaalbaarder dan in andere delen van Israël.
[..]
Oh wil je het zo draaien... Wat ik wilde zeggen met behulp van het voorbeeld over de documentaires draaien alsof ik in propaganda ben getrapt. Clever.

Wat ik probeerde te zeggen is dat er echt plenty bewijs en berichtgeving is van de kolonisten en hun gedrag, zoveel dat het gewoonweg lachwekkend is om hun bestaan te ontkennen.
Die grote schaal is heel raar als er dus voornamelijk nieuwe huizen worden gebouwd. En inderdaad de dorpjes die er wonen zijn heel georganiseerd met ook scholen en andere voorzieningen. Wat zou daar precies mis mee zijn?
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Blijkbaar kunnen de argumenten over annexatie van land niet ontkracht worden anders was je daar wel op ingegaan.

Aan de verkeerde kant staan omdat ik de andere kant van Israëls beleid belicht? Wat een trieste zwart wit wereld moet je dan leven als er geen nuance kan bestaan en de good guys zogenaamd nooit iets fout doen. :')
Dat laatste zeg ik niet hoor, ik denk dat er genoeg kritieken zijn die je op Israël kunt leveren. Geen land is immers perfect, maar doen alsof deze hele kwestie zo bekeken moeten worden is gewoon onjuist. Er is inderdaad hier maar één goede kant, dat is Israël en een ongeciviliseerd en barbaars Arabisch volk, waar terrorisme breed wordt gevierd en geromantiseerd, de Palestijnen.

Israël heeft door de afgelopen decennia heen al meerdere consessies willen doen, maar dit allemaal niet genoeg. Want wat de Palestijnen en veel omringende landen trouwens ook willen, is de totale vernietiging van Israël. Een Holocaust 2.0.
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:52 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Omdat hier sprake is van een bezetting, en dan gelden er bepaalde regels. Een daarvan is dat je geen bevolking mag plaatsen in bezet gebied. Dat is zelfs een oorlogsmisdaad. Onvergelijkbare situatie.
Er is in de Palestijnse Gebieden gewoon een Palestijnse autoriteit, dus waar komt het 'bezetten' dan op neer? Het lijkt toch weer wonen en leven te zijn. Er zijn gewoon geen argumenten te maken waarom die gebieden etnisch zuiver moeten blijven. Er moeten daar gewoon Joden kunnen wonen net zoals er vele minderheden in Israël wonen.
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:51 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ze hebben zelfs heel wat meer ophef gemaakt om zwarte Piet dan islamitische terreurgroepen die meisjes ontvoerden. Het zijn geïnfiltreerde clubjes vol westen en blanken haters, meer niet, die dankbaar gebruik maken van de onkunde, naïviteit en vooral de ongelooflijke dommigheid van het linkerkamp in het westen.
Je ziet ook dat het voornamelijk weer mensen van de progressief linkse kant betreft, het blijft opvallend om wederom te moeten zien dat juist die mensen moreel gezien totaal stuurloos lijken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 oktober 2023 @ 10:04:01 #268
284411 crew  heywoodu
pi_210875598
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:02 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Hamas + Hezbollah = terrorisme.
De meest open deur ooit, dat zien we hier gelukkig ook helemaal niemand ontkennen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:04:21 #269
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210875599
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:00 schreef Toine51 het volgende:

Dus Iran, China en Rusland willen het westen naaien? Dat is de conclusie van deze theorie? Het niet dat dit hun niks kost. Net als dat Rusland een land met economische grote van de Benelux nu met een grote dure oorlog bezig is.
pi_210875603
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:03 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Het ging er nu eens niet om wat Hamas of Israel wel of niet doet, maar wat mensen hier allemaal opperen aan oorlogsmisdaden vanaf de zijlijn.

Mensen roepen hier op om Gaza plat te maken, dat betekent burgers platmaken. Zelfde met brandbommen op Gaza, dat betekent burgers aansteken.
dat maakt toch niet uit? Dat gebeurt toch niet gelukkig.
pi_210875606
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:00 schreef Toine51 het volgende:

Rusland is economisch en militair gezien volledig opgeblazen, maar volgens deze tweet zijn ze aan de winnende hand.

Juist.
pi_210875611
quote:
14s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]
De meest open deur ooit, dat zien we hier gelukkig ook helemaal niemand ontkennen.
Er zijn er anders genoeg die het anders zien, ook in Nederland.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_210875613
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:03 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja ok, onthouden. En dan, precies? Wat een vaag onderbuikgereutel :{
Gewoon het kaf van het koren scheiden.
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:05:34 #274
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210875614
En even onderaan de streep het besef dat die massale ontvoeringen van burgers een van de centrale doelen geweest zijn van deze acties van Hamas. De inval, de gerichtheid op die kleine woonkernen en hun vrouwen en kinderen, het beeldmateriaal, allemaal deel van het plan.

Ze weten dat Israël wel geeft om mensenlevens in tegenstelling tot de leiding van Hamas en dat ze minstens honderdvoudig gaan betalen hiervoor met de kans dat Gaza bezet wordt. Het wordt op zijn minst voor een deel platgegooid nu. Ze hebben immers al opgeroepen aan burgers om te evacueren uit bepaalde gebieden (en om elders te gaan schuilen, weet je meteen waar Hamas gaat schuilen).

Dus: wat is het einddoel? Ik kan er geen bedenken dat positief uitpakt voor de Palestijnen.
pi_210875615
Trouwens voor degenen die roepen dat dit enkel Hamas is en de "bevolking dit niet wil":

Zijn er überhaupt enige voorbeelden van verzet onder de Palestijnse bevolking tegen de terroristen van Hamas?
pi_210875620
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:05 schreef Pedroso het volgende:

[..]
ah en met die opmerkingen zien ze gelukkig wel het licht?
pi_210875622
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:04 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
dat maakt toch niet uit? Dat gebeurt toch niet gelukkig.
Nee, maar daarom maak ik wel bezwaar tegen dat soort praatjes hier.
pi_210875628
quote:

[..]
Klopt. Maar die geven verder ook geen reet om de Palestijnen. Het gaat er vooral om dat ze Israël en Joden kunnen bashen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 oktober 2023 @ 10:06:56 #279
284411 crew  heywoodu
pi_210875634
quote:

[..]
Hier nog niet langs zien komen, eigenlijk. Er voor het gemak van uit gaande dat je Hamas niet gelijkstelt met Palestina. Ontkennen dat Hamas een terroristische organisatie is heb ik in elk geval op FOK! nog niet gezien dit weekeinde.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 oktober 2023 @ 10:07:20 #280
284411 crew  heywoodu
pi_210875636
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:05 schreef Kloppend_Hart het volgende:

[..]
Gewoon het kaf van het koren scheiden.
En zeker ook niet de put dempen voor het kalf verdronken is natuurlijk. Ofzo.
pi_210875639
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]
En dan Israël oproepen niet op te treden tegen dit soort lui. Je moet het maar durven.
:')
pi_210875641
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]
En zeker ook niet de put dempen voor het kalf verdronken is natuurlijk. Ofzo.
voelde je je aangesproken door mijn post ofzo?
  zondag 8 oktober 2023 @ 10:09:28 #283
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210875652
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 10:05 schreef Qarrad het volgende:
En even onderaan de streep het besef dat die massale ontvoeringen van burgers een van de centrale doelen geweest zijn van deze acties van Hamas. De inval, de gerichtheid op die kleine woonkernen en hun vrouwen en kinderen, het beeldmateriaal, allemaal deel van het plan.

Ze weten dat Israël wel geeft om mensenlevens in tegenstelling tot de leiding van Hamas en dat ze minstens honderdvoudig gaan betalen hiervoor met de kans dat Gaza bezet wordt. Het wordt op zijn minst voor een deel platgegooid nu. Ze hebben immers al opgeroepen aan burgers om te evacueren uit bepaalde gebieden (en om elders te gaan schuilen, weet je meteen waar Hamas gaat schuilen).

Dus: wat is het einddoel? Ik kan er geen bedenken dat positief uitpakt voor de Palestijnen.
Nee, deze boemerang gaat harder terug komen. Hopelijk komt die vooral keihard terug op de terroristen van Hamas en dat soort groepen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')