abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210875498
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik voel me weleens een minderheid.

Ging Amnesty ook niet zeuren om de vreedzame protesten met extinction rebellion terwijl ze bij de Covid protesten stil waren?
Ze hebben zelfs heel wat meer ophef gemaakt om zwarte Piet dan islamitische terreurgroepen die meisjes ontvoerden. Het zijn genfiltreerde clubjes vol westen en blanken haters, meer niet, die dankbaar gebruik maken van de onkunde, naviteit en vooral de ongelooflijke dommigheid van het linkerkamp in het westen.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  zondag 8 oktober 2023 @ 09:51:04 #227
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210875499
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:46 schreef Qarrad het volgende:

[..]
God-ver-dom-me :r
Als je zoiets doet, zoiets filmt, zoiets post of je om zoiets verkneukelt, dan ben je gewoon af als mens.

Edit: ik bedoel niet jij die dit post natuurlijk maar de mensen die dit triomfantelijk op Twitter zetten om te laten zien hoe goed ze bezig zijn.
Dit is waarom Isral het zich niet kan veroorloven om tussen de Palestijnen van Gaza te wonen.
  zondag 8 oktober 2023 @ 09:51:12 #228
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_210875500
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:49 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Prima plan. Pakte in Irak ook goed uit.
ja je kunt zulke landen haast niet enig verstand over democratie bij brengen de agressie zal leiden tot vele terror ministaatjes net als in rak
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_210875501
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:48 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Iran binnentrekken en de Ayatollahs verdrijven.
En dan weer weggaan? Of?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 8 oktober 2023 @ 09:52:35 #230
323876 michaelmoore
pi_210875506
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:51 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
En dan weer weggaan? Of?
ja dan weer wegggaan

helaas , hopen dat het beter gaaat
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_210875507
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:51 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ja je kunt zulke landen haast niet enig verstand over democratie bij brengen de agressie zal leiden tot vele terror ministaatjes net als in rak
Democratie werkt alleen als verliezers hun verlies accepteren. Onderdrukte volkeren kunnen dit niet uit zichzelf
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_210875509
quote:
14s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat zouden die daar dan aan moeten doen? Waarom zouden er geen Joden op de Westelijke Jordaanoever mogen wonen? Er wonen toch ook miljoenen minderheden in Israel die staatsburger zijn? Neem de 2,5 miljoen Isralische Arabieren of paar honderdduizend Druze.

En je schept nu tevens wr het beeld alsof ergens een huis bouwen, het annexeren is van een gebied of land. Dit is gewoon niet hetzelfde.
Omdat hier sprake is van een bezetting, en dan gelden er bepaalde regels. Een daarvan is dat je geen bevolking mag plaatsen in bezet gebied. Dat is zelfs een oorlogsmisdaad. Onvergelijkbare situatie.
zie email 27 oktober
pi_210875517
Ik snap dat mensen kwaad zijn door de beelden uit Israel. Maar een hoop mensen hier opperen oog om oog (Gaza plat maken, brandbommen op Gaza etc) wat natuurlijk barbaars is. In Gaza wonen evengoed burgers namelijk.

Je kunt ook achter Isral staan zonder een land aan te moedigen tot oorlogsmisdaden, dat is zelfs beter voor Isral op de lange termijn.
  zondag 8 oktober 2023 @ 09:53:30 #234
323876 michaelmoore
pi_210875518
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:52 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Democratie werkt alleen als verliezers hun verlies accepteren. Onderdrukte volkeren kunnen dit niet uit zichzelf
GAZA was vrij in 2005

Vrij met gratis electriciteit uit Israel , met vriendlijkheid hadden ze alles gekregen

Israel had die gazastrook nooit terug moeten geven in 2005
Dat was een hele grote fout
Israel heeft het paard van troje zelf binnengehaald
https://en.wikipedia.org/wiki/Israeli_disengagement_from_Gaza
quote:
When was Gaza returned?
All Israeli settlements in the Gaza Strip and the joint Israeli-Palestinian Erez Industrial Zone were dismantled, and 9,000 Israelis, most living in Gush Katif, were forcibly evicted.

On 12 September 2005, the Israeli cabinet formally declared an end to Israeli military occupation of the Gaza Strip.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4170302.stm

quote:
Settler homes bulldozed in Gaza
Demolition in Peat Sadeh
Villas have been reduced to rubble
Israeli bulldozers have begun to demolish empty homes in the Gaza Strip as the operation to evict Jewish settlers nears its completion.
Earlier, soldiers and police prayed with residents of the large Gush Katif settlement bloc before they too were evicted from their homes.

Elsewhere, an Israeli soldier was reportedly hurt by Palestinian gunfire.

He was hit in the hand as he guarded the empty Neve Dekalim settlement, an army spokeswoman told AP news agency.
Only one of the 21 Gaza settlements - Netzarim - was expected to remain inhabited by nightfall.
Demolition work began in four of the empty settlements - Nissanit and Dugit in the north of the strip and Peat Sadeh and Ganei Tal in the south.

Click here for a map of the settlements
Bulldozers and excavators ripped through the red-tiled roofs and white-washed walls of the homes, the BBC's Jim Fish reports.

The demolitions are in accordance with an agreement between Israel and the Palestinians.
pi_210875519
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:51 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Precies. Regime change pakt nooit goed uit.

Maar, de kans is best groot dat ze het toch gaan proberen. Even de boel onderzoeken, de rol van Iran bewijzen en dan gaat het vervolgens daar los.

En dan wordt het spannend hoe de bondgenoten van Iran gaan reageren.
pi_210875521
quote:
4s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:43 schreef aloa het volgende:

[..]
Hamas bedoel je.

Ik denk dat de bevolking dit niet wil.
Dat wordt vaak gezegd, maar waar blijkt dat uit? Van enig verzet onder de Palestijnse bevolking tegen Hamas is bar weinig te merken, hoewel ik ook wel snap dat verzet niet ongevaarlijk is.
pi_210875531
Elk westers leider die nu niet openlijk Israel steunt moet dubbel in de gaten gehouden worden imo.
pi_210875532
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:47 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Blijkbaar kunnen de argumenten over annexatie van land niet ontkracht worden anders was je daar wel op ingegaan.

Aan de verkeerde kant staan omdat ik de andere kant van Israls beleid belicht? Wat een trieste zwart wit wereld moet je dan leven als er geen nuance kan bestaan en de good guys zogenaamd nooit iets fout doen. :')
Ik zou niet weten waarom je niet n die barbaarse terreurdaden kunt afwijzen en er tegelijkertijd op kunt wijzen dat de diepste oorzaken van dit conflict zeer complex zijn en beide partijen daarin een rol spelen die niet getypeerd kan worden als gericht op descalatie en het komen tot een vergelijk. Sterker nog dat lijkt mij heel verstandig, anders ben je namelijk bezig met jezelf voorliegen.
zie email 27 oktober
  zondag 8 oktober 2023 @ 09:56:07 #239
168739 Red_85
'echt wel'
pi_210875536
quote:
731
Zowaar net zo ziek als de ss idd. Psycho's
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 8 oktober 2023 @ 09:56:38 #240
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210875540
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Jij zou moslims op een zelfmoord missie niet eerst strippen voor de arrestatie? Ze hebben nogal de neiging om plof te doen. Een waar heb je vandaag dat ze mishandeld zouden zijn? Omdat het zonder bewijs op een Twitter post stond?
Het gaat geloof ik om het filmen en foto’s maken hiervan.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_210875542
quote:
4s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:43 schreef aloa het volgende:

[..]
Hamas bedoel je.

Ik denk dat de bevolking dit niet wil.
Je hebt de beelden gemist van de heldenontvangst die de Hamas leden ten deel vielen na hun moordpartij van gisteren?
  zondag 8 oktober 2023 @ 09:57:24 #242
168739 Red_85
'echt wel'
pi_210875544
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik snap dat mensen kwaad zijn door de beelden uit Israel. Maar een hoop mensen hier opperen oog om oog (Gaza plat maken, brandbommen op Gaza etc) wat natuurlijk barbaars is. In Gaza wonen evengoed burgers namelijk.

Je kunt ook achter Isral staan zonder een land aan te moedigen tot oorlogsmisdaden, dat is zelfs beter voor Isral op de lange termijn.
Zolang ze hamas niet uitleveren zijn ze net zo schuldig. De 'goede' zitten daar ook vol haat.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 8 oktober 2023 @ 09:57:34 #243
323876 michaelmoore
pi_210875545
Israel moet de hele GAza weer terug pakkeen en de Hamas deporteren
pi_210875547
quote:

ik snap dat niet, maar dat terzijde.
Israel weet dit zelf ook wel en daarom doen ze dit ook niet en ook niet gedaan de afgelopen 80 jaar.

Een wespennest laat je zitten, die prikt af en toe en dan prik je terug.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 oktober 2023 @ 09:58:24 #245
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympir:
pi_210875549
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:55 schreef Kloppend_Hart het volgende:
Elk westers leider die nu niet openlijk Israel steunt moet dubbel in de gaten gehouden worden imo.
Dubbel in de gaten gehouden, wat is dat concreet precies? In tegenstelling tot enkelvoudig?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_210875551
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:55 schreef Kloppend_Hart het volgende:
Het is de plicht van Westerse leiders om achter Isral te staan en terroristische organisaties als Hamas en Hezbollah te bestrijden.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 8 oktober 2023 @ 09:58:42 #247
323876 michaelmoore
pi_210875552
quote:

Israel; had de gaza strip nooit terug moeten geven aan HAMAS
pi_210875553
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 09:51 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Ze hebben zelfs heel wat meer ophef gemaakt om zwarte Piet dan islamitische terreurgroepen die meisjes ontvoerden. Het zijn genfiltreerde clubjes vol westen en blanken haters, meer niet, die dankbaar gebruik maken van de onkunde, naviteit en vooral de ongelooflijke dommigheid van het linkerkamp in het westen.
Was dat vroeger ook al?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 8 oktober 2023 @ 09:58:57 #249
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210875555
En ding besefte ik me: wat weer bevestigd is na gisteren is dat het gedrag van het pro-Palestina kamp altijd zo primitief en walgelijk is dat het heel lastig is om je verbonden te voelen met het lot van de Palestijnen.

Het goedpraten van geweld, toeteren als er mensen zijn overleden met vlaggetjes, de tribale en bloeddorstige mindset.
  zondag 8 oktober 2023 @ 09:59:38 #250
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210875560
twitter

:{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')