Ze hebben zelfs heel wat meer ophef gemaakt om zwarte Piet dan islamitische terreurgroepen die meisjes ontvoerden. Het zijn genfiltreerde clubjes vol westen en blanken haters, meer niet, die dankbaar gebruik maken van de onkunde, naviteit en vooral de ongelooflijke dommigheid van het linkerkamp in het westen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik voel me weleens een minderheid.
Ging Amnesty ook niet zeuren om de vreedzame protesten met extinction rebellion terwijl ze bij de Covid protesten stil waren?
Dit is waarom Isral het zich niet kan veroorloven om tussen de Palestijnen van Gaza te wonen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:46 schreef Qarrad het volgende:
[..]
God-ver-dom-me
Als je zoiets doet, zoiets filmt, zoiets post of je om zoiets verkneukelt, dan ben je gewoon af als mens.
Edit: ik bedoel niet jij die dit post natuurlijk maar de mensen die dit triomfantelijk op Twitter zetten om te laten zien hoe goed ze bezig zijn.
ja je kunt zulke landen haast niet enig verstand over democratie bij brengen de agressie zal leiden tot vele terror ministaatjes net als in rakquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Prima plan. Pakte in Irak ook goed uit.
En dan weer weggaan? Of?quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:48 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Iran binnentrekken en de Ayatollahs verdrijven.
ja dan weer wegggaanquote:
Democratie werkt alleen als verliezers hun verlies accepteren. Onderdrukte volkeren kunnen dit niet uit zichzelfquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja je kunt zulke landen haast niet enig verstand over democratie bij brengen de agressie zal leiden tot vele terror ministaatjes net als in rak
Omdat hier sprake is van een bezetting, en dan gelden er bepaalde regels. Een daarvan is dat je geen bevolking mag plaatsen in bezet gebied. Dat is zelfs een oorlogsmisdaad. Onvergelijkbare situatie.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wat zouden die daar dan aan moeten doen? Waarom zouden er geen Joden op de Westelijke Jordaanoever mogen wonen? Er wonen toch ook miljoenen minderheden in Israel die staatsburger zijn? Neem de 2,5 miljoen Isralische Arabieren of paar honderdduizend Druze.
En je schept nu tevens wr het beeld alsof ergens een huis bouwen, het annexeren is van een gebied of land. Dit is gewoon niet hetzelfde.
GAZA was vrij in 2005quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:52 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Democratie werkt alleen als verliezers hun verlies accepteren. Onderdrukte volkeren kunnen dit niet uit zichzelf
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/4170302.stmquote:When was Gaza returned?
All Israeli settlements in the Gaza Strip and the joint Israeli-Palestinian Erez Industrial Zone were dismantled, and 9,000 Israelis, most living in Gush Katif, were forcibly evicted.
On 12 September 2005, the Israeli cabinet formally declared an end to Israeli military occupation of the Gaza Strip.
quote:Settler homes bulldozed in Gaza
Demolition in Peat Sadeh
Villas have been reduced to rubble
Israeli bulldozers have begun to demolish empty homes in the Gaza Strip as the operation to evict Jewish settlers nears its completion.
Earlier, soldiers and police prayed with residents of the large Gush Katif settlement bloc before they too were evicted from their homes.
Elsewhere, an Israeli soldier was reportedly hurt by Palestinian gunfire.
He was hit in the hand as he guarded the empty Neve Dekalim settlement, an army spokeswoman told AP news agency.
Only one of the 21 Gaza settlements - Netzarim - was expected to remain inhabited by nightfall.
Demolition work began in four of the empty settlements - Nissanit and Dugit in the north of the strip and Peat Sadeh and Ganei Tal in the south.
Click here for a map of the settlements
Bulldozers and excavators ripped through the red-tiled roofs and white-washed walls of the homes, the BBC's Jim Fish reports.
The demolitions are in accordance with an agreement between Israel and the Palestinians.
Precies. Regime change pakt nooit goed uit.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:51 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja je kunt zulke landen haast niet enig verstand over democratie bij brengen de agressie zal leiden tot vele terror ministaatjes net als in rak
Dat wordt vaak gezegd, maar waar blijkt dat uit? Van enig verzet onder de Palestijnse bevolking tegen Hamas is bar weinig te merken, hoewel ik ook wel snap dat verzet niet ongevaarlijk is.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Hamas bedoel je.
Ik denk dat de bevolking dit niet wil.
Ik zou niet weten waarom je niet n die barbaarse terreurdaden kunt afwijzen en er tegelijkertijd op kunt wijzen dat de diepste oorzaken van dit conflict zeer complex zijn en beide partijen daarin een rol spelen die niet getypeerd kan worden als gericht op descalatie en het komen tot een vergelijk. Sterker nog dat lijkt mij heel verstandig, anders ben je namelijk bezig met jezelf voorliegen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:47 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Blijkbaar kunnen de argumenten over annexatie van land niet ontkracht worden anders was je daar wel op ingegaan.
Aan de verkeerde kant staan omdat ik de andere kant van Israls beleid belicht? Wat een trieste zwart wit wereld moet je dan leven als er geen nuance kan bestaan en de good guys zogenaamd nooit iets fout doen.
731quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja die Jappen konden er wat van. Huiveringwekkende wiki.
Het gaat geloof ik om het filmen en foto’s maken hiervan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:50 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij zou moslims op een zelfmoord missie niet eerst strippen voor de arrestatie? Ze hebben nogal de neiging om plof te doen. Een waar heb je vandaag dat ze mishandeld zouden zijn? Omdat het zonder bewijs op een Twitter post stond?
Je hebt de beelden gemist van de heldenontvangst die de Hamas leden ten deel vielen na hun moordpartij van gisteren?quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Hamas bedoel je.
Ik denk dat de bevolking dit niet wil.
Zolang ze hamas niet uitleveren zijn ze net zo schuldig. De 'goede' zitten daar ook vol haat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik snap dat mensen kwaad zijn door de beelden uit Israel. Maar een hoop mensen hier opperen oog om oog (Gaza plat maken, brandbommen op Gaza etc) wat natuurlijk barbaars is. In Gaza wonen evengoed burgers namelijk.
Je kunt ook achter Isral staan zonder een land aan te moedigen tot oorlogsmisdaden, dat is zelfs beter voor Isral op de lange termijn.
ik snap dat niet, maar dat terzijde.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik snap dat mensen kwaad zijn door de beelden uit Israel. Maar een hoop mensen hier opperen oog om oog (Gaza plat maken, brandbommen op Gaza etc) wat natuurlijk barbaars is. In Gaza wonen evengoed burgers namelijk.
Je kunt ook achter Isral staan zonder een land aan te moedigen tot oorlogsmisdaden, dat is zelfs beter voor Isral op de lange termijn.
Dubbel in de gaten gehouden, wat is dat concreet precies? In tegenstelling tot enkelvoudig?quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:55 schreef Kloppend_Hart het volgende:
Elk westers leider die nu niet openlijk Israel steunt moet dubbel in de gaten gehouden worden imo.
Het is de plicht van Westerse leiders om achter Isral te staan en terroristische organisaties als Hamas en Hezbollah te bestrijden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:55 schreef Kloppend_Hart het volgende:
Elk westers leider die nu niet openlijk Israel steunt moet dubbel in de gaten gehouden worden imo.
Israel; had de gaza strip nooit terug moeten geven aan HAMASquote:Op zondag 8 oktober 2023 09:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
Was dat vroeger ook al?quote:Op zondag 8 oktober 2023 09:51 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs heel wat meer ophef gemaakt om zwarte Piet dan islamitische terreurgroepen die meisjes ontvoerden. Het zijn genfiltreerde clubjes vol westen en blanken haters, meer niet, die dankbaar gebruik maken van de onkunde, naviteit en vooral de ongelooflijke dommigheid van het linkerkamp in het westen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |