Hij heeft wel een punt wat betreft die etnische zuiverheid.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die Palestijnse autoriteit heeft maar beperkte autonomie. Er is gewoon een militair bestuur, delen van Israëlische wetgeving zijn van toepassing en worden eventueel met geweld afgedwongen. Dat is een bezetting. Leesvoer: https://en.wikipedia.org/wiki/Israeli_occupation_of_the_West_Bank
Verder zou ik het op prijs stellen dat je walgelijke termen als ‘etnisch zuiver’ achterwege laat, daar draait het namelijk helemaal niet om.
Moslim bashen,ze allemaal barbaars noemen en de complete vernietiging van Palestina toejuichen gebeurt hier natuurlijk niet. Erg doorzichtige weer die hypocriete slachtoffer rol.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:06 schreef HSG het volgende: [..] Klopt. Maar die geven verder ook geen reet om de Palestijnen. Het gaat er vooral om dat ze Israël en Joden kunnen bashen.
Als landen als Iran en Pakistan je steunen dan weet je het wel.quote:
Gelukkig hebben we inderdaad ook nog de niet-mainstreammedia zoals de Volkskrant, het Parool en de NOS, die er wel over berichtten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Londen, Berlijn, Madrid, Parijs, Amsterdam.
Overal beelden van mensen die feest vieren nav de gebeurtenissen van gisteren.
Mainstreammedia: totale stilte.
Useful idiots op Fok: “duh Palestijnse bevolking zal dit toch echt niet steunuh?”
Dit is alemaal weeer een herhaling van de zesdaagse oorlog , exact hetzelfdequote:Op zondag 8 oktober 2023 10:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, deze boemerang gaat harder terug komen. Hopelijk komt die vooral keihard terug op de terroristen van Hamas en dat soort groepen
Joden bashen,ze allemaal barbaars noemen en de complete vernietiging van Israel toejuichen gebeurt hier natuurlijk niet. Erg doorzichtige weer die hypocriete slachtoffer rol.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Moslim bashen,ze allemaal barbaars noemen en de complete vernietiging van Palestina toejuichen gebeurt hier natuurlijk niet. Erg doorzichtige weer die hypocriete slachtoffer rol.
Materiaal zat waar lichamen rond worden geparadeerd aangemoedigd door een uitzinnig menigte, en ja dat is gewoon Gaza, filmpjes zijn meerdere keren gepostquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maar dat was niet in Gaza. Iemand hier opperde dat ze in Gaza feestend de straat opgingen.
Is dat zo?
Voor de lieve wereldvrede en onze portemonnee zou het veel beter zijn als Israël nu zou zeggen "sorry jongens, snap dat jullie boos zijn en eventjes wraak wilden nemen, hier heb je een groot stuk land en zie maar wat je ermee doet, no hard feelings, ok doei"quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:17 schreef Pedroso het volgende:
Wat een gigantische tyfuszooi is het momenteel toch op de wereld, op alle gebieden.
Dit gaat ook weer gigantische gevolgen hebben voor de hele wereld.
ik heb het vermoeden dat ze de bombardementen van israel niet willen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik ben met name benieuwd naar de mensen die hier stellig roepen dat de Palestijnse bevolking dit allemaal ook niet wil.
@:aloa
Je hebt de beelden gemist waarbij het lichaam van de dode vrouw en dode militairen rondgereden werd zodat iedereen erop kon spugen terwijl ze allemaal Allah akbar aan het scanderen waren?quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maar dat was niet in Gaza. Iemand hier opperde dat ze in Gaza feestend de straat opgingen.
Is dat zo?
Israel heeft het altijd gedaanquote:
Als je het wil ontkennen staat dat je natuurlijk vrij hoor.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:18 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Is dat zo?
Waarom zou je daar als homo of jood of gelukszoeker willen wonen? Het zijn toch nog steeds grotendeels vluchtelingen daar?quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:19 schreef Homey het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt wat betreft die etnische zuiverheid.
Mogen zwarte mensen, joden, homo’s en noem maar op wel wonen in Gaza? Gaza is een 100% etnische mono-cultuur. Dat is een feit.
Ik zie ook geen oplossing voor dit conflict. Vrede gaat nooit lukkenquote:Op zondag 8 oktober 2023 10:17 schreef Pedroso het volgende:
Wat een gigantische tyfuszooi is het momenteel toch op de wereld, op alle gebieden.
Dit gaat ook weer gigantische gevolgen hebben voor de hele wereld.
Ik vraag me af of de mensen die dit ontkennen aan het trollen zijn of gewoon onder een steen leven.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:20 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Materiaal zat waar lichamen rond worden geparadeerd aangemoedigd door een uitzinnig menigte, en ja dat is gewoon Gaza, filmpjes zijn meerdere keren gepost
quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit is de bevolking die Hamas begroet, gisteren:Beesten zijn het. Wat zeg ik? Minder dan beesten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hij heeft geen punt. Hij sleept het er namelijk aan de haren bij omdat hij weet dat dat soort termen een bepaalde lading hebben. Stemmingmakerij heet dat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:19 schreef Homey het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt wat betreft die etnische zuiverheid.
Mogen zwarte mensen, joden, homo’s en noem maar op wel wonen in Gaza? Gaza is een 100% etnische mono-cultuur. Dat is een feit.
Verdorie dat zijn linkse bastions die we niet mogen vertrouwen volgens sommige conservatie rechtsen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we inderdaad ook nog de niet-mainstreammedia zoals de Volkskrant, het Parool en de NOS, die er wel over berichtten.
Zelfs als Israël dat gaat doen dan zal Hamas (en anderen) dat niet gaan accepteren, die zijn alleen maar op de vernietiging van Israël uit.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor de lieve wereldvrede en onze portemonnee zou het veel beter zijn als Israël nu zou zeggen "sorry jongens, snap dat jullie boos zijn en eventjes wraak wilden nemen, hier heb je een groot stuk land en zie maar wat je ermee doet, no hard feelings, ok doei"
Wikipedia, waar iedereen wat kan toevoegen, betreft niet de literatuur die ik nuttig. En als jij dat wel gebruikt als grond om tot je conclusies over deze kwestie te komen, zou ik je ten sterkste aanraden om andere bronnen raad te plegen. Het zou in elk geval wel verklaren waarom je in bepaalde onjuistheden lijkt te geloven.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die Palestijnse autoriteit heeft maar beperkte autonomie. Er is gewoon een militair bestuur, delen van Israëlische wetgeving zijn van toepassing en worden eventueel met geweld afgedwongen. Dat is een bezetting. Leesvoer: https://en.wikipedia.org/wiki/Israeli_occupation_of_the_West_Bank
Verder zou ik het op prijs stellen dat je walgelijke termen als ‘etnisch zuiver’ achterwege laat, daar draait het namelijk helemaal niet om.
Nee, gelukkig niet gezien.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt de beelden gemist waarbij het lichaam van de dode vrouw en dode militairen rondgereden werd zodat iedereen erop kon spugen terwijl ze allemaal Allah akbar aan het scanderen waren?
Geef me maar een link van de NOS waarbij ze stilstaan bij de feestvierende Palestijnen in de westerse landen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we inderdaad ook nog de niet-mainstreammedia zoals de Volkskrant, het Parool en de NOS, die er wel over berichtten.
In dat geval zullen we ze helaas moeten nuken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zelfs als Israël dat gaat doen dan zal Hamas (en anderen) dat niet gaan accepteren, die zijn alleen maar op de vernietiging van Israël uit.
Nee, an sich wil niemand in de wereld oorlog. En toch is het aan de orde van de dag.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Zou jij het willen?
Het overgrote deel van de bevolking wil geen oorlog, wat logisch is natuurlijk.
ik geloof direct dat er enkele van de miljoenen burgers dit wel deden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
In Gaza gingen ze feestend en gebak uitdelend de straat op? Mannen, vrouwen en kinderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |