Dit is van dezelfde schaamteloosheid als Russen die eisen dat het westen moet stoppen met "hating Russians".quote:
waarheid is vloeibaar, het stroomt altijd het afvoerputje inquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gevolg van social media. De klapwappies aan beiden kanten overschreeuwen zich dusdanig dat wat meer genuanceerde mening totaal onzichtbaar zijn. Bij al dit soort kampjeskwesties zie je dat de 'MSM' tegenwoordig wordt beticht van een bepaalde vooringenomenheid want 'Je hoort ze nooit over dit of dat!!', meestal zoals ook hierboven vrij eenvoudig te ontkrachten met een paar linkjes of citaten, maar dat boeit de types die in betreffende Pavlovreflex schieten helemaal niet. Waarheid zit hem niet in feiten, maar in je eigen opvattingen op religieuze wijze blijven reciteren.
Het is geen Duitse, er staan foto's op haar Instagram dat ze een Israelisch paspoort heeft en is ook daar naar een universiteit geweest. Het is iemand met een dubbel paspoort, een Israelische die in Duitsland woonde.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dus daar komt dan een Duitse op af die pro-Palestina is en die wordt vervolgens vermoord en dood rondgeparadeerd? Bizar.
Nou ja, ik denk wel oprecht dat er mensen wonen die dit liever ook niet willen. Maar ik weet niet of deze mensen zeg maar weg kunnen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een gevangenis die in staat is op deze schaal Israel aan te vallen? Waarom herhalen mensen dit fabeltje nog? Gaza kan alles krijgen wat ze nodig hebben, ze kiezen alleen voor wapens
Zijn heel vaak dezelfde mensen ook, die beide dingen zeggen. Mooi man, dat eeuwige met de winden mee varen van de wappies.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik vind het wel hilarisch dat je aan de ene kant mensen hebt die roepen dat de NOS de kant van de palestijnen kiest in hun berichtgeving, en dan check ik even Linkedin en dan zie ik opeens allemaal posts van mensen die de mainstraim media (inclusief de NOS) een groot Joods complot noemen.
Man man man.
Niet echt breaking meerquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:13 schreef Slayage het volgende:
BREAKING: Egyptian and regional media report that an Egyptian policeman shot dead two Israeli tourists and injured others in the northern city of Alexandria. Israeli media confirms that an Israeli tourist bus has come under fire in Alexandria. Worth mentioning there are several Jewish synagogues in Alexandria. The tourist bus came under attack in Al Manshiya district, which has a recently-restored synagogue dating back to 1860. I can't recall an incident in which an Egyptian serviceman uses his gun to target Israeli civilians or tourists in Egypt in the past 44 years years since the signing of the peace agreement with Israel in 1979. Egyptian media says the Egyptian policeman has been arrested.
[ twitter ]
er leven genoeg palestijnen in de niet-bezette gebieden naast joden, europeanen, amerikanen, aziaten, LHBTQI-personen, moslims en christenen. Allemaal vreedzaam.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:13 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk wel oprecht dat er mensen wonen die dit liever ook niet willen. Maar ik weet niet of deze mensen zeg maar weg kunnen.
al besprokenquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:13 schreef Slayage het volgende:
BREAKING: Egyptian and regional media report that an Egyptian policeman shot dead two Israeli tourists and injured others in the northern city of Alexandria. Israeli media confirms that an Israeli tourist bus has come under fire in Alexandria. Worth mentioning there are several Jewish synagogues in Alexandria. The tourist bus came under attack in Al Manshiya district, which has a recently-restored synagogue dating back to 1860. I can't recall an incident in which an Egyptian serviceman uses his gun to target Israeli civilians or tourists in Egypt in the past 44 years years since the signing of the peace agreement with Israel in 1979. Egyptian media says the Egyptian policeman has been arrested.
[ twitter ]
Dit conflict heeft geen eind, tot n van de twee gewoon niet meer bestaat maar dan zijn er altijd nog andere landen die er wat van gaan vinden. Ze hadden beter een onbewoonbaar gebied in Africa kunnen pakken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die voelen de bui al hangen en weten dat Isral hard gaat terugslaan.
wie is ze en waarom denk je dat dat geaccepteerd zou worden?quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:15 schreef Zoon_John het volgende:
Ze hadden beter een onbewoonbaar gebied in Africa kunnen pakken.
Ze is dood. Die kneuzen hebben haar getoond als troffee waar sommige mensen op haar hebben gespuugd zoals echte mannen natuurlijk doen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze is Duits staatsburger en was er met een toeristengroep. Ze zegt dat haar dochter is ontvoerd en bewusteloos was op beeld. Ze vraagt haar dochter terug te sturen (dat laatste versta ik niet goed).
gelukkig doen ze niemand kwaadquote:
Het groepje rondom Theodor Herzl. Oeganda was volgens mij een optie toen. Ik weet niet hoe Oeganda er toen bijlag.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:16 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
wie is ze en waarom denk je dat dat geaccepteerd zou worden?
Vast. En ik denk dat ze ook wel snappen dat na de beelden van gisteren er weinig druk op Isral zal komen om net te doen als in 2008/2009 en een staakt het vuren af te kondigen. En ook dat die paar bombardementen van gisteren en vandaag helemaal niets zijn van wat er gaat gebeuren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die voelen de bui al hangen en weten dat Isral hard gaat terugslaan.
Burgemeesters in diverse steden weigeren de Israelische vlag op te hangen maar gelukkig mogen aanhangers van Hamas wel hun Palestina vlag laten wapperen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:16 schreef Cheeseburgert het volgende:
[ tiktok ]
Die scootmobiel jostie op het eind maakt het wel af. Ik heb weer een volle bingokaart
niet onbewoond, zoals je zelf schreefquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:18 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Het groepje rondom Theodor Herzl. Oeganda was volgens mij een optie toen. Ik weet niet hoe Oeganda er toen bijlag.
gelukkig mag iedereen in NL zelf keuzes maken voor wie ze zijn inderdaadquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Burgemeesters in diverse steden weigeren de Israelische vlag op te hangen maar gelukkig mogen aanhangers van Hamas wel hun Palestina vlag laten wapperen.
LOLquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Vast. En ik denk dat ze ook wel snappen dat na de beelden van gisteren er weinig druk op Isral zal komen om net te doen als in 2008/2009 en een staakt het vuren af te kondigen. En ook dat die paar bombardementen van gisteren en vandaag helemaal niets zijn van wat er gaat gebeuren.
De IDF trapt de komende maanden elke deur in dat gebied in op zoek naar de ontvoerde burgers. Willen ze stroom/water/voedsel? Eerst de gijzelaars terug.
Ze vraagt om hulp en ook om op de hoogte te worden gehouden van alle nieuwigheden rondom de situatie op het laatst.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze is Duits staatsburger en was er met een toeristengroep. Ze zegt dat haar dochter is ontvoerd en bewusteloos was op beeld. Ze vraagt haar dochter terug te sturen (dat laatste versta ik niet goed).
ga je er nu echt vanuit dat die niet vermoord kunnen worden?quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Vast. En ik denk dat ze ook wel snappen dat na de beelden van gisteren er weinig druk op Isral zal komen om net te doen als in 2008/2009 en een staakt het vuren af te kondigen. En ook dat die paar bombardementen van gisteren en vandaag helemaal niets zijn van wat er gaat gebeuren.
De IDF trapt de komende maanden elke deur in dat gebied in op zoek naar de ontvoerde burgers. Willen ze stroom/water/voedsel? Eerst de gijzelaars terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |