Hear, hear.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:12 schreef moby_jones het volgende:
Je hoeft hier niet de straat op om Israël te bejubelen daar is het parlement voor
Ja dat soort lui inderdaad.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bedoelt de lui die op een plein feest staan te vieren terwijl de lichamen van dode Israeliers door de straten van steden in de Gazastrook worden gereden? Ja.
Het bloedbad is de tegenreactie.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar even serieus, wat voor tegenreactie had je dan verwacht, na zo'n bloedbad van vandaag? Dat mensen zeggen "ah joh, die Palestijnen, daar zitten ook goeien tussen, dus we doen gewoon helemaal niks." ?
wat boeit het jou?quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:11 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Een mens mag dromen, mevrouw.
Ondanks dat je weet dat het geen realiteit is.
Laatste 2 zinnen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:09 schreef Momo het volgende:
[..]
De gasten die gewone mensen, vrouwen en kinderen neerschoten/ontvoerde etc. vandaag mogen van mij ook dood. Maar betekend niet dat je moet gaan juichen bij dood van elke Palestijn...
Achter in die jeep die eruit gesleurd werd en op de achterbank werd gepropt, andere meidquote:Op zondag 8 oktober 2023 00:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Straks was het nog een 'German citizen'
Je zou die fanatici juist serieus moeten nemen. Dat soort lui heeft er namelijk geen enkele moeite mee dat soort problemen in het land waar ze feest staan te vieren te introduceren als het hun uitkomt. De tijd dat we dit soort lui maar als dom wegzetten is wel een beetje voorbij he.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:12 schreef Momo het volgende:
[..]
Weet niet of we mensen die ergens bewust naar toe gaan om te juichen dat onschuldige burgers zijn omgekomen serieus moeten nemen op hun hersencapaciteit...
Precies. Er zitten ook goede tussen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:09 schreef Momo het volgende:
[..]
De gasten die gewone mensen, vrouwen en kinderen neerschoten/ontvoerde etc. vandaag mogen van mij ook dood. Maar betekend niet dat je moet gaan juichen bij dood van elke Palestijn...
Bizar dat je zo kunt denkenquote:Op zondag 8 oktober 2023 00:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Al waren het er 240 of 2.400. Of 24.000.
Boeiend. Hoe meer hoe beter.
De 5e colonne schuwt geweld inderdaad niet. We weten allemaal hoe geweldig ontwikkelt ze zijnquote:Op zondag 8 oktober 2023 00:09 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nee die staan stoer op internet volkerenmoord goed te praten.
Veel te bang dat ze op straat een "5e colonne" tegenkomen.
Die tegenreactie had je zeker kunnen verwachten. Maar om nou te gaan te juichen om zoveel mogelijk doden bij de Palestijnen en dus ook veel burgers gaat echt nergens over.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar even serieus, wat voor tegenreactie had je dan verwacht, na zo'n bloedbad van vandaag? Dat mensen zeggen "ah joh, die Palestijnen, daar zitten ook goeien tussen, dus we doen gewoon helemaal niks." ?
Hamas mag dood. Hezbollah ook. Same shit.quote:
Er liepen letterlijk duizenden mensen op straat in de Gazastrook feest te vieren. Hou dan maar eens vol dat er goeien tussen zitten die dit allemaal niet willen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:13 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Precies. Er zitten ook goede tussen.
Dat die vandaag verdomt lastig te vinden waren tussen alle juichende en feestende palastijnen in Gaza, tsjah.
Incidentje joh
Ja dat zeggen dus beide kanten en zo gaat men al eeuwen door over iets waar ze zelf niet bij aan de wieg gestaan hebben. Als geen van beide kanten stopt, stopt het nooit en worden de wraakacties alleen maar groter. Erg constructief ga je niet te werk.quote:
Je reageerde op "Palestijnen"quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hamas mag dood. Hezbollah ook. Same shit.
Staan ze al ergens op een plein met honderden samen een livestream te volgen dan? Of is het een Fokker hier die het roept?quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Die tegenreactie had je zeker kunnen verwachten. Maar om nou te gaan te juichen om zoveel mogelijk doden bij de Palestijnen en dus ook veel burgers gaat echt nergens over.
De ene zitten alleen in een gevangenisstaat en de andere worden met miljarden gesteund aan veiligheid.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja dat zeggen dus beide kanten en zo gaat men al eeuwen door over iets waar ze zelf niet bij aan de wieg gestaan hebben. Als geen van beide kanten stopt, stopt het nooit en worden de wraakacties alleen maar groter. Erg constructief ga je niet te werk.
Ah! Thanksquote:Op zondag 8 oktober 2023 00:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nos meldt Duitse en Israëlische nationaliteit.
Je kan je niet voorstellen dat er Palestijnen zijn die niet vandaag stonden te juichen met een lijk op straat?quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:13 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Precies. Er zitten ook goede tussen.
Dat die vandaag verdomt lastig te vinden waren tussen alle juichende en feestende palastijnen in Gaza, tsjah.
Incidentje joh
De 5e colonne schuwt geweld niet maar geniet van geweld. Je ziet het hier ook. Tegen Koerden, tegen Armenen, tegen Israëliërs. Allemaal verhuld in narratieven dat het nog net kan zodat ze niet geband worden. Eigenlijk met dezelfde taal als de Saudi's.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De 5e colonne schuwt geweld inderdaad niet. We weten allemaal hoe geweldig ontwikkelt ze zijn
Eens. Al vrij lang had ik iets van.. 'ze zoeken het maar uit daar met hun eeuwige conflict' Maar ik ben weer wakkergeschud en besef wat een afkeer ik voel voor een bepaald soort, ik steun Israël als zij besluiten Gaza nu wat rigoureuzer aan te pakken. De ontvoerde mensen zijn wel reden tot zorg, ik schat die Hamas-lui niet hoger in dan de varkens van IS en die hadden nou niet echt veel respect voor de lichamelijke intgriteit van gevangenen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het ging allemaal een stuk verder dan dat. Met barbaarse acties win je echt niet de sympathie van de meeste mensen, zelfs als het begrijpelijk zou zijn.
Waarom gaat dit zo aan je hart? Dat je droomt van een staat die zichzelf opheft.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:11 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Een mens mag dromen, mevrouw.
Ondanks dat je weet dat het geen realiteit is.
Nederland ook, mag zich ook opheffen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Omdat Israel een gevaar is voor het Europese belang.
Ja. Ik schreef het vandaag al: Als ik die kreet hoor, weet ik dat er iets gruwelijks gaat gebeuren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:16 schreef SpaceOddity het volgende:
Beelden van ''Allah hakbar'' roepende mannen die al trekkend aan de haren een vrouw een jeep inwerken.
Explain.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Omdat Israel een gevaar is voor het Europese belang.
Dan hoop ik niet dat je ooit in een Arabisch sprekend land komt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Ik schreef het vandaag al: Als ik die kreet hoor, weet ik dat er iets gruwelijks gaat gebeuren.
Nou doe je best. De hele avond berichten over oorlog lezen en beelden bekijken helpt niet als je over fijne dingen wilt dromenquote:Op zondag 8 oktober 2023 00:17 schreef Molo het volgende:
Zieke shit allemaal iig
Thee is op hier, ga mijn nest eens in. Dromen van wat gezelliger zaken
Vaak genoeg geweest. Ben niet wereldvreemd hè.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je ooit in een Arabisch sprekend land komt.
Daar hoor je die kreet nooit, zonder dat er iets afschuwelijks gebeurd?quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Vaak genoeg geweest. Ben niet wereldvreemd hè.
Hou aub op met mensen hier te framen.
Nightynight!quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:17 schreef Molo het volgende:
Zieke shit allemaal iig
Thee is op hier, ga mijn nest eens in. Dromen van wat gezelliger zaken
Eens.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hamas mag dood. Hezbollah ook. Same shit.
Omdat Israel de grootste destabilator is van het MO.quote:
Dat mensen dat opeens beginnen te schreeuwen bij westerlingen of joden? Nee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Daar hoor je die kreet nooit, zonder dat er iets afschuwelijks gebeurd?
Klinkt als een prima ruil.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik ben juist voorstander van de Europese Joden terug te brengen naar het Europees continent
En we zouden ook de andere Joden kunnen overwegen als ze daar interesse in hebben.
Die kreet is vandaag de dag ook in meer dan genoeg niet-arabische landen te horen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je ooit in een Arabisch sprekend land komt.
nooit!quote:
Ik. Ik ken nog wel wat vrijheid- en democratiehatende inwoners van het Europese continent die ik graag als kandidaat aandraag voor zo'n ruil.quote:
Moet jij weten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
He wat leuk, ik ben een voorstander van het terugbrengen van de islamieten naar de woestijn.
Eeeeeeeuhm ik moet even hard nadenken.....quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:20 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Eens.
Islamitische Staat ook.
Zou er een gemene deler te benoemen zijn?
We zijn allemaal afhankelijk van elkaar. Of denk jij dat NL het wel prima doet zonder de EU of andere landen? Niemand is een eiland op zich. Zelfs Iran niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Omdat Israel de grootste destabilator is van het MO.
Israel is in haar bestaan volledig afhankelijk van Europa en de VS, door financiering.
Daarmee steunen wij onrust op het wereldtoneel direct en brengen daarmee ons eigen belang in gevaar.
Het bestaan van Israel is alleen goed voor Israelis.
In zekere zin wel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:26 schreef capricia het volgende:
[..]
We zijn allemaal afhankelijk van elkaar. Of denk jij dat NL het wel prima doet zonder de EU of andere landen? Niemand is een eiland op zich. Zelfs Iran niet.
De grootste destabilisatie is het MO zelf. Je geeft Israël te veel macht.
Nee, maar het gaat dan wel om Europese landen die het Europese belang dienen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:26 schreef capricia het volgende:
Of denk jij dat NL het wel prima doet zonder de EU of andere landen?
Vrede en liefde natuurlijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eeeeeeeuhm ik moet even hard nadenken.....
Ow wacht, de zandbak ideologie van de vrede natuurlijk.
Juist. Denk daar maar eens over na.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat dan wel om Europese landen die het Europese belang dienen.
Israel doet geen van beidequote:Op zondag 8 oktober 2023 00:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Juist. Denk daar maar eens over na.
Toch genoeg ultrarijke moslim staten in de buurt die Palestina kunnen steunen? Waarom doen ze dat niet, denk je?quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:27 schreef Bezsen het volgende:
[..]
In zekere zin wel.
Want het is niet meer dan een vazalstaat van de VS.
Laat ze het eens proberen zonder steun.
Precies. Dagelijks de dreiging van terroristische raketten op je kokosnoot. En dan ook nog worden ontvoerd door een stel gekken in naam van een denkbeelding figuur. Om daarna ook nog eens door hun creampie van 8 jaar geleden te worden gepest.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Triest ja, kinderen die in oorlogsgebied moeten leven.
Ik denk dat er wel daadwerkelijk statefunding is naar Palestina hoor.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:34 schreef Kloppend_Hart het volgende:
[..]
Toch genoeg ultrarijke moslim staten in de buurt die Palestina kunnen steunen? Waarom doen ze dat niet, denk je?
het lijkt vooral een kind dat naar Gaza is ontvoerd en getreiterd wordt omdat hij om zijn moeder huilde. die zal dus niet bij hem zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Morgen verderquote:Op zondag 8 oktober 2023 00:37 schreef Ali_boo het volgende:
Mijn laatste bericht voor vandaag![]()
[ twitter ]
Zinloos, faalt bij voorbaat. Ze staan elkaar nu al naar het leven, laat staan als hun gemeenschappelijk grote vijand wegvalt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:36 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel daadwerkelijk statefunding is naar Palestina hoor.
Dankzij Hamas. Denk je nou echt dat Hamas het betreurt dat die kinderen in oorlogsgebied leven? Hamas lokt de aanvallen op Israel al jaren uit en wanneer Israel terug slaat zitten de kopstukken van Hamas in een luxe hotel in Beiroet terwijl de mensen in Gaza omkomen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hamas sluit haar eigen bevolking op in Gazaquote:Op zondag 8 oktober 2023 00:40 schreef Swango het volgende:
[..]
Dankzij Hamas. Denk je nou echt dat Hamas het betreurt dat die kinderen in oorlogsgebied leven? Hamas lokt de aanvallen op Israel al jaren uit en wanneer Israel terug slaat zitten de kopstukken van Hamas in een luxe hotel in Beiroet terwijl de mensen in Gaza omkomen.
Daar zeg je me wat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Morgen verder
Eens kijken of China Taiwan met rust laat de komende periode.
Is al behoorlijk wat aan de gang. Voornamelijk vanaf F16's (als het geluid een beetje klopt). Maar waar moeten ze naartoe dan?quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:39 schreef Perrin het volgende:
Incoming noord-oostelijk Gaza.
[ twitter ]
Wat is deze plottwist?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:46 schreef Ali_boo het volgende:
Sources are reporting that the weapons used by Hamas against Israel were delivered from Ukraine.
He he, zeg je eindelijk iets zinnigsquote:Op zondag 8 oktober 2023 00:41 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hamas sluit haar eigen bevolking op in Gaza
Rusland, Iran en straks China druk bezig om de Amerikaanse staatskas leeg te laten lopen met al deze conflicten. Blijft niks meer over van dat buitenlandbeleid straks.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Morgen verder
Eens kijken of China Taiwan met rust laat de komende periode.
Hoeft niet.quote:
Nou ja, in zekere zin wel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:41 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Straks zeg je nog Hamas haar eigen bevolking als schild gebruikt en dat water nat is.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:41 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja, wordt lastig als je een half miljoen mensen op een postzegel opsluit he.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:44 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Straks zeg je nog Hamas haar eigen bevolking als schild gebruikt.
't moet toch niet gekker worden zeg
Debunked ook.quote:
Extreemrechts he, geen enkele morele kompas.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Bizar dat je zo kunt denken![]()
Het zijn mensen
2 miljoenquote:Op zondag 8 oktober 2023 00:44 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja, wordt lastig als je een half miljoen mensen op een postzegel opsluit he.
Weg van de randen blijkbaar?quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is al behoorlijk wat aan de gang. Voornamelijk vanaf F16's (als het geluid een beetje klopt). Maar waar moeten ze naartoe dan?
't waren er een miljoen toen ze die terroristen de macht gaven.quote:
Niet veel anders te doen daar hè.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:57 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
't waren er een miljoen toen ze die terroristen de macht gaven.
Eten mogen ze dan niet hebben, maar hun bevolking dubbel zo groot neuken in 17 jaar is geen probleem![]()
47% van Gaza is jonger dan 18
Ja armoede zorgt voor bevolkingsgroei hè.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:57 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
't waren er een miljoen toen ze die terroristen de macht gaven.
Eten mogen ze dan niet hebben, maar hun bevolking dubbel zo groot neuken in 17 jaar, bij een gebrek aan alles, is geen probleem![]()
47% van Gaza is jonger dan 18
waarom zouden ze heel gaza uit moeten volgens jou?quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:45 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Debunked ook.
Maar als je zoals hier iemand vijf keer ziet beweren dat Palestijnen gewoon Gaza uitkunnen, dan kun je wel nagaan hoe vaak zoiets als dit morgen weer in de echokamer voorbijkomt op twitter en reddit.
Die ouders maken zich blijkbaar niet zo'n zorgen in wat voor ellende ze hun kinderen op de wereld zetten?quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:59 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja armoede zorgt voor bevolkingsgroei hè.
Dat lijkt me niet wereldschokkend.
Veel uitwijkruimte ookquote:Op zondag 8 oktober 2023 01:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
bbc
The Israeli army asks residents of seven different areas across the Gaza Strip to leave their homes and move to the city centers or take refuge in shelters in preparation for launching attacks against Hamas targets. Wittiness told the BBC that dozens of families started leaving their homes and sheltering in UN schools.
Wat is dit voor een ecologisch links geneuzelquote:Op zondag 8 oktober 2023 01:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die ouders maken zich blijkbaar niet zo'n zorgen in wat voor ellende ze hun kinderen op de wereld zetten?
Ging al een tijdje rond blijkbaar, gek wel dat Israël dit wel wist, maar niet dat dit vervolgens gebruikt zou kunnen worden in een aanval.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kwamen de wapens gebruikt voor de aanslagen uit Oekraïne?
Er zijn delen in Afrika waar men niet eens weet dat seks tot kinderen leidt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 01:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die ouders maken zich blijkbaar niet zo'n zorgen in wat voor ellende ze hun kinderen op de wereld zetten?
De bevolkingsgroei van het armste land ter wereld (burundi) komt nog niet eens in de buurt van de gigantische verdubbeling in Gaza.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:59 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja armoede zorgt voor bevolkingsgroei hè.
Dat lijkt me niet wereldschokkend.
Burundi heeft een geboortecijfer van 4.96 tegenover 3.34 in Gaza tegenwoordig.quote:Op zondag 8 oktober 2023 01:04 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
De bevolkingsgroei van het armste land ter wereld (burundi) komt nog niet eens in de buurt van de gigantische verdubbeling in Gaza.
Was de stroom niet afgesloten 12 uur geleden o f zo? Hoe moet dit nieuws hen bereiken, mijn mobiel gaat amper 7 uurtjes screen on time mee.quote:
Ze hebben wat eigen elektriciteit.quote:Op zondag 8 oktober 2023 01:06 schreef Drxx het volgende:
[..]
Was de stroom niet afgesloten 12 uur geleden? Hoe moet dit nieuws hen bereiken, mijn mobiel gaat amper 7 uurtjes screen on time mee.
Gelukkig hebben ze zoveel gehad aan de sympathie de laatste jaren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 01:09 schreef Paganitzu het volgende:
Wat erg dit.
Dit gaat echt niks goeds opleveren. Twee staten oplossing is het beste, maar onmogelijk gemaakt omdat men het eigenlijk niet echt wil, of er niet meer in geloofd.
Wie de schuldige is in het conflict, is ook niet meer transparant omdat er zoveel slechte dingen gedaan zijn. Al is deze actie wel redelijk zwart/wit met betrekking tot wie de slechterik is vandaag. Het weinige sympathie wat ik nog kon opbrengen voor 'Palestina' ben ik nu eigenlijk ook wel kwijt geraakt.
Troost je, Hamas ≠ Palestina. Die kneuzen bestaan pas 35 jaar, en alleen maar om Fatah een hak te zetten. Verdeel en heers.quote:Op zondag 8 oktober 2023 01:09 schreef Paganitzu het volgende:
Wat erg dit.
Dit gaat echt niks goeds opleveren. Twee staten oplossing is het beste, maar onmogelijk gemaakt omdat men het eigenlijk niet echt wil, of er niet meer in geloofd.
Wie de schuldige is in het conflict, is ook niet meer transparant omdat er zoveel slechte dingen gedaan zijn. Al is deze actie wel redelijk zwart/wit met betrekking tot wie de slechterik is vandaag. Het weinige sympathie wat ik nog kon opbrengen voor 'Palestina' ben ik nu eigenlijk ook wel kwijt geraakt.
is er veel inteelt, denk je? ze kunnen er immers niet uit. neef nicht huwelijken enzo.quote:
Als je vrijheidsstrijd bestaat uit het kidnappen van kinderen en het verkrachten van vrouwen dan verdien je natuurlijk ook wel een stevige onderdrukking.quote:Op zondag 8 oktober 2023 01:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze zoveel gehad aan de sympathie de laatste jaren.
Niveautje thoughts and prayers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |