Weg van de randen blijkbaar?quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is al behoorlijk wat aan de gang. Voornamelijk vanaf F16's (als het geluid een beetje klopt). Maar waar moeten ze naartoe dan?
't waren er een miljoen toen ze die terroristen de macht gaven.quote:
Niet veel anders te doen daar hè.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:57 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
't waren er een miljoen toen ze die terroristen de macht gaven.
Eten mogen ze dan niet hebben, maar hun bevolking dubbel zo groot neuken in 17 jaar is geen probleem![]()
47% van Gaza is jonger dan 18
Ja armoede zorgt voor bevolkingsgroei hè.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:57 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
't waren er een miljoen toen ze die terroristen de macht gaven.
Eten mogen ze dan niet hebben, maar hun bevolking dubbel zo groot neuken in 17 jaar, bij een gebrek aan alles, is geen probleem![]()
47% van Gaza is jonger dan 18
waarom zouden ze heel gaza uit moeten volgens jou?quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:45 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Debunked ook.
Maar als je zoals hier iemand vijf keer ziet beweren dat Palestijnen gewoon Gaza uitkunnen, dan kun je wel nagaan hoe vaak zoiets als dit morgen weer in de echokamer voorbijkomt op twitter en reddit.
Die ouders maken zich blijkbaar niet zo'n zorgen in wat voor ellende ze hun kinderen op de wereld zetten?quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:59 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja armoede zorgt voor bevolkingsgroei hè.
Dat lijkt me niet wereldschokkend.
Veel uitwijkruimte ookquote:Op zondag 8 oktober 2023 01:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
bbc
The Israeli army asks residents of seven different areas across the Gaza Strip to leave their homes and move to the city centers or take refuge in shelters in preparation for launching attacks against Hamas targets. Wittiness told the BBC that dozens of families started leaving their homes and sheltering in UN schools.
Wat is dit voor een ecologisch links geneuzelquote:Op zondag 8 oktober 2023 01:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die ouders maken zich blijkbaar niet zo'n zorgen in wat voor ellende ze hun kinderen op de wereld zetten?
Ging al een tijdje rond blijkbaar, gek wel dat Israël dit wel wist, maar niet dat dit vervolgens gebruikt zou kunnen worden in een aanval.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:53 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kwamen de wapens gebruikt voor de aanslagen uit Oekraïne?
Er zijn delen in Afrika waar men niet eens weet dat seks tot kinderen leidt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 01:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die ouders maken zich blijkbaar niet zo'n zorgen in wat voor ellende ze hun kinderen op de wereld zetten?
De bevolkingsgroei van het armste land ter wereld (burundi) komt nog niet eens in de buurt van de gigantische verdubbeling in Gaza.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:59 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja armoede zorgt voor bevolkingsgroei hè.
Dat lijkt me niet wereldschokkend.
Burundi heeft een geboortecijfer van 4.96 tegenover 3.34 in Gaza tegenwoordig.quote:Op zondag 8 oktober 2023 01:04 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
De bevolkingsgroei van het armste land ter wereld (burundi) komt nog niet eens in de buurt van de gigantische verdubbeling in Gaza.
Was de stroom niet afgesloten 12 uur geleden o f zo? Hoe moet dit nieuws hen bereiken, mijn mobiel gaat amper 7 uurtjes screen on time mee.quote:
Ze hebben wat eigen elektriciteit.quote:Op zondag 8 oktober 2023 01:06 schreef Drxx het volgende:
[..]
Was de stroom niet afgesloten 12 uur geleden? Hoe moet dit nieuws hen bereiken, mijn mobiel gaat amper 7 uurtjes screen on time mee.
Gelukkig hebben ze zoveel gehad aan de sympathie de laatste jaren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 01:09 schreef Paganitzu het volgende:
Wat erg dit.
Dit gaat echt niks goeds opleveren. Twee staten oplossing is het beste, maar onmogelijk gemaakt omdat men het eigenlijk niet echt wil, of er niet meer in geloofd.
Wie de schuldige is in het conflict, is ook niet meer transparant omdat er zoveel slechte dingen gedaan zijn. Al is deze actie wel redelijk zwart/wit met betrekking tot wie de slechterik is vandaag. Het weinige sympathie wat ik nog kon opbrengen voor 'Palestina' ben ik nu eigenlijk ook wel kwijt geraakt.
Troost je, Hamas ≠ Palestina. Die kneuzen bestaan pas 35 jaar, en alleen maar om Fatah een hak te zetten. Verdeel en heers.quote:Op zondag 8 oktober 2023 01:09 schreef Paganitzu het volgende:
Wat erg dit.
Dit gaat echt niks goeds opleveren. Twee staten oplossing is het beste, maar onmogelijk gemaakt omdat men het eigenlijk niet echt wil, of er niet meer in geloofd.
Wie de schuldige is in het conflict, is ook niet meer transparant omdat er zoveel slechte dingen gedaan zijn. Al is deze actie wel redelijk zwart/wit met betrekking tot wie de slechterik is vandaag. Het weinige sympathie wat ik nog kon opbrengen voor 'Palestina' ben ik nu eigenlijk ook wel kwijt geraakt.
is er veel inteelt, denk je? ze kunnen er immers niet uit. neef nicht huwelijken enzo.quote:
Als je vrijheidsstrijd bestaat uit het kidnappen van kinderen en het verkrachten van vrouwen dan verdien je natuurlijk ook wel een stevige onderdrukking.quote:Op zondag 8 oktober 2023 01:10 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze zoveel gehad aan de sympathie de laatste jaren.
Niveautje thoughts and prayers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |