Ja. Ik schreef het vandaag al: Als ik die kreet hoor, weet ik dat er iets gruwelijks gaat gebeuren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:16 schreef SpaceOddity het volgende:
Beelden van ''Allah hakbar'' roepende mannen die al trekkend aan de haren een vrouw een jeep inwerken.
Explain.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Omdat Israel een gevaar is voor het Europese belang.
Dan hoop ik niet dat je ooit in een Arabisch sprekend land komt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:18 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Ik schreef het vandaag al: Als ik die kreet hoor, weet ik dat er iets gruwelijks gaat gebeuren.
Nou doe je best. De hele avond berichten over oorlog lezen en beelden bekijken helpt niet als je over fijne dingen wilt dromenquote:Op zondag 8 oktober 2023 00:17 schreef Molo het volgende:
Zieke shit allemaal iig
Thee is op hier, ga mijn nest eens in. Dromen van wat gezelliger zaken
Vaak genoeg geweest. Ben niet wereldvreemd hè.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je ooit in een Arabisch sprekend land komt.
Daar hoor je die kreet nooit, zonder dat er iets afschuwelijks gebeurd?quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Vaak genoeg geweest. Ben niet wereldvreemd hè.
Hou aub op met mensen hier te framen.
Nightynight!quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:17 schreef Molo het volgende:
Zieke shit allemaal iig
Thee is op hier, ga mijn nest eens in. Dromen van wat gezelliger zaken
Eens.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hamas mag dood. Hezbollah ook. Same shit.
Omdat Israel de grootste destabilator is van het MO.quote:
Dat mensen dat opeens beginnen te schreeuwen bij westerlingen of joden? Nee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Daar hoor je die kreet nooit, zonder dat er iets afschuwelijks gebeurd?
Klinkt als een prima ruil.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik ben juist voorstander van de Europese Joden terug te brengen naar het Europees continent
En we zouden ook de andere Joden kunnen overwegen als ze daar interesse in hebben.
Die kreet is vandaag de dag ook in meer dan genoeg niet-arabische landen te horen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat je ooit in een Arabisch sprekend land komt.
nooit!quote:
Ik. Ik ken nog wel wat vrijheid- en democratiehatende inwoners van het Europese continent die ik graag als kandidaat aandraag voor zo'n ruil.quote:
Moet jij weten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
He wat leuk, ik ben een voorstander van het terugbrengen van de islamieten naar de woestijn.
Eeeeeeeuhm ik moet even hard nadenken.....quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:20 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Eens.
Islamitische Staat ook.
Zou er een gemene deler te benoemen zijn?
We zijn allemaal afhankelijk van elkaar. Of denk jij dat NL het wel prima doet zonder de EU of andere landen? Niemand is een eiland op zich. Zelfs Iran niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:21 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Omdat Israel de grootste destabilator is van het MO.
Israel is in haar bestaan volledig afhankelijk van Europa en de VS, door financiering.
Daarmee steunen wij onrust op het wereldtoneel direct en brengen daarmee ons eigen belang in gevaar.
Het bestaan van Israel is alleen goed voor Israelis.
In zekere zin wel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:26 schreef capricia het volgende:
[..]
We zijn allemaal afhankelijk van elkaar. Of denk jij dat NL het wel prima doet zonder de EU of andere landen? Niemand is een eiland op zich. Zelfs Iran niet.
De grootste destabilisatie is het MO zelf. Je geeft Israël te veel macht.
Nee, maar het gaat dan wel om Europese landen die het Europese belang dienen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:26 schreef capricia het volgende:
Of denk jij dat NL het wel prima doet zonder de EU of andere landen?
Vrede en liefde natuurlijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eeeeeeeuhm ik moet even hard nadenken.....
Ow wacht, de zandbak ideologie van de vrede natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |