Gezien de foto vermoed ik een dual citizen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Straks was het nog een 'German citizen'
Wie juicht er dan?quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:03 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet juichen als er net een massaslachting is gepleegd bijvoorbeeld.
Al waren het er 240 of 2.400. Of 24.000.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:54 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Voor elke Israelische dode zijn er 24 Palestijnse doden in dit conflict.
Het interesseert me niet wat je denkt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah, dus je mag lekker in het luchtledige claims maken zonder dat je daarvoor argumentatie hoeft aan te leveren. Luie hond ben je.
Een echt persoon met recht op een land in het Midden-Oosten in ieder geval!quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Straks was het nog een 'German citizen'
Die hebben flink veel hulp van Iran gehad, op alle vlakken, dus ook intelligence.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is wel bizar. En gênant ook. Enerzijds vind ik het heel raar hoe de Israëli's zich zo kunnen hebben laten verrassen maar anderzijds ook hoe Hamas zo'n goed opgezette operatie heeft kunnen uitvoeren. Ik geloof niet zo in "toeval" en "geluk" in dezen.
@0ne_of_the_fewquote:Op zondag 8 oktober 2023 00:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Al waren het er 240 of 2.400. Of 24.000.
Boeiend. Hoe meer hoe beter.
quote:
Jezus wat triestquote:Op zondag 8 oktober 2023 00:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Al waren het er 240 of 2.400. Of 24.000.
Boeiend. Hoe meer hoe beter.
Hoeveel raketten zijn er vanmorgen afgevuurd op Israël?quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:03 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja en? Elders worden er islamitische families vermoord. Allemaal in naam van de westerse vrijheid, vrede en democratie.
Of communisten. Ook zo'n vijand van het 'vrije democratische en vooral vrede.
Je bent niet goed jijquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:50 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Gekkigheid.
Maar het zou wel héél mooi zijn als Israel dit beslist.
Jij ziet deze dag echt op zichzelf staan hè?quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoeveel raketten zijn er vanmorgen afgevuurd?
Haat is 'a hell of a motivation'.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is wel bizar. En gênant ook. Enerzijds vind ik het heel raar hoe de Israëli's zich zo kunnen hebben laten verrassen maar anderzijds ook hoe Hamas zo'n goed opgezette operatie heeft kunnen uitvoeren. Ik geloof niet zo in "toeval" en "geluk" in dezen.
Lijkt me niet. Deze Duitser was op bezoek bij een muziekfestival aan de Gaza-strookquote:Op zondag 8 oktober 2023 00:04 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Een echt persoon met recht op een land in het Midden-Oosten in ieder geval!
Complete onzin.quote:
Geen antwoord. Dus.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:05 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Jij ziet deze dag echt op zichzelf staan hè?
Dat is wel heel zwart-wit. Ik ben een aantal jaar geleden in de buurt van de Gazastrook geweest voor een werkbezoek. Het viel me juist op hoe intellectueel en fijngevoelig de mensen er waren. Van haat heb ik niets gemerkt, wel gelatenheid. Het kan zijn dat de nuance meer iets voor de hoogopgeleiden is, maar het is dus zeker niet zo dat er louter haat is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tja en andersom gebeurt precies hetzelfde. Er is helaas zoveel haat tussen beide volkeren, dat los je niet zomaar op met een door politici getekend verdrag.
Omdat je poep schrijft.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat Israël geen bestaansrecht heeft?
Triest is lafjes raketten afvuren op gewone mensen, vrouwen neermaaien op straat en kinderen ontvoeren.quote:
Ik vind het altijd zo puberaal overkomen, iets infantiels. Gaan staan juichen om een slachting van weerloze burgers. Het komt zo dommig over en bevestigd weer het hele stereotype.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze wel idd, weerloze vrouwen doodschieten en met het lijk vervolgens paraderen.
Wat is dit voor voor een laffe lage onderkant levensvorm?
Die gedachte roept het wel op ja: m.b.t. het tweede deel van mijn opmerking dan. Maar dat eerste is minder duidelijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:04 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Die hebben flink veel hulp van Iran gehad, op alle vlakken, dus ook intelligence.
Details veranderen steeds (was eerst 30, nu 20) maar NOS meldt er nu ook over:quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Deze Duitser was op bezoek bij een muziekfestival aan de Gaza-strookAlthans, dat zei het vorige bericht
Nee het is wel duidelijk dat je slachtoffers van Israël gewoon niet zo erg vindt, daar hoef je niet semantisch omheen te kletsen hoor. Het hele gelul over over westerse hypocrisie en 'hunnie' is gewoon lachwekkend.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:04 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik vind Israelische doden vooral niet verrassend.
Ik had het niet over links?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:53 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Wat zeur je nu? Nederlandse werkgevers haalden hier de gastarbeiders. Meer niet. Het was de taak van de werkgevers om deze mensen te 'handelen".
Toen kwam de Nederlandse overheid op het briljante idee om ook de vrouw en kindjes van deze goedkope arbeidskrachten naar Nederland te halen.
En lieten het vervolgens over aan de diverse gemeentes om deze mense een plaatsje te geven in onze maatschappij.
De SP was vanaf het begin daar al tegen maar daar werd gewoon niet naar geluisterd.
En nu is het dan de schuld van links dat deze puinhoop ontspoord?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat Israël geen bestaansrecht heeft?
was het een leuke trollbeurt?quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:08 schreef Bezsen het volgende:
Maar ja, een onderdruk opgesloten volk vuurt 5000 raketten af op het bestbeveiligende land ter wereld.
het is wat.
Wat klopt daar niet aan?quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:07 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Mevrouw "gaza heeft nog meer buurlanden"
Mwaaaah, hier gaat niemand juichend met Israël vlaggen de straat op als Israël start hoor. Terwijl onze 5e colonne gewoon klappend met Palestina vlaggetjes de straat op rent.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Bizar hoe sommige mensen kunnen genieten van zinloos geweld als dit. Ja van beide kanten.
Dat is mijn wens ja.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:09 schreef capricia het volgende:
Mijnheer 'Israel moet zich morgen opheffen'.![]()
De gasten die gewone mensen, vrouwen en kinderen neerschoten/ontvoerde etc. vandaag mogen van mij ook dood. Maar betekend niet dat je moet gaan juichen bij dood van elke Palestijn...quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Triest is lafjes raketten afvuren op gewone mensen, vrouwen neermaaien op straat en kinderen ontvoeren.
Hamas mag dood. Heel erg dood.
Nee die staan stoer op internet volkerenmoord goed te praten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Mwaaaah, hier gaat niemand juichend met Israël vlaggen de straat op als Israël start hoor. Terwijl onze 5e colonne gewoon klappend met Palestina vlaggetjes de straat op rent.
Die vrouw die achter in die jeep werd meegenomen blijkt een Duitse vrouw te zijn die op festivalbezoek was in Israëlquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:54 schreef Ali_boo het volgende:
Bla bla bla
Same shit everywhere
[ twitter ]
Je bedoelt de lui die op een plein feest staan te vieren terwijl de lichamen van dode Israeliers door de straten van steden in de Gazastrook worden gereden? Ja.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Bizar hoe sommige mensen kunnen genieten van zinloos geweld als dit. Ja van beide kanten.
Wat heeft het een met het andere te makenquote:Op zondag 8 oktober 2023 00:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bedoelt de lui die op een plein feest staan te vieren terwijl de lichamen van dode Israeliers door de straten van steden in de Gazastrook worden gereden? Ja.
Het ging allemaal een stuk verder dan dat. Met barbaarse acties win je echt niet de sympathie van de meeste mensen, zelfs als het begrijpelijk zou zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:08 schreef Bezsen het volgende:
Maar ja, een onderdrukt opgesloten volk vuurt 5000 raketten af op het bestbeveiligende land ter wereld.
het is wat.
Zover ik weet zijn Israelisch ook niet bijzonder onder de indruk van raketten.
Helemaal niets dus. Dank dat je dat erkent.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:09 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat is mijn wens ja.
Wat heeft dat met de werkelijkheid te maken?
Nos meldt Duitse en Israëlische nationaliteit.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Die vrouw die achter in die jeep werd meegenomen blijkt een Duitse vrouw te zijn die op festivalbezoek was in Israël
Een mens mag dromen, mevrouw.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Helemaal niets dus. Dank dat je dat erkent.
Je bent compleet losgezongen van de werkelijkheid.
En dan neem je anderen de maat.
Weet niet of we mensen die ergens bewust naar toe gaan om te juichen dat onschuldige burgers zijn omgekomen serieus moeten nemen op hun hersencapaciteit...quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Die vrouw die achter in die jeep werd meegenomen blijkt een Duitse vrouw te zijn die op festivalbezoek was in Israël
Ja net zo fout, en dus?quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:04 schreef Bezsen het volgende:
[..]
@:0ne_of_the_few
Heb je er weer eentje
Maar even serieus, wat voor tegenreactie had je dan verwacht, na zo'n bloedbad van vandaag? Dat mensen zeggen "ah joh, die Palestijnen, daar zitten ook goeien tussen, dus we doen gewoon helemaal niks." ?quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:09 schreef Momo het volgende:
[..]
De gasten die gewone mensen, vrouwen en kinderen neerschoten/ontvoerde etc. vandaag mogen van mij ook dood. Maar betekend niet dat je moet gaan juichen bij dood van elke Palestijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |