De SP wel ferm voor Palestina.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:53 schreef Hiddendoe het volgende:
De SP was vanaf het begin daar al tegen maar daar werd gewoon niet naar geluisterd.
Ik vind anti de bestaansrecht van een land zijn nogal wat anders dan tegen buitenland beleid van Europa.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:54 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Omdat we door het buitenlandbeleid van onze overheden (op aanvoering van de VS) helaas wel belangrijk stakeholder geworden zijn om het Amerikaans-Israelisch belang te dienen. Door het bestaan van Israel wordt de veiligheid van Europa in gevaar gebracht en we mogen het nog zelf betalen ook.
Als Israel niet meer zou bestaan zou ik zeggen "los het lekker zelf op".
Ah, dus je mag lekker in het luchtledige claims maken zonder dat je daarvoor argumentatie hoeft aan te leveren. Luie hond ben je.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat kun je vergeten. Het is geen rechtszaak en mezelf hoef ik niet te overtuigen. En luiheid van anderen ga ik niet belonen: ik ben je sloofje niet. Als je wilt weten wat ik bedoel dan zul je zelf aan de bak moeten.
Klopt dat niet dan?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:58 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Als je eens iets zou lezen zou je wat verder komen dan "israelische families worden vermoord"
Uit dankbaarheid voor Duitsland Israël steunen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Stelletje ondankbare honden dat het zijn. Aan de Arabische taal te horen allemaal onderdak gekregen van Merkel en dan dit gedrag vertonen. Wat mij betreft pakken ze ze allemaal op en gaan ze terug naar Syrië
Jaaaa..quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:54 schreef Ali_boo het volgende:
Bla bla bla
Same shit everywhere
[ twitter ]
Dit soort mensen zullen nooit veranderen, beter neem je je verlies meteenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:58 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Stelletje ondankbare honden dat het zijn. Aan de Arabische taal te horen allemaal onderdak gekregen van Merkel en dan dit gedrag vertonen. Wat mij betreft pakken ze ze allemaal op en gaan ze terug naar Syrië
Zie daar het verschil tussen beesten die doelbewust burgers pakken en degenen die proberen zoveel mogelijk burgerslachtoffers te voorkomen, ondanks alles.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Leek een 'roof knocker' te zijn. Wat ik eigenlijk niet gedacht had dat ze die zouden gebruiken deze keer
Hoeveel raketten vanmorgen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:00 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Niet als je er niet bij vermeld dat het een absolute minderheid van de doden is.
Wat is de meerwaarde van dit soort statistieken? De ene dode is beter dan de ander? Is het een wedstrijdje? Je hebt kritiek op anderen die het hebben over platwalsen van gaza maar vindt het bagatelliseren van Israëlische doden geen probleem? En dan is het Westen hypocriet..quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:54 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Voor elke Israelische dode zijn er 24 Palestijnse doden in dit conflict.
Dat kunnen ze wel idd, weerloze vrouwen doodschieten en met het lijk vervolgens paraderen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:01 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Je zal zo maar random aan je einde komen...
Straks was het nog een 'German citizen'quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:01 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dacht dat ze ontvoerd was?quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:01 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ja en? Elders worden er islamitische families vermoord. Allemaal in naam van de westerse vrijheid, vrede en democratie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dus doen ze dat niet. En houden ze zich in. En worden er Israëlische families vermoord.
Nee, gewoon niet juichen als er net een massaslachting is gepleegd bijvoorbeeld. Waarbij trouwens ook een Duitse vrouw is vermoord en door de straten gesleept half naakt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:01 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Uit dankbaarheid voor Duitsland Israël steunen?
Het is wel bizar. En gênant ook. Enerzijds vind ik het heel raar hoe de Israëli's zich zo kunnen hebben laten verrassen maar anderzijds ook hoe Hamas zo'n goed opgezette operatie heeft kunnen uitvoeren. Ik geloof niet zo in "toeval" en "geluk" in dezen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 23:57 schreef Discombobulate het volgende:
Hamas heeft ook echt wel een paar best hoge mensen te pakken uit het IDF zie ik langskomen op Twitter. Hoe dan.
Welke stream?quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Flinke klappen idd op de livestream.
edit: je ziet in het licht van de explosie ook de straaljager als je goed oplet.
Dat was de klap live bij al Jazeera ookquote:Op zondag 8 oktober 2023 00:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Leek een 'roof knocker' te zijn. Wat ik eigenlijk niet gedacht had dat ze die zouden gebruiken deze keer
Ik vind Israelische doden vooral niet verrassend.quote:Op zondag 8 oktober 2023 00:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Wat is de meerwaarde van dit soort statistieken? De ene dode is beter dan de ander? Is het een wedstrijdje? Je hebt kritiek op anderen die het hebben over platwalsen van gaza maar vindt het bagatelliseren van Israëlische doden geen probleem? En dan is het Westen hypocriet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |