Het is tamelijk sneu geworden ja. Ooit was hij alleen als mens een gigantische loser, maar sinds zijn comeback ook nog als sporter.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:39 schreef RipCity het volgende:
badr hari is toch de grootste loser van alle vechtsporten ter wereld he?
Het is karma, hij krijgt alle rottigheid als een boomerang terug.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is tamelijk sneu geworden ja. Ooit was hij alleen als mens een gigantische loser, maar sinds zijn comeback ook nog als sporter.
Dan heeft ie nog wel een paar wedstrijden te gaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:42 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Het is karma, hij krijgt alle rottigheid als een boomerang terug.
7 jaar geen overwinning. Er zijn weinig actieve sporters van een individuele 1:1 sport die zoiets voor elkaar hebben gekregen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:39 schreef RipCity het volgende:
badr hari is toch de grootste loser van alle vechtsporten ter wereld he?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:04 schreef DKUp het volgende: Op naar het volgende verlies of gejank waarom Badr afhaakt. Dramatisch slechte tegenstanders krijgen om weer tegen Rico te mogen
![]()
Paar knockdowns en toen was z'n voet stukquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:46 schreef THEFXR het volgende:
niks gezien, maar oplichter Hari gaf weer op?
Zonde dat dat zo over gaat. Ferguson ondergaat een beetje hetzelfde lot bij ufcquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:49 schreef northernlight81 het volgende:
Einde carrière van Badr lijkt me. Hij is niet goed genoeg meer.
Rigters had wat betreft lengte en gewicht ook een gigantisch voordeel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit was ook een kermis matchup.
Rigters, Osaro en laidouniquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
Wie hebben zich nu allemaal gekwalificeerd voor de GP? Jurjendal, Rajabzadeh en wie nog meer dan?
Ja maar die kneus was geblesseerdquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:52 schreef 3rr0r het volgende:
Wie was eigenlijk de tegenstander eerst, die Nederlander Terpstra ofzo toch?
Ja matchup was eerst tegen Terpstra maar die moest afzeggen met een blessure. Die is een lange grote kerel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:52 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Rigters had wat betreft lengte en gewicht ook een gigantisch voordeel.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik volg en kijk kickboxen al 20 jaar ofzo en zoals Hari rond 2009 vocht tegen oa Overeem en schilt (in amsterdam) vond ik echt geweldig om te zien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zonde dat dat zo over gaat. Ferguson ondergaat een beetje hetzelfde lot bij ufc
Zoals ik zei. Als mens was hij altijd al een loser, en nu ook als sportman.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:54 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik volg en kijk kickboxen al 20 jaar ofzo en zoals Hari rond 2009 vocht tegen oa Overeem en schilt (in amsterdag) vond ik echt gewrldig om te zien.
Het is een lul van een vent, maar als kickboxen was hij geweldig.
Op steroids. Zonder steroids is het niks.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:54 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik volg en kijk kickboxen al 20 jaar ofzo en zoals Hari rond 2009 vocht tegen oa Overeem en schilt (in amsterdam) vond ik echt geweldig om te zien.
Het is een lul van een vent, maar als kickboxer was hij geweldig.
Maar minder steroids dan Overeem toentertijd 😂quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef SOG het volgende:
[..]
Op steroids. Zonder steroids is het niks.
Ubereem tijdperkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:58 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Maar minder steroids dan Overeem toentertijd 😂
Het is de bedoeling van wel, alleen moet Rico wel willenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:59 schreef 3rr0r het volgende:
'The best of the best' heeft hij het over maar Rico doet niet mee aan dat toernooi toch
Er is teveel te verliezen voor hem. Gaat hij niet doen vermoed ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het is de bedoeling van wel, alleen moet Rico wel willen
Zal wel weer geframed worden zodat het lijkt alsof de winnaar tegen de champ mag boksen. Als Rico dat nog is dan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het is de bedoeling van wel, alleen moet Rico wel willen
Boksen is geen sport.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zoals ik zei. Als mens was hij altijd al een loser, en nu ook als sportman.
Lijstje ook goedquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Noem eens één heldendaad van hem?
quote:
Zat een oud filmpje van Badr tegen Bonjasky te kijken, maar daar was Badr ook al een gigantische heldquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Lijstje ook goed![]()
![]()
• Koen Everink in elkaar slaan
• Kinderen Estelle Cruyf met hun kop in de wc duwen
• In de gevangenis gezeten hebben
https://nos.nl/artikel/24(...)ot-ideale-schoonzoonquote:Verhoeven tien jaar aan de top: van lege aankomsthal tot ideale schoonzoon
Maar hij heeft al een lang niks gedaanquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ot-ideale-schoonzoon
die Koen is later nog vermoord door een top tenniserquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Lijstje ook goed![]()
![]()
die kinderen waren verwende nesten en luisterde niet naar hun tijdelijke stiefpappa.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Lijstje ook goed![]()
![]()
meer de focus op acteren, terwijl je het niet kunt en die tatjana simic lookalike leid ook erg af.quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:36 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
De aandacht voor dit topic geeft denk ik wel de huidige status van Glory weer.
Voor wat het waard is. Ik vind Rico minder fit ogen dan bij zijn laatste partij, en met zijn leeftijd word je ook gewoon wat minder snel, en je reflexen wat langzamer.
Ik geef Osaro wel een kans, en anders de volgende die tegen Rico moet/mag.
Coach van ...quote:Op donderdag 12 oktober 2023 18:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die Koen is later nog vermoord door een top tenniser
De laatste keren tegen Saddik en Hari wankelde hij al. Ik vrees dat dit een gevecht teveel voor hem wordt. Hopelijk stopt hij na vanavond, zodat het niet zo'n zielige vertoning als van Hari wordt.quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:23 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk verliest Rico, die misplaatste arrogantie na jaren niks gepresteerd te hebben mag in praktijk worden gebracht![]()
Kan hij net als Badr stoppen.
Tegen saki had hij het ook moeilijkquote:Op zaterdag 4 november 2023 13:53 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
De laatste keren tegen Saddik en Hari wankelde hij al. Ik vrees dat dit een gevecht teveel voor hem wordt. Hopelijk stopt hij na vanavond, zodat het niet zo'n zielige vertoning als van Hari wordt.
Hij had een blessure en hij ziet boksen wel zitten na het zien van Fury vs. Ngannou.quote:Op zaterdag 4 november 2023 13:53 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
De laatste keren tegen Saddik en Hari wankelde hij al. Ik vrees dat dit een gevecht teveel voor hem wordt. Hopelijk stopt hij na vanavond, zodat het niet zo'n zielige vertoning als van Hari wordt.
Hoe laat is Rico op z’n vroegst?quote:
Geen idee, reken maar uit 7 keer 20 min a 30 min vanaf 18:30quote:Op zaterdag 4 november 2023 17:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe laat is Rico op z’n vroegst?
Dit wordt later dan darten diep in de nacht.quote:Op zaterdag 4 november 2023 20:24 schreef Nober het volgende:
Ik denk dat de partij van Rico niet voor 22:00 begint.
Ome Geer is er ook @de_boswachterquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Lekker sfeertje ook in het stadion.
Amsterdam Arena publiek.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Lekker sfeertje ook in het stadion.
Moet echt massa kweken.quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Touchassie staat aardig te vechten en toch heb je het idee dat hij bij 1 goede tik plat gaat.
Met zijn lengte, gaat hij sowieso omhoog,quote:Op zaterdag 4 november 2023 21:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of teruggaan naar zijn eigen gewichtsklasse.
Denk ook da5 hij vandaag ko gaatquote:Op zaterdag 4 november 2023 21:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Einde tijdperk Verhoeven incoming.
Ik denk dat hoe dit ook afloopt dat het zijn laatste gevecht gaat zijn. Je hoort aan alles dat het binnenkort klaar is.quote:
quote:
Voornquote:
methquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:13 schreef Nober het volgende:
Is er nog een andere stream naast crack?
Anabolen tekort vanwege de speciale operatie in Oekraïne.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:12 schreef Ploplap het volgende:
Wat is er met het lichaam van Rico gebeurd. Niet meer zo ripped.
Oké Tata Steelquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:25 schreef Bofjijff het volgende:
Schaakspel is nog spannender dan dit.
quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meer heb ik meestal niet nodig.
quote:
Alsof Cookie ook schrok van die twee goede stoten en gelijk op de rem trapte.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:34 schreef 3rr0r het volgende:
Houd de wedkantoren maar in de gaten, zo passief als je eindelijk kans hebt de belt te winnen...
Stukje Anwar el Ghaziquote:Op zaterdag 4 november 2023 22:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wereldvrede. Wat een held.
Er zijn er inderdaad maar weinig die met een ongeslagen reeks stoppen.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:41 schreef StephanL het volgende:
Ee komt een tijd dat die verslagen wordt maar zolang dat nog niet is gebeurt, lekker door vechten
Ja natuurlijk maar Glory moet dat toernooi ook interessant maken.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij heeft alleen maar flink kans te verliezen bij zo'n slijtageslag
Ze gooien liever niet alles in 1 event.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar Glory moet dat toernooi ook interessant maken.
Dat is ook een beetje het probleem dat Glory heeft. Ze hebben amper vechters voor z'n achtmanstoernooi.quote:Op zaterdag 4 november 2023 22:49 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze gooien liever niet alles in 1 event.
Hij had gewoon totaal geen geloof dat hij zou kunnen winnen. Die praatjes voorafgaand zijn altijd zulke dooddoeners. Hij was na afloop nog tevreden ook. Veel mensen keken enorm uit naar deze clash, maar Rico had 'm eigenlijk al gewonnen voordat ze de ring in staptenquote:
Wil die Jutta wel zien janken als haar bad boy alle hoeken van de ring in wordt geslagen.quote:
Kan dat überhaupt? Mijn neefje begon gelijk over die gast, alsof het een of andere iconische kickbokser is die Rico wel even zou slopenquote:
Jake paul weegt de helft van Ricoquote:Op zondag 5 november 2023 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan dat überhaupt? Mijn neefje begon gelijk over die gast, alsof het een of andere iconische kickbokser is die Rico wel even zou slopen
enigste wat hij boord is zijn blonde big tits vriendinquote:Op maandag 6 november 2023 10:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Wow je zou zaterdag maar geweest zijn, wat een boring gevecht met Rico
quote:Kickboksbond Glory, bekend van onder anderen Rico Verhoeven en Badr Hari, introduceert in 2024 een nieuw wedstrijdconcept. In vier verschillende gewichtsklasses zal jaarlijks een Grand Prix georganiseerd worden, waarin op één avond acht vechters strijden om de winst.
Daarmee wil Glory meer transparantie bieden. Van elk gevecht wordt vooraf duidelijk wat er op het spel staat en kickboksers weten hoe ze zich voor de lucratieve jaarlijkse Grand Prix kunnen kwalificeren.
"Glory is de laatste jaren al enorm gegroeid en met deze nieuwe stap willen we zowel internationaal en in Nederland nog groter worden", zegt Maurice Hols, die in oktober aantrad als algemeen directeur bij Glory. "Daarom is het belangrijk dat er een systeem komt dat voor iedereen te begrijpen is."
Meer legendes als Rico en Badr
Tot nu toe was dat niet het geval. Het was vaak niet duidelijk waarom twee vechters aan elkaar gekoppeld waren en wat de gevolgen van winst of verlies zouden zijn. In het nieuwe systeem verandert dat.
"De vechters komen nog meer centraal te staan", vertelt Hols. "We willen meer legendes zoals Rico en Badr creëren. Vechters zullen vaker vechten, meer zichtbaar worden en meer hun persoonlijkheid kunnen tonen."
De 39-jarige Hari kondigde onlangs het einde van zijn carrière aan. De Marokkaanse Amsterdammer wil nog een afscheidsgevecht houden in 2024. Wereldkampioen Verhoeven (34) is van plan om nog ongeveer twee jaar door te gaan.
Met de Grand Prix laat Glory de tijden van de K-1 herleven. Rond de eeuwwisseling waren zwaargewichttoernooien in Japan razend populair. Na 2010 verdween die kickboksbond door financiële problemen naar de achtergrond.
Hols: "Een achtmanstoernooi op één avond levert altijd speltakel en heroïsche gevechten op. Het is enorm zwaar om drie partijen op één avond te vechten. Glory wordt zo de zwaarste en heftigste tak van vechtsport die er is."
Vandaag maakte Glory de nieuwe plannen bekend aan zijn vechters en trainers. "Ze zijn altijd heel kritisch op Glory. Maar de meest kritische mensen waren aan het einde van het verhaal het meest enthousiast. Iedereen denkt dat dit een grote stap is om met Glory wereldwijd een toonaangevende vechtsportbond te worden. Als kickbokser kun je straks eigenlijk niet meer om Glory heen als je groot wilt worden in deze sport."
Hoe werkt het precies?
De Grand Prix zal in vier gewichtsklasses worden gehouden: het zwaargewicht, lichtzwaargewicht, middengewicht en weltergewicht. In maart zal de eerste editie zijn in het zwaargewicht. Elk kwartaal is er een Grand Prix in een andere gewichtsklasse.
De zes hoogstgeplaatste vechters op de ranking plaatsen zich automatisch voor de Grand Prix. Daarnaast deelt Glory twee wildcards uit aan bijvoorbeeld opkomende talenten of een vechter uit het land waar de Grand Prix gehouden wordt.
In 2024 wil Glory naast de vier Grands Prix nog zes andere evenementen organiseren. Daar kunnen vechters punten voor de ranglijst verdienen. Een overwinning levert een bepaald aantal punten op. Met een (snelle) knock-out kunnen er extra punten gepakt worden. Direct na afloop van een gevecht is duidelijk wat de gevolgen zijn voor de ranglijst.
De winnaar van het achtmanstoernooi krijgt een beker, een flinke geldsom en mag op een later moment om de kampioensriem vechten tegen de regerend kampioen van zijn gewichtsklasse om de wereldtitel. Overigens mag een kampioen (zoals Verhoeven) ook deelnemen aan de Grand Prix, zodat hij in theorie zowel de kampioensriem als de Grand Prix-beker in zijn bezit heeft.
https://nos.nl/artikel/25(...)e-tak-van-vechtsport
https://nos.nl/artikel/25(...)aart-weer-kickboksenquote:Rico Verhoeven gaat nog minimaal drie jaar langer door met kickboksen. Dat heeft de wereldkampioen in het zwaargewicht vanavond bekendgemaakt bij een evenement van Glory in Rotterdam.
Ik zag het niet aankomen dat die zou meedoen aan die Grand Prix. Respect.quote:Op zaterdag 23 december 2023 18:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)aart-weer-kickboksen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |