Het is tamelijk sneu geworden ja. Ooit was hij alleen als mens een gigantische loser, maar sinds zijn comeback ook nog als sporter.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:39 schreef RipCity het volgende:
badr hari is toch de grootste loser van alle vechtsporten ter wereld he?
Het is karma, hij krijgt alle rottigheid als een boomerang terug.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is tamelijk sneu geworden ja. Ooit was hij alleen als mens een gigantische loser, maar sinds zijn comeback ook nog als sporter.
Dan heeft ie nog wel een paar wedstrijden te gaan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:42 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Het is karma, hij krijgt alle rottigheid als een boomerang terug.
7 jaar geen overwinning. Er zijn weinig actieve sporters van een individuele 1:1 sport die zoiets voor elkaar hebben gekregen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:39 schreef RipCity het volgende:
badr hari is toch de grootste loser van alle vechtsporten ter wereld he?
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:04 schreef DKUp het volgende: Op naar het volgende verlies of gejank waarom Badr afhaakt. Dramatisch slechte tegenstanders krijgen om weer tegen Rico te mogen
![]()
Paar knockdowns en toen was z'n voet stukquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:46 schreef THEFXR het volgende:
niks gezien, maar oplichter Hari gaf weer op?
Zonde dat dat zo over gaat. Ferguson ondergaat een beetje hetzelfde lot bij ufcquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:49 schreef northernlight81 het volgende:
Einde carričre van Badr lijkt me. Hij is niet goed genoeg meer.
Rigters had wat betreft lengte en gewicht ook een gigantisch voordeel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dit was ook een kermis matchup.
Rigters, Osaro en laidouniquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:42 schreef de_boswachter het volgende:
Wie hebben zich nu allemaal gekwalificeerd voor de GP? Jurjendal, Rajabzadeh en wie nog meer dan?
Ja maar die kneus was geblesseerdquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:52 schreef 3rr0r het volgende:
Wie was eigenlijk de tegenstander eerst, die Nederlander Terpstra ofzo toch?
Ja matchup was eerst tegen Terpstra maar die moest afzeggen met een blessure. Die is een lange grote kerel.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:52 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Rigters had wat betreft lengte en gewicht ook een gigantisch voordeel.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik volg en kijk kickboxen al 20 jaar ofzo en zoals Hari rond 2009 vocht tegen oa Overeem en schilt (in amsterdam) vond ik echt geweldig om te zien.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zonde dat dat zo over gaat. Ferguson ondergaat een beetje hetzelfde lot bij ufc
Zoals ik zei. Als mens was hij altijd al een loser, en nu ook als sportman.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:54 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik volg en kijk kickboxen al 20 jaar ofzo en zoals Hari rond 2009 vocht tegen oa Overeem en schilt (in amsterdag) vond ik echt gewrldig om te zien.
Het is een lul van een vent, maar als kickboxen was hij geweldig.
Op steroids. Zonder steroids is het niks.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:54 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik volg en kijk kickboxen al 20 jaar ofzo en zoals Hari rond 2009 vocht tegen oa Overeem en schilt (in amsterdam) vond ik echt geweldig om te zien.
Het is een lul van een vent, maar als kickboxer was hij geweldig.
Maar minder steroids dan Overeem toentertijd 😂quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:57 schreef SOG het volgende:
[..]
Op steroids. Zonder steroids is het niks.
Ubereem tijdperkquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:58 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Maar minder steroids dan Overeem toentertijd 😂
Het is de bedoeling van wel, alleen moet Rico wel willenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:59 schreef 3rr0r het volgende:
'The best of the best' heeft hij het over maar Rico doet niet mee aan dat toernooi toch
Er is teveel te verliezen voor hem. Gaat hij niet doen vermoed ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het is de bedoeling van wel, alleen moet Rico wel willen
Zal wel weer geframed worden zodat het lijkt alsof de winnaar tegen de champ mag boksen. Als Rico dat nog is dan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het is de bedoeling van wel, alleen moet Rico wel willen
Boksen is geen sport.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zoals ik zei. Als mens was hij altijd al een loser, en nu ook als sportman.
Lijstje ook goedquote:Op zondag 8 oktober 2023 11:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Noem eens één heldendaad van hem?
quote:
Zat een oud filmpje van Badr tegen Bonjasky te kijken, maar daar was Badr ook al een gigantische heldquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Lijstje ook goed![]()
![]()
• Koen Everink in elkaar slaan
• Kinderen Estelle Cruyf met hun kop in de wc duwen
• In de gevangenis gezeten hebben
https://nos.nl/artikel/24(...)ot-ideale-schoonzoonquote:Verhoeven tien jaar aan de top: van lege aankomsthal tot ideale schoonzoon
Maar hij heeft al een lang niks gedaanquote:Op donderdag 12 oktober 2023 13:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)ot-ideale-schoonzoon
die Koen is later nog vermoord door een top tenniserquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Lijstje ook goed![]()
![]()
die kinderen waren verwende nesten en luisterde niet naar hun tijdelijke stiefpappa.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Lijstje ook goed![]()
![]()
meer de focus op acteren, terwijl je het niet kunt en die tatjana simic lookalike leid ook erg af.quote:Op vrijdag 3 november 2023 19:36 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
De aandacht voor dit topic geeft denk ik wel de huidige status van Glory weer.
Voor wat het waard is. Ik vind Rico minder fit ogen dan bij zijn laatste partij, en met zijn leeftijd word je ook gewoon wat minder snel, en je reflexen wat langzamer.
Ik geef Osaro wel een kans, en anders de volgende die tegen Rico moet/mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |